Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli chciałeś oglądać te seriale na dekoderze? W takim razie skoro masz wymagany pakiet to zaloguj się do ICOK i sprawdź, czy masz jeszcze pakiet dodatkowy: Katalog Online, bo może dlatego nie możesz oglądać.

 

OTG w końcu mi ruszyło w pełni, na szczęście działają mi wszystkie kanały i dostępne seriale (w zasadzie najbardziej zależało mi na "Legionie"), zarówno na PC, jak i na telefonie (LG Leon). :)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy było to wcześniej (ja zauważyłem to dzisiaj), ale będąc w roamingu na necie z Plusa da się oglądać filmy na CP GO. Na miejscowym necie, czy Wi-Fi, czy komórkowy wyświetla się napis, że odbiór tylko na terenie Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak ,nie ma nic bez przyczyny :roll: , problem z nieodtwarzaniem większości kanałów , przynajmniej u mnie - rozwiązany. Przyczyną jest aktywny xposed framework ( jeden z użytkowników aplikacji , w opinii o niej w google play podał to rozwiązanie). Trzeba zdeaktywować xposed,wtedy wszystkie kanały działają, ale jest coś za coś, bo wtedy nie działają moduły xposed, jak ktos ma ( masakra...) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to zdziwienie wchodząc na Cyfrowy Polsat GO poprzez przeglądarkę Mozillla Firefox a tu taki komunikat: 

 

 

Aktualnie serwis Cyfrowy Polsat GO nie jest obsługiwany przez Twoją przeglądarkę.

Prosimy skorzystaj z Internet Explorer lub aplikacji Cyfrowy Polsat GO dla systemu Android / iOS. W najbliższym czasie Cyfrowy Polsat GO wróci do przeglądarek Firefox i Chrome.

 

Kiedy usługa wróci na Firefoxa bo jak na razie zablokowałem sobie zmianę urządzeń przez aktualizacje FF do wersji 52 i nie dodam IE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak ,nie ma nic bez przyczyny :roll: , problem z nieodtwarzaniem większości kanałów , przynajmniej u mnie - rozwiązany. Przyczyną jest aktywny xposed framework ( jeden z użytkowników aplikacji , w opinii o niej w google play podał to rozwiązanie). Trzeba zdeaktywować xposed,wtedy wszystkie kanały działają, ale jest coś za coś, bo wtedy nie działają moduły xposed, jak ktos ma ( masakra...) 

 

Ja tego nie miałem zainstalowanego - przynajmniej nigdzie nie widzę - i nadal brak co niektórych kanałów. :) Fajnie, że u Ciebie pomogło, ale to chyba nie jest recepta dla wszystkich. ;)

Edytowane przez pierścień
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa właśnie dlatego, że zaktualizowałeś Firefoxa :) Od wersji 52 Silverlight nie będzie już działał. O ile wiem, Chrome też już chyba go nie obsługuje od jakiegoś czasu? Zostaje więc tylko IE.

 

Swoją drogą, potwierdza się to, o czym mówiono w chwili startu - wybranie Silverlighta nie miało żadnego uzasadnienia i koniec końców i tak CP będzie musiał migrować bezpośrednio do HTML5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie! Skoro na Androida jest aplikacja to i na system Windows mogłaby być. Tym bardziej, że właśnie Ipla ma taką aplikację na system Windows.

Korzystanie z Cyfrowy Polsat GO na przeglądarce internetowej jest dla mnie trochę takie "nie teges"... :roll:

Na Firefoksie w wersji od 52.0 Cyfrowy Polsat GO już nie działa z powodu usunięcia obsługi Silverlight przez Mozillę w tej przeglądarce. W związku z tym Cyfrowy Polsat musi koniecznie pomyśleć nad przejściem na inne rozwiązanie. Korzystanie z IE kompletnie mi się nie uśmiecha. Nie znoszę tej przeglądarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobią, bo ludzie za bardzo kombinują. Z tego samego powodu, nigdy nie będzie dedykowanej aplikacji nc+GO na komputerowy Windows czy Android TV(Smart). O jakieś super jakości też zapomnijcie. Z Silverlightem faktycznie powinni się ogarnąć. Wspomniane nc+GO czy np player.pl już przeszły na Widevine w Firefoksie. FF działa bez problemu na tych portalach.

