Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

Czy to forum to ''Biuro obłsługi klienta''? :)

Nie ale temat jest cyt.

nc+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Co pisał nie na temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie co do płatności. Jeśli podpiszę standardową umowę bez żadnych darmowych miesięcy powiedzmy po 5 kwietnia to kiedy mam wnieść pierwszą opłatę skoro okres rozliczeniowy to 18 dzień każdego miesiąca? Do 18 kwietnia czy 18 maja?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli podpiszesz umowę 1 kwietnia, to do 18 kwietnia, jeśli podpiszesz 2-go kwietnia i później, to do 18 maja. :)

 

 

Nie ale temat jest cyt.

nc+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Co pisał nie na temat?

Nie zrozumiałem pytania. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, z końcem tego miesiąca kończy mi się umowa, wypowiedzenie było złożone.

Posiadam Comfort + 8C+, obecnie z multiroom (10zł) + WiFi Premiumbox (5zł). Obecnie płacę 85zł.

Od początku oferowali tylko to co mam obecnie, chociaż ktoś jakiś czas temu tu na forum powiedział, że niby 10zl niżej mogą zejść.

Dziś po rozmowie dochodzę do wniosku że na pewno mniej się nie uda zejść (jedynie 10 zł mniej ze względu na 6c+ kosztem 8c+, które nie wiem dlaczego do tej pory miałem).

 

Czy rzeczywiście 75zł przy pakiecie 6c+ i multi z dekoderem to max?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comfort można ponoć wyrwać za około 23 zł do tego C+ za 25 zł na pół roku, do tego koszt multiroom i najem pvr to 15 zł czyli możesz wyrwać to co Cię interesuje za około 63 zł miesięcznie.

 

PS. Zajrzyj do tematu z ofertami przedłużeniowymi, tam więcej się dowiesz.

Edited by Ozzy666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

 

Mam taki oto temat.

 

Byłem abonentem nc+ ładnych kilka lat ale zdecydowałem się na odejście. Moja umowa została wygasła z dniem 1 marca 2018.

Dotychczas płaciłem rachunki co dwa miesiące (za dwa rachunki jednocześnie). W lutym br. z powodu braku płatności NC+ zawiesiło mi sygnał.Nie zależało mi na tym bo od 1.02.2018 miałem już inną platformę. Zadzwoniła do mnie Pani z Windykacji (około 10 lutego) z pytaniem kiedy zapłacę powstałą zaległość za grudzień i styczeń. Odpowiedziałem jej, że wpłaty dokonam 27 lutego. PO dłuższej rozmowie konsultantka przyjęła to do wiadomości oraz poinformowała mnie, że sygnał będzie.wznowiony. Szczerze mówiąc liczyłem że nie wznowią sygnału i że za luty zapłacę tylko czynsz za najem sprzętu (zgodnie z regulaminem). W marcu br. dostałem rachunek za luty na kwotę proporcjonalnie mniejszą o dni braku sygnału.

Wystawienie rachunku przez NC+ za miesiąc poprzedni jest niezgodne z Regulaminem:

Rozdział VII. Opłaty

1) za Okres rozliczeniowy, w którym Abonent dokonał zamówienia usług, z dołu proporcjonalnie do liczby
dni pozostałych do końca Okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zamówił usługi;
2) z góry, za kolejne Okresy rozliczeniowe korzystania z usługi

 

Wynika z tego, że NC+ powinno wystawić rachunek za luty w lutym a zrobiło to marcu.

 

Co myślicie na ten temat???

