wally79 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Spokojnie! Nie macie co narzekać. Dajcie trochę czasu Cyfrowemu Polsatowi. Napewno będzie Wam działało jeśli macie to wykupione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 @PLANETKA coś z Twoim kontem jest "nie tak" ja umowę przez telefon klepnąłem chyba 04 sierpnia,okres rozliczeniowy zawsze mam 28(wtedy weszła w życie nowa umowa),nowe dekodery dotarły do mnie po kilku dniach,ale na kompie miałem od razu wszystko -tzn.CP Go i HBO Go,gdy podłączyłem dekodery na nich też wszystko śmigało. Ktoś w CP coś sknocił i na Twoim koncie nie idzie widocznie uruchomić tych uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Ja dekoder już mam kurier mi go dostarczył ,reszte mam ale tej usługi na mobilne i pc nadal brak heh cały CP ,pozostaje czekanie aż to łaskawie zrobią i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś, a nie czekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Nic nie jest nie tak, OTG wchodzi z nowym okresem rozliczeniowym. Jeżeli by to komuś nie weszło to wówczas dzwonić i wyjaśniać. A tym bardziej jak ktoś w pakietach nie ma tej usługi jeszcze aktywnej to jak ma działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 U mnie OTG weszło następnego dnia po rozmowie z konsultantem. Może nawet tego samego, ale nie sprawdzałem. Było to w połowie okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Nic nie jest nie tak, OTG wchodzi z nowym okresem rozliczeniowym. Jeżeli by to komuś nie weszło to wówczas dzwonić i wyjaśniać. A tym bardziej jak ktoś w pakietach nie ma tej usługi jeszcze aktywnej to jak ma działać? To poczytaj mój komentarz nieco wyżej-ja miałem to na laptopie dosłownie po zakończeniu rozmowy z konsulem Ps.nie dam sobie głowy obciąć,ale jak mi się przypomina to było też na zdawanych dekoderach (PVR7000 i HD2000) Edytowane 30 Września 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Potwierdzam po przedłużeniu umowy w dwa dni po rozmowie telefonicznej miałem włączone nowości w tym CP GO ( choć do końca okresu rozliczeniowego pozostało jeszcze kilkanaście dni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Czyli widać loteria, zależąca no właśnie nie wiadomo od kogo. Ja napisałem z własnego doświadczenia, przedłużenie i dobranie OTG ale zaczęło działać dopiero od nowego okr. rozl. gdy weszła nowa umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) U mnie dzisiaj wystartowało OTG, ale jestem trochę zawiedziony, bo w opisie mają, że przy aktywnym OTG jest dostęp do kanałów z pakietu, jaki ma się wykupiony. Niestety, nie do wszystkich z pakietu. Dzwoniłem do CP i mi powiedziano, że w przyszłości będzie dostęp do wszystkich. Ciekawe. Edytowane 2 Października 2016 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 No w końcu umowę mi wdrożyli w Niedziele wieczorem , a dziś musiałem łaskawie do nich dzwonić ,bo nie miałem nadal odblokowane po ,wykonanym tl odblokowali po 2 godz ale działa w końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Mam pytanie jak patrzę na np. na serial czy program w aplikacji Cyfrowy Polsat GO na dekoderze EVOBOX PVR to obraz się zacina to jest wina dekodera czy internetu? Edytowane 13 Października 2016 przez stefan85 Cyfrowy Polsat GO ma swój temat - proszę zadawać pytania we właściwych wątkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HDMan Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Zapewne problem z internetem.Czy miał ktoś może problem z odtwarzaniem w aplikacji (Cyfrowy Polsat GO) na Androida kanałów linearnych?W jednym urządzeniu po buforowaniu mam czarny ekran i brak dźwięku, natomiast czas biegnie, nie występuje ten problem z materiałami, które nie są na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmumino Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 CP GO to tak naprawdę taka nakładka na Iplę, nawet system bilingowy Plusa rozpoznaje CP GO jako Iplę, mając aktywną usługę transferu danych bez limitu do Ipli, oglądając CP GO transfer także jest bez limitu. Witajcie, chcę podpisać aneks do umowy, żeby mieć CP GO. Informacje przez Was podawane odnośnie wykorzystania pakietu internetowego są sprzeczne z tymi podawanymi na infolinii CP. Otóż CP twierdzi, że dane w ramach CP GO są pobierane w ramach pakietu podstawowego. Mam internet LTE w Plusie z brakiem limitu dla IPLI, Plus w tym zakresie odsyła do CP i tak zero konkretu, albo rozbieżne info. Proszę o dalsze potwierdzenie, że dane nie są (i nie będą) pobierane w ramach pakietu podstawowego. