maks27 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Grudniowy rachunek zapłaciłem w listopadzie, a dziś sms od NC+ przypominający o zapłaceniu rachunku. Jestem od kilku lat w CP i taki sms przychodził tylko gdy nie zapłaciłem rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 17 godzin temu, Riddick1500 napisał: Płać do końca umowy a potem ją rozwiąż. Ewentualnie rozwiąż ją od razu i zapłać karę. Innej opcji nie ma. Jak raz zaczniesz płacić za dek to już nie przestaniesz - z drobnymi wyjątkami (podobno) -czasem, baaaaardzo rzadko można było przeczytać, że przy przedłużeniu udawało się zdjąć opłatę za najem. Z tym, że to było kiedyś, nie wiem jak jest teraz. Inna inszość, że Ty masz flagowy dekoder za który na tą,ie napewno niezdejmą opłaty ;). Tego się obawiałem... Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 21 godzin temu, maks27 napisał: Grudniowy rachunek zapłaciłem w listopadzie, a dziś sms od NC+ przypominający o zapłaceniu rachunku. Jestem od kilku lat w CP i taki sms przychodził tylko gdy nie zapłaciłem rachunku. Widocznie nie wszystko zapłaciłeś, może jakiś poprzedni rachunek do zapłacenia? Lepiej to sobie sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) @roberttosat W dniu, kiedy dostałem ten SMS, po zalogowaniu do ICA miałem 2 złote nadpłaty, czyli saldo -2. Teraz zrobiłem przelew na styczeń i dlatego zdziwił mnie SMS przypominający o płatności. Zobaczę w styczniu, czy sytuacja się powtórzy, skoro już zapłacone. Edytowane 11 Grudnia 2018 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 (edytowane) Witam W czwartek zostałem namówiony na HBO GO, ale jak się okazuje, działa to strasznie lipnie na dekoderze i stwierdziłem, że jednak zrezygnuję. Ale taki zapis mam w umowie: Informujemy, że od zamówionej oferty przysługuje Państwu prawo do odstąpienia w terminie 14 dni. Jeżeli wybrana oferta zostanie uruchomiona przed upływem 14 dni, w przypadku odstąpienia od zamówionej oferty, zostaną naliczone koszty korzystania z oferty proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia. W komplecie dokumentów otrzymali Państwo również informacje o stanie Państwa zgód na przetwarzanie danych osobowych przez ITI Neovision S.A To mogę spokojnie z tego zrezygnować, czy będę musiał bulić karę? Edytowane 17 Grudnia 2018 przez Barti Połączono wątek z wątkiem dotyczącym umów z nc+. Nie dublujemy wątków na forum. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zapłacisz tylko za dni korzystania z usługi. Nie napisałeś za ile to HBO GO wykupiłeś, więc załóżmy, że zdecydowałeś się na HBO GO w cenie 10 zł. Korzystałeś przez 5 dni. W okresie rozliczeniowym mamy 30 dni. 10/30 = 0,33 zł - opłata za jeden dzień korzystania z usługi 0,33 * 5 = 1,65 zł - tyle powinieneś zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InneCzasy Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Jak dziś odebrałem sprzęt i wstrzymam się z aktywacją do 2 stycznia, to naliczą mi już styczeń normalnie czy za free? Pytam, bo generalnie mam inny zestaw i tam abonament opłacony mam do końca stycznia. Edytowane 28 Grudnia 2018 przez InneCzasy Sprzęt już odebrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Z jaką aktywacja się wstrzymasz? Jak już odebrałes sprzęt to umowa biegnie i nic Ci nie da termin jego uruchomienia. Możesz nawet za 2 miesiące a umowa i tak obowiązuje od momentu podpisania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j0kerek Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. Mam pakiet Extra z Canal+. Od kilku dni na kanale 70, BBC FIRST, mam komunikat "Aktualnie nie posiadasz uprawnień do odbioru tego kanału". Dzwoniłem kilka razy na infolinię, ponawiali mi uprawnienia mówiąc, abym pozostawił dekoder na kanale 11. Ale to nic nie pomaga. Napisałem dziś wiadomość na kontakt w "Moje nc+". Co mogę zyskać w takiej sytuacji? Pozdrawiam. