dartman Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Też tak mam. Praktycznie każde wejście do serwisu muszę podawać nazwę. Oraz to szybko wykorzystuje limit urządzeń, a usuwanie urządzeń jedno na tydzień. To wyjątkowo nieudane rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) To u mnie to lepiej działa. Właśnie wszedłem na laptopie w CP Go, włączyłem pierwszy z brzegu film (coś Wołoszańskiego), zalogowałem się do iCOK, by sprawdzić, czy u mnie coś się nie zmieniło (Mozilla aktualizowała się ze 3 dni temu), no i wsio OK. Edytowane 20 Listopada 2016 przez Barti Poprawiono pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 @Barti - to może po tym, co napisał @kocik89, chodzi o pliki cookie? Masz ustawione usuwanie po zamknięciu sesji? Dokładnie tak. Po zamknięciu przeglądarki wszystko się od razu automatycznie czyści, czyli pliki cookie (ciasteczka), historia przeglądania, pobranych plików itp. Ja nie korzystam w ogóle z tzw. trybu prywatnego w przeglądarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 No to zmień na pozostawianie plików cookie i sprawdź efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 OK, jak będę "siedział" na laptopie (używam go tylko od czasu do czasu, najczęściej w pracy) i o tym nie zapomnę to zrobię to. Teraz i tak muszę czekać znowu, aż będę mógł w iCOK usunąć urządzenie w usłudze Cyfrowy Polsat GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manner Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 A czy ktoś się orientuje kiedy albo czy w ogóle kiedyś będzie appka na iOS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matjot Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Czy On The Go to to samo co CP Go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) CP GO to aplikacja w dekoderze i na smartfony/tablety, a OTG to płatna opcja dająca możliwość oglądania czegokolwiek poprzez to CP GO na smartfonie/tablecie. Edytowane 20 Listopada 2016 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matjot Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Czyli bez OTG nie będzie CP GO? One the go przy pakiecie Rodzinnym wg. ich strony kosztuje 5 zł (?) miesięcznie, a CP Go za darmo. To jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Co jest bez sensu? Aplikacja "Cyfrowy Polsat GO" jest dostępna bezpłatnie na smartfony/tablety, natomiast usługa "On The Go", czyniąca z tej aplikacji właściwy użytek, jest już płatna 5 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Dokładnie to z CP GO możesz korzystać za darmo na swoim dekoderze, za dopłatą 5zł na innych urządzeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Zgadza się, ale pod warunkiem, że posiada się dekoder dedykowany Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manner Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Smartfony/tablety pod warunkiem, że z systemem Android. Edytowane 23 Listopada 2016 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przystankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Czy jest w planach aplikacja na TV?Ipla, w porównaniu do OTG, jest już bezużyteczna. Z innej beczki: czy można korzystać z OTG na Android TV? Edytowane 23 Listopada 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Działa na T95 taki z zegarkiem. Inne nie wiem, zapewne loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saliman Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zauważyłem, że materiały stosunkowo stare (np. starsze odcinki seriali) w Cyfrowy Polsat Go na dekoderze odtwarzają się w bardzo dobrej jakości, a wszelkiego rodzaju nowości w tragicznej. W obu przypadkach jakość jest opisana jako 576p. Czy to dość powszechny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Sa sluchy o ios? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Usunięto 2 kanały (nie jestem w stanie wyłapać które) - poprzednio kanałów online było 101, teraz jest 99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 U mnie jest 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) No teraz tak... za to u mnie na Fergusonie FBOX 4K są problemy z odbiorem niektórych kanałów - np. Eurosportów, National Geographic czy Discovery. Po wejściu w te programy wyskakuje komunikat o DRMie... Dla przykładu Polsat2, Polsat News i inne programy (nawet te w HD) załączają się bez problemu... Znowu ten CP coś kombinuje czy co... aktualizacja kodeków nie przynosi rezultatu. Ech. EDIT: Sprawdzałem inne urządzenia podpięte pod CP GO i tak samo... bufor i bufor, a po chwili błąd z DRM niby... Wychodzi na to, że technicy polsatowscy coś kombinują... oby szybko to ogarnęli. Edytowane 5 Grudnia 2016 przez pierścień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Jak CP GO działa (kanały online) na urządzeniach typu Smart TV (nie mówię o telewizorach, lecz urządzeniu typu Smart TV Box)? Edytowane 8 Grudnia 2016 przez Barti Poprawiono dość niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Zoom TV w ofercie CP GO. Czy zdarzyło się komuś z Was, że część kanałów nie działała mimo, że był w abonamencie ("zaznaczony na biało"), a po włączeniu wywalał komunikat o DRM? Pytam, bo na 100 programów z 60-oma mam od poniedziałku taki problem. Tym bardziej, że na smartfonie czy na swoim FBOXie 4K wszystko mam aktualne - sterowniki, pluginy etc. Reinstalacja na nowo czy ustawienia fabryczne FBOXa też na nic się zdały... Napisałem do Polsatu i niby odpowiedni dział ma się zająć tą sprawą, ale póki co - niektóre kanały śmigają, zaś przy innych wyskakuje śmieszny komunikat o DRMie... Bo w sumie - jak część kanałów może działać (i te 720 też), a część nie... Nie ogarniam trochę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tu_tek Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Po uruchomieniu CP GO na tablecie z androidem i uruchomieniu kanału na żywo streamowanego np. Polsat news transmisja się uruchamia na 15 sekund i później się zatrzymuje i nic się nie dzieje. Trzeba nacisnąć pauzę i ponownie włączyć albo np. cofnąć suwak, po tym materiał znowu jest odtwarzany 15 sekund i zatrzymanie. Czy ktoś miał taki problem i udało się go jakoś rozwiązać? Uruchamiając treści z VOD materiał się nie zawiesza. Z pewnością nie jest to kwestia internetu, bo wszystko inne łącznie z HBO GO działa bez zawieszania. Czytałem komentarze do aplikacji w google play i ktoś pisała o takim samym problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Mam dekoder EVOBOX PVR i jak wejdę w menu i nacisnę VOD czyli na aplikację Cyfrowy Polsat GO i chcę nacisnąć w tej aplikacji np. Nowości to pojawia mi się komunikat o treści 37-300 - Wewnętrzny wyjątek aplikacji i dodam do tego że przewracałem już ustawienia fabryczne dekodera i bardzo proszę o poradę jak rozwiązać ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 U mnie też ten sam komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.