Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To u mnie to lepiej działa. Właśnie wszedłem na laptopie w CP Go, włączyłem pierwszy z brzegu film (coś Wołoszańskiego), zalogowałem się do iCOK, by sprawdzić, czy u mnie coś się nie zmieniło (Mozilla aktualizowała się ze 3 dni temu), no i wsio OK.

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti - to może po tym, co napisał @kocik89, chodzi o pliki cookie? Masz ustawione usuwanie po zamknięciu sesji?

 

Dokładnie tak. Po zamknięciu przeglądarki wszystko się od razu automatycznie czyści, czyli pliki cookie (ciasteczka), historia przeglądania, pobranych plików itp.

Ja nie korzystam w ogóle z tzw. trybu prywatnego w przeglądarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest w planach aplikacja na TV?
Ipla, w porównaniu do OTG, jest już bezużyteczna.


Z innej beczki: czy można korzystać z OTG na Android TV?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zauważyłem, że materiały stosunkowo stare (np. starsze odcinki seriali) w Cyfrowy Polsat Go na dekoderze odtwarzają się w bardzo dobrej jakości, a wszelkiego rodzaju nowości w tragicznej. W obu przypadkach jakość jest opisana jako 576p. Czy to dość powszechny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz tak... za to u mnie na Fergusonie FBOX 4K są problemy z odbiorem niektórych kanałów - np. Eurosportów, National Geographic czy Discovery. Po wejściu w te programy wyskakuje komunikat o DRMie... Dla przykładu Polsat2, Polsat News i inne programy (nawet te w HD) załączają się bez problemu... Znowu ten CP coś kombinuje czy co... aktualizacja kodeków nie przynosi rezultatu. Ech.

 

EDIT:

Sprawdzałem inne urządzenia podpięte pod CP GO i tak samo... bufor i bufor, a po chwili błąd z DRM niby... Wychodzi na to, że technicy polsatowscy coś kombinują... oby szybko to ogarnęli. :/

Edytowane przez pierścień
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Jak CP GO działa (kanały online) na urządzeniach typu Smart TV (nie mówię o telewizorach, lecz urządzeniu typu Smart TV Box)?

Edytowane przez Barti
Poprawiono dość niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zoom TV w ofercie CP GO.

 

Czy zdarzyło się komuś z Was, że część kanałów nie działała mimo, że był w abonamencie ("zaznaczony na biało"), a po włączeniu wywalał komunikat o DRM? Pytam, bo na 100 programów z 60-oma mam od poniedziałku taki problem. Tym bardziej, że na smartfonie czy na swoim FBOXie 4K wszystko mam aktualne - sterowniki, pluginy etc. Reinstalacja na nowo czy ustawienia fabryczne FBOXa też na nic się zdały... Napisałem do Polsatu i niby odpowiedni dział ma się zająć tą sprawą, ale póki co - niektóre kanały śmigają, zaś przy innych wyskakuje śmieszny komunikat o DRMie...

Bo w sumie - jak część kanałów może działać (i te 720 też), a część nie... Nie ogarniam trochę...  :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uruchomieniu CP GO na tablecie z androidem i uruchomieniu kanału na żywo streamowanego np. Polsat news transmisja się uruchamia na 15 sekund i później się zatrzymuje i nic się nie dzieje. Trzeba nacisnąć pauzę i ponownie włączyć albo np. cofnąć suwak, po tym materiał znowu jest odtwarzany 15 sekund i zatrzymanie.

Czy ktoś miał taki problem i udało się go jakoś rozwiązać?

Uruchamiając treści z VOD materiał się nie zawiesza. Z pewnością nie jest to kwestia internetu, bo wszystko inne łącznie z HBO GO działa bez zawieszania.

Czytałem komentarze do aplikacji w google play i ktoś pisała o takim samym problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dekoder EVOBOX PVR i jak wejdę w menu i nacisnę VOD czyli na aplikację Cyfrowy Polsat GO i chcę nacisnąć w tej aplikacji np. Nowości to pojawia mi się komunikat o treści 37-300 - Wewnętrzny wyjątek aplikacji i dodam do tego że przewracałem już ustawienia fabryczne dekodera i bardzo proszę o poradę jak rozwiązać ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...