pkonrad Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Dlaczego zawartość HBO GO na Evobox jest inna, niż np. na PC, w telefonie z Androidem, czy Samsung Smart TV? Tam jest serial "Młody Papież" 2 pierwsze odcinki, a na Evobox nie ma wcale tego serialu. Edytowane 29 Października 2016 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Też to zauważyłem. U mnie np jak łączę evo z Netia to na HboGo mam mniej filmów i seriali. W przypadku, gdy siecią jest Lte z cyfrowego to jest tego więcej. Edytowane 30 Października 2016 przez zbycho84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 No to nieźle jaja. Ja mam net LTE z Plusa, więc teoretycznie powinno być tak samo jak CP. A jak łączysz się przez net z CP, to masz serial Młody Papież na HBO GO z dekodera Cyfrowego Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Czy macie ostatnio problem z treściami udostępnianymi w HBO GO? U mnie dziwnie się tną i niestety często test prędkości nie przekracza 0,5 Mb/s, gdzie w innych momentach bez problemu przekracza 20 Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 test prędkości nie przekracza 0,5 Mb/s, gdzie w innych momentach bez problemu przekracza 20 Mb/s. No to raczej świadczy o niestabilności Twojego łącza,pretensje w tym temacie powinieneś kierować do dostawcy internetu, chyba że używasz wi-fi to być może Twój ruter fiksuje,jeśli to możliwe to podłącz kablem i wtedy sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 W tym samym czasie (po zakończeniu testu przez Evobox) inne urządzenia bez problemu osiągają 40 Mb/s i więcej A o zakłóceniach nie bardzo może być mowa, bo sprawdzałem jakich kanałów używają sąsiednie sieci i wybrałem ten, który w okolicy jest najmniej "zawalony". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Wychodzi że jednak coś zakłóca wi-fi,co nie dowodzi że moduł w dekoderze można zaliczyć do "najwyższej jakości" skoro inne chodzą bez zastrzeżeń. Nie masz możliwości podłączenia kablem ja mam ruter metr od dekodera a i tak jest podłączony kablem tak jak i telewizor,wystarczy to tylko ładnie pochować i gwarantowane 0 problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Niestety nie mam, bo router znajduje się piętro niżej, choć gdyby tylko był taka możliwość to po prostu użyłbym kabla - ot stabilność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) @pkonrad Nie mam tego serialu na evo. Na kompie i innych urzadzeniach jest. To samo jest z działem Disney. Nie wszystkie bajki są na dekoderze. Edytowane 30 Października 2016 przez zbycho84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 HBO - otwarte okno na 1 kanal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Tak, z okazji premiery Pakt II. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Dziś w ICOK aktywowałem pakiecik HBO - status oczekuje na aktywację z dniem 21.12.2016 (początek następnego okresu rozliczeniowego). Jest szansa że lada dzień zaświeci promocyjnie w pierwszym niepełnym okresie, czy faktycznie do świąt trzeba czekać? W przypadku Eleven w CP zaświecili promocyjnie w niepełnym miesiącu po kilku godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Ja to załatwiałem z konsulem przy nowej umowie i on mi to uruchomił od razu tak jak i CP GO a umowa wchodziła w życie dopiero za ponad 3 tygodnie,ale jak Ty jesteś w trakcie umowy to raczej nie licz na wcześniejszy "upominek" bo jak ostatnio przez ICOK dezaktywowałem promocyjny VOD to też było z 3 tygodnie wcześniej i było podobne info tyle że o wyłączeniu usługi. Ps. No chyba żebyś zadręndnął do CP,może trafisz jakiego życzliwego konsula,któremu nabajerujesz że myślałeś że to od razu, że jakiś tam film poleci czy serial itp. i jak nie obejrzysz to się pochlastasz albo i gorzej... a może... Edytowane 30 Listopada 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 A jednak podarek z darmowym dostępem do 20.12.2016 został aktywowany! Nie będę ich skubał do reszty ale jakby tak w każdym miesiąc składać deklarację włączenia usługi wraz z rozpoczęciem kolejnego cyklu i wycofywać żądanie dzień przed wejściem w życie nowego cyklu to taki kombinator by miał za free dostęp do pakietu HBO cały czas. