Skocz do zawartości

Narzekamy na Polsat Box


J.S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wczoraj otrzymałem maila oraz sms treści: "Informujemy, że na podstawie złożonego zamówienia o nr ...... uruchomiliśmy do Państwa dyspozycji nowe usługi. Życzymy przyjemnego korzystania z naszych usług." Na infolinii powiedzieli że to pomyłka. Wczoraj mnie obudził o 23:30 ten sms heh. Jak próbowałem wczoraj jeszcze się dodzwonić, to po 10min. sobie darowałem. Dzisiaj się już udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

CP może i ma tanią ofertę ale jak dla mnie to są oszuści i złodzieje nie chce mieć z nimi już nic wspólnego, ponieważ miałem opłacony ABONAMENT z góry o 3 miesiące i fakt faktem miałem lekkie opóźnienie opłaty za VOD 8 zł bo zapomniałem . Ale się zaczęło że żadnej informacji o zadłużeniu i zaczęli mi wyłączać kanały raz od godziny 16 potem 18 i aż do rana nie miałem kanałów .. Konsultanci twierdzili ze to możne wina anteny lub kabla i nie wiedzieli jaka to przerzyna dzwoniłem kilka razy i po którym razie dopiero powiedzieli ze to za zadłużenie 8 zł mi wyłączają kanały. Tak się nie traktuje klientów a szczególnie którzy opłacają abonament regularnie lub płaca z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Za małe anteny zwłaszcza dla mpeg-4! - problem przy każdym większym zachmurzeniu na kanałach TVN HD czy TVN 7 HD! :!:

 

Więcej o problemie : https://satkurier.pl/news/112600/cyfrowy ... esnia.html

"Zmiana anteny konieczna! Do tego część z nich będzie musiała zmienić anteny z małych 60 - 70 cm na nieco większe 80 - 90 cm, aby nie było problemów z odbiorem kanałów SD i HD w MPEG-4. Najłatwiej sprawdzić to na kanale TVN (SD) i TVN HD podczas deszczu/śniegu, najlepiej na samym początku opadów. Jeśli antena jest zbyt mała (70 cm) to kanał TVN HD zwykle szybko znika i jest czarny obraz, a po przełączeniu na TVN (w SD) obraz jest. Jeśli opady są bardzo mocne, to i tu obraz znika. To podstawowy objaw tego, że dla kanałów HD antena jest zbyt mała, bo nie ma zabezpieczenia na sygnał o kilka dB. Antena 80 - 90 cm daje ten dodatkowy margines na opady lub chmurę burzową, by odbiór był ciągły.

 

Problemów z tym procesem będzie dużo, więc od połowy roku do 1.10.2015 roku może być dużo pracy dla firm tv-sat i instalatorów."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za małe anteny zwłaszcza dla mpeg-4! - problem przy każdym większym zachmurzeniu na kanałach TVN HD czy TVN 7 HD! :!:

