Skocz do zawartości

Chwalimy Polsat Box


afgan*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znalazłem takiego wątku - jeśli się mylę proszę o skasowanie - a wydaje mi się, że czasami jest za co. Zresztą nc+ ma taki wątek a skoro jest narzekamy na CP to i pochwalić powinien być!

16.XI. napisałem do Polsatu e-mail'a: ... że czekam już ponad miesiąc od rozmowy z konsultantem i ponieważ 17 mam okres rozliczeniowy (a to niedziela) to najprawdopodobniej będę czekał jeszcze jeden miesiąc. I czy nie mogą mi odpalić pakietu promocyjnie do czasu aż wklepią umowę a potem (jak już umowa się pojawi w systemie) to niech mi liczą procentowo za każdy dzień - coś w tym stylu, tylko że ładniej.

W niedzielę 17.XI koło 11tej pojawił się sygnał (odpalono pakiet mini HD z paroma dodatkami). A dzisiaj rano otrzymałem od CP e-mail'a: "Uprzejmie informujemy, że nowa Umowa wpłynęła do Cyfrowego Polsatu i zacznie obowiązywać od 17 grudnia 2013 r. Obecnie kanały z pakietu Mini HD są aktywne bezpłatnie do dnia 17 grudnia 2013 r."

I właśnie tu chciałem Cyfrowemu Polsatowi bardzo podziękować za jeden darmowy miesiąc, o którym w umowie mowy nie było - DZIĘKUJĘ BARDZO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny przypadek. Mój okres rozliczeniowy, to 21 każdego miesiąca. Akurat tak się złożyło, że 22 - go stycznia zadzwoniłem do CP, aby przejść na Premium z Fam Max HD. Sprawę załatwiłem szybko i dostałem w tej promocji 3 miesiące usługi za free. Konsultant aktywował pakiet od razu i w efekcie dostałem jeden miesiąc usług darmowo, dodatkowo poza promocją. W efekcie też dostałem dodatkowo 1 miesiąc za friko, wiem że za moją zgodą, ale szybko. Sprawę załatwiałem przez komórkę będąc na dworze. Kiedy wróciłem do domu, pakiet już był aktywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Cyfrowy Polsat mogę pochwalić za to, że w swojej usłudze Multiroom nie każe spinać dekoderów kablem LAN i też, że jako urządzenie główne może być moduł CAM. Wprawdzie jest zabezpieczenie w postaci konieczności okresowego przekładania karty z dekodera głównego do dodatkowego celem odblokowania tego ostatniego, ale jak dla mnie to i tak o niebo lepsze rozwiązanie, niż wspomniane właśnie spinanie dekoderów kablem LAN. No, chyba że ktoś już ma w swoim domu instalację LAN... :roll: Ja akurat nie mam i nie mam zamiaru takowego kłaść. U mnie w domu wszystko "leci" po Wi-Fi. :)

Druga rzecz to właśnie moduł CAM udostępniany przez Cyfrowy Polsat. Dzięki niemu mamy, podobnie jak mieliśmy w dawnej CYFRZE+, możliwość odbioru kanałów platformy Cyfrowego Polsatu na swoim własnym tunerze ze złączem na moduł CAM. Moduł ten jest typu CI+, ale na pochwałę zasługuje fakt, że jest on w tzw. trybie "Legacy", dzięki czemu do jego działania nie jest wymagany odbiornik obsługujący standard CI+. Moduł działa także w odbiornikach ze "zwykłym" CI. Platforma "n" nigdy takowych modułów nie udostępniała i swoich abonentów zmuszała do korzystania ze swoich dekoderów dedykowanych. Platforma nc+ również wprowadziła niedawno podobne moduły CAM, ale tylko dla oferty "nc+ mix".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i tak o niebo lepsze rozwiązanie, niż wspomniane właśnie spinanie dekoderów kablem LAN. No, chyba że ktoś już ma w swoim domu instalację LAN... :roll: Ja akurat nie mam i nie mam zamiaru takowego kłaść. U mnie w domu wszystko "leci" po Wi-Fi. :)

