Jump to content
kepak

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

Recommended Posts

@markar pierwsza umowa w NC+ na Start+ jest za 19,99 zł musisz zapłacić frycowe.

Później przy przedłużaniu możesz walczyć o Start+ za 9,99 albo Comfort+ za 14,90 zł.

 

Ja mam Start+ za 9,99 zł a po przejściu umowy na czas nieokreślony za 13,99 zł.

Edited by tweed77
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś znów telefon z Krakowa i co ciekawe, Konsul twierdził, że nie ma planów wymiany kart  .. "bo na stronie głównej nie ma takiej informacji". Jak podałem mu linka bezpośredniego do komunikatu, rozmowa się skończyła ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wszyscy wszystko wiedzą lub udają że nie wiedzą w zależności od tego do do czego chcą Cię zachęcić. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Besciakos napisał:

Dziś znów telefon z Krakowa i co ciekawe, Konsul twierdził, że nie ma planów wymiany kart  .. "bo na stronie głównej nie ma takiej informacji". Jak podałem mu linka bezpośredniego do komunikatu, rozmowa się skończyła ....

 

Po co siać panikę, wymiana ma być po cichu. tym bardziej, że trwa najlepszy okres sprzedażowy.

Opierającym się wymianie karty na dekoder operatora, zaproponują atrakcyjną ofertę. Cześć zapewne zrezygnuje, ale w skali bazy klientów, będą to jednostkowe przypadki.

W dniu 2.12.2018 o 13:58, Barti napisał:

 

No właśnie problem w tym, że nigdzie o tym nie wyczytałem. Dlatego właśnie nieco zaszokowała mnie informacja podana wyżej przez @support458, w związku z czym  poruszyłem tę kwestię i o to też zapytałem.

Skoro zostało wspomniane o końcu oferty Smart HD+ wraz z końcem przyszłego roku to ja to zrozumiałem tak, że to będzie się wiązało także z wyłączeniem systemu Conax. Ale o tym, póki co, mowy żadnej nigdzie nie ma.

 

System Conax pozostanie ze względu na dekodery po byłej N, które mają parowanie więc spełniają wymagania dostawców kontentu. Wyłącznie chodzi o skończenie z kartami w dowolnych dekoderach.

Operator jak i jego Klient mają identyczne prawa w zakresie wypowiedzenie umowy i to bez podania przyczyn. W przypadku kart prepaid, nie ma problemu nie ma umowy :)

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, support458 napisał:

System Conax pozostanie ze względu na dekodery po byłej N, które mają parowanie więc spełniają wymagania dostawców kontentu. Wyłącznie chodzi o skończenie z kartami w dowolnych dekoderach.

 

A co z kartami, które są sparowane "teoretycznie"? Ciągle są w obiegu, operator o tym wie a mimo to, można na nie bez problemu podpisywać nowe umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież w regulaminie świadczenia usług jest mowa, że operator może wymienić sprzęt w każdej chwili jeśli będą tego wymagały okoliczności np. będzie zagrożone/złamane zabezpieczenie kontentu/treści.

Dziś podpiszesz umowę, a jutro przyślą pismo,  że ze względu na uszczelnianie systemu masz się zgłosić po nowy zestaw do odbioru kanałów.

Kupujesz usługę, które podstawą jest dostęp do płatnych kanałów. Dekoder jest tylko pośrednikiem. Operator, ma Ci gwarantować że będziesz miał nieprzerwany dostęp do abonowanych kanałów, to wszystko.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulamin, regulaminem, ale jeśli na infolinii przy przedłużeniu umowy było wielokrotne potwierdzenie, że będzie działać na tych samych zasadach co do tej pory przez cały okres umowy to w przeciwnym razie jest to celowe wprowadzanie w błąd. Rozmowy nie są nagrywane od tak bez powodu i można to udowodnić. W takim przypadku ostateczności rezygnacja bez konsekwencji.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, z jednej strony dobrze mówisz, jednak z drugiej sprawa wygląda tak, że liczy się to, co jest właśnie zapisane w regulaminie, a nie to, co sobie mówi konsultant na infolinii. To, że konsultanci kłamią i tym samym wprowadzają abonentów w błąd to już jest "inna inszość"... :?  Takie rzeczy kwalifikują się do zgłoszenia sprawy do UOKiK-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy przedłużeniu umowy są negocjowane, ustalane warunki więc to nie jest tak że każdy mówi to co chce. Spróbuj powiedzieć że wynegocjowaleś niższą cenę niż jest faktycznie, to sprawdzają zapis rozmowy i albo masz rację albo nie :)

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warunki takie jak cena czy zawartość pakietu.Nie wszystko co mówi konsultant masz na "papierze".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczą się wyłącznie warunki zapisane w umowie, które potwierdzasz poprzez zgodę na natychmiastowe świadczenie usług lub poprzez internetowe centrum obsługi abonenta "Moje NC+".

Każda promocja ma swoje warunki, które muszą być opisane w jej regulaminie. Konsultant może fantazjować ale liczy się wyłącznie to co jest formalnie.

Jeśli konsultant przez swoje "fantazjowanie" wymusi na kimś decyzje, to wtedy można złożyć reklamacje i odstąpić od umowy.

Ale najpierw radzę sprawdzić dokumenty i żądać udostępnienia nagrania z rozmowy zarejestrowanej podczas zawarcia umowy.

Jednak w dalszym ciągu powtarzam, że nad każdą promocją jest regulamin ogólny świadczenia usług, gdzie jest furtka, która mówi o możliwości wymiany sprzętu udostępnionego na wskazany przez operatora.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli przedłużasz umowę przez telefon, to nic nie jest na papierze, bo niczego nie podpisujesz tylko potwierdzasz regulamin, więc albo bierzemy pod uwagę wszystko co się mówi i potwierdza albo nic.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie masz racji, nawet przy umowie przez telefon otrzymujesz potwierdzenie warunków nowej umowy drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Chyba, że świadomie z tego rezygnujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, support458 napisał:

Nie masz racji, nawet przy umowie przez telefon otrzymujesz potwierdzenie warunków nowej umowy drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. Chyba, że świadomie z tego rezygnujesz.

