czerstwy Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Masz tv na próbę i możesz oddać jak nie pasuje.A jak nie to zamówienie przez np.internet i jak nie pasuje to zwrot.Zresztą w programach widać co dany kanał pokazuje więc przyczepić się można ewentualnie do obrazu lub sprzętu a nie do oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwl Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Polsat zwiększa zyski http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/wyniki-roczne-spolek-z-wig20-ranking,59,0,2042683.html , ale jakoś nie przekłada się to na lepszą ofertę dla "nowych", brak ostatnio HH, promocji świątecznej. Co o tym myślicie ? Jeśli zrobi lepszą ofertę dla nowych, to zmniejszy swoje potencjalne zyski HH dopiero co były. Jakichś specjalnych ofert wielkanocnych ze strony CP nie pamiętam - chyba nigdy nie wyróżniali tego okresu. Jest pół roku gratis przy umowie teoretycznie dwuletniej, którą można przedłużyć pół roku przed końcem. Co trochę jakieś uchylone lufciki czy otwarte okna. Jeśli ktoś potrafi mielić kartą kilka tysięcy miesięcznie, może nie płacić wcale. To co oni mają jeszcze wykombinować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Niektórym to by się marzył pakiet Premium w cenie Rodzinnego i to by się zastanawiali bo mają jeszcze miesiąc lub dwa umowy z konkurencją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwl Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 W CP jest tylko 8 kanałów których brak w konkurencji a w odwrotną stronę 28 w tym wiele kanałów filmowych w których są filmy które w CP zobaczysz za rok lub dwa.Piszesz że abonament w CP najdroższy za 40 zł a co do tego trzeba dobrać inne usługi z których musisz korzystać.Czyli np.Internet bez limitów z limitami lub abonament telefoniczny z 24 miesięcznym zobowiązaniem gdzie taniej jest na kartę i to bez zobowiązania.Co do połączeń do BOK to bzdury wypisujesz u jednego i drugiego operatora możesz się połączyć natychmiast jak i możesz czekać kilka lub nawet kilkanaście minut. Solorz niech nie decyduje co i ile będzie płacił bo ze swoich tego nie robi.O tym niech zdecydują abonenci nikt nie wymaga by dodali te kanały do pakietów ale niech dadzą wybór że kto chce to wykupi.Po bardzo długim czasie jest duża szansa by mocno poprawić ofertę operatora a oni z tego nie korzystają.Bo na kanał filmowy z prawdziwego zdarzenia nie ma co liczyć. Takie liczenie kanałów nie ma, moim zdaniem, najmniejszego sensu. Dla mnie operator ma tyle kanałów, ile jest na zdefiniowanej przeze mnie liście. Co z tego, że operator X ma 120 kanałów, a Y - 250, skoro ja i tak regularnie oglądam 20, a sporadycznie uzbiera się 40, i te wszystkie 40 mam u opa X? A że na Canal+ jakiś film będzie rok czy nawet dwa wcześniej? Też przeżyję - film to nie mięso w lodówce, od czekania gorszy nie będzie, a ja dziś mam na dysku nieobejrzane filmy nagrane kilka miesięcy temu (i nakręcone jeszcze wcześniej). Co do Premium za 40 zł - mniej więcej tyle średnio wychodzi przy samodzielnej usłudze, przy korzystaniu z 12/5, 15/5. Korzystając ze SmartDomu, można mieć usługę za wielkie, okrągłe zero. BOK - rzeczywiście, nie odnotowałem obecnie problemów przy łączeniu się z obydwoma. Solorz niech decyduje, bo jak najbardziej płaci ze swoich. Ja mu w kieszeń nie zaglądam, szczegółów porozumień z nadawcami też nie znam - może ustalenia z nadawcami są bardziej skomplikowane, niż "będziemy mieli na początek pińciu klyentów, to za tych pińciu klyentów wam zapłacimy miesięcznie tyle i tyle". W grę wchodzi też przejrzystość oferty - w CP wiem, że w Familijnym mam taki misz-masz dla każdego, w Maxie jeszcze trochę, do tego pakiety filmowe, sportowe, Cinemaxy (od pewnego czasu i tak upchnięte w całość) i HBO, ewentualnie fikołki. W nc+ już samo przeczytanie nazw opcji budzi reakcję wyrażaną akronimem "WTF", a