Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Dziwi mnie nękanie telefonami NC+, ja zastrzegłem ostatnio że nie chcę reklamy ich ofert, telefony umilkły, tak poza tym Smart HD raczej nie wygaszą, to co ostatnio robią to nagonka do Abonamentu, ja im wprost powiedziałem, jak już to poprzez net oferta, konsultant niestety nic nie zaproponował, to po kiego mi czas zabiera zapytałem? Rozłączył się :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens tego nikt nie wie. Miesiące/dni/godziny czy są policzone tego też nikt nie wie. Na pewno oferta z dnia na dzień nie zniknie.

Wątpię aby pozbyli się klientów.

Aktualnie przechodzę  z abonamentu na smart HD.

Miałem parę telefonów ale dali spokój.

Każdy dobiera ofertę do swoich potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też regularnie opłacam kartę ale sam pakiet podstawowy bo kanały z multi są teraz w promocji "do odwołania"
 
Mam dla dziecka mini mini, mam nsport, tvp sport i jeszcze parę programów w cenie 16 zł / msc przy doładowaniu na pół roku. Abonament wyjdzie podobnie lub drożej, poza tym ja nawet bym wziął abonament ale chce dalej używać swojego dekodera. To prosta ariva 153 combo ale ma to co potrzebuje. SAT + NTC + po włożeniu pendrive mogę nagrywać programy.
Mam zez'a na astrę i ustawiam sobie listy wszystko jak chce. Nie chce dekodera od NC+ chce swój ale nie mogę więc zostaje przy prepaid.
 
Kłopotu z uprawnieniami szczęśliwie nadal nie mam. A co do telefonów no cóż obawiam się, że w tym wypadku logika działania firmy jest następująca: "Mamy ofertę, której nie chcemy utrzymywać ale używa ich x osób - stracić klienta to źle więc trzeba jak największą ilość przekonać do ofert, które chcemy utrzymywać (czyt. abonament."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie mam na razie kłopotu z uprawnieniami, wszystko działa prawidłowo, ale obawiam się, że wcześniej czy później każdego użytkownika może czekać wyłączenie uprawnień i przymus zadzwonienia na infolinię, żeby je ponowić i przy okazji posłuchać zachęty do przejścia na abonament. :/ Wiadomo, że nie zrobią tego wszystkim użytkownikom w jeden dzień.

 

 

Skoro je regularnie opłacasz to czymże różni się to od abonamentu ;) Jedynie tym że płacisz więcej za mniej.

 

Opłacasz regularnie, ale w każdej chwili możesz przestać opłacać. Na przykład w porze wakacji, kiedy niektórzy nie potrzebują telewizji, można po prostu nie opłacać, a po wakacjach wrócić do opłacania. Mając ofertę na abonament i podpisaną umowę, taki numer już nie przejdzie.

 

Jednak jak już ktoś wyżej napisał, największą zaletą Smart HD+ jest karta nieparowana, która działa w dowolnym dekoderze niezależnym - nawet w tych najtańszych dekoderach, które mają tylko czytnik kart. Nie wszyscy chcą korzystać z dedykowanych dekoderów z narzuconą przez operatora listą kanałów i bez możliwości wyszukania czegoś innego spoza "oficjalnej" listy. :/ Tak, wiem, że w ofercie abonamentowej nc+ od niedawna jest możliwość wzięcia modułu CAM, ale dla wielu wiązałoby się to z koniecznością wymiany dekodera na taki z obsługą CI+, a takie dekodery już do najtańszych nie należą.

 

A czy płaci się więcej? Przy doładowaniu pakietu podstawowego Smart HD+ z góry na trzy miesiące (54 zł) wychodzi równowartość 18 zł miesięcznie. Przy doładowaniu na pół roku (96 zł) wychodzi równowartość 16 zł miesięcznie. W ofercie abonamentowej najniższy pakiet Start+ kosztuje 19,99 zł. Oferta Smart HD+ jest trochę uboższa w porównaniu z abonamentem, to fakt, ale skoro niektórym Smart HD+ w zupełności wystarcza, po co przepłacać.

