SatExpert Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 To, że konsultant złoży jakąś reklamację - ważne żebyś ty złożył własną! Nie musi być listownie - wystarczy, że napiszesz coś w Wordzie i puścisz to przez iCOK - u mnie to pomogło i to bardzo!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 A ile na to czekałeś? Bo z tego, co pamiętam, bardzo długo. Tak to powinno wyglądać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Nie. Druga reklamacja w coś koło miesiąc została rozpatrzona i to właśnie ona mi wszystko naprawiła. Gdyby nie ona to do tej pory pewnie siedziałbym w czarnej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Ja nie pytałem, ile trwała druga reklamacja, tylko ile czekałeś na naprawę w systemie i nową umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Kolego, a mógłbyś na PW podesłać, jak powinna wyglądać taka reklamacja? Jeszcze nigdy takiej nie składałem, więc jestem zielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Piszesz co operator zrobił źle i czego oczekujesz w związku z tym od operatora. Piszesz swoje dane wraz z nr karty i się podpsujesz. Koniec Offtopu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Przemyślałem to sobie i nie będę składał żadnych reklamacji. Skoro CP jest takie obrażalskie to po weekendzie idę do operatora od którego mam internet. Też mają w ofercie TV. Przynajmniej nie będę musiał zakładać drugiej anteny do multiromu. A jak nie to NC+. A po zakończeniu umowy z CP sie pożegnam. Sami od siebie odpychają ale to już nie mój problem . Panowie a nie wiecie czy ostatnio nie było może jakiś zmian w regulaminie które dały by podstawę do zerwania umowy bez ponoszenia kary??? Edytowane 12 Listopada 2016 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Nie rozumiem... Nie chcesz zlozyc reklamacji i dostac jeszcze lepsze warunki bo wina(choc wedlug mnie polowiczna) jest po stronie CP ? Oczywiscie ze zaplacisz kare za zerwanie umowy wczesniej, nie bylo zadnych zmian obecnie. Druga antena do multiroomu? Mozesz zamontowac konwerter ktory bedzie miec wiecej wejsc. Napisz dokladnie kiedy "podpisales aneks", kiedy odstapiles od umowy i ile to trwa. Jest cos takiego jak przetwarzanie systemowe(w kazdej firmie) i musi minac pewien czas(glownie chodzi tu o moment Twojego okresu rozliczeniowego) nim bedziesz mogl zawrzec nowa umowe.Po prostu musisz poczekac, bo to nie jest takie hop siup. Napisz kiedy masz okres rozliczeniowy, kiedy "podpisales aneks", kiedy odstapiles od umowy i ile to trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 A więc tak aneks do umowy został podpisany 28.09.2016r. Odstąpienie zostało wysłane 7.10.2016. Następnego dnia dostałem informację że aneks został przyjęty i że wracam na stare warunki no i żebym odesłał sprzęt. Sprzęt odesłałem następnego dnia bodajże. Mój okres rozliczeniowy kończy się zawsze 22 każdego miesiąca. A jeśli chodzi o multiroom to niestety muszę mieć drugą antenę, z tego względu że mieszkam w bloku a pokoje są na przeciw siebie. Mieszkam na parterze a antena jest na dachu i to po tej stronie gdzie aktualnie jest główny dekoder. Musiałbym ciągnąć kabel przez cały dach i puścić po elewacji na której nie ma balkonu więc kabel wisiał by luźno. znów zakładając antenę w drugim pokoju nie mam możliwości przeciągnięcia drugiego kabla do pierwszego pokoju. Usytuowanie pomieszczeń mi to niestety uniemożliwia. Pisząc że nie wyślę reklamacji to miałem na myśli że zostanę na pakiecie jaki mam a zamiast multiromu pójdę do operatora od którego mam internet czyli w tym przypadku TOYA i podłącze sobie TV kablową. Ale chyba jednak multiroom wyjdzie taniej. Aktualnie mam pakiet rodzinny HD ,a chciałem wziąć Familijny Max HD wraz z dekoderem EVOBOX i zestawem satelitarnym z konwerterem Unicable. Do tego multiroom. Oczywiście też z nowym dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Jeśli coś ma ruszyć z umową to dnia 23-go najprędzej. Spróbuj wtedy, co nie zmienia faktu, żebyś złożył reklamację. Koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dzięki za pomoc. Mam jedno pytanie bo jak pisałem, że konsultant przyjął niby reklamację i przypomniało mi się że przez telefon podał mi wtedy numer zgłoszenia. Niestety akurat wtedy byłem w sklepie i nie mialem go na czym zapisać. Czy mogę to uznać jako zgłoszenie reklmacyjne? Czy lepiej wysłać jeszcze jedno meilowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Pisemnie, list polecony. Takie polecam. Zadzwoń na infolinię, podaj nr PESEL i żeby Ci powiedział czy jest wprowadzona reklamacja i na