Skocz do zawartości

Narzekamy na Polsat Box


J.S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz reklamację. Powołaj się na odpowiedni punkt regulaminu. I niech się tłumaczą. Jak odpowiedzą Ci punktem o nadużyciach, pisz do UOKIK-u. Ze wskazaniem, że paragraf jest zbyt szeroki, dotykający szerokiej rzeszy użytkowników i w sprzeczności z innymi punktami regulaminu (w tym tym o nielimitowanym youtube). Zresztą, możesz im napisać w reklamacji, że rozważasz taką skargę, to na pewno nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłam rano do Polsatu i złożyłam oficjalną reklamację, że uniemożliwiają mi korzystanie z mojego abonamentu powołując się na niejasną i raczej niedozwoloną klauzulę w regulaminie. Po 15 minutach oddzwoniła Pani z Polsatu, usiłująca mi wytłumaczyć, że mieli skargi, że użytkownikom w mojej okolicy się strony nie ładowały, więc sprawdzili i stwierdzili, że tak strasznie nadużywam swojego transferu ( od 12-Lutego wykorzystałam zaledwie 9 GB z 30 GB) , że byli zmuszeni ( powołując się na przytoczony w moim pierwszym poście paragraf) ograniczyć mój transfer tak aby inni mogli korzystać z internetu! Wyśmiałam Panią, pytając czy dobrze zrozumiałam, że ograniczyli mój transfer tak aby inni abonenci mieli transfer??? A ja to nie jestem abonentem? Zapytałam gdzie czarno na białym mogę przeczytać w regulaminie, że Polsat stosuje jakiekolwiek limity i restrykcje co do tego w jaki sposób ja wykorzystuję swój abonament czyli GigaBajty, za które płacę albo gdzie jest napisane, że NIELIMITOWANY streaming z youtube tak naprawdę JEST LIMITOWANY???!!!??? Zażądałam natychmiastowego przywrócenia prędkości mojego łącza i poinformowałam, że tak czy inaczej zgłoszę sprawę do UOKiK. Pani gadała jak katarynka w kółko to samo, o tym ile to ja już transferu danych wykorzystałam a oni muszą dbać by inni użytkownicy też mogli korzystać z internetu... bla bla bla.... i Pani w końcu rzekła........., że w drodze WYJĄTKU przywróci natychmiast prędkość mojego internetu ( Poczułam się WYJĄTKOWO WYJĄTKOWA phi! ) ale, że mam uważać w jaki sposób korzystam z łącza!!! Odpowiedziałam, że jeśli jeszcze raz zostanie mój internet przykręcony, to zadbam o to, żeby zebrać dużą grupę użytkowników internetu z POLSATU i złożymy pozew zbiorowy do UOKiK.

 

Teraz internet już mi działa normalnie .... ale i tak będę się kontaktować z odpowiednimi władzami ... ma ktoś podobny problem z Polsat-owym internetem? Zbierzmy się do kupy! ( piszcie na PW) To przecież KPINA co oni robią!!! Nie jesteśmy bezradni! Trzeba walczyć o to za co się płaci! Skoro nie są w stanie zapewnić wszystkim abonentom bezproblemowego surfowania po sieci, to to ICH PROBLEM! Po jakiego.... przyjmują nowych użytkowników i reklamują się, że Streaming /IPLA itd... NIE ŚCIĄGA TRANSFERU czyli jest NIELIMITOWANY ??!!! To oni nie dotrzymują warunków umowy a nie JA !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj dostałem wiadomość na e-mail,cyt.:"Szanowni Państwo,Dziękujemy za korzystanie z usług świadczonych przez Cyfrowy Polsat.Informujemy, iż Państwa aktualna należność, za zbliżający się okres rozliczeniowy, wynosi:8,00 zł.Prosimy o terminowe dokonanie wpłaty na numer rachunku:..............."

