Jump to content
kepak

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

Recommended Posts

12 godzin temu, markar napisał:

Na pewno wielu abonentów, którzy mają obecnie karty Cameleon i użytkują je we własnych dekoderach chętnie dokonają wymiany na CAMy gdy nadejdzie "ten" dzień -czy to wyłączenia Seca czy końca umowy. 

Skąd ta pewność? Weź pod uwagę to, że część z z nich dzieli koszty z rodziną w jednym mieszkaniu/domu. W przypadku zmiany na moduł takiej możliwości nie będzie. Więc bardzo wątpliwe że ta grupa osób dokona wymiany na moduł. :)

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, ver11 napisał:
Teoretycznie bo operator jak i ICA podaje że mój sprzęt to tylko karta.
Dekodery SD dawno przecież zostały anulowane.

No to zdecyduj się. Raz piszesz, że masz w systemie dekoder, a drugi raz, że nie masz w systemie żadnego.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, lecho napisał:

Prędzej czy później  będzie możliwość dostania modułu cam. Żadna firma nie może sobie pozwolić na taką stratę. Pieniądze dla nich są najważniejsze. Zdecydowana większość tych którzy mają własne dekodery mają też bardzo wysokie abonamenty.   

 

18 godzin temu, ircios napisał:

Najlepiej jak poczekajcie właśnie na ten dzień.  Bez proszenia wcześniej. I chyba lepiej ma umowie długoterminowej.

Moja umowa jest bezterminowa. Wypowiedziałem ją i czekam na zakończenie. Telefony z nc+ pojawiają się non- stop, a ja grzecznie za każdym razem tłumaczę - proszę o moduł, oddam Państwu dekoder, przedłużamy umowę. Cały czas jest nie, nie i nie. No to jeśli lepsza jest strata klienta, który chyba aż tak o wiele nie prosi (tym bardziej że moduł dostaje każdy nowy klient "z ulicy"), to ja nie mam więcej pytań.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety. Na teraz nie ma szans na moduł CAM.

Trzeba będzie zostać na bezterminówce. Może w przyszłości trochę się ogarną ale według mnie to wątpliwe.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadam samą kartę, umowa mi się niedługo kończy. Wypowiedzenie wysłane. Każdego dnia, podczas rozmowy telefonicznej słyszę, że będę mógł oglądać telewizję tak jak dotychczas - na karcie przez cały okres umowy. Jak proszę o taki zapis w aneksie oczywiście nie ma takiej możliwości. Otrzymanie modułu  - brak możliwości, tylko wciskają jakiś badziewny dekoder. Pytanie: czy jest sens pozostać na karcie w opcji bezterminowej, czy też podpisać nowa umowę na moduł CAM, a kartę zwrócić?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Twoim miejscu pozostałbym przy samej karcie na umowie na czas nieokreślony, dopóki nie wyłączą całego systemu Seca albo nie nakombinują tak, że odbiór będzie niemożliwy na własnym sprzęcie i dopiero wtedy brał moduł. :) A może coś do tego czasu się zmieni i udostępnią w końcu wymianę karty na moduł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak mam. Od lipca jadę na umowie bezterminowej. Mam sama kartę (bez ich dekodera na stanie) i własny moduł. Na początku wydzwaniali, ale im powiedziałem że tylko wymiana na moduł wchodzi w grę. Podobnie jak koledze, też nie chcieli mi do aneksu wpisać informacji, że mogę całą umowę na własnym sprzęcie oglądać. Przy którejś rozmowie konsul sam mi powiedział, że zgodnie z umową mogą mi w każdym momencie zablokować kartę i zaprosić po odbiór nowego zestawu. Teraz już nie dzwonią, czekam końca żywota Camela i rezygnuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, w zasadzie masz rację. Skoro Ci telewizja niepotrzebna to po co płacić?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, myk6414 napisał:

Teraz już nie dzwonią, czekam końca żywota Camela i rezygnuję.

Skoro nie masz innego pomysłu i sugerujesz się tylko tym co mówi konsultant to jest to najlepsza dla Ciebie opcja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co tu jest do rozwijania? Sam decydujesz i ty wiesz najlepiej co zrobić aby było dla Ciebie najlepiej.

