kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Andi dzwonisz na infolinię i mowisz jak jest wtedy do działu technicznego cie mają skierować i zrobić tak zeby karta zadziałala. Masz sprzęt sagemcoma który dziala z tą kartą i mowisz ze dzialal i powiesz ze jestes poza krajem i nie masz jak karty wymienic a wiesz ze karta sprawna bo niekodowane działają.Wiec karta odblokowuje dekoder więc nie jest spalona.Nie wiem czy pomoże moja rada ale ktoś raportowal że pomoglo. Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Dodatkowo jak przy przedłużeniu umowy przez telefon Ci powiedzieli, że możesz do końca umowy korzystać z własnego sprzętu to masz podstawę do reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @kaspian0007 spròbuje jeszcze raz.Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widex Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (...) dzwonilem w czerwcu na infolinię będąc w kraju (...) Nie jest to zgodne z regulaminem i mogą w każdej chwili wysłać komunikat, że w ciągu 30 dni masz do odebrania nowy dekoder lub wyslać samą kartę. Moim zdaniem bedą sukcesywnie przekonywać ludzi do nowych kart. Oferty prepaid zostaną z biegiem czasu wycofane (albo dadzą nową ofertę z nowymi kartami, tak jak to było z TNK SD). Niestety nie mam pomysłu, co mieliby zrobić z kartami NC+MIX. W wielu punktach leżą dekodery i mogą być w każdej chwili aktywowane. Uczciwym rozwiązaniem byłoby dawać przedłużenia tylko z nowymi kartami. Tego nc+ nie chce, bo nie wprowadzilby nowych cenników w umowach na czas nieokreślony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Dokładnie ja tam nic nie wiem nie wiedziałem nigdy.Faktem jest ze celowo walą posiadaczy cameleona i tego dekodera zeby przymusic wymiane sprzętu i karty.Sprzęt ten działał i nagle padł? przypadek?Nie sądze. Celowa akcja. Wysyłka nowej karty? no niech wyslą ale caymana nie będziez czym sparowac.Bo sagemcom musza miec w systemie....* nr boxa i ktos majac z luznej oferty sagemcoma kupionego ma podstawke na kwiatek choć spełnia ich system. Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Na razie dzięki.Jutro wieczorem sie zamelduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Plotki, domysły, przecieki, niepotwierdzone informacje... Może SatKurier spróbowałby się czegoś dowiedzieć w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Nikt nic nie powie bo nie może.Nawet oficjalnego komunikatu nie było odnosnie caymana. Dopiero odemnie wyszło ze będą nowe karty i camy CI+ natywne. Z camelami tez mowiłem ze sukcesywnie bedą walic kulki jak mamy ich sprzęt.I sie sprawdza. Sukcesywnie wymieniają karty posiadaczom ich sprzętu.Przykład? wymiana uszkodzonej karty.Nie dostanie juz od dawna camela jesli ma dekoder wspierający caymana.To mialo inaczej wyglądać były gotowe wysyłki listów z caymanem dla posiadaczy kilku dekoderów.Widać inną drogą poszli.Taniej ''uszkodzić karte''i klienta niech sam idzie niż wysyłać mu list. Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 a teraz gosciom sie wychlapuje ze listopad komplet informacji, a jak ugryza prawnie to sie zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Ty dzwonisz na infolinię jak mniemam;) Tam to wiedzą naprawde wielkie nic. Nawet infolinia dla APS bywa niedouczona tak było jak były zmiany systemu sprzedaży dla salonów po Nce....Nikt nie wiedział albo twierdzili że trzeba wejsc tu i tu a tak naprawde szukana opcja była w innej zakładce. Konczę pisanie w tym temacie bo szklaną kulę ktoś otrzymał. Na dziś podsumuję co ja wiem. Kto ma gołe karty dalej ma. Kto ma ich dekodery może mieć problemy.I tyle albo aż tyle.Nie ma wylączeń zadnych. Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek6680t Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @vigoo Nikt nic oficjalnie nie wie ,są to tylko plotki ,a jedna jest też taka ,że Canal + Francja sprzeda nC+ Polska ,bo Fracuzi "bankrutują" i potrzebna im kasa . Gmeranie z przymusową wymianą kart może spowodować duży odpływ abonentów do Polsatu ,bo Polacy nie lubią być do niczego zmuszani . A to może wygenerować straty finansowe . Do tego koszty wymiany kilkuset tysięcy tunerów HD na inne HD . Karty cayman będą w tunerach UHD (kiedy to będzie tego też nikt nie wie) .wówczas kilka kanałów 4k ,będzie miało tylko kodowanie nagra ,to ludzie sami zaczną wymieniać tunery i karty . ...... i tak można dalej "wróżyć z fusów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Dział Utrzymania Klienta / Dzial przedluzen - nie wiem jak sie teraz zwia, zadzwonil i w trakcie rozmowy gosc prosil aby nie przedluzac bo bedzie przymusowa wymiana i lepiej na tym wyjde cenowo. I tyle. Ta informacje wam przekazalem ze szczegółami jakie powiedzial bo sie wypytalem. Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Tylko nie wiem po co ta wymiana kart i tak do tego nie dojdzie u wszystkich... Piractwo było i będzie przyjdzie czas na caymany i je rozpracują (O ile nie rozpracowali...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 No to bajke wcisnoł co mnie osobiscie dziwi.Bo z tego co wiem oni nie mają tak jak zwykli pracownicy takich pufnych info.Ma tylko dział techniczny ale i to w ograniczonym zakresie. @tu pisal o 4k i kodowaniu tylko cayman.Owszem ale i nie do konca.Conax też moze byc seca tez dlatego ze na sprzęcie własnym dało by radę odpalic strumien 4k.A to tylko kwestia dekodowania.W module.Nie wiem wabik masz rację.Nowe dekodery będą najpewniej wstępnie do konca roku.Tyle wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) tylko po co wcisnal skoro mialby prowizje od przedluzenia 249zl i drugiej na 129zl ? hmm? Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tux Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 O ile wielokrotnie dużo mi zarzucano w wielu sprawach o tyle tutaj w 100% popieram @kaspian0007. Wielu z was za nic nie jest w stanie pojąć, iż regulamin opublikowany na stronie WWW to nie musi być ten sam regulamin, który obowiązuje użytkownika @kaspian0007. Jeżeli jest tak jak pisze @kaspian0007 (a nie mam powodów w to nie wierzyć bo sam widziałem takie umowy/regulaminy na oczy) to on faktycznie ma zapis o własnym sprzęcie oraz zapis, iż posiada samą kartę (zaznaczam wyraźnie - samą kartę bez sprzętu operatora). Jeżeli przez lata @kaspian0007 nie zgłaszał wiecznie problemów z działaniem karty/kanałów i nagle następuje blokada ze strony operatora to zgodnie z prawem operator musi wykonać wszystko aby umowa mogła być kontynuowana. W tym przypadku kontynuowanie umowy to praca karty we własnym odbiorniku bo to @kaspian@0007 ma w umowie i regulaminie wysłanym do niego. Jeżeli operator będzie chciał mu wypożyczyć sprzęt to przecież nie da mu go "na tak zwaną [beep]" ale będzie musiał zawrzeć z nim jakąś umowę na ten sprzęt. Jeżeli ktoś uwierzy w to, że @kaspian0007 dostanie umowę najmu dekodera/dekoderów/modułów/cokolwiek jako coś osobnego to raczej powinien zmienić dealera. Natomiast dopisanie sprzętu operatora do istniejącej umowy jest zmianą warunków tej umowy a na tą zmianę @kaspian0007 MUSI WYRAZIĆ ZGODĘ. Wszystkim, którzy próbują tutaj pisać bajki, że operator może wszystko powinni zejść na ziemię. Operator faktycznie może wszystko - nawet zażyczyć sobie, że masz im co miesiąc wysyłać skan własnej "D", ale niestety musi mieć to w podpisanej umowie. Jak nie ma to może sobie pisać, wrzeszczeć, krzyczeć ale w żadnym sądzie nie wygra. Nawet UKE będzie leżeć ze śmiechu i zrobi co trzeba jak się dowie i zobaczy kopię dokumentów. Oczywiście nie zmienia to faktu, iż dużo ludzi ma gdzieś w zapisach jakieś archaiczne dekodery, które już dano zezłomowali. Tyle, że tutaj umowa jest umową. Jak tuner nie działa a jest operatora to operator ma prawo wymienić. W tym przypadku abonent nie ma nic do gadania. Nie zadbał na czas o brak dekodera w umowie, wpisu o własnym sprzęcie itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 wystarczy ze wylacza karte (jak w philipsach) i powiedza ze sie uszkodzila i albo wymiana albo nie wiem.. zostajesz bez niczego lub rezygnacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tux Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Ale ja nie pisze o tym, że osoba nie zrezygnuję. Piszę tylko, że w takim przypadku @kaspian0007 