Otóż zawsze płacę regularnie z ponad dwutygodniowym wyprzedzeniem.Na swoim koncie w ICOK stan "do zapłaty 0,00zł).W otrzymanej wiadomości nie wyjaśniono skąd ta kwota (8zł) do zapłaty.Jestem zbulwersowany i gotowy do zakończenia korzystania z usług CP (umowa się skończyła).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na HD 5000 jest 8 list ulubionych. Fakt nie da się przesuwać kanałów, też mnie to denerwuje.

 

jakim cudem ?

 

ja wiem tylko o jednej liscie ulubionych - po nacisnieciu niebieskiego przycisku na pilocie ...

 

- jak wejść w pozostałe listy ?

 

edycja:

już mam, dotarłem do tych pozostałych list po przeczytaniu instrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich kolegów i koleżanki. Jako że czara goryczy i bezsilności przelała się po ponad roku współpracy, lepszej bądź gorszej (niestety w większości gorszej) postanowiłem podzielić się wspomnieniami, bo przecież wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje (Dj Kris <3). Będą to wspomnienia niestety tylko negatywe by pozostać w łączności z tematem, który ma zaledwie 19 stron (jak to możliwe że tak mało?!) Wspomnienia opisane w formie bajkowej, humorystycznej. :curious:

 

Wspomnienie nr. 1

Gorąca wiosna 2013 roku - uderzyłem dumnie do APS w Zgierzu w celu zakupu telewizji satelitarnej. Dotychczas miałem jedynie DVBT. Zapoznałem się wcześniej z ofertą na stronie (oferowali dla nowego abonenta bodajże 15 miesiączną umowę wraz z 3 miesiącami gratis, plus talerz satelitarny w atrakcyjnej cenie 29 złotych, pakiet nie jest tutaj istotny). Wchodzę do punktu, za biurkiem pani w średnim wieku wydawała się być osobą kompetnentą. Zaoferowała mi te same warunki kupując u niej. Mówię super, jutro pojadę po kolegę i będziemy działać na dachu. Przyjeżdzam z kolegą dnia następnego siadamy wszyscy weseli, przyjął nas młody łepek, przedstawiam warunki jakie zaoferowała mi w dniu wczorajszym pani. On na to, że niemożliwe bo oni takich ofert jak na stronie dać nie mogą. Poprosił wczorajszą panią, która wlała w me serce nieco otuchy uspokajając mnie, że zaraz wszystko się zrobi. Chwile główkuje przy komputerze, sprawdza, paczy z niedowierzaniem i nagle uzmysławia, że jednak kurcze maksymalnie co może mi dać to umowa 15-miesięczna z 1-miesięcznym okresem bezpłatnym. Myślę sobie WTF, w kulki sobie leci. Zwymyślałem ją nieco i rozstaliśmy się bez podpisania umowy. Podła kobieta zapewne liczyła na prowizję od nowego abonenta mydląc mi oczy. Koniec końców zamówiłem telewizję przez internet.

 

Wspomnienie nr. 2

Upalne lato 2013 roku. Przeprowadziłem się, zmieniłem dowód. Wiedziałem, że najlepszą drogą jest wysłanie do CP ksero dowodu osobistego, lecz będąc w pobliżu APS nie zaszkodzi zapytać, czy tego samego nie mogą zrobić mi na miejscu. Myślę sobie, że dobrze będzie o tym poinformować Cyfrowy Polsat. Uderzam więc po raz kolejny do tego samego APS z myślą, że jest to sprawa tak oczywista, że tego s[beep]yć się nie da. Wchodzę, za biurkiem ten sam młody łepek. Przedstawiam sprawdę, daję nowy dowód osobisty. On na to, że "hmhmhmhmhm, u mnie możemy zgłosić to jako reklamację/zgłoszenie". Super, byłem uradowany. Poinformował mnie abym poczekał kilkanaście dni aż moje dane zmienią się w ICOKu. Czekam sobie, czekam wieczorami sącząc zimne piwo i od czasu do czasu odwiedzając ICOK, lecz moje dane po tej genialnej interwencji pracowanika zgierskiego APSu nie uległy zmianie. Sprawę rozwiązałem wysyłając kopie dowodu listem. Z tych dwóch wspomnień wyciągnąłęm jeden wniosek - omijaj ten APS z daleka chłopie.