Edytowane przez Małgolka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argument o przerwach w opłatach bardzo naciągany biorąc pod uwagę, że opłacasz na pół roku do przodu bo w kolejnym roku chcąc nie chcąc zahaczysz o miesiące wakacyjne doładowując co 6 miesięcy.

 

Start+ dla nowych faktycznie tyle kosztuje ale po dwóch latach możesz zbić cenę o połowę.Z Comfortem podobnie można zjechać teraz do 22,50 a był czas, że i za 14,90 oferowali.Tutaj za "staż" nic nie dostaniesz.Co najwyżej mogą jeszcze ofertę okroić (bo część kanalów jest w promocji) więc summa summarum biorąc pod uwagę koszty dwuletnie nowego abonamentu i koszty na start w smart HD otrzymujesz pełniejszą ofertę w podobnej cenie a po przedłużeniu umowy nie ma co porównywać.

 

Jedyna zaleta jak ktoś ma uczulenie na sprzęt operatora to nieparowana karta.Więcej plusów moim zdaniem nie ma.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus to przede wszystkim swój dekoder i układanie list oraz satelitów, z których chce się odbierać i w jakiej kolejności dane programy. Drugi plus to SMART HD+ nie związuje umową, chcę lub mam to płacę, nie to nie płacę. Znam gościa, który opłaca tylko wtedy, kiedy zaczyna się sezon LM i LE, aby w NSPORT lub TVP SPORT pooglądać mecze, z abonamentem tak się nie da. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście od dzisiaj nie mam części kanałów tak samo jak 10 tego ubiegłego miesiąca. Wcześniej pomimo tego samego tunera uprawnienia były pobierane i miałem wszystkie kanały z oferty a teraz jedne odkodowane a inne zakodowane. Karta opłacona na pół roku. Miesiąc temu 25 min czekałem żeby się dodzwonić na ich infolinię ,później wysłuchiwałem wymądrzania się przez telefon typu proszę wyłączyć dekoder z prądu i następnie załączyć na tvp 1 i czas oczekiwania na uprawnienia do 24 godzin więc wszystko robią żeby człowieka zniechęcić do oferty na kartę i namawiają nachalnie do przejścia na abonament. Wszystko robią żebym zrezygnował z tej oferty a na abonament i tak nie przejdę.

 

Czy jest jakiś sposób ponowienia uprawnień bez dzwonienia do nich ?

Edytowane przez michalmichal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podesłać na PW nr karty któremuś z userow (posty wcześniej) a ponowia Ci uprawnienia.

 

Masz na myśli moderatorów na forum nc+? Już nie ponawiają uprawnień od jakiegoś czasu. :/ Teraz już TYLKO telefonowanie na infolinię TNK daje możliwość ponowienia uprawnień. :(

 

Wydaje mi się, że Smart HD+ będzie istnieć najdalej do końca 2019 roku, a potem definitywny koniec (chyba że wygaszą tę ofertę znacznie wcześniej, co też jest możliwe). Dzisiaj się dowiedzieliśmy, że nc+ planuje unifikację systemu kodowania właśnie do końca 2019 roku. W praktyce może to oznaczać, że zostanie tylko Nagra i karty Cayman, Conax pójdzie do lamusa, a wraz z nim Smart HD+ (inne stare prepaidy na Conaxie też będą musiały zniknąć, na przykład TNK HD).

Edytowane przez Małgolka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle się by działo jakby uśmiercili tą ofertę. Szczególnie boli że mam tuner który będzie bezużyteczny.Ale osobiście się pocieszam że mam alternatywę w postaci kablówki Multimedia. Jak rozumiem, jak dają tam moduły Smith Conax to znaczy że są karty nieparowane i będzie można używać własnych dekoderów?

Edytowane przez Ramirez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mossad

Jak się dobrze postarasz to Rodzinny HD możesz mieć za 4,99 zł :mrgreen:

Tylko najpierw musisz przetrwać umowę na Rodzinny HD za 19,99 zł wraz z 2 x Cinemax HD.

Umowa na moduł CI+ w trybie legacy.

Działa z większością tunerów z wejściem na moduł CAM np. Ferguson Ariva 200 - Cryptobox 650.