później wyskakują kwiatki, typu dobierane osobno History za 2 zł. Jeżeli ja - osobnik "techniczny" i ogólnie nieźle zorientowany w temacie, mam z tym początkowo problem, to co ma powiedzieć Zdzichu, który po prostu chce coś pooglądać z rodziną i nie drapać się po głowie przy wybieraniu coraz dziwniejszych opcji, i nie zawracać sobie głowy faktem, że za trzy miesiące musi zadzwonić i wyłączyć X, za pół roku Y, a po roku będzie płacił dychacza więcej za multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Jeżeli ktoś ma problem z przeczytaniem oferty jednego czy drugiego operatora ze strony ze zrozumieniem to raczej nie świadczy o nim dobrze.U jednego i drugiego operatora jest to dla mnie wystarczająco zrozumiałe.A w CP nie musisz wyłączać np po 6 miesiącach opcji z których nie chcesz korzystać?Nawet nie możesz włączyć tylko pakietu który Cię interesuje bo dostaniesz dodatki które same się nie wyłączą.Więc krytykujesz coś u jednego operatora a nie dostrzegasz że u drugiego jest tak samo.Ja ustalam wszystko zawsze z automatycznym wyłączeniem i o niczym nie muszę pamiętać.A gdy chcesz wiedzieć na co podpisałeś umowę to pasowało by ją przeczytać a nie tylko podpisać jak to większość robi.Wtedy nie będzie żadnego zdziwienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Chodziło mi bardziej, że z okazji świąt jakąś dodatkową promocję, czy HH chociaż by rzucili. HH swego czasu były dość regularnie a teraz jakoś taka posucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Jako, że wyżej wymienionego postu nie mogę edytować, to sobie napiszę post pod postem o podejściu obsługi CP do klienta. Doczekałem się w końcu oferty premium w promocji HH i tak w dniu 29.03.2016r. dokonałem zamówienia przez internet oferty Premium Happy Hours. Tego samego dnia dzwoniła do mnie konsultantka, której podałem swoje dane personalne (dane te są również w archiwum firmy, byłem kiedyś ich abonentem). Do wspomnianej oferty zamówiłem antenę z konwerterem. Z uwagi na to, że nie dostałem żadnego sms-a, ani wiadomości na adres mailowy a konsultantka podała, że taki będzie kontaktowałem się z CP, ale zapewniono mnie, że trzeba czekać itp. W sobotę zadzwoniłem na infolinię i jakie było moje zdziwienie, ponieważ mojego zlecenia (zamówienia) nie ma w ogóle w systemie. Pani podała, że dokona stosownego zgłoszenia jako pilnego i jeszcze dzisiaj powinien nastąpić ze mną kontakt telefoniczny. Kontakt takowy nie nastąpił. W ostatnim dniu promocji HH ponownie złożyłem zamówienia, tego samego miałem rozmowę z konsultantką, która znowu potwierdziła dane, tym razem dostałem sms-a i wiadomość na maila z nr zamówienia. Chciałbym dodać, że dzwoniąc na infolinię miałem taką rozmowę, że konsultantka nie może sprawdzić, czy jest moje zamówienie, nie może mnie połączyć np. z działem zamówień czy działem reklamacji dla mnie to żenada, tym bardziej, że dzwoniąc pod ten sam numer infolinii inny konsultant mógł to wszystko sprawdzić. Przez tyle lat byłem w nc+, ale ostatnio zaporowe ceny spowodowały, że zrezygnowałem. Czyżbym wdepnął w [beep]o jeszcze nie wiem, bo smród jest jeszcze mały Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez LWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Mają za duży tłok i system im nie wyrabia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Tak jasne a skąd to niby wiesz? Czy to CP czy NC+ mają jeden wielki bałagan a w dodatku pracują niekompetentne osoby stąd takie przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 @czerstwy masz całkowitą rację w nc+ trafiałem na różnych konsultantów od całkowicie niezorientowanych w tym co mówią do tych profesjonalnych, tutaj widzę, że też tak jest. Zaletą w nc było to, że przez ich forum można było umawiać rozmowy i prosić o rzeczowych konsuli, którzy zawsze oddzwaniali. Faktem jest to, że ostatnie negocjacje