 

Wspomnienie nr. 3

Nie jest to tak dawne wspomnienie, gdyż sprawa cały czas ma swój bieg. Radośnie od popisania umowy miałem okazję drugi raz ją wypowiedzieć. Tym razem z powodu wycofania kanału Love. Zadzwonił sobie do mnie pewien pan z DUKu. Żeśmy sobie porozmawiali, był uprzejmy, po kilkunastominutowych negocjacjach wynegocjowałem sobie pakiecik Familijny MAX HD plus HBO, HBO GO, CInemaxy w cenie 69,90 zł + 5 zł multiroom z dekoderem HD 6000 w jednorazowej cenie 49 zł. Umowa miała trwać 15 miesięcy/5 gratis. Moja poprzednia umowa to Familijny Max HD, HBO oraz Cinemaxy za 69,90, 12/5. Dobiliśmy targu. Myślę sobie - przycwaniakowałem po raz drugi, opłaca się czytać forum satkuriera. 8) 7 dni przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego przychodzmi umowa do skrzynki - otworzyłem skrzynkę i zaczynam szukać w niej dekodera, odwracam ją, przewracam - NIE MA. Zaniepokojony pobiegłem do domu, zrobiłem pianę bo się zgrzałem i nieco podchmielony zaczynam czytać umowę - wszystko się zgadza oprócz jednego małego szczegółu - nie ma w umowie żadnej wzmianki o multiroomie. Użyłem mojej Nokii 3410 do zatelefonowania do CP by wyrazić moje obawy o brak dekodera. Pan poinformował mnie, że to błąd konsultanta z DUK, że nie zaznaczył multiroomu po czym przyjął REKLAMACJĘ (niezgodność oferty zaproponowanej przez DUK z tym co otrzymałem na papierze - brak dekodera multiroom). Polecił mi czekać MAKSYMALNIE 30 dni na odpowiedź lub iść sobie do APS po dekoder do multiroomu. A ja na to "hola, hola, co z tego że pójdę po dekoder, jak w umowie tego multiroomu nie ma?!). Zreflektował się i przyznał mi rację. Na pocieszenie rzekł do mnie, że takie sprawy zazwyczaj rozpatrywane się na bieżąco - 2-3 dni robocze. Mówię OK, może zdąże jeszcze nie płacić kolejnych 69,90 bo przecież aby przyjąć nowe warunki umowy, musiałem podczas rozmowu z konsultantem z DUK anulować wypowiedzenie poprzedniej. Czekam sobie i czekam mija jeden tydzień, mija drugi, mija trzeci, dziś jest 30 dzień. Rzecz jasna prowadziłem w ciągu tych 30 dni około 5 rozmów z CP, najciekawsza była dzisiejsza.