 

No i masz dwa w jednym :mrgreen:

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z EPG

Posiadam antenę 80cm + 2 konwertery na zez + przełącznik  Diseq + tuner OPTICUM HD xs65 + karta TNK Smart HD+. Do dnia wczorajszego odbierałem tylko kanały tnk z HOT BIRD i nie było z tym żadnego problemu. Po włączeniu tunera na TVP1 EPG potrzebowało dosłownie chwilę żeby załadować cały program na wszystkich kanałach i było ok.. Wczoraj doskanowałem kanały z ASTRY i po włączeniu tunera  nie ładuję mi EPG dla wszystkich kanałów tylko po włączeniu na dany kanał ładuje mi dla tego kanału. Czyli jak oglądam cały czas TVP1 to EPG będzie tylko dla tego programu, jak przełącze na TVN to EPG załaduje też dla TVN. Muszę jakby przelecieć wszystkie programy żeby mieć całą listę EPG. Po tym wszystkim przywróciłem tuner do ustawień fabrycznych i przeskanowałem tylko HOT BIRD w celu znalezienia programów TNK. Programy wszystkie znalazł ale EPG ładuje nadal tylko dla poszczególnych kanałów. Sprawdziłem wersję oprogramowania i była  1.2.8 a najnowsza to 1.3.7 więc ściągnąłem i zainstalowałem. Kolejny raz przeskanowałem tylko HOT BIRD i programy wszystkie świecą a EPG  jak wyżej niestety pojedyńczo po włączeniu każdego kanału. Czy ktoś może wie gdzie tkwi problem - konwertery - diseq - czy tuner. Jakieś 3 lata temu miałem taka samą sytuację z tunerem XS2 SMART HD+. Kupiłem go w komplecie z kartą (ponieważ były one parowane) i wszystko było ok. do czasu kiedy nie odpaliłem ASTRY i też taka kicha z EPG jak teraz. A że nie chciało mi się wysyłać gdzieś po serwisach a potrzebowałem TV to kupiłem XS65 za ok. 130zł i włożyłem kartę od XS2 i wszystko było ok do momentu kiedy mi strzeliło do głowy  odpalić znowu ASTRE. Udało mi się podłączyć Ferguson Ariva 203 i problem cały czas jak wyżej. Pomocy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usługę mm aktywną od 2.11.2016 z pełną ciągłością. Abonament smart HD mam opłacony do końca do 18.12.2018 r. co jednak nie przeszkadzało zablokować mi pakiet płatny w dniu 14 grudnia. Oczywiście po połączeniu z konsultantem kanały odblokowano. Jednak musiałem czekać na połączenie ok. 35 minut i w tym czasie wysłuchać wszystkich wspaniałych reklam. Dzisiaj, ponownie mi zakodowano pakiet. Kolejne oczekiwanie, tym razem 18 minut i znowu reklamy. Tym razem bardzo nieprzyjemna rozmowa z konsultantem, bo pan zamiast przyjąć do wiadomości, że przed chwilą były, a teraz są zablokowane z temperamentem leniwca z "Zoopolis" pyta o parametry sygnału. Mówię mu, ze wszystkie kanały free działają w tym TVP info a na ekranie napis zakodowane, a ten swoje. Mowie mu, ze oni zakodowali, a ten swoje. Więc z głowy rzucam sygnał 93%, jakość 85%. Pan mówi aha, wiec ponawiam sygnał. Po 20 minutach wszystko wskoczyło normalnie. Takie samo wyłączenie miała sąsiadka 3 dni temu.

 

Nasuwa mi się pytanie: o co im chodzi, dlaczego usługa co przez dwa lata działała bez blokady teraz mimo pełnych długoterminowych opłat ma wyłączenia. Czy zatrudnili tam nieodpowiednich ludzi? Czy to celowe działanie? 

Nie mniej do trzech razy sztuka i przy kolejnym wyłączeniu uprawnień wymawiam usługę i żądam zwrotu nadpłaty. Nie chcę wisieć kolejne razy po pół godziny na słuchawce, płacić za połączenie oraz słuchać za moje pieniądze reklam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...