zakończyły się fiaskiem i teraz o ile dojdzie dekoder będę w CP. Może też coś być w tym, że mają dużo zgłoszeń, ale to nie usprawiedliwia takiego dziwnego podejścia do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Czas na chłoste na CP, bez mydełka pojechali po obecnych klientach platformy płacących nie mało za wysokie pakiety, ws. euro 2016r. Solorz to chciwiec na kasiore jakich mało. Tak naprawdę te jego nowe oferty związane z Euro 2016r. dla obecnych klientów, to żadna rewelacja. Nie dam się skubać, szkoda tylko że spora liczba abonentów da się wciągnąć w nowe aneksy na większą kasiore zyskując tylko Eleveny na stałe, bo Euro2016 tylko na miesiąc ! A wyższe opłaty na dwa lata pozostaną. Solorz obyś miał wieloletnią czkawkę twojej decyzji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Też bym bardzo tego chciał. Marzę o tym, aby znów obudzić się w świecie bez PPV i wiecznego dojenia ludzi. Też nie daję się skubać. Jeżeli wyrażasz sprzeciw wobec polityki Solorza podpisz petycję poniżej i rozpowszechniaj ją gdzie się tylko da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Ale IMO taka telewizja (PPV) to przyszłość, gdzie płacisz za pojedyncze treści, które Cie interesują, a nie za wszystko, czy tego chcesz, czy nie... Inna bajka, to ceny u nas, ale skoro cena taka, to pewnie i popyt jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Jeśli CP nie poprawi jakości swojego sygnału to pewnie wielu ludzi zacznie z ich usług rezygnować. Problemy z odbiorem, zacinający się obraz, brak sygnału. Edytowane 22 Maja 2016 przez telewidz85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Jeśli nie poprawisz swojej instalacji antenowej, to żaden operator Cię nie zadowoli. Od tylu miesięcy rady otrzymujesz, ale wolisz nic z tym nie robić. Twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Ale to nie jest mój problem tylko innych abonentów. Mnie dobrze teraz działa.Poz zmianach w nadawaniu z zeszłego roku wielu klientom pogorszył się odbiór. I to jest fakt. Nie wiesz o tym, czy udajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Jestem abonentem CP z czaszą 70cm ustawioną prawidłowo (za pomocą miernika - podkreślam miernika, a nie oka/wskaźnika) i nie mam problemów z odbiorem. Musi być dopiero burza, aby na części kanałów zaczęły się problemy. Kanały przełączają się szybko. Ponadto od wielu lat montuję i ustawiam anteny, więc wiem co mówię. A zmiany październikowe dotyczą wszystkich operatorów satelitarnych. Nie tylko CP, a cierpią tylko abonenci uparcie twierdzący, że ich oko jest lepsze od miernika. Edytowane 22 Maja 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Prestige Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Problem mają tylko ci, którzy mają nieprawidłowo ustawioną antenę satelitarną (lub inne problemy z instalacją), w zeszłym roku CP i nc+ przełączyli transpondery z DVB-S na DVB-S2 i wyszły wtedy problemy z prawidłowym ustawieniem anten, sygnał nie pogorszył się, abonenci CP mieli na początku listy wersje SD kanałów, po zmianie na kanały HD (DVB-S2) trafiły na początek listy i po prostu okazało się że te kanały nie odbierają lub źle odbierają. Tak jak kolega wyżej napisał, miernik z prawdziwego zdarzenie (MER) i odbiór będzie prawidłowy, instaluje anteny od 18 lat i w zeszłym roku właśnie widziałem te "dobrze" ustawione anteny, praktycznie w 99% dało się ustawić prawidłowo każdą tak aby odbierała nawet przy bardzo złej pogodzie. Ale to nie jest mój problem tylko innych abonentów. Mnie dobrze teraz działa.Poz zmianach w nadawaniu z zeszłego roku wielu klientom pogorszył się odbiór. I to jest fakt. Nie wiesz o tym, czy udajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Ja z kolei mam antenę o średnicy 80 cm (nie "polsatowską"), montowaną przeze mnie (nie zajmuję się "zawodowo" montażem anten) z użyciem zwykłego, taniego