Skocz do zawartości

Narzekamy na Polsat Box


J.S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Warto też pochwalić Cyfrowy Polsat - w końcu zdecydowali się na przekaz TVP Sport z transpondera Cyfry+. W końcu w miarę przyzwoitych warunkach będzie można coś obejrzeć na TVP Sport. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcecie wymienić dekoder sd na hd, to włączcie sobie miesięczny pakiet VOD. Pakiet ten dziala tylko na dekoderach hd. Pani na infolini mowiła że jeśli ktoś ma dekoder sd i chce to sobie włączyć to wymienią mu bezpłatnie dekoder na hd. Tyle w teori. Jak jest na prawde przekonam się po 4 grudnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

 

Musze sie wyzalic bo szlag mnie trafi. . . . Bylem wieloletnim klientem Enki i w grudniu postanowilem przejsc do CP, poniewaz Enka tez sobie leciala i co roku wyzszy abonament serwowala. Nie byl to jednak dobry pomysl aby przejsc do CP, poniewaz ta platforma trwa jeszcze w epoce kamienia lupanego - Dekodery to jakas porazka !!! Dostalem dwa dekodery HD6000 ( multiroom) ktore sie ciagle zawieszaly ( nie wspomne o braku wbudowanego dysku, braku wyjscia optycznego itp itd). Ostatnio z wielka laska wymienili mi na dwa nowe : jeden HD 6000 i jeden HD 3000 no i . . . . .oczywiscie OBA sie wieszaja. Aktualizacja oprogramowania jest zrobiona. Gdyby Enka nie leciala sobie z abonamentem to z checia bym u nich zostal, poniewaz dekoder Enki jest o niebo lepszy od tego zlomu co Polsat oferuje.

 

W sumie to mialem juz wszystkie polskie platformy i kazda ostatecznie ma w d..ie swoich klientow.

 

Na pocieszenie to chyba mi zostalo to ze z 15 miesiecznej umowy zostalo mi jeszcze . . . . ..tylko 14 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś na forum ponad 4 lata i nie poczytałeś wcześniej o dekoderach? Do multiroomu zawsze dosatniesz dekoder produkcji CPT, ale główny możesz wymienić na moduł. Podpisując umowę chyba byłeś świadom, że wybierasz dekoder bez dysku i bez wyjścia optycznego więc tutaj krytyki nie rozumiem. Czasami warto sprawdzić w punktach czy nie mają Samsungów HD lub Echostarów HD bo czasami się jeszcze trafiają, przynajmniej główny dekoder wymienisz.

 

Co do zawieszania to ostatnio trochę więcej wymian się robi niestety i mam nadzieję, że w końcu wypuszczą "normalne" oprogramowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Został mi Echostar sprzed kilku lat (aktualnie FTA). Chciałem go uruchomić z MiniHD na 6 mcy a później Darmowy HD (na sprzęcie SD - takie rzeczy tylko Analogowym Polszmacie) ale to nie istotne w tym momencie. Zadzwoniłem 27 listopda 2012 roku, wszystko OK, mam czekać około 2-3tyg na umowę. Niby wszystko proste?! Ale się niedoczekałem!! Po kilkunastu rozmowach i kilku mailach umowy nigdy nie dostałem! Wysłali [beep]E na zły adres (nie wiedząc czemu dwukrotnie zamienili w adresie nr domu z nr mieszkania!). W połowie lutego sprawa się wyjaśniła czemu umowy nie dotarły. Pan w adnotacjach wyczulił wysyłającego o sprawdzenie adresu - znów mam czekać 2 tyg. Czekałem 3 i nic. Znów telefon do CP. Pani sprawdza i coś się okazuje???!!! Umowy już niedostanę bo tej oferty już nie ma!! Wycofali ją bodajże 18 lutego!! DNO i 2 METRY MUŁU!!! Dziadostwo w najczystszej postaci!! Nigdy nie kupię żadnego produktu od spółki ZEMBATEGO!! Czego i Wam życzę! Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

CP celowo wprowadza klientów w błąd i żeruje na mniej uważnych klientach.

Na poniższej stronie reklamuje nowy kanał 13th street i pokazywany na nim serial Bates Motel:

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktu ... onentow.cp

 

po czym mamy dwa odnośniki "Wybierz i kup" oraz "Wybierz ofertę z nowym kanałem" i obydwa prowadzą do oferty Familijny Max HD + HBO + Cinemax w której to ofercie tego kanału oczywiście nie ma ;o O ile pierwszy odnośnik jeszcze mogę pominąć o tyle nazwa drugiego "Wybierz ofertę z nowym kanałem" jawnie sugeruje że po kliknięciu w niego przedstawiona powinna nam zostać oferta z nowym kanałem. Duży minus dla CP za takie zagrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dochodzę do wniosku, że wszystkie platformy satelitarne to po prostu dusigrosze. interes klienta maja głęboko w tyle. Otwieram dziś pocztę i co widzę Wezwanie do zapłaty od "kochanego słoneczka", a tam wzywam do zapłaty ble ble ble. wszystko ok tylko jedno małe ale wchodzę na swoje konto należność zaksięgowano 6 maja br. Termin kolejnej wpłaty 5 czerwca. data wysłania wezwania 9 maja. Nie ma to jak branżowi fachowcy. wiem wiem, zaraz usłyszę , że to wina systemu. przypominam jednak, iż za system odpowiadają ludziska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się tam system rządzi ludźmi. Przy wymianie dekodera w APS ktoś coś źle wpisał i mój dekoder został mi przypisany jako pre-paid. Co miesiąc znikała mi cześć kanałów, nie mogłem logować się do strony z płatnościami, nie mogłem używać vod. Gdy dzwoniłem na infolinię numer karty nie był do niczego przypisany i musiałem wysłuchać tekstów : "to tak nie może być". I czekać 15 min aż paniusia przeczyta wszystkie notatki z zrozumie co i gdzie musi zmienić. Reklamacja wisiała pół roku, aż do skończenia umowy. Dział reklamacji naprawdę się starał i na koniec dowiedziałem się i tak, że dział informatyczny nie zmieni tego nigdy bo system tego nie przewiduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
nie da się. za częso en pasek się nie pojawia więc przeżjesz.

Może u ciebie tak jest ale u mnie to czasami jest nie do zniesienia, może teraz jest jeszcze w miarę ale poprzednimi razy to była tragedia, nic nie dało sie obejrzec bo co chwile pokazywał sie ten głupi pasek. Jeśli nic nie da się z tym zrobic to czas pożegnac się z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z @klop182. Nie ma nic gorszego niż u[beep]liwe zaśmiecanie ekranu. Platformy dostają kasę za opłacane treści, a nie wpychanie nachalne reklam i komunikatów. Cyfra potrafiła podczas oglądania raz w miesiącu zasłonić praktycznie cały ekran informacją, że przyszedł nowy rachunek. Nawet jak już dawno go opłaciłem. I nie można było szybko tego wyłączyć, tylko należało w niego wejść. Masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...