Jump to content

tail#

Users
  • Content Count

    641
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

95 Świetna

About tail#

  • Rank
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona
  • Location
    dawna stolica
  • Hobby
    Linux, Python, Postgresql, Docker, Kubernetes, Git i wiele innych.

Equipment

  • Multifeed
    Wiele LNB
  • Receiver
    "fał u"

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie znam twojej konfiguracji ale na podstawie tego co pisałeś wyżej można założyć, że nie jest ona do końca poprawna. Poza tym moduły na niektórych wersjach E2 czasami zachowują się dziwnie. Mając kartę c+ w czytniku i moduł Polsatu większość kanałów się powtarza więc dla tych kilku różnic można to odpowiednio skonfigurować. Kiedyś miałem moduł polsatu i korzystałem z niego w vu+ ale to było za czasów kiedy były moduły CI, a nie CI+. Dla mnie zawsze było lepiej jeżeli karta działa w czytniku ale nie zawsze jest to możliwe.
  2. To można łatwo sprawdzić patrząc do logów. Zapewne jest gdzieś błąd w konfiguracji.
  3. Zacząłbym od sprawdzenia czy siła sygnału na tych kanałach jest wystarczająca. Po drugie jeżeli drugą karta jest w czytniku to można wydzielić (przypisać) odpowiednie kanały do karty i wykluczyć te które mają działać z modułu.
  4. W takim razie nie blokujesz uprawnień i częściej korzystasz z karty ode mnie. Ja blokuję celowo - wtedy w przybliżeniu wiem kiedy operator coś miesza.
  5. W ostatnim czasie nastąpiła zmiana klucza, w którym dokładnie dniu nie wiem, bo rzadko oglądam ale wczoraj miałem ciemno na wszystkich kanałach. Jaki sens mają takie zmiany skoro karta jest cały czas aktywna bez dodatkowych opłat nie mam pojęcia. Jednie wiadomo, że takie zmiany co jakiś mają miejsce.
  6. Jeżeli miałbym być ich klientem, to jest jedną z pierwszych rzeczy którą sprawdzam. Jeżeli jest powyżej 3 sekund, to od razu rezygnuję. Jak płacę, to wymagam i chcę wiedzieć za co. Z resztą z łączem internetowym jest to samo. Jeżeli widzę, że kombinują na jakieś chwyty marketingowe, to krótka piłka. Przykład - ostatnio facet w Orange próbował mi udowodnić, że oferta na abonament w Orange za 45zł z mniejszym pakietem internetowym niż w ofercie na kartę jest lepsza od oferty na kartę za 25zł. Jedyna różnica na plus dla oferty na abonament była tylko w tym że miała darmowe mmsy. Głupków to sobie mogą robić z siebie, a nie ze mnie.
  7. Tak jak napisałem wcześniej to co robią nie zmusi przeciętnego Włocha który już posiada złotą kartę aby dodatkowo kupić nową kartę tylko dlatego aby mieć dostęp do kanałów 4k. Opcji wymiany też nie maja, więc jeśli im się wydaje, że ludzie nagle zaczną dodatkowo wydawać pieniądze na zakup nowej karty dla kilku kanałów w 4k, to są w błędzie. Jedynie mogą liczyć na nowych klientów którzy nie mają żadnej z kart z tej oferty ale w większości Ci co mieli kupić już to dawno zrobili. Podstawowa rzecz dla przeciętnego Włocha, to oferta kanałów RAI, która jest dostępna na kartach złotych, a nie jakieś dodatkowe kanały MyZen tv albo Museum.
  8. Opóźnienie na poziomie 30 sekund to mam jeżeli źródłem jest internet radiowy ze słabiutkim uploadem około 2 Mbps, gdzie muszę się bawić w transkodowanie aby było płynnie, a dodatkowo jeszcze po VPN też są straty. Dla mnie takie opóźnienie jest niedopuszczalne na światłowodzie. Dla jednych to nie problem, a dla innych tak jeżeli sąsiad za ścianą drze się że bramka, a ty zastanawiasz się co się dzieje i dopiero za kilkanaście sekund wiesz o co chodzi. 😁
  9. Podsumowując te wasze kilka stron bełkotu i wywodów, to Ci co siedzą cicho bez względu na to czy zostaną camelony czy nie i tak będą dalej korzystać z własnego sprzętu, a najwięksi tutejsi "janusze" którzy robią sztuczny chaos i tak pobiegną po sprzęt operatora.
  10. @emarti na kanale trace tv został wyłączony system który potrafi obsłużyć twój dekoder i ten kanał na tym dekoderze aktualnie działał nie będzie. Była o tym mowa kilka stron wcześniej. Czy karta aktualnie na pewno jest poprawnie włożona do czytnika, bo z tego co piszesz jest problem z odczytem karty przez tuner?
  11. Pisałem o tym wcześniej ale @support458 opiera się tylko na jakimś śmiesznym regulaminie, który jest napisany tak, że nawet konsultanci go nie przestrzegają, a chcą wymagać tego od klientów. Dyskusja z takimi jak @support458 nie ma żadnego sensu, on zawsze wie lepiej, szkoda że tylko w teorii, bo praktyce to wygląda inaczej. Opieranie się na regulaminie będzie miało sens tylko wtedy jeżeli zaczną go przestrzegać obie strony, a jeżeli nie przestrzega go strona która sama go napisała, to o czym tu rozmawiać.
  12. @g0nz0s @support458 nie wiem ile wam płacą za wypisywanie tych głupot i sianie propagandy ale nie ma to żadnego przełożenia na rzeczywistość. Zadzwońcie na infolinię operatora, to się przekonacie jakie ten śmieszny regulamin, który tu wklejacie ma przełożenie na to co mówią konsultanci klientom. Każdy mówi co innego.
  13. Z tego co piszesz wynika, że od momentu wprowadzenia kart cameleon system był złamany, bo u umożliwiał dzielenie kart co jest kompletną bzdurą. Chłopie zacznij w końcu myśleć, a nie wklejać jakieś bez sensowne wycinki regulaminu.
  14. Na tą chwilę, to tylko panika. Zapewne o to chodzi operatorowi, żeby jak najszybciej abonent pobiegł do punktu wymienić sprzęt, a wy się dajecie wciągnąć w te zagrywki. Póki co na razie tylko jeden kanał nie działa, więc nie wiem po co ta panika. Wymieniając bezmyślnie sprzęt niczego nie zyskujecie.
  15. W tym przypadku nie chodzi o podpisanie umowy tylko jej przedłużenie przez telefon, gdzie rozmowy są nagrywane.
×
×
  • Create New...