Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@PLANETKA coś z Twoim kontem jest "nie tak"

ja umowę przez telefon klepnąłem chyba 04 sierpnia,okres rozliczeniowy zawsze mam 28(wtedy weszła w życie nowa umowa),nowe dekodery dotarły do mnie po kilku dniach,ale na kompie miałem od razu wszystko -tzn.CP Go i HBO Go,gdy podłączyłem dekodery na nich też wszystko śmigało.

Ktoś w CP coś sknocił i na Twoim koncie nie idzie widocznie uruchomić tych uprawnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie jest nie tak, OTG wchodzi z nowym okresem rozliczeniowym. 

Jeżeli by to komuś nie weszło to wówczas dzwonić i wyjaśniać. A tym bardziej jak ktoś w pakietach nie ma 

tej usługi jeszcze aktywnej to jak ma działać?

To poczytaj mój komentarz nieco wyżej-ja miałem to na laptopie dosłownie po zakończeniu rozmowy z konsulem :)

Ps.nie dam sobie głowy obciąć,ale jak mi się przypomina to było też na zdawanych dekoderach (PVR7000 i HD2000)

Edytowane przez fezuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj wystartowało OTG, ale jestem trochę zawiedziony, bo w opisie mają, że przy aktywnym OTG jest dostęp do kanałów z pakietu, jaki ma się wykupiony. Niestety, nie do wszystkich z pakietu. Dzwoniłem do CP i mi powiedziano, że w przyszłości będzie dostęp do wszystkich. Ciekawe.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie jak patrzę na np. na serial czy program w aplikacji Cyfrowy Polsat GO na dekoderze EVOBOX PVR to obraz się zacina to jest wina dekodera czy internetu?

Edytowane przez stefan85
Cyfrowy Polsat GO ma swój temat - proszę zadawać pytania we właściwych wątkach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zapewne problem z internetem.

Czy miał ktoś może problem z odtwarzaniem w aplikacji (Cyfrowy Polsat GO) na Androida kanałów linearnych?
W jednym urządzeniu po buforowaniu mam czarny ekran i brak dźwięku, natomiast czas biegnie, nie występuje ten problem z materiałami, które nie są na żywo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP GO to tak naprawdę taka nakładka na Iplę, nawet system bilingowy Plusa rozpoznaje CP GO jako Iplę, mając aktywną usługę transferu danych bez limitu do Ipli, oglądając CP GO transfer także jest bez limitu.

 Witajcie,

chcę podpisać aneks do umowy, żeby mieć CP GO. Informacje przez Was podawane odnośnie wykorzystania pakietu internetowego są sprzeczne z tymi podawanymi na infolinii CP. Otóż CP twierdzi, że dane w ramach CP GO są pobierane w ramach pakietu podstawowego. Mam internet LTE w Plusie z brakiem limitu dla IPLI, Plus w tym zakresie odsyła do CP i tak zero konkretu, albo rozbieżne info.

Proszę o dalsze potwierdzenie, że dane nie są (i nie będą) pobierane w ramach pakietu podstawowego.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przy ostatnim moim przedłużeniu umowy z Cyfrowym Polsatem dobrałem sobie jeszcze za dodatkowego "piątaka" miesięcznie usługę Cyfrowy Polsat GO.

Wszystko niby jest OK, usługa u mnie działa, ale...

Mam problem z korzystaniem z tej usługi na moim komputerze, a konkretnie laptopie. Po każdorazowym wejściu na stronę http://go.cyfrowypolsat.pl/ i zalogowaniu się, pojawia mi się komunikat, aby wpisać nazwę urządzenia i następnie zostaje ono przypisane do mojego "konta" w tej usłudze. OK, rozumiem to, bo wiem, że jest limit do 3 urządzeń w tej usłudze. Tyle, że mój laptop po każdorazowym zalogowaniu się na tej stronie za każdym razem wielokrotnie "paruje" się z tą usługą, a powinien tylko jeden raz, przy pierwszym zalogowaniu się.

Efekt tego jest taki, że mój laptop figuruje teraz w iCOK w wykazie sprzętu aż trzy razy, mimo iż jest to cały czas jedno i to samo urządzenie. Dodatkowo też jest tam widoczny mój smartfon, Samsung Galaxy S5, który również mam przypisany w tej usłudze (co daje razem już 4 urządzenia :shock:) i tutaj akurat nie ma żadnych problemów. Na smartfonie nie dzieje mi się nic takiego, jak wyżej opisałem w przypadku mojego laptopa. Na smartfonie usługa ta cały czas działa mi poprawnie.

W iCOK wygląda to u mnie tak:

 

i_COK_CP_Go.png

 

Sytuacja taka jest tylko w przypadku mojego laptopa. Jest to laptop Sony z systemem Windows 7 Home Premium 64-bit.

W laptopie w międzyczasie nic nie było zmieniane. Cały czas korzystam też z tej samej przeglądarki internetowej (Mozilla Firefox).

Co jest grane? :shock::roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często wchodzisz na CP GO przez laptopa? Bo jeśli dość rzadko, to przyczyną mogą tu być aktualizacje przeglądarki. Po każdej aktualizacji laptop jest widziany jako nowe urządzenie.

 

Gdy ostatnio byłem na nocce w pracy to zalogowałem się raz, chwilę coś pooglądałem, następnie się wylogowałem. Jakieś może dwie godziny później znowu się zalogowałem i mój laptop ponownie został przypisany w tej usłudze jako kolejne urządzenie. Następnie się wylogowałem i zaraz potem ponownie zalogowałem. I znowu to samo, laptop przypisał się w usłudze po raz trzeci. Więc znów wylogowanie, ponowne zalogowanie... i brak już możliwości korzystania z tej usługi na laptopie z powodu wyczerpania limitu urządzeń... :?:crazy: A przecież wchodziłem na tę stronę za każdym razem z tego samego laptopa. W tym czasie moja przeglądarka nie była aktualizowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...