sebap Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 @czytnik, orientujesz się może czy musi być ten miesiąc wypowiedzenia czy można od razu? Okres rozliczeniowy mam do 18 to może bym dziś jeszcze napisał w ICOK wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Dokładnie nie wiem . Ale logicznie myśląc , skoro zrywasz umowę to po co ten miesiąc wypowiedzenia . Napisz w ICOK to Ci odpowiedzą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Napisałem ale im, jak zwykle, się nie spieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Nie ma takiej możliwości. W Twoim przypadku obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 @Specjalista Cyfrowy Polsat poszła pw. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 W dniu 10.02.2021 o 18:27, czytnik napisał: Daj znać co Ci odpisali. ...Uprzejmie zwracamy przy tym uwagę, że jako Cyfrowy Polsat jesteśmy jedynie dostawcą usług dostępu do kodowanych programów telewizyjnych, ale nie mamy wpływu na ich treść oraz ramówkę w danym dniu, którą to ramówkę ustala wyłącznie i samodzielnie nadawca danego programu. Wyraźnie wynika to także z warunków określonych w § 9 ust. 8 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych telewizji przez Cyfrowy Polsat S.A., stanowiącego załącznik integralny do Umowy Abonenckiej, zgodnie z którym za treść, formę oraz parametry techniczne programów, wyłączną odpowiedzialność ponoszą ich nadawcy. Mając powyższe na uwadze, Cyfrowy Polsat nie może uznać Państwa roszczeń za zasadne i odmawia uznania reklamacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 No a niby na co liczyłeś? To było jasne od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 11 minut temu, PawelTSW napisał: No a niby na co liczyłeś? To było jasne od początku. Na nic nie liczyłem. Ale wkurzają mnie takie zagrywki (wyłączanie sygnału w tym przypadku) ze strony nadawców, operatorów itp. Mogą Ci puścić przez cały czas twojej umowy czarny ekran i będzie ok bo oni walczą z wladza. Tu się sprawdza idealnie cytat "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 38 minut temu, zbycho84 napisał: ...Uprzejmie zwracamy przy tym uwagę, że jako Cyfrowy Polsat jesteśmy jedynie dostawcą usług dostępu do kodowanych programów telewizyjnych, ale nie mamy wpływu na ich treść oraz ramówkę w danym dniu, którą to ramówkę ustala wyłącznie i samodzielnie nadawca danego programu. Wyraźnie wynika to także z warunków określonych w § 9 ust. 8 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych telewizji przez Cyfrowy Polsat S.A., stanowiącego załącznik integralny do Umowy Abonenckiej, zgodnie z którym za treść, formę oraz parametry techniczne programów, wyłączną odpowiedzialność ponoszą ich nadawcy. Mając powyższe na uwadze, Cyfrowy Polsat nie może uznać Państwa roszczeń za zasadne i odmawia uznania reklamacji. W takim razie kto jest nadawcą np kanałów tematycznych polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Formalnie rzecz biorąc nadawcą tych kanałów jest Telewizja Polsat, natomiast Cyfrowy Polsat jest inną firmą, należącą do tego samego koncernu, jednak to nie CP jest nadawcą kanałów tematycznych Polsatu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Ok, dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tofyosukno Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Proszę o informację gdzie mogę zgłosić problem ze smart dom? Nie wiem dlaczego ale z jakiegoś powodu nie mam załączonej tej usługi. Zamówienie: Z2020-657-216-339 Teraz zauważyłem na rachunkach, że nie mam rabatu -10 zł Zamawiając przez internet telewizję zaznaczałem opcję smart dom. Mam telefon w plusie w abo. Napisałem na ICOK Prośba o przesłanie kopii Umowy (18.02.2021) ale cisza. Proszę o kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 (edytowane) Nowy SmartDom to rabat od drugiego okresu rozliczeniowego, może oto chodzi. Kwota abo.na tel.