Odbiera konsultantka o anielskim głosie, troszkę ukoiła me skołatane nerwy i stałem się nawet uprzejmy. Przedstawiam sytuację, mówiąc że za 7 godzin (bo tyle zostało do północy) wreszcie uzyskam odpowiedź! Niestety pani szybko ostudziła me zapały - "hola, hola, w wybranych przypadkach może pana oczekiwanie wydłużyć się o kolejne 14 dni" :shock::shock::shock: Pytam się czemu żaden poprzedni konsultant mnie o tym nie poinformował, ona na to że ona odpowiada tylko za siebie i może mnie przełączyć do działu reklamacji (o czym mnie żaden poprzedni konsultant również nie poinformował). Oż ty w morde, przełącz mnie natychmiast. Przełączyła. Rozmawiam z kolejną panią niestety nie z działu reklamacji ale z kimś, kto może mnie tam ZNOWU przełączyć. Myślę sobie OK, i tak mam darmowe minuty i jestem masochistą, lubię być dręczony przez CP. Połączyło mnie z ziomem z właściwego już działu. Poczułem się jak równy z równym. Mówi, że już ma adnotację, że ma się natychmiast z tym zapoznać, przeprasza że 30 dni już mija, że wciąż nie ma odpowiedzi. A ja na to "panie kochany, to co ja mam czekać do czasu gdy zejdę z tego świata i do tego czasu co miesiąc bulić 69,90 zł bo ktoś u was się pomylił?!". Odrzekł jedynie, że takie sprawy starają się rozpatrywać na bieżąco. Ja mówię "jak to jest, jeden konsultant obiecuje rozpatrzenie w ciągu 30 dni, drugi że 30 dni plus 14! :shock::shock:?!, pan mówisz, że jest o CZAS NIEOGRANICZONY" On na to: "Panie, na moje oko to jest ZGŁOSZENIE, a nie REKLAMACJA a na to nie ma w regulaminie czasu oczekiwania na odpowiedź. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć" Bezradny odłożyłem słuchawkę tracąc wszelką nadzieję. Zaraz wykonam kolejny przelew w kwocie 69,90 zł, bo zbliża się kolejny termin płątności, bo jakiś ***** nie umiał zrobić tego, co do niego należało i ciągnie się to za mną jak g***o. Czekam na dalszy rozwój wypadków.

 

 

Dziękuję wytrwałym, którzy być może przy browarze przeczytali całość. Bajkowo co nie? Równolegle proszę by jeśli były jakieś zastrzeżenia od strony regulaminu co do tego posta poinformować mnie o tym to go poprawię, a nie usuwać gdyż zajęło mi napisanie tego niemałą chwilę.

 

 

W skrócie:

Wspomnienie 1

Pani z APS oszukała mnie oferując takie sam warunki umowy co do długości trwania umowy i miesięcy gratisowych co na stronie CP rok temu. Zapewne liczyła nieżyczliwa kobieta na prowizję...

 

Wspomnienie 2

Młody łepek z tego samego APS przyjął zmianę moich danych osobowych w dowodzie osobistym jako reklamację i polecił czekać - nigdy dane te po jego interwencji nie zostały zmienione! Brak wiedzy wielu pracowników APS odbija się na klientach....

 

Wspomnienie 3

Po wynegocjowaniu z DUKiem umowy po usunięciu LOVE nie otrzymałem dekodera multiroom ani wzmianki o nim w umowie. Zgłosiłem reklamację. Tak to przyjął konsultant. Na odpowiedź czekam już ***** 30 dni i dalej będę czekał bo nagle może być "plus 14 dni" lub nawet "czas nieokreśłony w regulaminie bo ziomkowi z działu reklamacji wygląda to na ZGŁOSZENIE, a nie reklamację a na to ponoć nie ma w regulaminie czasu odpowiedzi. A ja zamiast miesięcy gratisowych bulę 69,90 wedle starej umowy. GENIALNIE! CYFROWY POLSAT górą! 8)8)8) Czekam an dalszy rozwój wypadków.

 

Powiedzcie kochani, czy w Cyfrze jest lepsza jakość obsługi kilentów? Tak obietywnie, gdyż poziom mojego masochizmu osiągnał już wszelkie granice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Cyfrowego Polsatu mam podobne odczucia - kiedyś pisałem jak przez 2 czy też 3 mce załatwiałem i czekałem na umowę (dwukrotnie wysyłali na zły adres!! :crazy: ). Od 15. m-cy mam C+(jestem przed migracją). Jak dotychczas żadnych zastrzeżeń - wszystko działa - żadnego kontaktu z BOK-iem C+ z mojej strony. Z drugiej strony, pewnie znajdą się osoby które mają/mieli podobne przygody z C+/nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