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Na tą chwilę w Plusie CP GO rozliczane jest jak Ipla, czyli nie pomniejsza pakietu podstawowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszek88 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Cześć,Mam pytanko chciałem odpalić On the go na smartfonie wszystko szło gładko i wyskakuje mi komunikat Odtwarzanie z wykorzystaniem danych mobilnych jest wyłączone w ustawieniachPrzeszukałem całe ustawienia i tego nie widze...wie ktoś gdzie to znajdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Wchodzisz w aplikację CP GO, wchodzisz w menu, ustawienia i w polu GSM wybierasz zaznacz 'TAK'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armands Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 CP GO na HD mini 2000 po włączeniu jakiegokolwiek materiału, zaczyna ładować się wideo i po dłuższej chwili nadal się ładuje, gdy chce wyjść i spróbować odpalić jeszcze raz to dekoder się wiesza czy ktoś miał podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Tak na PVR7000 często się zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Przy ostatnim moim przedłużeniu umowy z Cyfrowym Polsatem dobrałem sobie jeszcze za dodatkowego "piątaka" miesięcznie usługę Cyfrowy Polsat GO. Wszystko niby jest OK, usługa u mnie działa, ale... Mam problem z korzystaniem z tej usługi na moim komputerze, a konkretnie laptopie. Po każdorazowym wejściu na stronę http://go.cyfrowypolsat.pl/ i zalogowaniu się, pojawia mi się komunikat, aby wpisać nazwę urządzenia i następnie zostaje ono przypisane do mojego "konta" w tej usłudze. OK, rozumiem to, bo wiem, że jest limit do 3 urządzeń w tej usłudze. Tyle, że mój laptop po każdorazowym zalogowaniu się na tej stronie za każdym razem wielokrotnie "paruje" się z tą usługą, a powinien tylko jeden raz, przy pierwszym zalogowaniu się. Efekt tego jest taki, że mój laptop figuruje teraz w iCOK w wykazie sprzętu aż trzy razy, mimo iż jest to cały czas jedno i to samo urządzenie. Dodatkowo też jest tam widoczny mój smartfon, Samsung Galaxy S5, który również mam przypisany w tej usłudze (co daje razem już 4 urządzenia ) i tutaj akurat nie ma żadnych problemów. Na smartfonie nie dzieje mi się nic takiego, jak wyżej opisałem w przypadku mojego laptopa. Na smartfonie usługa ta cały czas działa mi poprawnie. W iCOK wygląda to u mnie tak: Sytuacja taka jest tylko w przypadku mojego laptopa. Jest to laptop Sony z systemem Windows 7 Home Premium 64-bit. W laptopie w międzyczasie nic nie było zmieniane. Cały czas korzystam też z tej samej przeglądarki internetowej (Mozilla Firefox). Co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Często wchodzisz na CP GO przez laptopa? Bo jeśli dość rzadko, to przyczyną mogą tu być aktualizacje przeglądarki. Po każdej aktualizacji laptop jest widziany jako nowe urządzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam tak, jak wchodzę z sesji prywatnej. Edytowane 19 Listopada 2016 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przystankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Sesja prywatna nie ukrywa Twojej wersji przeglądarki. Sesja prywatna właściwie to tylko usuwa cookie po zamknięciu przeglądarki. Nie powoduje Twojej anonimowości w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Często wchodzisz na CP GO przez laptopa? Bo jeśli dość rzadko, to przyczyną mogą tu być aktualizacje przeglądarki. Po każdej aktualizacji laptop jest widziany jako nowe urządzenie. Gdy ostatnio byłem na nocce w pracy to zalogowałem się raz, chwilę coś pooglądałem, następnie się wylogowałem. Jakieś może dwie godziny później znowu się zalogowałem i mój laptop ponownie został przypisany w tej usłudze jako kolejne urządzenie. Następnie się wylogowałem i zaraz potem ponownie zalogowałem. I znowu to samo, laptop przypisał się w usłudze po raz trzeci. Więc znów wylogowanie, ponowne zalogowanie... i brak już możliwości korzystania z tej usługi na laptopie z powodu wyczerpania limitu urządzeń... A przecież wchodziłem na tę stronę za każdym razem z tego samego laptopa. W tym czasie moja przeglądarka nie była aktualizowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 @Barti - to może po tym, co napisał @kocik89, chodzi o pliki cookie? Masz ustawione usuwanie po zamknięciu sesji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.