To we wtorek nad ranem też się pije? Nieźle

Do MPEG-4 w DVB-S/QPSK wystarczy taka sama antena jak do MPEG-2. Większa potrzebna jest do DVB-S2/8PSK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może zacytuje część tego tekstu cyt. Zmiana anteny konieczna! Do tego część z nich będzie musiała zmienić anteny z małych 60 - 70 cm na nieco większe 80 - 90 cm, aby nie było problemów z odbiorem kanałów SD i HD w MPEG-4. Najłatwiej sprawdzić to na kanale TVN (SD) i TVN HD podczas deszczu/śniegu, najlepiej na samym początku opadów. Jeśli antena jest zbyt mała (70 cm) to kanał TVN HD zwykle szybko znika i jest czarny obraz, a po przełączeniu na TVN (w SD) obraz jest. Jeśli opady są bardzo mocne, to i tu obraz znika. To podstawowy objaw tego, że dla kanałów HD antena jest zbyt mała, bo nie ma zabezpieczenia na sygnał o kilka dB. Antena 80 - 90 cm daje ten dodatkowy margines na opady lub chmurę burzową, by odbiór był ciągły. No chyba że kompletnie nie wiedzą o czym piszą w co wątpię bo już teraz dużo abonentów ma problemy z kanałami TVN.O czym dość często można poczytać np na FP Cyfrowego Polsatu.Druga sprawa że w jednej część naszego kraju mogą być wystarczające a na wschodzie Polski już mogą być problemy z odbiorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powiedz to abonentom CP marne to dla nich pocieszenie.Dziwne to oszczędzanie na mocy sygnału?Wszyscy oszczędzają raczej na parametrach nadawania.Ja Nie mam z tym TR problemów czy to wcześniej w CP czy teraz w konkurencji.Ale ja nie posiadam anteny z zestawów od operatora tylko 120 i mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi polska bylejakość (w ustawieniu anten). Dla jasności nie mam zamiaru negować wymiany anten na 80cm, ale akurat częstotliwość 11508V wcale nie jest "słaba", wymaga tylko prawidłowego ustawienia anteny. Tylko tyle. Osobiście już nie jedną antenę sprzedawaną przez CP ustawiłem i akurat na częstotliwości 11508V pasek sygnału jakości sięga około 90%. Sam póki co mam 70-tkę od CP i TVN HD działa bez problemów. Na razie.

Najsłabszy sygnał mam na: 11158V i 11470V (ok.70%) potem na: 11488H (ok.75%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga ma rację właśnie sprawdzałem wszystkie te TR.Niestety ja chyba na swoim HD3000 nie mogę sprawdzić procentowo ale 11.488 H zdecydowanie największy zielony pasek.11.158 V ok 2/3 paska zielonego 11.470V pasek minimalnie mniejszy 11.508 większy od dwóch poprzednich.Na potwierdzenie sprawdziłem też na dekoderze konkurencji i wszystko by się zgadzało 11.488 H 71%, 11.470V 32%,11.158V 36%,11.508V 44% ale tu na trzech ostatnich żółte paski.Ale dekodery konkurencji zawsze od kiedy pamiętam co innego pokazują niż te z CP i tu sygnał ginie jak jest O lub 1 procent sygnału.A po ostatniej aktualizacji jakość na paskach poszła w dół bo kiedyś na takim TVP 1 HD miałem prawie zawsze ok 100% a teraz zaledwie 81%.Nie wiem czym to jest spowodowane.Nie wiem czy teraz to się zmieniło ale kiedyś z tego co pamiętam sygnał na dekoderach CP ginął jak było ok 40 kilka procent.Chyba że pomyliłem że swoim Pace jeszcze z czasów analogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

22 lutego...

...wpłaciłem na konto Cyfrowego Polsatu pomyłkowo pieniądze przeznaczone dla innego operatora. Pomimo moich interwencji i przyznania się Polsatu do nienależnie otrzymanych pieniedzy do dnia dzisiejszego nikt mi nie oddał 166, 26 zł. Bandycka firma

 

W uzupełnieniu treść skargi do Polsatu wysłana tydzień temu.

Zero odpowiedzi

 

 

 

Janusz S.

... Do Zarządu

Cyfrowy Polsat

 

Skarga

Dnia 22 lutego wpłaciłem pomyłkowo na Wasze konto kwotę 166, 26 zł.

Miałem zamiar opłacić abonament telewizyjny innego operatora w moim mieszkaniu w Łodzi. Z usług Polsatu Cyfrowego korzystam w moim domku letniskowym i umowę kończącą się w sierpniu tego roku mam już z góry w całości opłaconą. Nie zorientowałbym się zapewne o tej pomyłce, gdyby nie monit mojego domowego operatora z którego usług w zakresie telewizji, Internetu i telefonii korzystam. W związku ze stwierdzonym faktem wpłaty na niewłaściwe konto wysłałem Wam dnia 7 marca maila z prośbą o zwrot pieniędzy.

Dnia 10 marca otrzymałem w odpowiedzi pismo :

„Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że na podstawie przesłanego zgłoszenia środki zostaną przekazane do zwrotu.

