GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) człowiek nie bez powodu zniechęcał mnie do przedłużenia abonamentu za 249zl twierdzil ze nie tylko beda nowe promocje, ale oferty specjalne z racji przymusowej wymiany powiedział że będą wielkie zmiany i wymiana systemu kodowania więc powiedzialem, czy ktoś widzi w tym sens czy nie nie ma tutaj znaczenia nc+ nie pierwszy raz robi rzeczy bez sensu, ja mam date 2gi tydzien Października, konsultant listopad zaczekamy i zobaczymy kto ma rację co do wcześniejszych zaczepek, pisałem że informacja była tylko o ofercie abonamentowej nc+ nie ofert pre-paid, nie ofert partnerskich Orange Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) To nie prepaid to normalna umowa na sprzęcie własnym. Nic się nie zmieni dla posiadaczy sprzetu własnego.Karta jest ich mogą wysłac nową ale muszą umozliwić to co mam obecnie;)A to wymaga nieparowanej karty lub modułu Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 To nie prepaid to normalna umowa na sprzęcie własnym. Nic się nie zmieni dla posiadaczy sprzetu własnego.Karta jest ich mogą wysłac nową ale muszą umozliwić to co mam obecnie;)A to wymaga nieparowanej karty lub modułu Pokaż mi gdzie w umowie masz napisane że muszą umożliwić Ci nagrywanie do 12 kanałów i prawo do użytkowania własnego sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 nie musza, gdzie masz to zagwarantowane? ano nigdzie, mikizncplus ma racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Nie mowie o 12 kanałach na raz ale zapewniają odbior na sprzęcie własnym abonenta pod warunkiem że jest zgodny z systemem kodowania NC+ a wiec moj jest....Wiec mam zapewniony odbior. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 A ja miałem do grudnia umowę cameleona z dekoderem którego i tak nie używałem przy przedłużaniu umowy konsultant sam mi zaproponował umowę z samą karta i teraz mam tylko swoje dekodery i to cztery na jednym cameleonie bo nie mam licznika i sam sobie dzielę ....nie wiem jak długo ale skoro jeszcze da się to robić to dlaczego nie korzystać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) a jak zmienią system kodowania? to jak zapewnisz sobie odbior? przeciez oni ci dadza karte do wlasnego odbioru, a ze nie masz jak odebrac nie ich wina Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 co do wcześniejszych zaczepek, pisałem że informacja była tylko o ofercie abonamentowej nc+ nie ofert pre-paid, nie ofert partnerskich Orange Jeśli informacja nie obejmuje pre-paid, to żadnego Conaxa nie wytną, bo pre-paidy też by przestały działać. Camele może, Conaxy bardzo wątpliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Mnie to niebędzie obchodziło. Zapis z mojego regulaminu.Ja rozumiem to tak mogę odbierać póki jest wszystko zgodne z ich systemem.Ok nie mogę odbierac na swoim sprzęcie bo zmienią coś to ok zapewniają mi odbior jakimś szrotem ale ja mam prawo sie nie zgodzić.Bo jest sprzęt gorszy niz moj. Rozdział VIII. Udostępnienie Sprzętu 1. Korzystanie z usług może odbywać się przy użyciu Sprzętu (lub także Zestawu antenowego) udostęp- nianego Abonentom przez Dostawcę usług na czas korzystania z usług w jakiejkolwiek formie prawnej bądź przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług. Zasadą jest korzystanie z jednego Dekodera i jednego Odbiornika dla jednej Umowy, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Abonent korzysta z Opcji dodatkowych umożliwiających korzystanie z więcej niż jed- nego Dekodera/Odbiornika, chyba że co innego wynika ze Szczegółowych Warunków, Warunków Pro- mocji. Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wy- magania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta. 2. Szczegółowe zasady korzystania ze Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta oraz zasady obsługi serwisowej Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta określone są w Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji. 3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadza - nia aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organiza - cyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta Dodatkowo jeszcze dodam że w potwierdzeniu moim mam brak wpisu o dekoderze;) Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nc+ APS Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Pominąłeś kilka punktów ze swojego regulaminu: Rozdział II. Zasady korzystania z usług na Sprzęcie własnym Abonenta 1. Dostawca usług, w przypadku udostępnienia usług, do których odbioru może być wykorzystana Kartadekodująca niesparowana ze Sprzętem własnym Abonenta, udostępnia Abonentowi Kartę dekodującąw ofertach skierowanych do Abonentów ze Sprzętem własnym Abonenta. Karta działa prawidłowowyłącznie w Sprzęcie, którego aktualna lista dostępna jest u Autoryzowanych Przedstawicieli, w BiurzeObsługi Klienta. Abonent zobowiązuje się używać Karty dekodującej w sposób określony w Umowie,Regulaminie, Cenniku, niniejszych Szczegółowych Warunkach, odrębnych Szczegółowych Warunkach,Warunkach Promocji oraz odpowiadający właściwościom Karty dekodującej i jej przeznaczeniu. Do Kartydekodującej stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu dotyczące Sprzętu, nie stosuje sięnatomiast postanowień dotyczących Czynszu Najmu.2. Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie Sprzętu własnego Abonenta. Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości odbioru lub wadliwyodbiór przez Abonenta usług z przyczyn wynikających z właściwości użytkowanego przez AbonentaSprzętu własnego.3. Dostawca usług nie jest zobowiązany do wymiany lub naprawy Sprzętu własnego Abonenta Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Szach mat. To że w Twoim mniemaniu szrot z nc+ jest gorszy od Twojego dekodera, co zapewne jest zgodne z prawdą nie jest jednoznaczne z wizją NC+ to tylko Twoje subiektywne zdanie. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Wtedy zostanie CI tylko dochodzenie swoich praw na drodze sądowej czy rzecznika praw konsumenta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) W regulaminie moim nie pominołem tych punktów bo ich niemam. Co do tego fragmentu co napisales ktoś tu się zagalopował bo skoro przy aneksie sprżet moj działal z kartą operatora tj był z nią kompatybilny a nagle nie jest to juz nie moja sprawa.Działalo znaczy świadczona usługa była nie działa nie moja wina. Ja nie mam zamiaru sie dochodzić jak zdechnie.Rozwiazuje umowe i tyle. W wypadku aneksu mam również nagranie rozmowy ze przez cały okres umowy napewno nie będę zmuszony ze strony NC+ do ich sprzetu.Skoro ma pan własny sprzęt jest pan zadowolony to nic się nie zmieni u pana. W emailu z potwierdzeniem usług mam również zapis tylko o kwocie abonamentu i pakietów i co ważne brak zapisu o sprżecie typu najem box+ itd jest tam napis : Sprzęt własny Abonenta!! ;)niemam jak tego jedynie wam pokazac. Mam gwarantowany odbior do 31grudnia 2018 na swoim sprzecie.Zrobia coś to zrezygnuję niemam parcia.Jest jeszcze conax.i być moze niedlugo CAYMAN.Dzięki życzliwosci pewnych osób. Nie zalezy mi na Cameleonie tylko na odbiorze na swoim sprżecie.W miarę uczciwie. Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 byc moze przytaczasz jedynie pierwszy regulamin a nie ostatni szach mat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nc+ APS Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Są, są Masz taki sam regulamin jak wszyscy i masz te rozdziały, które podałem https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwinyKalgKrVAhXQERQKHZ-oCIYQFgg7MAA&url=http%3A%2F%2Fncplus.pl%2F~%2Fmedia%2Fncplus%2Fdokumenty%2Fregulaminy%2Fnc_plus_regulamin_22_12_2014.pdf&usg=AFQjCNHuIBpx3GLiKjto6wEcCkS7ps6joQ Ten rozdział jest w zupełnie innym miejscu niż te które Ty podałeś, jedyny regulamin obowiązujący wszystkich abo to ten z 2014 do którego link podałem I nie mu tu żadnych wyjątków dla nikogo Dla Ułatwienia ostatnie 4 strony regulaminu, który masz (zaraz za cennikami dekoderów, pilotów i osprzętu do dekoderów) Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) @Mikizncplus oraz @nc+ APS ciekawe, jak to może wygladac z tymi co maja tylko karty (dekoder wlasny) lub dekoder wlasny z oferty MIX (conax) ? bo gosc mowil ze ci tez na wymiane, ze wszyscy z abonamentu przy okazji Conax tez, choc nie musialo to znaczyc likwidacji a np pozbycie sie z abonamentu a zostawienie w pre-paid Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Tylko gdzie tu sens? Zostawiać kodowanie Conax (za które trzeba płacić) i do tego ponieść koszty wymiany sprzętu dla abonentów na Conaxie. Edytowane 27 Lipca 2017 przez vigoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Nie rozumiesz w prepaid conax masz tylko: TNK HD NNK HD oraz SMART HD pozostałe to Normalny abonament.Po 30dniach który mozesz podpisać.Wkleiłem zapis z tego co mi wysłano z NC+ przy przedłuzeniu umowy.Równiez mam w opisie promocji kwota 69,99 i zapis na dole Sprzęt Własny Abonenta. jak niektórzy tu mieli najem np wifibox+ ja mam wpisany sprzęt własny;) Mnie nie ruszą i tego jestem pewny do konca umowy.A jesli sproboją.Rozwiażanie umowy z ich winy czemu? No bo mam zapisane ze mogę ze sprzetu własnego korzystać. W wypadku Conax na sprzecie mixowym również przy przedłuzeniu mam info sprzęt własny abonenta.:)Choć jest to sprzęt wykupiony od operatora. Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Karta Cameleon i Philips Pvr.Od 9-ciu lat odbieram na swoim sprzęcie ,niestety od Niedzieli zablokowany sygnal.Telefony na info nic nie dają-z ich strony jest wszystko okay jak zwykle.Do APS-u nie mogę podejsč w celu sprawdzenia karty,bo mieszkam za granicą.Co robič??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) mylisz się, masz wszystko w regulaminie nadawca może zmienic sposob kodowania, nie musi byc ten ktory ci swiadczy, po zmianie systemu to twoja sprawa pkt5 czy zostajesz w wlasnym nieprzystosowanym i nie odbierasz czy wymieniasz na przystosowany a jak sie nie podoba to do UOKiK i Sądu @andi64 dekodery Philips dawno juz zostaly zablokowane, nie jest mozliwy odbior na nich trzeba wymienic, moze to potwierdzic ktorys z APS co sa na forum http://ncplus.pl/wymiana-philips Edytowane 27 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @nc+User ale do soboty odbierałem na wlasnym sprzęcie i wszystko było okay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Mogą niech zmieniają co chcą ale majac zapewniony sygnał na swoim sprzęcie dalej go chce miec.Tak jak przy przedłuzaniu umowy.Nie będe sie bawil jesli cos uwalą krótko rezygnuje i koniec.A kara? nie mają podstaw bo nie zapewniają mi odbioru na moim sprzęcie a co mnie to ze wciskac będą cos innego?mam prawo nie przyjąc.Wywalili ci karte z systemu i tyle bylo o tym pisane na kilku forach.Telefon do NC+ do działu technicznego i walka az ktoś łaskawie odblokuje