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Korzysta ktoś z usługi "Jedna wpłata" ? Teoretycznie wtedy płacimy jeden rachunek za co najmniej 2 usługi w NC+, w praktyce może być różnie i nie wiem czy to aktywować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Co masz na myśli przez "różnie"? Jeżeli kwota, którą wpłacisz pokrywa w całości dwa rachunki to masz zapłacone całość. Jeżeli kwota jest mniejsza niż dwa osobne rachunki za usługi wówczas kwota była rozdzielana proporcjonalnie na dwie usługi co w praktyce oznacza, że na obydwu usługach masz niedopłatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Nie pamiętam dokładnie, ale kiedyś czytałem że występowały błędy w rozliczeniu wpłaty na poszczególne konta. Być może to było o konkurencyjnej platformie, nie pamiętam. Na 1 umowie mam teraz nadpłatę 3 miesiące, na nowej umowie pierwszy termin płatności 18 luty, może po uruchomieniu "jednej wpłaty" nie przyjdzie rachunek na dekodery ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Przyjdzie. Tak jak pisałem wpłaty idą proporcjonalnie na konta jak wpłacisz mniejszą kwotę niż suma kwot z dwóch umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PuchaczRolny Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Dzisiaj sprawdzam ICA i mam doliczone za styczeń 75 gr. Czy mogą sobie doliczyć dodatkową opłatę podczas trwania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Za płatności elektroniczne za pomocą ICA jak najbardziej mogą doliczać dodatkową prowizję. Dla porównania, tak samo jest też w Cyfrowym Polsacie, gdzie płacąc np. kartą płatniczą przez Internet za pomocą ICOK, również jest pobierana dodatkowa prowizja. Z tego, co kojarzę, też chyba 75 groszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PuchaczRolny Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Tylko, że przez ICA nie płacę. Normalnie na nr rachunku przelew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 W komunikacie, który wyżej przytoczyłeś, jest wyraźnie mowa o e-płatnościach, czyli np. o e-przelewie, bądź płatności kartą płatniczą przez Internet. Najwyraźniej w taki sposób musiałeś zapłacić za miesiąc styczeń br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 13 minut temu, PuchaczRolny napisał: Tylko, że przez ICA nie płacę. Normalnie na nr rachunku przelew. Więc albo jednak jest to za e-płatności albo to odsetki za nieterminowe wpłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Tata (bez wcześniejszego kontaktu do mnie) wymienił sagemcoma dsi83 na wifiboxa w punkcie - miał za to płacić 2 zł/m-c (wcześniej był bezpłatny ). Na rachunku za luty jest 2 zł, ale dodatkowo 20 zł za Pace (do stycznia był bezpłatny). O co tu chodzi? Edytowane 4 Lutego 2019 przez Luks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Do punktu, jak nie załatwią na miejscu to reklamacja. Na pewno będzie za 0 tak jak do tej pory ale musi Twój tata to zgłosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Dzięki. W takim razie zgłaszamy reklamację, bo na odpowiedź przecież mają 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 cześć, mam pytanie. Zapomnialem napisac wypowiedzenia umowy z nc+ Umowa byla zawarta przez internet na umowie nie mam daty podpisania a jedynie mam list przewozowy od kuriera sugerujący date nadania paczki na 7.02.2017 Zapomnialem napisac wypowiedzenie umowy ktore powinno byc zrobione na 30 dni przed koncem umowy. Podpowiedzcie mi prodsze jaka teraz powinienem wpisac datę rezygnacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Jak zawierałeś 7.02.2017 na 24 miesiące to umowę masz do końca 28.02.2019. na wypowiedzenie w terminie już jest za późno więc musisz złożyć wypowiedzenie z 1 m-c okresem wypowiedzenia. Umowa zakończy się na 31.03.2019. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Dziękuję bardzo Niebyłęm pewny do kiedy ta umowa będzie, w strefie klienta jest tylko informacja o płatności do 28 lutego. Dzięki wielkie wypowiedzenie juz wydrukowane, jutro lece zaniesc do punktu klienta w mojej miejscowości, tzn kogos wysle bo mam noge w gipsie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draven Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 cześć. jakiś czas temu zawarłem umowę na czas nieokreślony ze stałą ceną. Dzisiaj raptem dostałem rachunek większy o ok 20 zł. Ktoś wie o co może chodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.