Nie zmienia to faktu, że mogę udowodnić że zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta. Konsultant tym bardziej jest zobowiązany do tego że ma przedstawiać oferty zgodne z regulaminem. Sami ustalają regulaminy to tym bardziej powinni je znać.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale w regulaminie nie znajdziesz zapisu typu : Przez 24 miesiące operator zobowiązuje się nie dokonywać wymiany sprzętu abonenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Pawel napisał:

Ale w regulaminie nie znajdziesz zapisu typu : Przez 24 miesiące operator zobowiązuje się nie dokonywać wymiany sprzętu abonenta.

 

Dokładnie! I właśnie dlatego ja, po fuzji Cyfry+ z n'ką, gdy tylko nadarzyła się okazja, podziękowałem temu operatorowi za współpracę.

Już wtedy byłem święcie przekonany, że ten "cyrk" z kartami Cameleon prędzej, czy później nadejdzie. Bo już od startu platformy nc+ było wiadomo, że wszystko będzie szło w kierunku parowania kart i ograniczenia możliwości korzystania z oferty platformy nc+ na swoim własnym, niezależnym odbiorniku. Platforma nc+ przyjęła po prostu w tym względzie zasady obowiązujące w dawnej n'ce, a nie w Cyfrze+. :sad:

Ja i tak w ogóle uważam za "cud", że karty Cameleon wciąż jeszcze w platformie nc+ funkcjonują, po tak długim czasie od chwili fuzji Cyfry+ z n'ką...:roll:

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dlatego z obawy przed parowanym sprzętem uciekłeś do Polsatu, który ma jedynie sprzęt parowany? Żelazna logika. Gratulacje.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Barti napisał:

 

Dokładnie! I właśnie dlatego ja, po fuzji Cyfry+ z n'ką, gdy tylko nadarzyła się okazja, podziękowałem temu operatorowi za współpracę.

Piszesz jakby to było wczoraj, a tymczasem minęło już kilka dobrych lat gdzie przez ten czas mogłeś spokojnie korzystać a zrobiłeś zmianę na moduł czyli z deszczu pod rynnę. Teraz wiadomo że była zbyt pochopna decyzja. Gdyby tak wszyscy zrobili nie było by dzisiaj takich problemów z wymianą sprzętu. :D

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Besciakos napisał:

Dziś znów telefon z Krakowa i co ciekawe, Konsul twierdził, że nie ma planów wymiany kart  .. "bo na stronie głównej nie ma takiej informacji". Jak podałem mu linka bezpośredniego do komunikatu, rozmowa się skończyła ....

 

Gdzie jest ten link ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtrącając do tematu. Wczoraj dotarł do mnie Blocker/Konwerter ECM (FEDC) SmartCard (ISO) PIC16F628A SMD i działa na karcie, która również została umieszczona w Pace PVR po aktualizacji oprogramowania. Karta działa w module Aston CAM oraz w splitterze znanym jeszcze pod nazwą BIG II. Oby do końca umowy podziałało :) Niestety nie ma żadnej sensownej alternatywy z multiroom i bez dodatkowego dekodera... Co by nie było, chyba zdecyduje się na Promax w mojej okolicy.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Krzychooo napisał:

 

Gdzie jest ten link ?

 

a tu https://ncplus.pl/zabezpieczenie-tresci

 

Prawda jest taka, że pewna epoka - same karty - powoli się kończy. Są Abonenci, którzy świadomie wymieniają swoje karty np. na dekodery 4K czy też "działający multiroom" więc baza każdego dnia topnieje. Z ich strony otrzymanie samego modułu CAM nie jest takie pewne. Mi póki co,  cały czas wciskają ich super dekodery. 

Edited by Besciakos

Share this post


Link to post
Share on other sites

NC+ Polityka Zabezpieczenia Treści

 

Cytat

Abonenci korzystający z dekoderów innych niż wskazane powyżej, mogą spotkać się z problemami w odbiorze usługi. Platforma nc+ dołoży wszelkich starań, aby każdy Abonent, odpowiednio wcześniej, został indywidualnie poinformowany o planowanych działaniach w celu uzgodnienia rozwiązania umożliwiającego odbiór usługi bez zakłóceń.

 

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że platforma nc+ dołoży wszelkich starań! Po prostu wciśnie swojemu abonentowi dekoder dedykowany... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wiadomo, cały czas staram się wykazać czytającym, że jak ktoś przeszedł z dotychczasową umową (mając wyłącznie samą kartę bez dekodera operatora) na czas nieokreślony, to lepiej dla niego jest płacić nieco więcej zamiast przedłużać umowę na nowych zasadach, ponieważ tym samym deklaruje się, że i tak w niedalekiej przyszłości będzie musiał wziąć sprzęt operatora. Tym samym inwestowanie w nowe rozwiązania sprzętowe jest bez większego sensu, ponieważ czas ich użytkowania jest określony. Chyba, że ktoś myśli perspektywicznie i będzie użytkował moduł CI+ CAM NC+ zamiast samej karty Cameleon. Ale jak dotychczas nie ma mowy o możliwości wymiany karty Camelon na moduł CI+ NC+.

Dotychczasowe zmiany w parametrach nadawania dotknęły użytkowników którzy w bazie NC+ mają wydany dekoder operatora i kartę Cameleon lub osób które dokonały zmian w umowie w ostatnim czasie.

Edited by support458

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...