By nie paprać w innym temacie to napiszę to tu choć my za bardzo narzekać nie powinniśmy-ostatecznie nas to nie dotyczy :jupi:

 

Oficjalnie: Polsat zakoduje mistrzostwa świata w siatkówce

 

Po­twier­dzi­ły się obawy ki­bi­ców. Mi­strzo­stwa świa­ta w siat­ków­ce 2014 fani w Pol­sce będą mogli obej­rzeć wy­łącz­nie w płat­nych ka­na­łach te­le­wi­zji Pol­sat. De­cy­zję ogło­szo­no w czwar­tek na kon­fe­ren­cji pra­so­wej. W otwar­tym pa­śmie wy­świe­tlo­ny zo­sta­nie tylko mecz otwar­cia i ce­re­mo­nia otwar­cia. Za po­zo­sta­łe spo­tka­nia trze­ba bę­dzie do­dat­ko­wo za­pła­cić, chyba że ktoś po­sia­da już de­ko­der Cy­fro­we­go Pol­sa­tu. Cena na razie nie zo­sta­ła usta­lo­na i bę­dzie za­le­ża­ła od ope­ra­to­rów te­le­wi­zji ka­blo­wych.

- Do końca liczyliśmy na to, że mistrzostwa zostaną pokazane w otwartych kanałach. Czekaliśmy na przełom, na to że znajdą się sponsorzy. Nic takiego się nie stało i dziś możemy zaprezentować taką ofertę – powiedział prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki.

 

Polsat zapłacił za prawa do transmisji polskich mistrzostw rekordową kwotę 15 mln euro. Telewizja liczyła na wsparcie sponsorów. Rozmowy z jednym z nich załamały się na początku roku.

 

Warto też podkreślić, że abonenci Cyfrowego Polsatu będą mogli oglądać MŚ za darmo nawet przy najniższym abonamencie.

 

Maciej Stolarczyk, Dziennikarz Eurosport.Onet.pl

 

Ale to by oznaczało że CP uruchomi specjalny kanał na czas mistrzostw bo przecież kanały PS i PSextra dostępne są we wszystkich kablówkach.

 

No faktycznie rozpędziłem się :oops: ( tam mają tylko PSnews)

Już poprawiłem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Ktoś może lubić ligę holenderską i rosyjską, natomiast brak silnych lig europejskich (angielska, włoska, hiszpańska, francuska), brak polskiej ligi (lubiłem pooglądać, bo to nasza), brak LE i LM. Kanały Polsatu ograniczają się do lig rosyjska, ukraińska, holenderska i pełno siatkówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie była pełna T-Mobile tylko mecze gorszego wyboru na zasadzie sublicencji.Nikt nie broni CP wykupić pełnej ligi np teraz po tym sezonie kończą się konkurencji prawa.A NC+ kupuje bardzo drogie prawa więc i ceny do tego muszą być odpowiednie więc nie dziw się że ceny sa jakie są.Polsat za- Eliminacje Mistrzostw Europy 2016 we Francji

- Eliminacje Mistrzostw Świata 2018 w Rosji

- Mistrzostwa Europy 2016 we Francjią i MŚ w siatkówce zapłacił 50 milionów euro konkurencja za samą LM-70 milionów,a gdzie inne prawa?Sam Kmita swojego czasu stwierdził że tak drogie prawa się nie zwrócą a konkurencja je kupuje więc i cena za dostęp do nich musi kosztować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj otrzymałem sms-a o zadłużeniu kwotę 57,80zł, a jestem jeszcze w okresie promocyjnym za 0zł. W icoku mam tą samą informację.

Zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że to pomyłka. Oczywiście złożyłem reklamację, no bo stres zrobił swoje :D Może uda mi się ugrać jakąś bonifikatę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...