Skocz do zawartości

ap77

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ap77

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

1

Reputacja

  1. W umowie nic nie pisze o HBO a dodatkowo miałem nacisnąć jakiś link który nie doszedł na email do 24 h
  2. Mam pakiet start + hbo do maja i przeszłem na abonament - komfort z hbo na 2 miesiące . Po godzinie wyłączyli mi hbo . Jak anulować umowę ( z winy konsultanta) chyba że uruchomi się jutro . Czy to ten numer 225560800 bo nikt nie odbiera
  3. Jestem abonentem od czasów TNK MPEG2 i do 4.05 miałem pakiet start + HBO . Przeszedłem na abonament z pakietem Komfort oraz z 2 miesięcznym HBO . Niestety po 2 godzinach wyłączyli mi HBO a nikomu nie kazałem włączać komfort !!! Jak anulować ( nie rozwiązać ) umowę jak mnie oszukano .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...