 

W kwestii formalnej: nikt nie broni połączyć dekoderów przez wifi - znajomy wziął multiroom w "n" na spółkę z rodzicami, mieszkają w różnych blokach, dekodery połączone bezprzewodowo. Zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mpal

Dla przeciętnego Kowalskiego taki MR jak napisałeś nie jest łatwym technicznie rozwiazaniem. Przeciętny Kowalski woli pójść przełożyć kartę i ma spokój na kilka dni a nie bawic sie w konfigurację Wi-Fi a nie zapominaj że ta platforma jest w dużej mierze kierowana dla takiego właśnie abonenta.

Ogólnie platforma bardzo dobra w której sukcesywnie coś sie dzieje może kanały ze zrywaja czapki z głowy ale zawsze co roku coś nowego wpada w odróżnieniu od nc+ która pogrywa bardzo nie fair.

Kwesti sprzętu nie poruszam bo wiadomo jak jest ale moduły cam pomimo ze jednostrumieniowe ale bardzo przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwale ich za to że przez 15 mc nie miałam żadnych większych problemów. Oferta kanałów ciekawsza niż w kablówce, przy przedłużeniu można wychaczyć dobrą promocję a do tego miałam neta 4gb za 14,90 co mi akurat wystarczało jako net mobilny. Dlatego trochę żałuję że musiałam przenieść się do kablówki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwalić mogę CP za brak nachalności. Rozwiązano umowę, był telefon z ofertą,odmówiono i przysłano oficjalne pismo informujące o tym,że rezygnacja wpłynęła, podziękowania za lata współpracy i oferta przedłużenia gdybyśmy jednak zmienili zdanie. Jeśli nie to możemy korzystać z kanałów ogólnodostępnych za darmo. Nie mam zastrzeżeń do CP, oferta kanałów była poszerzana w trakcie umowy w tej samej cenie. W sumie rezygnacja wynika z faktu,że właściwie teraz w domu w ogóle nie ogląda się telewizji,a kanały typu jedynka, dwójka,Polsat wystarczą. Poza tym trzeba to powiedzieć,że oferta naprawdę bardzo przyzwoita jeśli chodzi o zawartość programową w naprawdę przystępnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę pochwalić za kilka rzeczy.

1. Cena. Nikt mi nie da za 69,90 zł/mies. pierwowzór pakietu Familijny Max HD + Film HD + Multiroom HD + Cinemax HD (planuję na przedłużenie umowy wybrać ten pakiet + wymiana HD 6000 na dekoder z PVR). Do tego zawsze dorzucą dodatkowe miesiące gratis. To cena (+ dekodery HD - Vectra w cenie 60 zł nie była mi tego zagwarantować) i oferta programowa zadecydowała o wyborze Cyfrowego Polsatu.

2. Nowe oprogramowanie do dekoderów. Najnowsze oprogramowanie 2.144.1.18 poprawiło ogólne działanie HD 3000 (a na TV, gdzie jest podłączony HD 6000, mam odczucie, że poprawiła się nieco jakość kanałów), nie ma problemu z EPG (teraz cały czas jest na minimum 4 dni - przy końcówce EPG się "nie miesza" - podgląd Program TV). Zmieniła się nieco czcionka m.in. na nazwach kanałów, opisy programów, ale to żaden problem.

3. Nowe kanały - w tym roku takowej rewolucji nie było w porównaniu z ubiegłorocznym wysypem kanałów, ale nie było źle. Warto odnotować, że TV Republika, History HD, Sundance Channel HD i Filmbox HD mamy w cenie pakietu (dwa pierwsze - Fam. Max HD. Sundance i Filmboxy - w Film HD). A w NC+ (poza Republiką, bo jej tam nie ma), trzeba ekstra dopłacać. To samo z Redlight HD, ale to już mniej istotne.

