Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z odtwarzaniem filmów z HBO GO na dekoderze 5500s. Film się przycina, wyłącza, bez żadnych komunikatów o błędach. Na obydwu dekoderach mam to samo. Na tablecie za to odtwarza ten sam film bez problemu. Dekodery podłączone : jeden po kablu, drugi po wi-fi. Macie może jakieś sugestie co może być przyczyną takich problemów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić, czy na dekoderach CP w aplikacji HBO GO jest dostępna zakładka bez abonamentu z darmowymi filmami? Kiedyś była, a teraz jej nie ma. Czy to tylko u mnie jej brak? Czy u wszystkich jest tak samo?

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedź. Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo się cieszę że ktoś mi odpowiedział :wink: .

No mi chodziło o dekodery sam mam HD 5000, jeszcze kilka miesięcy temu zakładka bez abonamentu była dostępna. A dopiero w zeszłym miesiącu zauważyłem że jej nie ma. A w błąd może wprowadzać to że piszę że nie posiadam obecnie wykupionego abonamentu w HBO GO, możesz jedynie oglądać filmy dostępne bez abonamentu. Czy jakoś tak to brzmi. Jak coś to proszę mnie poprawić.

Cóż najpewniej HBO samo stwierdziło że nie opłaca się im tego dłużej utrzymywać i zrezygnowali z tego.

Tyle ode mnie w tym temacie.

Edytowane przez Matłej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO GO w Cyfrowym Polsacie na dekoderze HD5000 to jakaś jedna wielka antyreklama tej aplikacji. Człowiek płaci i co miesiąc dostaje ten sam bubel. Ucieszyłem się, że wreszcie dostałem długo oczekiwane premiery (na które czekałem ponad miesiąc), a co dostałem? Premiery bez polskiego lektora i bez polskich napisów  :sciana:

(Pomijam już to, że dekoder notorycznie zawiesza się od częstego pauzowania, cofania, przyspieszania). 

 

Szczerze? Nie dziwię się olbrzymim frekwencjom Polaków na forach warezowych, chomikach i innych CDA-ach... 

 

Po co ja im płacę? Takie pytanie zadam sobie w nowym roku, przed lustrem kiedy będzie się zbliżać termin końca umowy. 

 

Po co ja im płacę skoro pirackie serwisy są w stanie zapewnić mi większy komfort? 

 

Polak mądry po szkodzie.

 

Piszę ten post jako ostrzeżenie dla tych, którym zachcę się abonować usługę HBO w Cyfrowym Polsacie^^ 

 

Panie i Panowie, szkoda nerwów. Nie polecam. Drugi raz tego błędu nie popełnię. 

Edytowane przez Project_ALF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Project_ALF,

posiadam w CP trzy dekodery, EVOBOX PVR, HD5500s i właśnie HD5000. Na każdym z nich aplikacja HBO GO działa prawidłowo, bez żadnego zawieszania dekodera. Ponadto filmy dostępne są zarówno z lektorem, czy napisami. Proponuję wymienić dekoder w APS i wtedy sprawdzić, czy sytuacja uległa poprawie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Project_ALF,

posiadam w CP trzy dekodery, EVOBOX PVR, HD5500s i właśnie HD5000. Na każdym z nich aplikacja HBO GO działa prawidłowo, bez żadnego zawieszania dekodera. Ponadto filmy dostępne są zarówno z lektorem, czy napisami. Proponuję wymienić dekoder w APS i wtedy sprawdzić, czy sytuacja uległa poprawie. 

Już wymieniłem. 

 

Przesiadłem się z dekodera HD5500 na HD5000 i właśnie na tym drugim dekoderze nie mam możliwości wyboru lektora przy takich filmach jak "Snowden" czy "Sprzymierzeni". Zerknij jak możesz czy u Ciebie na HD5000 te dwa filmy działają z lektorem w HBO GO?

a nie lepiej oglądać premiery na HBO HD, zamiast bawić się jakimiś aplikacjami online? :crazy: Tylko przypomnę, że HBO GO to jest tylko dodatek do paczki kanałów telewizyjnych. :P

Ja wziąłem HBO nie dla kanałów tylko właśnie dla aplikacji na TV. 