miernika (wskaźnika?) wskazówkowego typu "Sat Finder" z dodatkową "pomocą" wskaźników siły i jakości sygnału w moim tunerze i... wszystko hula u mnie elegancko. Nie mam żadnych problemów z odbiorem. Tak, jak napisał wyżej @swojadroga, dopiero burza albo obfity deszcz powoduje zakłócenia w odbiorze. To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. Koniec off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) To jest skandal co oni wyprawiają nie dość, że miesiąc temu wsadzili do systemu nie tą umowę, na którą się dogadałem (przez co poszła reklamacja, która została uwzględniona), to jeszcze od dwóch tygodni nie mogę podpisać nowej umowy, bo ich "wypasiony systemik" się zablokował, a te gamonie nie potrafią go odblokować jeszcze trochę i rzucę im wypowiedzenie i się pożegnamy! Edytowane 31 Maja 2016 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 I chcesz płacić im karę umowną za zerwanie umowy? Moim zdaniem, nie warto... No, chyba, że akurat za niedługo kończy ci się umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Ale ja już nie mam umowy, bo nowa została anulowana - obecnie mam starą, która już przeszła na czas nieokreślony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Którą też trzeba wypowiedzieć. Ciesz się, że nie masz stawek, jak za taką umowę, bo wtedy byłby płacz. Co prawda, cennik co do takiej umowy CP ma, ale chyba go praktycznie nie egzekwuje. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Barti Należy korzystać właściwie ze znaków interpunkcyjnych. Na forum piszemy poprawnie po polsku. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H9000 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Ciekawe czy abonenci, którzy ostatnie działania operatora, polegające na ukryciu (utrudnieniu) dostępu do darmowych stacji niemieckich, a które transmitują mecze Euro 2016 (dodać należy w mojej i nie tylko... ocenie w lepszej jakości, tak obrazu ale też i dźwięku 5.1 od tego co oferuje Polsat oraz TVP) czy te osoby którym operator utrudnia (a jeśli dotyczy to kogoś o mniejszych zdolnościach technicznych - uniemożliwia) oglądanie programów, czy ci abonenci uzyskają jakąś rekompensatę... A operator poniesie jakąś karę. Informacja, dająca nadzieję z wczoraj: Prezes UOKiK zwrócił się do Cyfrowego Polsatu i Telewizji Polsat o wyjaśnienia dotyczące działań spółek w związku z transmisjami Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Chodzi m.in. o jakość sygnału internetowego, wyłączenie kanałów oferujących darmowe oglądanie meczów, a także stawki za możliwość publicznego odtwarzania spotkań... (...) W opinii Urzędu wskazane byłoby co najmniej zwrócenie opłat poniesionych przez klientów. W tej sprawie konsumenci powinni składać reklamację u przedsiębiorcy. Cały tekst, dostępny jest pod tym linkiem: https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12422 Ciekawe jak zareaguje operator na niezadowolenie abonentów oraz jak odniesie się do oficjalnego stanowiska Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - czyli polskiego urzędu antymonopolowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Ciekawe czy abonenci, którzy ostatnie działania operatora, polegające na ukryciu (utrudnieniu) dostępu do darmowych stacji niemieckich, a które transmitują mecze Euro 2016 (dodać należy w mojej i nie tylko... ocenie w lepszej jakości, tak obrazu ale też i dźwięku 5.1 od tego co oferuje Polsat oraz TVP) czy te osoby którym operator utrudnia (a jeśli dotyczy to kogoś o mniejszych zdolnościach technicznych - uniemożliwia) oglądanie programów, czy ci abonenci uzyskają jakąś rekompensatę... Zapomnij. ARD i ZDF to kanały niegwarantowane, Polsat może je nawet wywalić z listy, zablokować możliwość ich dodania i zaśmiać się widzom w twarz. Nikt nic nie może im za to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.