jakim etapie jest to Edytowane 13 Listopada 2016 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Zrobiłem według Twojej podpowiedzi kyczniker i zadzwoniłem przed chwilą BOK. Jednak reklamacja którą przyjął konsultant złożoną 23.10.2016 jest u nich w systemie. Konsultant dzisiaj powiedział mi żostała odłożona na 14.11.2016 czyli na jutro. Mowił że jutro powinień ktoś zadzwonić właśnie w tej sprawie. Pozostaje mi poczekać i zobaczymy co się stanie. Jutro dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) No to czekamy na zmianę tematu, na "Chwalimy Cyfrowy Polsat". Edytowane 14 Listopada 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Panowie, czas na wychwalanie CP . Tylko co tu chwalić, jak nikt nie zadzwonił. Jedyne, co się zmieniło to w końcu dane w iCOK się zaktualizowały i chyba są poprawne. No cóż, może jutro ktoś zadzwoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 A ja narzekam na bardzo słabą jakość kanałów pseudo HD oraz na EvoBox zawieszający bubel , jak NC+ wprowadzi UHD, uciekam z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 A nie przyszło Ci do głowy że większość kanałów HD jest tu i tu taka sama CP i nc+ pobierają je z tych samych pozycji na TP (poza tymi na wyłączność). Więc jak możesz mieć np. gorszą jakość TVNu, czy HBO, skoro jeden i drugi odbieramy z tych samych transponderów? Jak Evobox Ci się wiesza to idź go wymień, a nie jęcz, a jak nc+ wprowadzi UHD to uciekaj - daleko nie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 A ja narzekam na bardzo słabą jakość kanałów pseudo HD oraz na EvoBox zawieszający bubel , jak NC+ wprowadzi UHD, uciekam z CP. Jakoś ja tam nie widzę różnicy, a posiadam obie platformy (a mam jeden telewizor dla obu ) . A co do dekodera - chyba to jest pierwsza krytyczna opinia... jak się zwiesza nie ma problemu - wymień na nowy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 A ja ponarzekam na układ kanałów CP ... to jeden wielki bałagan ... w NC+ jednak jest to lepiej poukładane ... wiadomo od jakiego numeru jakie tematyczne kanały się znajdują a w CP ... duble na różnych numerach ...trudno zapamiętać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Lista ulubionych i problemu nie ma. Edytowane 16 Listopada 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Jakoś ja tam nie widzę różnicy, a posiadam obie platformy ( a mam jeden telewizor dla obu ) . A co do dekodera - chyba to jest pierwsza krytyczna opinia... jak się zwiesza nie ma problemu - wymień na nowy ! Chyba nie czytasz wątku o tym dekoderze.Co prawda nie ma ich wiele ale od czasu do czasu ktoś ma jakieś problemy z tym sprzętem. Edytowane 22 Listopada 2016 przez Barti Usunięto obraźliwą część postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Lista ulubionych i problemu nie ma. Oj problem jest, podchodziłem do tematu, po godzinie sobie odpuściłem, układanie listy ulubionych na Evoiboxie to jakaś porażka. Ogólnie do listy nie mam większych zastrzeżeń (do każdej da się przyzwyczaić), żeby nie te duble w SD na początku listy, normalnie tragedia, znowu jak usunę duble SD to by się przydało przesunąć HD do odpowiednich pozycji, ale robi się problem jak trzeba kanał z pozycji 130 przenieść na 40, nie da się tego szybko zrobić. W nc+ lista była zdecydowanie lepsza (tam gdzie możliwe tylko kanały HD), no, ale ceny mają zdecydowanie za duże EvoBox ma taką samą jakość obrazu co nBoxy, telewizor mam ten sam to by było widać różnicę. Edytowane 15 Listopada 2016 przez Kojak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 1. dekodery z serii HDXX00 przłączają kanały koszmarnie wolno. 2. nie można odtwarzać filmów z dysku na dekoderze, które zostały nagrane na dysk z komputera. (najtańsze dekodery dvb-t za 70 zł mają port usb i można na nich odtwarzać wiele formatów wideo). 3. jakość kanałów HD pozostawia wiele do życzenia, czególnie dla tych co mają telewizory 50 cali i więcej. Nie ma tego aż tak dużo, ale to poważne uniedogodnienia. Kolejność też nieprzypadkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Ja mam tylko jeden punkt, kanały SD są liczone jako normalna oferta, XXI wiek to standard HD jest, CRT TV dawno utylizowany a na UHD TV przydała by się jakość HD przynajmniej, za HD jednak Polsat każe sobie Extra płacić, to jakiś żart chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 [OT] Jak CRT utylizowany? Przecież ja mam dwa telewizory CRT. [/OT] Sporą wadą CP jest brak wsparcia dla starszych dekoderów (brak aktualizacji oprogramowania). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.