 

Wolę sam decydować co chcę oglądać i kiedy. Kiedy cofnąć, kiedy przyspieszyć, kiedy zgasić i znowu włączyć od tego momentu na którym skończyłem. Dla mnie to jest ten podstawowy luksus, który mnie do HBO przekonał. Filmów, seriali i programów w tych trzech kanałach jakie mam w CP właściwie w ogóle nie oglądam. U mnie wszystko kręci się wokół HBO GO. Tam wszystko oglądam. 

Edytowane przez Project_ALF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dekoderze Cyfrowego Polsatu HD 6000 HBO Go chodzi masakrycznie, wyłącza się i trzeba resetować dekoder, napisy się opóźniają z czasem i dopiero po spauzowaniu filmu ustawiają się dobrze. A na komputerze chodzi bez problemów i obraz jest o wiele lepszy, na dekoderze w ciemnych scenach się jakby rozpływa, na komputerze już tego prawie nie ma, czasem tylko się rozpikseluje w dynamicznych scenach, a tak to jest ostry nawet na monitorze Full HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W evobox sama aplikacja śmiga płynnie, choć przy 1/15 do 1/20 startów materiału dochodzi do zawieszenia dekodera. Sama jakość video mam wrażenie że jest losowa.... bywa że obraz nie razi po oczach  a przy odpalaniu następnego epizodu tasiemca oglądać się tego nie da bo takie mydło na ekranie, no i na duży minus premiery filmowe z dużym opóźnieniem w aplikacji (dobrze  że dekoder ma PVR :P ) :D

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli pytasz o HBO GO na dekoderze to takich braków jest znacznie więcej.
Ja tak mam na Evobox-ie, że w usłudze na dekoderze brakuje odcinków, czy tłumaczeń/napisów, a z poziomu urządzeń mobilnych jest OK.

Taki chyba urok tej usługi.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W czasie trwania "jednego kontraktu"  po raz drugi aktywowałem HBO w icok :) Pakiet włączyli kilka godzin po zleceniu w połowie października. 

Więc połowa cyklu była za free, ale mało tego zaraz po rozpoczęciu nowego okresu kliknąłem zlecenie wyłączenia usługi w icok.

Efekt - brak opłat również za pełny cykl rozliczeniowy. niech mi jeszcze przez miesiąc następny zapomną zdjąć uprawnienia do HBO GO - to wyjdzie na to że w CP dostęp do tego zacnego pakietu w czasie całego kontraktu wyniesie 0 zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu wziąłem nową umowę z modułem CAM i pakietem Premium Max. Od 2 dni próbuję zarejestrować się na HBO GO - bezskutecznie. Loguję się do ICOK CP i dalej podaję dane i na tym koniec. Niby jakiś postęp z kropkami.. Na moim koncie w CP jest wiele kontraktów a tylko jeden z HBO GO i może przez to system HBO sobie nie radzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobic zeby w hbo go pamietalo w jakim miejscu skończyłam ogladac film wczoraj by dzis rozpocząć oglądanie od tego samego miejsca?

Wyłączaj dekoder czerwonym przyciskiem na pilocie.

 

PS. A ty pewnie wyłączasz przyciskiem z napisem "zamknij"? Spróbuj w trakcie filmu wyłączyć całkowicie dekoder czerwonym przyciskiem po czym ponownie włącz ten sam program. U mnie to działa. Zorientowałem się po kilku miesiącach użytkowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Miesiąc temu mieli mi wyłączyć opcję HBO GO. Jak do tej pory serwis mi działa na tych czterech urządzeniach nadal .Czy mam ponownie im zgłosić wyłączenie usługi, czy darować sobie. Ps.miesiąc temu tj.24 października dostałem sms że z dniem 25 października zostanie usługa wyłączona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...