może rozwiązać umowę. Fakt, usługi od NC+ nie będzie oglądał, ale też nie będzie płacił kary za rozwiązanie umowy. Czy operator będzie tutaj wygrany? Śmiem wątpić. Straci bowiem kogoś kto płaci abonament i na 100% nie najniższy. Ilu jest takich co ogląda na własnym sprzęcie - prawdopodobnie bardzo dużo ponieważ Cyfra+ tego nie zabraniała. Po fuzji też tego nie zabroniono w NC+ Dopiero teraz ktoś wpadł na pomysł (być może i zaznaczam, że BYĆ MOŻE), że zabroni używania własnego dekodera. Jak to się odbije na finansach firmy? Jeżeli zestawi się kilka faktów: strata dużej ilości praw sportowych; spadek jakości kanałów filmowych z rodziny C+; być może zakup ITI przez Discovery dojdziemy do obrazu tragicznego gdzie, blokada własnych dekoderów będzie już tylko przysłowiowym gwoździem do trumny. Oczywiście nie możemy wykluczyć również działania celowego....skoro mają takie duże problemy finansowe to może ktoś wpadł na głupi pomysł "uwalnia" tej platformy i od miesięcy do tego dąży. Po ogłoszeniu upadłości ktoś to kupi za jakiś bezcen i tyle. Ale oni uwolnią się od długów. Jaka prawda? Diabli wiedzą. Ale na 100% nie to co tu jest pisane od 3 czy 4 stron. Jeszcze nigdy żaden z takich newsów chociaż w 50% się nie potwierdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) ale mnie w dalszym ciagu zastanawia po co gość z nc+ mialby bajki tworzyc i wymyślać żeby stracix gigantyczne prowizje ??? ps. Discovery kupuje TVN (Script Netowrk) a nie ITI Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tux Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Od końca - masz rację. Nie pamiętałem tak dokładnie - dzięki za poprawnie. Co do pierwszej części...no jak ktoś powie, że się zepsuła karta i ma wpisany np. dekoder Philips czy inny to zaproszą do APSu na wymianę i już. Ci co mają wpisany własny tuner dostaną ofertę nie do odrzucenia - damy Ci nasz dekoder. Pytanie tylko ilu jej faktycznie nie odrzuci. Pewnie jakiś tam % nie i pobiegną w te pędy do APSu po tunerki od operatora. Obawiam się, że większość zrobi tak jak @karpian0007 - albo będzie działać na tym co mam, albo przykro mi - rozwiązujemy umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 ale mi nie o to chodzi skoro konsultant udziela takich informacji i zniecheca do przedłużenia narazie, to po co? sam ma z tego duzą prowizję widac to nie sa bajki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Skąd zwykły student może wiedzieć na temat zmian w systemach kodowania ? bajka. Watpię aby interesował się takimi sprawami gdzie dla niego liczy się prowizja i aneksy z których ma pieniążki. Raczej takie informacje czytałbym z dystansem. Edytowane 27 Lipca 2017 przez andrzejgratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 no wszystko ok, ale dziwne ze nie chcial pieniazkow tylko sie chwalił informacjami (mnie jako pracownikowi nc+ nie wolno mowic ale..) i odradzil przedluzenia, pozbyl sie pieniazkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @Tux pokaż mi bardzo proszę umowę, skan zdjęcie, cokolwiek gdzie jest zapis iż abonent posiada 2 karty camaleon + dekoder własny. W życiu czegoś takiego nie widziałem za czasów nc+ (nie wykluczając mixa) Jestem w stanie założyć się o dobrego whsikacza, że w momencie jak wszyscy abonenci zostaną obięci obowiązkową wymianą kart cameleon na karty cayman, to nikomu z Was firma nie pozwoli bez zapłacenia kary rozstać z nc+ z powodu iż mieliście umowy podpisane tylko na karty a nie użytkowaliście nigdy dekodera. To by zawsze Wasz wybór, a możliwość otrzymania sprzętu zawsze była. W momencie gdy teraz Wasz nie będzie z systemem kodowania współpracować jeżeli chcecie korzystać z telewizji -a nc+ Wam to ciągle umożliwia będziecie zmuszeni pobrać sprzęt od operatora. I nie są to żadne zmiany warunków umowy, że będziecie musieli dobrać dekoder ( tu się zgodzę musiałby on zostać udostępniony w ramach umowy darmowo ale zapewne byłby to zwykły dekoder hd bez dysku twardego) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Pięć stron czytania i jestem pewien że to lipne info,szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.