 

Nie chodzi mi o aspekt moralny tego tematu tylko o prawny wątek. Wg mojej oceny NC+ nie przewidziało takiego przypadku  i nie zostało to uwzględnione w regulaminie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak sam stwierdziłeś rachunek został pomniejszony o opłatę za dni, w których umowa była zawieszona. Do końca lutego nie można było stwierdzić jak długi będzie to okres(windykacja może włączyć sygnał do określonego dnia, a nie końca miesiąca). Z powyższego wynika, że żeby opłata naliczana mogła być proporcjonalnie, to musi być naliczona po zakończeniu miesiąca. Jeżeli natomiast chcesz twardo obstawać przy regulaminie, to zgodnie z nim, jeżeli umowa jest zawieszana z winy abonenta, to nie ma to wpływu na naliczanie opłat i powinieneś mieć naliczoną opłatę za cały luty. Jako konsument masz prawo złożyć reklamację z powodu nieregulaminowego naliczenia rachunku po terminie, ale musisz się liczyć z tym, że rachunek zostanie naliczony w pełnej wysokości za luty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest też punkt w regulaminie, który mówi, że opłaty są naliczane tylko za dni świadczenia usługi więc raczej nie ma mowy o rachunku za cały miesiąc. Poza tym nic nie stało na przeszkodzie, żeby rachunek został wystawiony w lutym. Usługa została wznowiona w tym miesiącu więc było wiadomo ile będzie świadczona. Niestety ale NC+ oddala reklamację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulaminy są tak pisane, aby szary człowieczek nie połapał się.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest też punkt w regulaminie, który mówi, że opłaty są naliczane tylko za dni świadczenia usługi więc raczej nie ma mowy o rachunku za cały miesiąc. Poza tym nic nie stało na przeszkodzie, żeby rachunek został wystawiony w lutym. Usługa została wznowiona w tym miesiącu więc było wiadomo ile będzie świadczona. Niestety ale NC+ oddala reklamację.

Sam napisałeś, że zadeklarowałeś wpłatę do 27.02, jeżeli byś nie zapłacił to 28.02 miał byś ponownie wyłączony sygnał, więc do końca miesiąca nie było wiadomo jaką kwotę naliczyć. Poza tym przy ponad dwóch milionach abonentów rachunki są generowane automatycznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanko, bo jednej rzeczy nie rozumiem. Jak widzę jest obecnie promocja FilmboxPack za 5 zł i tu pytanie. Czy jeśli to aktywuję, to te 5 zł mam płacić do końca umowy już, czy mogę sobie to uruchomić i w dowolnym czasie dezaktywować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A rozumiem. Czyli jak będę chciała włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie, to będzie trzeba płacić 15 zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, włączasz teraz i do końca kwietnia masz za free. Dopiero od przyszłego miesiąca płacisz 5 zł. Wyłączyć nie możesz, dopiero gdy będzie Ci się umowa kończyć będziesz mogła wyłączyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam umowę do końca czerwca czy wypowiedzenie mogę już wysłać ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest ktoś tutaj kto nie przedłużył umowy? W Ica pokazała mi się projekcja ceny na czas nieokreślony. Teraz za extra+ I 6xC+ place 69,99. Wg. Ica, od lipca powinien płacić 76,99. I ta cena mi odpowiada. W każdej chwili mogę odejść bez żalu (mam cameleona i tylko on mnie trzyma). Dziś dzwoniła do mnie pancia i uparcie twierdzi że ta cena dotyczy tylko pakietu extra+ - że 6xC+ mi wyłącza a jak będę chciał go dalej miec to cena wyniesie ponad 160... Miała rację?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ściemniała.Cena dotyczy aktualnie posiadanego pakietu wraz z opcjami dodatkowymi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ściemniała.Cena dotyczy aktualnie posiadanego pakietu wraz z opcjami dodatkowymi.

Ale czy na pewno?

Obecnie płacę 135,89 zł za swój pakiet (Superpremium +, Man Pack, Eleven sports, Multiroom  - dwie karty, i jeden dekoder).

Umowa kończy się 31,05,2018 i na prognozie widnieje iż za czerwiec miałbym zapłacić 150,89 zł - zgadzałoby się o tyle, że pakiet Man Pack jest gwarantowany za 0 zł do 1,06,2018 a potem pewnie cena rośnie .

