Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego zawartość HBO GO na Evobox jest inna, niż np. na PC, w telefonie z Androidem, czy Samsung Smart TV? Tam jest serial "Młody Papież" 2 pierwsze odcinki, a na Evobox nie ma wcale tego serialu.

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 test prędkości nie przekracza 0,5 Mb/s, gdzie w innych momentach bez problemu przekracza 20 Mb/s.

No to raczej świadczy o niestabilności Twojego łącza,pretensje w tym temacie powinieneś kierować do dostawcy internetu,

chyba że używasz wi-fi to być może Twój ruter fiksuje,jeśli to możliwe to podłącz kablem i wtedy sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym samym czasie (po zakończeniu testu przez Evobox) inne urządzenia bez problemu osiągają 40 Mb/s i więcej ;) A o zakłóceniach nie bardzo może być mowa, bo sprawdzałem jakich kanałów używają sąsiednie sieci i wybrałem ten, który w okolicy jest najmniej "zawalony".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi że jednak coś zakłóca wi-fi,co nie dowodzi że moduł w dekoderze można zaliczyć do "najwyższej jakości" skoro inne chodzą bez zastrzeżeń.

Nie masz możliwości podłączenia kablem :?: ja mam ruter metr od dekodera a i tak jest podłączony kablem tak jak i telewizor,wystarczy to tylko ładnie pochować i gwarantowane 0 problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dziś w ICOK aktywowałem pakiecik HBO - status oczekuje na aktywację z dniem 21.12.2016 (początek następnego okresu rozliczeniowego). Jest szansa że lada dzień zaświeci promocyjnie w pierwszym niepełnym okresie, czy faktycznie do świąt trzeba czekać?

W przypadku Eleven w CP zaświecili promocyjnie w niepełnym miesiącu po kilku godzinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to załatwiałem z konsulem przy nowej umowie i on mi to uruchomił od razu tak jak i CP GO a umowa wchodziła w życie dopiero za ponad 3 tygodnie,ale jak Ty jesteś w trakcie umowy to raczej nie licz na wcześniejszy "upominek" bo jak ostatnio przez ICOK  dezaktywowałem promocyjny VOD to też było z 3 tygodnie wcześniej i było podobne info tyle że o wyłączeniu usługi.

Ps.

No chyba żebyś zadręndnął do CP,może trafisz jakiego życzliwego konsula,któremu nabajerujesz że myślałeś że to od razu, że jakiś tam film poleci czy serial itp. i jak nie obejrzysz to się pochlastasz albo i gorzej... :wink::mrgreen:

a może...  :)

Edytowane przez fezuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak podarek z darmowym dostępem do 20.12.2016 został aktywowany! Nie będę ich skubał do reszty ale jakby tak w każdym miesiąc składać deklarację włączenia usługi wraz z rozpoczęciem kolejnego cyklu i wycofywać żądanie dzień przed wejściem w życie nowego cyklu  to taki kombinator by miał za free dostęp do pakietu HBO cały czas. Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak podarek z darmowym dostępem do 20.12.2016 został aktywowany! Nie będę ich skubał do reszty ale jakby tak w każdym miesiąc składać deklarację włączenia usługi wraz z rozpoczęciem kolejnego cyklu i wycofywać żądanie dzień przed wejściem w życie nowego cyklu  to taki kombinator by miał za free dostęp do pakietu HBO cały czas. Pozdrawiam. :)

Zrobiłem tak samo w piątek i nic , kanały zostaną włączone dopiero 10 grudnia czyli w dzień mojego okresu rozliczeniowego.

Więc albo u Ciebie popełnili jakiś błąd albo piszesz głupoty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kemor21 rzucać bezpodstawne oskarżenia o mijanie się z prawdą na tak zacnym forum - toż to niemerytoryczne :) U mnie tak Eleven jak HBO zaświeciło po kilku godzinach  z bonusowym okresem. Pozdrawiam 

Podstawą mojego jak to napisałeś oskarżenia są niedziałające u mnie kanały HBO które włączyłem w taki sam sposób jak Ty czyli przez ICOK. W żaden sposób nie udowodniłeś że one u ciebie świecą ,więc muszę Ci wierzyć poprostu  na słowo :) Zdaje sobie sprawę że nie musisz mi niczego udowadniać więc tylko proszę wyjaśnij mi dlaczego u Ciebie świecą a u mnie nie ?? Dzwoniłem dzisiaj na infolinie i pani powiedziała że tylko eleveny są włączane wcześniej a HBO tylko od daty rozliczenia i nie ma możliwości żeby po włączeniu przez ICOK zadziałały wcześniej. I bądź tu mądry :) . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pakiet HBO dostaje się z automatu na jakiś czas gratis i później trzeba go wyłączyć? Bo podpisałem nową umowę nie biorąc pakietu HBO, i po podłączeniu nowego Evoboxa miałem trzy kanały HBO ale po dwóch dniach zgasł 2 i 3 (1 działa nadal), a na multiroomie działają wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawą mojego jak to napisałeś oskarżenia są niedziałające u mnie kanały HBO które włączyłem w taki sam sposób jak Ty czyli przez ICOK. W żaden sposób nie udowodniłeś że one u ciebie świecą ,więc muszę Ci wierzyć poprostu  na słowo :) Zdaje sobie sprawę że nie musisz mi niczego udowadniać więc tylko proszę wyjaśnij mi dlaczego u Ciebie świecą a u mnie nie ?? Dzwoniłem dzisiaj na infolinie i pani powiedziała że tylko eleveny są włączane wcześniej a HBO tylko od daty rozliczenia i nie ma możliwości żeby po włączeniu przez ICOK zadziałały wcześniej. I bądź tu mądry :) . Pozdrawiam

Eleveny są włączane wcześniej tylko przy pierwszym zamówieniu.Kolejne zamówienia tej opcji to uruchomienie od okresu rozliczeniowego.Może podobnie traktują opcję HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pakiet HBO dostaje się z automatu na jakiś czas gratis i później trzeba go wyłączyć? Bo podpisałem nową umowę nie biorąc pakietu HBO, i po podłączeniu nowego Evoboxa miałem trzy kanały HBO ale po dwóch dniach zgasł 2 i 3 (1 działa nadal), a na multiroomie działają wszystkie.

 

To tzw. pakiet techniczny. Po podpisaniu umowy przez jakiś czas masz dostęp do wszystkich kanałów. Z czasem dostęp wygasa, jak widać na Twoim przykładzie, po różnym czasie dla różnych dekoderów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nagle utracony dostęp do HBO GO. Dekoder Evobox, usługa opłacona, na laptopie OK. Resety dekodera - dalej nic, podłączenie do Internetu - OK. Czyżby śmierć karty? Konsultant techniczny to sugeruje... Fakt, czy lipa?

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Poprawiono też niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...