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Dzwoniłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 nie, włączyłem w icok i po kilku godzinach promocyjnie zaświeciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemor21 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 A jednak podarek z darmowym dostępem do 20.12.2016 został aktywowany! Nie będę ich skubał do reszty ale jakby tak w każdym miesiąc składać deklarację włączenia usługi wraz z rozpoczęciem kolejnego cyklu i wycofywać żądanie dzień przed wejściem w życie nowego cyklu to taki kombinator by miał za free dostęp do pakietu HBO cały czas. Pozdrawiam. Zrobiłem tak samo w piątek i nic , kanały zostaną włączone dopiero 10 grudnia czyli w dzień mojego okresu rozliczeniowego. Więc albo u Ciebie popełnili jakiś błąd albo piszesz głupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Kemor21 rzucać bezpodstawne oskarżenia o mijanie się z prawdą na tak zacnym forum - toż to niemerytoryczne U mnie tak Eleven jak HBO zaświeciło po kilku godzinach z bonusowym okresem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemor21 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Kemor21 rzucać bezpodstawne oskarżenia o mijanie się z prawdą na tak zacnym forum - toż to niemerytoryczne U mnie tak Eleven jak HBO zaświeciło po kilku godzinach z bonusowym okresem. Pozdrawiam Podstawą mojego jak to napisałeś oskarżenia są niedziałające u mnie kanały HBO które włączyłem w taki sam sposób jak Ty czyli przez ICOK. W żaden sposób nie udowodniłeś że one u ciebie świecą ,więc muszę Ci wierzyć poprostu na słowo Zdaje sobie sprawę że nie musisz mi niczego udowadniać więc tylko proszę wyjaśnij mi dlaczego u Ciebie świecą a u mnie nie ?? Dzwoniłem dzisiaj na infolinie i pani powiedziała że tylko eleveny są włączane wcześniej a HBO tylko od daty rozliczenia i nie ma możliwości żeby po włączeniu przez ICOK zadziałały wcześniej. I bądź tu mądry . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cholek3 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Czy pakiet HBO dostaje się z automatu na jakiś czas gratis i później trzeba go wyłączyć? Bo podpisałem nową umowę nie biorąc pakietu HBO, i po podłączeniu nowego Evoboxa miałem trzy kanały HBO ale po dwóch dniach zgasł 2 i 3 (1 działa nadal), a na multiroomie działają wszystkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Podstawą mojego jak to napisałeś oskarżenia są niedziałające u mnie kanały HBO które włączyłem w taki sam sposób jak Ty czyli przez ICOK. W żaden sposób nie udowodniłeś że one u ciebie świecą ,więc muszę Ci wierzyć poprostu na słowo Zdaje sobie sprawę że nie musisz mi niczego udowadniać więc tylko proszę wyjaśnij mi dlaczego u Ciebie świecą a u mnie nie ?? Dzwoniłem dzisiaj na infolinie i pani powiedziała że tylko eleveny są włączane wcześniej a HBO tylko od daty rozliczenia i nie ma możliwości żeby po włączeniu przez ICOK zadziałały wcześniej. I bądź tu mądry . Pozdrawiam Eleveny są włączane wcześniej tylko przy pierwszym zamówieniu.Kolejne zamówienia tej opcji to uruchomienie od okresu rozliczeniowego.Może podobnie traktują opcję HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Czy pakiet HBO dostaje się z automatu na jakiś czas gratis i później trzeba go wyłączyć? Bo podpisałem nową umowę nie biorąc pakietu HBO, i po podłączeniu nowego Evoboxa miałem trzy kanały HBO ale po dwóch dniach zgasł 2 i 3 (1 działa nadal), a na multiroomie działają wszystkie. To tzw. pakiet techniczny. Po podpisaniu umowy przez jakiś czas masz dostęp do wszystkich kanałów. Z czasem dostęp wygasa, jak widać na Twoim przykładzie, po różnym czasie dla różnych dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRESZ Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Witam. Nagle utracony dostęp do HBO GO. Dekoder Evobox, usługa opłacona, na laptopie OK. Resety dekodera - dalej nic, podłączenie do Internetu - OK. Czyżby śmierć karty? Konsultant techniczny to sugeruje... Fakt, czy lipa? Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Poprawiono też niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Jeśli konsultant tak twierdzi to może udaj się do najbliższego punktu Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Dwa pytania: 1. Wydaje mi się czy poprawili trochę głos z HBO GO na Evoboksie? Chociaż mam wrażenie, że do ideału jeszcze brakuje. 2. Czy HBO GO działa na dekoderach kiedy jest podłączony przez inne złącze niż HDMI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.