maxx28 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Mam problem z odtwarzaniem filmów z HBO GO na dekoderze 5500s. Film się przycina, wyłącza, bez żadnych komunikatów o błędach. Na obydwu dekoderach mam to samo. Na tablecie za to odtwarza ten sam film bez problemu. Dekodery podłączone : jeden po kablu, drugi po wi-fi. Macie może jakieś sugestie co może być przyczyną takich problemów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić, czy na dekoderach CP w aplikacji HBO GO jest dostępna zakładka bez abonamentu z darmowymi filmami? Kiedyś była, a teraz jej nie ma. Czy to tylko u mnie jej brak? Czy u wszystkich jest tak samo? Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjw Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 @Matłej na EVOBOX-ie i HD 5500 brak, natomiast na TV LG jest (1 pozycja coś z Grą o Tron) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) Bardzo się cieszę że ktoś mi odpowiedział . No mi chodziło o dekodery sam mam HD 5000, jeszcze kilka miesięcy temu zakładka bez abonamentu była dostępna. A dopiero w zeszłym miesiącu zauważyłem że jej nie ma. A w błąd może wprowadzać to że piszę że nie posiadam obecnie wykupionego abonamentu w HBO GO, możesz jedynie oglądać filmy dostępne bez abonamentu. Czy jakoś tak to brzmi. Jak coś to proszę mnie poprawić. Cóż najpewniej HBO samo stwierdziło że nie opłaca się im tego dłużej utrzymywać i zrezygnowali z tego. Tyle ode mnie w tym temacie. Edytowane 16 Października 2017 przez Matłej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Czy na Evobox mogę się zalogować w aplikacji na swoje konto od Plusa i mieć dostęp do HBO go? Czy muszę mieć dostęp wykupiony od CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) HBO GO w Cyfrowym Polsacie na dekoderze HD5000 to jakaś jedna wielka antyreklama tej aplikacji. Człowiek płaci i co miesiąc dostaje ten sam bubel. Ucieszyłem się, że wreszcie dostałem długo oczekiwane premiery (na które czekałem ponad miesiąc), a co dostałem? Premiery bez polskiego lektora i bez polskich napisów (Pomijam już to, że dekoder notorycznie zawiesza się od częstego pauzowania, cofania, przyspieszania). Szczerze? Nie dziwię się olbrzymim frekwencjom Polaków na forach warezowych, chomikach i innych CDA-ach... Po co ja im płacę? Takie pytanie zadam sobie w nowym roku, przed lustrem kiedy będzie się zbliżać termin końca umowy. Po co ja im płacę skoro pirackie serwisy są w stanie zapewnić mi większy komfort? Polak mądry po szkodzie. Piszę ten post jako ostrzeżenie dla tych, którym zachcę się abonować usługę HBO w Cyfrowym Polsacie^^ Panie i Panowie, szkoda nerwów. Nie polecam. Drugi raz tego błędu nie popełnię. Edytowane 18 Października 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 a nie lepiej oglądać premiery na HBO HD, zamiast bawić się jakimiś aplikacjami online? Tylko przypomnę, że HBO GO to jest tylko dodatek do paczki kanałów telewizyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 @Project_ALF, posiadam w CP trzy dekodery, EVOBOX PVR, HD5500s i właśnie HD5000. Na każdym z nich aplikacja HBO GO działa prawidłowo, bez żadnego zawieszania dekodera. Ponadto filmy dostępne są zarówno z lektorem, czy napisami. Proponuję wymienić dekoder w APS i wtedy sprawdzić, czy sytuacja uległa poprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) @Project_ALF, posiadam w CP trzy dekodery, EVOBOX PVR, HD5500s i właśnie HD5000. Na każdym z nich aplikacja HBO GO działa prawidłowo, bez żadnego zawieszania dekodera. Ponadto filmy dostępne są zarówno z lektorem, czy napisami. Proponuję wymienić dekoder w APS i wtedy sprawdzić, czy sytuacja uległa poprawie. Już wymieniłem. Przesiadłem się z dekodera HD5500 na HD5000 i właśnie na tym drugim dekoderze nie mam możliwości wyboru lektora przy takich filmach jak "Snowden" czy "Sprzymierzeni". Zerknij jak możesz czy u Ciebie na HD5000 te dwa filmy działają z lektorem w HBO GO? a nie lepiej oglądać premiery na HBO HD, zamiast bawić się jakimiś aplikacjami online? Tylko przypomnę, że HBO GO to jest tylko dodatek do paczki kanałów telewizyjnych. Ja wziąłem HBO nie dla kanałów tylko właśnie dla aplikacji na TV. Wolę sam decydować co chcę oglądać i kiedy. Kiedy cofnąć, kiedy przyspieszyć, kiedy zgasić i znowu włączyć od tego momentu na którym skończyłem. Dla mnie to jest ten podstawowy luksus, który mnie do HBO przekonał. Filmów, seriali i programów w tych trzech kanałach jakie mam w CP właściwie w ogóle nie oglądam. U mnie wszystko kręci się wokół HBO GO. Tam wszystko oglądam. Edytowane 20 Października 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venegall Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Na dekoderze Cyfrowego Polsatu HD 6000 HBO Go chodzi masakrycznie, wyłącza