I nawet na chwilę obecna bym na to poszedł ale w zakładce ICA Zestawienie Ofert widnieje w pozycji Elementy Oferty, że mój pakiet to oczywiście promocja bo  Superpremium + kosztuje 210 zł (promocja jest na 24 mies), dekoder 20 zł, Eleven 15,9, MR 20 zł, Man pack 15 i Filmbox 15 (to akurat nie wiem z czego bo filmboxa nie mam - możliwe, że był jakiś czas gratis) - łącznie prawie 300 zł. 

Cena oczywiście z księżyca i zastanawiam się czy ona jest taka tylko z uwagi na ewentualne przedwczesne zerwanie umowy, czy po przejściu na czas nieokreślony taki rachunek mogę dostać. 

Sporo tu widzę w różnych wątkach pytań o to czy prognoza kolejnych płatności po przejściu na czas nieokreślony zgadzała się z rachunkiem czy też nie ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przejściu na czas nieoznaczony zmniejszy się rabat za pakiet główny. Gdy umowa była na czas oznaczony rabat wynosił 32,50 zł. teraz rabat wynosi 28,50 zł. Rabat do opcji dodatkowej , w moim przypadku dopełnienie do Extra+ pozostał.

Edited by JoeDirt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale czy na pewno?

 

Powiem tak : Korzystam często z różnych promocji typu +miesiąca i widzę jak zmieniają się te prognozy w zależności od posiadanych pakietów.Dlatego twierdzę, że prognozowane ceny dotyczą aktualnie posiadanych opcji/pakietów.Jeśli natomiast ktoś w międzyczasie aktywował promocje z opcją "do końca okresu gwarantowanego umowy" to trzeba zajrzeć do regulaminu danej opcji.Ja w ten sposób dobierałem rozszerzenie do Extra+ i cena w zobowiązaniu i po się nie zmienia i wynosi 10 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest lista usług niegwarantowanych w nc+ :( UZYSKANA OD KONSTANTA NC+ NA CZACIE W MOJE NC+)  

 

 

Active Family, Adventure HD, AMC, ATM Rozrywka, BBC HD, BBC Lifestyle, Blue Hustler, Boomerang, Cartoon Network, CBS Reality, CBS Action, CBS Europa HD, Cbeebies, CNN, Crime+ Investigation Polsat, Da Vinci, Disney Channel HD, Disco Polo Music, Disney XD, Disney Junior, ESKA TV, Extreme Sports HD, FOKUS TV, History HD, H2, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Lifetime, MTV Music Polska, MTV Rocks, Nicktoons, NOWA TV, Polsat HD, Polsat 2 HD, Polsat Café HD, Polsat Film HD, Polsat Jim Jam, Polsat Music HD, Polsat News, Polsat News 2, Polsat Play HD, Polsat Romans, Polsat Viasat Explore HD, Polsat Viasat History HD, Polsat Viasat Nature, Super Polsat HD, Stopklatka TV, Sundance TV, Superstacja, TNT, Trace Urban, TV6, TV Republika, VH1, Wellbeing Network, WP, Zest TV, ZOOM TV

oraz Kolekcje nc+ GO TV Dzieci, nc+ GO TV Disney Movies on Demand, CANAL+ Seriale Extra



Kolekcje: VOD+ Prapremiery.TVP oraz nc+ go TV Najlepsze TVP świadczone będą do dnia 22 sierpnia 2018 r.


Usługa Music+ Premium dostępna w ramach Portalu Music+ świadczona będzie do dnia 22 sierpnia 2018 r.


Opcja dodatkowa TV France oraz kanały: Filmbox Premium HD, Filmbox Extra, Filmbox Action, Filmbox Family, Filmbox Arthouse, Fightbox, Filmbox Live świadczone będą do dnia 31 grudnia 2018 r.

Kolekcja nc+ go TV AXN Now świadczona będzie do 31 marca 2020 r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WitamPanowie,

 

Mój Ojciec odmówił Pakiet HBO po okresie gwarantowanym za który płacił 25zł i łącznie 114.40 teraz ma do zapłaty 109.40 i mnie się wydaje ze powinien płacic 25zł mniej a nie tylko 5 , przegapiłem coś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...