 

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ci, co mają same karty, nie rozważali zawarcie umowy na moduł CAM w opcji Extra + Canal+ + HBO + Cinemax + PSP za 99? Oferta jak, na początek, nie najgorsza, a kartę im można zwrócić. Szczególnie jak ktoś jest na bezterminówce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Besciakos napisał:

Ci, co mają same karty, nie rozważali zawarcie umowy na moduł CAM

A co to zmienia przy założeniu, że mieli splitter lub dzielili uprawnienia po sieci LAN?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam jeszcze starą umowę na Multipakiet C+. Na Arivie nie mogę już niestety oglądać kanałów - wszystko zablokowane. Nie chce rezygnować z tej bardzo korzystnej oferty. Na infolinii oraz w salonie nie mogą mi pomóc, do tej umowy nie można dobrać dekodera. Nie wiem za bardzo co mam robić. Z tego co czytałem mogę kupić dekoder z E2 i oglądać na nim do końca 2019. Jednak co potem? Zastanawiam się też na zakupem dekodera nc+ z rynku wtórnego np Wifi PremiumBox+ tylko czy na tym sprzęcie będę mógł oglądać C+ po 2019 r.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś pisali, że:

Do Multipakietu można:
wynająć:

  • dekoder Strong SD 10 zł/mies., rabat 50% do 5 miesięcy,
  • dekoder Pace SD za 10 zł/mies., rabat 50% do 5 miesięcy,
  • dekoder z nagrywarką Pace PVR HD - 20 zł/mies;

kupić:

  • dekoder Strong lub Pace za 99 zł,
  • Sagem SD za 1 grosz,
  • moduł CAM za 179 zł

Sprzęt ten oferowała C+ a teraz jest NC+ , ciekawe jak to jest prawnie uwarunkowane, klient płaci a nie może oglądać programów.

Edited by Inspektor

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, kyniu napisał:

Witam. Mam jeszcze starą umowę na Multipakiet C+. Na Arivie nie mogę już niestety oglądać kanałów - wszystko zablokowane.

Wynika z tego że masz od nich tylko kartę i dostałeś blokadę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, tail# napisał:

Wynika z tego że masz od nich tylko kartę i dostałeś blokadę?

Jeśli tak jest, to musi iść wymienić kartę.  Lub reklamacja. To nc nie wywiązuje się z umowy.

 

@kyniu  Działaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, tail# napisał:

Wynika z tego że masz od nich tylko kartę i dostałeś blokadę?

Tak, mam samą kartę. Nie wiem czy mam blokadę czy jakiś problem z dekoderem. Karta działała w salonie nc+ na ichniejszym sprzęcie.

 

13 minut temu, ircios napisał:

Jeśli tak jest, to musi iść wymienić kartę.  Lub reklamacja. To nc nie wywiązuje się z umowy.

 

@kyniu  Działaj. 

Ja nie mam do nich siły, czasami mam wrażenie, że chcieliby się po prostu mnie pozbyć. Karty mi na bank nie wymienią, proponują za to nową umowę a ja nie chce im bulić 100 zł za C+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszą wymienić, bo nie działa. Nie ważne, że u nich działa na sprzęcie nc. Podpisałeś umowę na samą kartę, a ona nie działa, bo dali blokadę . To tak jak z dekoderem od operatora. Zepsuł się...i wymieniasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytam umowę, pewnie masz rację i jest szansa coś wywalczyć. Żeby być pewnym, że karta złapała FEDC a nie popsuł się dekoder (co też jest możliwe) pasuje sprawdzić czy karta złapała jednak FEDC. Tylko jak to mogę sprawdzić?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w umowie na samego camela z lutego 2017 jest zapis że operator może w każdej chwili dokonać wymiany karty dekodującej lub aktualizacji oprogramowania w celu ochrony systemu kodowania.

Abonent o takich zmianach ma zostać poinformowany (listownie lub drogą elektroniczną jak w zapisach umowy)

I dalej są zapisy o składaniu reklamacji a w przypadku braku akceptacji złożenie wypowiedzenia do 30-tu dni od daty wprowadzenia zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...