Edytowane przez grande
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Aktualnie serwis Cyfrowy Polsat GO nie jest obsługiwany przez Twoją przeglądarkę.

Prosimy skorzystaj z Internet Explorer lub aplikacji Cyfrowy Polsat GO dla systemu Android / iOS. W najbliższym czasie Cyfrowy Polsat GO wróci do przeglądarek Firefox i Chrome."

 

Może ktoś  mi wyjaśni co w/g Polsatu znaczy sformułowanie "w najbliższym czasie"? Od kilku dni nie mogę korzystać z Polsat GO na przeglądarce Firefox i końca  najbliższego czasu nie widać. NC+GO może działać, Videostar może, a CP GO jak zawsze ma problemy.

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ja miałem zachciankę posiadania Windows 10 na komputerze i telefonie, CP GO nie działa mi na żadnej przeglądarce. Na MS Edge wywala mi taki sam komunikat.

Wracając do Twojego pytania... Najbliższy czas może nastąpić w tym tygodniu, z końcem miesiąca, końcem kolejnego kwartału, roku...Tutaj czas osiąga zupełnie nowy wymiar. ;)

 

Składaj reklamację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ja miałem zachciankę posiadania Windows 10 na komputerze i telefonie, CP GO nie działa mi na żadnej przeglądarce. Na MS Edge wywala mi taki sam komunikat.

Wracając do Twojego pytania... Najbliższy czas może nastąpić w tym tygodniu, w z końcem miesiąca, końcem kolejnego kwartału, roku...Tutaj czas osiąga zupełnie nowy wymiar. ;)

 

Składaj reklamację. 

Na Internet Explorer + Silverlight, też nie? 

Powinni coś z tym zrobić, tym bardziej, że wspomniany Silverlight został już praktycznie odstrzelony przez sam Microsoft, czyli twórcę tej wtyczki. Obecnie, MS postawił na PlayReady jako wtyczka pod DRM. Chrome, Firefox, Opera i reszta na Widevine. 

Edytowane przez grande
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobią, bo ludzie za bardzo kombinują. Z tego samego powodu, nigdy nie będzie dedykowanej aplikacji nc+GO na komputerowy Windows czy Android TV(Smart).

Przecież tego typu myślenie jest bez sensu ("ktoś kradnie, to nie warto otwierać sklepów"). Lepiej niech takie platformy wezmą się za tępienie tego procederu (n.p. puszczając transmisję w p2p i wyłapując tych, którzy udostępniają ją innym dla przykładu tak jak ci od filmu "Wkręceni") i wyjdą do tych piratów z otwartymi ramionami (robiąc n.p. wtyczkę do KODI, oczywiście z normalnymi mechanizmami do logowania, aby można było oglądać dopiero po wykupieniu).

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszeliście zapewne i z tego wątku (i może ogólnie), że ludzie żalą się na działanie CP GO na różnych urządzeniach mobilnych, ale także i w Smart TV. Mnie też to w jakimś sensie dotknęło. Jak ktoś pamięta, korzystam z przystawki smartowskiej opartej na Androidzie (Ferguson Fbox 4K). Od grudnia zeszłego roku część kanałów zgasła. W tym sensie, że po uruchomieniu np. Eurosportu, AXN, Eleven czy wielu jeszcze innych kanałów (wspominałem o tym tutaj) wyskakiwał komunikat: Uwaga! Wystąpił błąd odtwarzania materiału DRM. Twoje urządzenie nie spełnia wymogów technicznych materiałów szyfrowanych.

Tak z dnia na dzień, z początkiem grudnia 2016 r. pozbawiono mnie, ale jak i się potem okazało znaczną część ludzi korzystających ze Smart TV Boxów, czy również z aplikacji ipla na telewizorach - chociażby LG (gdzie poznikały m.in. kanały Eurosportu) znacznej liczby programów, które są dostępne w usłudze objętej (włączonej) abonamentem...

Zacząłem przeglądać opinie, komentarze innych użytkowników pod aplikacją CP GO (ale też i ipli) w jednym ze sklepów z aplikacjami i właśnie od tego czasu można ujrzeć głosy niezadowolenia części abonentów, którzy zostali pozbawieni możliwości korzystania z CP GO na swoich urządzeniach mobilnych, telewizorach etc.