 

[zakaz publikacji danych osobowych - regulamin]

Departament Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A „

 

Dzisiaj jest 18 marca , a na moim koncie nie pojawiła się jak dotąd żadna wpłata z waszej Firmy

W związku z powyższym pytam jakim prawem przez blisko miesiąc przetrzymujecie moje pieniądze, które w żadnym wypadku nie stanowią jakiegokolwiek mojego zobowiązania wobec Polsatu Cyfrowego. Dlaczego nikt nie zadał sobie trudu skontaktowania się ze mną w celu wyjaśnienia nadpłaty. Jak długo będę czekał na MOJE pieniądze.

Jak już niejednokrotnie doświadczyłem przypadku zadłużeń choćby jednodniowych potraficie natychmiast interweniować i upominać się o swoje. W przypadku nadpłaty jakoś Wam to nie przeszkadza.

Czekam na wyjaśnienia

 

 

Z poważaniem Janusz S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo emocjonalnie podchodzisz do sprawy. Musisz zauważyć, że wszystko, co się dzieje, dzieje się za Twoją przyczyną. Pieniądze oczywiście w całości otrzymasz. To trwa. Kto inny sprawdza i przygotowuje przelew. Ktoś inny jeszcze to zatwierdza. W końcu trafia do księgowości, tam wyksięgują i wykonują dyspozycję przelewu.

A teraz na spokojnie zobacz, jak łatwo przychodzi kogoś niesłusznie "osądzać"

 

A przy okazji przenoszę do właściwego wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 lutego...

...wpłaciłem na konto Cyfrowego Polsatu pomyłkowo pieniądze przeznaczone dla innego operatora. Pomimo moich interwencji i przyznania się Polsatu do nienależnie otrzymanych pieniedzy do dnia dzisiejszego nikt mi nie oddał 166, 26 zł. Bandycka firma

 

W uzupełnieniu treść skargi do Polsatu wysłana tydzień temu.

Zero odpowiedzi

 

 

 

Janusz S.

... Do Zarządu

Cyfrowy Polsat

 

Skarga

Dnia 22 lutego wpłaciłem pomyłkowo na Wasze konto kwotę 166, 26 zł.

Miałem zamiar opłacić abonament telewizyjny innego operatora w moim mieszkaniu w Łodzi. Z usług Polsatu Cyfrowego korzystam w moim domku letniskowym i umowę kończącą się w sierpniu tego roku mam już z góry w całości opłaconą. Nie zorientowałbym się zapewne o tej pomyłce, gdyby nie monit mojego domowego operatora z którego usług w zakresie telewizji, Internetu i telefonii korzystam. W związku ze stwierdzonym faktem wpłaty na niewłaściwe konto wysłałem Wam dnia 7 marca maila z prośbą o zwrot pieniędzy.

Dnia 10 marca otrzymałem w odpowiedzi pismo :

„Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że na podstawie przesłanego zgłoszenia środki zostaną przekazane do zwrotu.

 

[zakaz publikacji danych osobowych - regulamin]

Departament Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A „

 

Dzisiaj jest 18 marca , a na moim koncie nie pojawiła się jak dotąd żadna wpłata z waszej Firmy

W związku z powyższym pytam jakim prawem przez blisko miesiąc przetrzymujecie moje pieniądze, które w żadnym wypadku nie stanowią jakiegokolwiek mojego zobowiązania wobec Polsatu Cyfrowego. Dlaczego nikt nie zadał sobie trudu skontaktowania się ze mną w celu wyjaśnienia nadpłaty. Jak długo będę czekał na MOJE pieniądze.

Jak już niejednokrotnie doświadczyłem przypadku zadłużeń choćby jednodniowych potraficie natychmiast interweniować i upominać się o swoje. W przypadku nadpłaty jakoś Wam to nie przeszkadza.

Czekam na wyjaśnienia

 

 

Z poważaniem Janusz S.