karte.Powiesz krótko ze wasz dekoder juz od dawna był w koszu na smieci karta działa w dekoderze sagemcom 83 lub 87 który kupiłeś kiedyś na wolnym rynku.I wywala ci błąd karty.Niech coś zrobią. Jakiś czas temu pisalem ze niema akcji wymian kart ale lepiej ci co mają sprzet ich niech robią tak by go wyzbyć się całkowicie z konta abonenckiego.jechano mnie z blotem.Tak jak ponad rok przed wprowadzeniem nowych kart. I ja nic nie wiem? Żałuje że wtedy cokolwiek wam wysypałem z moich informacji. Wierzycie takiemu @ bo niby pracownik APS a przepraszam bardzo APS też głownie żyje na plotkach.Choć nie zawsze.( tak było z caymanem) Coś tam wie ale nie wie gdzie dokładnie grają. Conax wyleci? Seca Wyleci? Potem pisze ze jednak nie wyleci ze conax zostanie w prepaid. A czy kolega wie ile jest dekoderów w conax w obiegu w ofertach Mix ?I prepaid. * TNK HD,NNK HD oraz SMART HD?? Sporo tego zapewniam cię nie moga tego ot tak wymienić czy wycofać.Prawdą jedynie jest że operacja migacji do CAYMAN jest prowadzona i jest robione to etapowo.Na teraz bawią się z posiadaczami 2 dekoderow wygaszając im karty.Choć niektórzy juz tych dekoderow nie mają ale jako ze karta widnieje w systemie to ją off robią.Potem bajki na infolinii itd ze nowy dekoder etc.Kolega się gubi sam w swoich zeznaniach. Cayman jest stopniowo wprowadzany.Gdyby Conax wyjechac mial razem z Seca to czy by podpisac sie dało umowy ,mysle ze raczej by blokowali rownież posiadaczom conaxa sprzęt. Seca? kablowki głownie na tym jadą te mniejsze , tak samo conax. Cała operacja ma nie przynosić strat w postaci rezygnacji a to co opisujesz powodowało by HAOS i straty dla NC+ a to jest nie do realizacji. Na jesieni będą nowosci i owszem powiem jakie bo nie będzie to wymiana kart!! bo ta caly czas sukcesywnie trwa!! Wprowadzone zostaną nowe dekodery.( z 2 info wynika że albo jeden albo dwa) Będzie to coś nowego na naszym rynku.( to jedyna nowosć nie liczę zmian cenników i regulaminów usług.I nowych ofert promo zwiazanych z nowym sprzetem) Ajjj miałem milczeć........ Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 wierutna bzdura! jak wół masz w regulaminie ze dostawca nie gwarantuje odbioru na wlasnym sprzecie jak nie zaplacisz, odadza cie to Kruka potem Komornik i co najwyzej w sadzie skonczysz i wttedy mozesz sie bronic.. ale nie masz sans chcesz sie pobawic.. powodzenia daj znac jak poszlo @andi64 ale nie bedzie juz dzialal, wizyta w APS jedynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Dekoder powiesz ze od 2 lat spalony a oglądasz na Sagemcomie.Odblokują karte bo masz ich sprzęt coprawda luzno kupiony ale działalo a teraz pokazuje błąd karty i mają tak robic by zadziałalo.I koniecznie technicznych za łeb. Żadna bzdura kolego bo w ofercie promocyjnej tam gdzie jest zapis o najmnie ultraboxa np mam zapisane Sprzęt wlasny abonenta!! Ja mam zapis o własnym inni mają o wifibox itd!! ja mam wpisane własny sprzęt.Ps w rozmowie również mam czytane ze przyjmuje do wiadomosci ze uzywam własnego sprzętu w związku z czym na mnie spada obowiązek aktualizacji listy itd.... Edytowane 27 Lipca 2017 przez kaspian0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @nc+user dzwonilem w czerwcu na infolinię będąc w kraju i przedstawilem całą sytuację.Doszlismy do wniosku że mogę korzystać z wlasnego sprzętu do konca umowy(31.3.2018) a teraz to.Abo zapłacone ale oglądać nie da rady itak do 01.09.2017 bo dopiero wtedy mam mozliwosc pójscia do APS-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 watpie zeby rada kaspaian pomogla ale proboj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.