Jako, że nie jestem specjalistą od takich spraw techniczno-informatycznych zacząłem ogarniać temat po swojemu, szukając jakiegoś rozwiązania problemu. Pisałem wcześniej do CP,  ostatnio też do ipli, bo na fboxie też ten problem występował i występuje, jeśli chodzi o Eurosporty i Discovery (dawny pakiet MIX). Dostałem odpowiedź, że moje urządzenie oparte na Androidzie nie jest wspierane przez Iplę...

Ktoś zapyta czemu tutaj napominam o Ipli. Otóż CP GO w dużej mierze jest właśnie oparty na rozwiązaniach iplowskich (powered by ipla - na ekranie startowym GO). I tak właśnie przeglądając stronę ipli natknąłem się na symbole pod danym kanałem: smartfon, tablet; PC; Smart TV; Netia Player. Przy działających programach np. grupy Polsat, Filmboxach czy Kino Polska Muzyka wyskakują na ipli (czyt. CP GO) wszystkie cztery symbole. Gdy już sprawdzam Eleveny i wspomniane wyżej Eurosporty to symboli mamy już 3, i tym samym brak możliwości oglądania kanału - błąd DRM bla bla bla.

Jest to zależność, która w dużej mierze pokrywa się z jedną i drugą aplikacją. Daje się to zauważyć, choć ktoś z Was może to uznać za dość naciągane.

 

Jestem daleki od teorii spiskowych czy stawiania zarzutów, ale chciałbym zapytać i - kiedyś się dowiedzieć - czemu Cyfrowy Polsat, właściciel tych dwóch aplikacji, pewnemu swojemu audytorium zablokował możliwość odbioru programów tej platformy? Dlaczego to zrobił w taki sposób, nie informując uprzednio, iż od tego i tego dnia możliwość odbioru wybranych kanałów telewizyjnych będzie ograniczona na tych i tych urządzeniach. Czy to jest cicha umowa między wspomnianą Netią a Polsatem? Czy też Polsat musiał zablokować te kanały, bo...? Chciałbym to, i myślę, że część rozczarowanych abonentów korzystając z urządzeń, które z początkiem grudnia stały się niby niededykowane, niewspierane przez CP chciałaby to wiedzieć. Nie tylko, że to się już stało (co Cyfrowy Polsat dawał już wyraz w komentarzach do pytań w sklepie z aplikacjami), tylko czemu musieli tak postąpić. Przecież stajemy się społeczeństwem bardziej mobilnym i z pewnych usług możemy - i chcemy - korzystać na odległość, a nie tylko w domu...

Rozumiem też, że to jest problem, który obejmuje abonencką mniejszość ułamkową, ale przez ostatni czas odniosłem wrażenie, że jeżeli kogoś nie dotyka taki problem, no to ogólnie nie ma problemu. I to na czele z tymi, którzy są właścicielem tej aplikacji, a ta ma w zamyśle służyć wszystkim abonentom.

 

Ja ze swej strony już kończę ten temat, który rozpocząłem prawie kwartał temu. Wiem, że "sam nie zbawię świata", ale jeśli ktoś z redakcji Satkuriera miałby sposobność zapytania Ipli i CP o tę sprawę, to byłbym bardzo wdzięczny. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź jest prosta jak budowa cepa. Usługa jest pomyślana jako udostępnianie kanałów TV przede wszystkim na urządzeniach mobilnych, tzn. smartfonach i tabletach. Wszelakie komputery, to tylko dodatek na odczepkę, a przystawki pod TV na Androidzie, blokują chociażby z powodu multirooma, za który biorą dodatkową kasę. Z tego samego powodu blokowany jest również Screen Mirroring itp. technologie bezprzewodowego udostępniana Androida na ekranach TV, czy monitorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano, czy występuje u kogoś dziś problem pt. "ten kanał nie jest w twoim abonamencie"? Pomimo tego, że abonament Premium, nic nie chodzi. On The Go nie aktywne? Niby trwają jakieś prace informatyczne, ale czy to prawda?

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...