 

Następnym razem płać rachunki kartą bankową(visa,mastercard debetowa lub kredytową) które mają usługę ''Charge Back''( wszystkie banki to mają tj.zwrot płatnościi ) czyli dzwonisz do banku i grzecznie bank oddaje pieniądze w ciągu 24h i sam sciąga od właściwego podmiotu.Doczytaj tutaj bo banki nie informują o tym!!!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Chargeback

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogdanie, nie ściemniaj. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym nienależne korzyści majątkowe należy oddać NIEZWŁOCZNIE. Polsat przywłaszył sobie moją kasę i nawet nikt mi nie podał powodu ponad miesięcznej zwłoki w wypłacie . Gdybym to ja spóżnił się z opłatą już bym miał naliczone kary umowne. I niwe pisz mi o emocjach, tylko oddaj kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bogdan425, ani nikt inny z obsługi na tym forum NIE jest pracownikiem Cyfrowego Polsatu i nie będzie żadnej kasy oddawać. To nie jest forum Cyfrowego Polsatu, a jedynie pozwala na dyskusję o tym operatorze, nie jest z nim powiązane. Co za tym idzie - żądania oddania pieniędzy kierujesz pod zły adres.

 

Oraz sugeruję nieco kultury, bo dyskusji na takim poziomie ("oddaj kasę") tu nie tolerujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podałeś nr konta w piśmie? Czy napisałeś że prosisz o zwrot na moje konto? Zamiast pisać pisma na zarząd i straszyć ich kodeksem cywilnym napisz zwykłą prośbę o przeksięgowanie wolnych środków. Podaj nr konta, telefon i numer karty. Gotowe wzory powinni mieć w asp. Pieniądze znajdują się cały czas na twoim osobistym subkoncie w cp i możesz nimi zarządzać np kupić sobie film xxx. Dlatego trudno nazwać to nienależną korzyścią majątkową gdyż firma cały czas świadczy ci usługę tj korzyść i ma z Tobą podpisaną umowę.

Dobrowolnie wpłaciłeś jej zaliczkę i teraz poproś o jej zwrot.

 

Z tego co pamiętam to prośba może być wysłana jedynie na piśmie. Ja czekałem dosłownie kilka dni na zwrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba dowodu wpłaty, wystarczy prawidłowo złożyć reklamację, podając Imię i Nazwisko, adres, nr karty i/lub PESEL. Ważne jest, aby podać numer konta, na które ma zostać dokonany zwrot nadpłaty. Ponadto wysyłając pocztą należy prawidłowo zaadresować taką korespondencję do Biura Obsługi Klienta w Warszawie na Łubinowej 4a. Oczywiście taką samą reklamację można złożyć w dowolnym APS-ie. Zwrot nadpłaty przy zachowaniu tych kilku podstawowych zasad następuje od kilku do kilkunastu dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś z wielkim bólem po awarii pożegnałem się z moim Sagemem ESI-88 i wymieniłem go na PVR HD 7000.Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to,że wymieniając dekoder jako nowy otrzymałem używanego PVR HD 7000.Wyświetlacz był porysowany i w dodatku brudny a na nim nie fachowo przyklejona folia.Na dodatek brakowało kabla HDMI który powinien być w zestawie.Lekko poirytowany postanowiłem zadzwonić na infolinie i po przedstawieniu całej sytuacji od konsultanta usłyszałem że dekoder został wymieniony na sprawny i mam go podłączyć i oglądać telewizje.Pytam się a jak mam go podłączyć skoro w zestawie nie było kabla do podłączenia telewizora.Konsultant na to,że mam sobie załatwić kabel i oglądać telewizje.To tylko skrót mojej przygody najpierw w salonie CP a potem z [beep]lem z infolinii Biura Obsługi Klienta.Ten przykład pokazał jak są traktowani abonenci CP.Tego dekodera tak nie zostawie i będę domagał się wymiany na nowy a za takie potraktowanie mnie za 8 miesięcy podziękuję im wypowiedzeniem umowy.[beep]two i bezczelność nie zna granic.Czy ktoś również miał podobne przygody z CP?Piszcie tutaj na forum bo chętnie poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...