się i trzeba resetować dekoder, napisy się opóźniają z czasem i dopiero po spauzowaniu filmu ustawiają się dobrze. A na komputerze chodzi bez problemów i obraz jest o wiele lepszy, na dekoderze w ciemnych scenach się jakby rozpływa, na komputerze już tego prawie nie ma, czasem tylko się rozpikseluje w dynamicznych scenach, a tak to jest ostry nawet na monitorze Full HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) W evobox sama aplikacja śmiga płynnie, choć przy 1/15 do 1/20 startów materiału dochodzi do zawieszenia dekodera. Sama jakość video mam wrażenie że jest losowa.... bywa że obraz nie razi po oczach a przy odpalaniu następnego epizodu tasiemca oglądać się tego nie da bo takie mydło na ekranie, no i na duży minus premiery filmowe z dużym opóźnieniem w aplikacji (dobrze że dekoder ma PVR ) Edytowane 23 Października 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) Dobrze wiedzieć, że nie tylko u mnie dekoder od CP notorycznie się zawiesza korzystając z HBO GO. Kompromitacja Cyfrowego Polsatu. Edytowane 24 Października 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Ktoś wie, dlaczego serial "Babylon Berlin" na HBO Go ma odcinek nr 8, a brakuje tam odcinka nr 7? Jakiś błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) Jeśli pytasz o HBO GO na dekoderze to takich braków jest znacznie więcej.Ja tak mam na Evobox-ie, że w usłudze na dekoderze brakuje odcinków, czy tłumaczeń/napisów, a z poziomu urządzeń mobilnych jest OK.Taki chyba urok tej usługi. Edytowane 2 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Ups, nie zauważyłem, że to temat dla abonentów CP.Jednak jest OK, bo odcinek nr 8 jest wrzucony, ale do obejrzenia ''wkrótce'', więc i 7 wrzucą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 W czasie trwania "jednego kontraktu" po raz drugi aktywowałem HBO w icok Pakiet włączyli kilka godzin po zleceniu w połowie października. Więc połowa cyklu była za free, ale mało tego zaraz po rozpoczęciu nowego okresu kliknąłem zlecenie wyłączenia usługi w icok. Efekt - brak opłat również za pełny cykl rozliczeniowy. niech mi jeszcze przez miesiąc następny zapomną zdjąć uprawnienia do HBO GO - to wyjdzie na to że w CP dostęp do tego zacnego pakietu w czasie całego kontraktu wyniesie 0 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 Tydzień temu wziąłem nową umowę z modułem CAM i pakietem Premium Max. Od 2 dni próbuję zarejestrować się na HBO GO - bezskutecznie. Loguję się do ICOK CP i dalej podaję dane i na tym koniec. Niby jakiś postęp z kropkami.. Na moim koncie w CP jest wiele kontraktów a tylko jeden z HBO GO i może przez to system HBO sobie nie radzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 Cookie czyściłeś i inne śmieci w przeglądarkach? Często tyle wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 A co zrobic zeby w hbo go pamietalo w jakim miejscu skończyłam ogladac film wczoraj by dzis rozpocząć oglądanie od tego samego miejsca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 @swojadroga -wszystko czyściłem i próbowałem na kilku komputerach i 3 przeglądarkach. Mam kilka kontraktów w ICOK i pewnie to może być problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 a nie lepiej oglądać premiery na HBO HD, zamiast bawić się jakimiś aplikacjami online? Tylko przypomnę, że HBO GO to jest tylko dodatek do paczki kanałów telewizyjnych. Dla mnie ten dodatek to podstawa Kanałów praktycznie nie oglądam przez SAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Od tygodnia CP załatwia moje zgłoszenie brakiem możliwości rejestracji w usłudze HBO GO. Na moim koncie w ICOK jest wiele kontraktów a tylko jeden z HBO GO i pewnie dlatego. Będę pisał o zadośćuczynienie bo dlaczego nie mogę korzystać skoro podpisałem na to umowę ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 A co zrobic zeby w hbo go pamietalo w jakim miejscu skończyłam ogladac film wczoraj by dzis rozpocząć oglądanie od tego samego miejsca? Wyłączaj dekoder czerwonym przyciskiem na pilocie. PS. A ty pewnie wyłączasz przyciskiem z napisem "zamknij"? Spróbuj w trakcie filmu wyłączyć całkowicie dekoder czerwonym przyciskiem po czym ponownie włącz ten sam program. U mnie to działa. Zorientowałem się po kilku miesiącach użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Panowie. Miesiąc temu mieli mi wyłączyć opcję HBO GO. Jak do tej pory serwis mi działa na tych czterech urządzeniach nadal .Czy mam ponownie im zgłosić wyłączenie usługi, czy darować sobie. Ps.miesiąc temu tj.24 października dostałem sms że z dniem 25 października zostanie usługa wyłączona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Zgłoś, to Ci wyłączą natychmiast i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.