(usługa uprawniająca) jeśli się nie mylę to 40 zł.minimum. Edytowane 22 Lutego 2021 przez stan69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Witaj. Rabat za smartDOM jest naliczany od drugiego okresu rozliczeniowego. Taka informacja nie będzie widoczna na umowie. Prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej. Prześlę to do odpowiedniego działu i przyśpieszę sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tofyosukno Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Oki, numer wysłałem na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Dlaczego mając pełną ofertę CP nie ma możliwości oglądać wszystkich filmów w wypożyczalni VOD?Nie odtwarza „Banksterzy”, „Pinokio” i jeszcze kilku innych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 @aro Zarowno film Banksterzy jak i Pinokio nie są dostępne w ofercie Cyfrowego Polsatu, możesz je obejrzeć w ipli za pośrednictwem aplikacji Cyfrowy Polsat GO, filmy dostępne w ramach Cyfrowy Polsat GO dostępne są w różnych cenach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansKlos Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) Witam. Chciałbym kupić usługę "TV mobilna" wraz z dekoderem. Niestety nie ma mmożliwośc ZAKUPU tej usługi na stronie Polsatu, obsług "robi wielkie oczy" i kieruje do stacjonarnych punktów sprzedaży (sic!). Mało tego, na stronie "TV mobilna" oferuje się dekoder M-T5000 (na marginesie, to taka "epoka kamienia łupanego w dekoderach), tylko do czego? Gdzie jest ta usługa? Gdzie są dekodery np T-HD 210, które oferowały odbiór telewizji "mobilnej" z nadajników mux-4, czyniąc to w bardziej cywilizowany sposób? A może tej oferty nie ma, a to co widnieje na stronie Polsatu (po co udostępnia się stare regulaminy, promocje?), to pozostałość po tej ofercie? @Specjalista Cyfrowy Polsat Edytowane 28 Lutego 2021 przez HansKlos literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 (edytowane) Tak jest od dawna. Szukałem dwa czy trzy lata temu tego dekodera na działkę i obdzwoniłem kilkanascie punktów w Warszawie to nigdzie nie mieli, znalazłem w Grodzisku Mazowieckim czy innym Pruszkowie ;). Nie zależy im na sprzedaży. Zresztą zaraz i tak ten sprzęt do niczego nie będzie się nadawał bo nie ma DVB-T2. Edytowane 28 Lutego 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Myśle ze w pewnym sensie następca jest evobox stream. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansKlos Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 2 godziny temu, apj napisał: Myśle ze w pewnym sensie następca jest evobox stream. Raczej nie. Można się doszukiwać pewnych podobieństw, ale na tym się kończy... na szukaniu. Różnice są duże. Poczynając od oferty programowej, a skończywszy na cenie. Jedyny plus "stream", to jakość obrazu, pod warunkiem, że ma się dostęp do... internetu, a to przekreśla jego użyteczność w takich przypadkach, jak opisał chociażby kolega @bugmenot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 @HansKlos jakieś pół roku temu na infolinii pytałem o możliwość zakupu dekodera z umową i nie było problemu z zamówieniem gdybym chciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 21 godzin temu, HansKlos napisał: Witam. Chciałbym kupić usługę "TV mobilna" wraz z dekoderem. Niestety nie ma mmożliwośc ZAKUPU tej usługi na stronie Polsatu, obsług "robi wielkie oczy" i kieruje do stacjonarnych punktów sprzedaży (sic!). Mało tego, na stronie "TV mobilna" oferuje się dekoder M-T5000 (na marginesie, to taka "epoka kamienia łupanego w dekoderach), tylko do czego? Gdzie jest ta usługa? Gdzie są dekodery np T-HD 210, które oferowały odbiór telewizji "mobilnej" z nadajników mux-4, czyniąc to w bardziej cywilizowany sposób? A może tej oferty nie ma, a to co widnieje na stronie Polsatu (po co udostępnia się stare regulaminy, promocje?), to pozostałość po tej ofercie? @Specjalista Cyfrowy Polsat Witaj. Ta oferta jest dostępna wyłącznie w salonach. Jeśli napiszesz do mnie wiadomość prywatną, postaram zweryfikować, w jakim najbliższym punkcie jest dostępny oczekiwany przez Ciebie dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansKlos Opublikowano 2 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 20 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. Ta oferta jest dostępna wyłącznie w salonach. Jeśli napiszesz do mnie wiadomość prywatną, postaram zweryfikować, w jakim najbliższym punkcie jest dostępny oczekiwany przez Ciebie dekoder. Dziękuję. Wysłałem pytanie na PM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ap77 Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Czy jak kupię dekoder DVB-T CP będę odbierał Czechy i Niemcy bo TV odbiera . Równo za rok przechodzimy na DVB-T2 Hevc czy na tym dekoderze będę nadal odbierał niekodowane kanały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.