 

Zganić można za to, że nie informują głośno o możliwości wypowiedzenia umowy jak jakiś kanał "wypadł". Wcześniej byłem w Vectrze. Vectra informowała o tym szeroko w internecie, jak chcieli coś usunąć z oferty (Facebook, różne fora i strony medialne/satelitarne), na kanale planszowym, a czasem nawet w listach czy w e-mailu (zależy, czy ktoś miał e-fakturę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Nowe oprogramowanie do dekoderów. Najnowsze oprogramowanie 2.144.1.18 poprawiło ogólne działanie HD 3000 (a na TV, gdzie jest podłączony HD 6000, mam odczucie, że poprawiła się nieco jakość kanałów)

 

To ciekawe o czym piszesz, bo ja właśnie dziś zaktualizowałem w HD3000 oprogramowanie i też po aktualizacji mam wrażenie, że jest ciut lepsza jakość kanałów. Nie wiem czy to złudzenie, ale coś w tym jest o czym napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cp można krytykować za przegapiony okres przedświąteczny i promocję " trzy mniej " która doprowadza mnie do białej gorączki :-D ale kocham ich dział duk dzięki któremu mam pakiet premium w średniej cenie 52.5zł . Dziękuje też polsatowi za wyrzucenie love z oferty dzięki czemu można było wypowiedzieć umowę :-) co chciałem powiedzieć duk cp wymiata:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też daję im "+" otóż 2 dni temu zamiast zarejestrować wypowiedzenie to nieprawidłowo wyłączyli mi sygnał, dostali troche job :censored: w, ale już miałem 3 telefony z zapytaniem, przeprosinami i w ramach ukajania do końca umowy (28.12) mam gratis pakiety HBO i Cinemaxy :wink:

Choć podpadli, ale jest ok. po niedzieli ma dzwonić w sprawie negocjacji - coś się znów ugryzie :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Od 2005 roku jestem abonentem CP i oprócz kilku zgrzytów (wycofanie z oferty kanałów BBC, które i tak już wróciły; pojawianie się komunikatów na dekoderze o niezapłaconym abonamencie pomimo iż został on zapłacony dwa tygodnie wcześniej - ale to było dawno temu, teraz już to się nie dzieje; oraz transmisje ciekawych wydarzeń sportowych w systemie PPV, którego nienawidzę), to mogę pochwalić CP za staranne przygotowanie oferty programowej, ceny adekwatne do tej oferty, możliwość nabycia modułu CAM zamiast dekodera (dzięki czemu od 2008 roku nie jestem już "zakładnikiem" Echostara DSB-606), oraz (prawie) świetnie działającego TCOK-u (tu też miałem kilka zgrzytów spowodowanych niewiedzą niektórych niekompetentnych doradców). Podsumowując moja współpraca z tą platformą układa się całkiem dobrze i mam nadzieję, że to się nie zmieni przez następne wiele lat. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej tutaj wspomniałem, dla mnie najważniejszą kwestią w Cyfrowym Polsacie jest to, że nie trzeba koniecznie brać dekodera dedykowanego, tylko można korzystać ze swojego własnego, niezależnego poprzez polsatowski moduł CAM. Gdyby nie to to na "mur beton" nie zostałbym abonentem Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja coś dorzucę od siebie na wielki "+"(*) :brawo:

Od 24 czerwca, czyli od dnia wymiany podniętego HD3000, nie przekładałem karty z głównego.

I jak sobie pomyśle że pierwotnie chciałem wziąć oferte konkurencji z "ponadczasowym, szybszym od światła wynalazkiem" zwanym [...ciach...}, ryć podłoge, kuć ściany i wiercić otwory pod kable i {beep] się że dekodery co jakiś czas się "nie widzą" :lol2: to od razu mi ciśnienie skacze :x

 

(*) -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...