RafalRoz Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 (edytowane) Cześć. Mam pytanie do Specjalista Cyfrowy Polsat. W jaki sposób można zmienić pakiet na wyższy? Umowę podpisałem miesiąc temu i w poniedziałek kończy mi się okres promocyjny. Chciałbym zmienić pakiet z M na L, ale z ICOK napisali mi że się nie da. Wydaje mi się to niemożliwe (zamiana na wyższy bo w dół to byłbym w stanie zrozumieć "opór materii"). Prosiłbym o info. Edytowane 14 Listopada 2020 przez RafalRoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 (edytowane) Niestety, w CP tak jest. Zmiana pakietu czy dobranie multiroomu wiąże się z koniecznością podpisania aneksu. W Canal+ jest dużo większa swoboda w tym względzie. Edytowane 14 Listopada 2020 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalRoz Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 Ale jak rozumiem jest to jednak możliwe. Z czym wiąże sie podposanie aneksu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 Ale aneks jest nową umową. Jej okres liczony jest od początku. Pozatym poszczególne opcje możesz włączać przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalRoz Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 Umowę podpisałem miesiąc temu więc mi to niedużo zmienia... Czy jeśli aneks to nowa umowa to będę miał 3 miesiące pakiety premium gratis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalRoz Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 No i załatwione. W ICOK piszą że się nie da. W końcu zadzwoniłem do biura obsługi i raptem się da. I to bez żadnych problemów. W związku z tym że jest to traktowane jako nowa umowa to okres obowiązywania liczy się od nowa ale dostałem 3 miesiące gratis wszystkie pakiety. Więc jestem zadowolony. Wszystko załatwione elektroniczne więc kuriera też nie trzeba do "transportu" umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 (edytowane) Czyli tak naprawdę podpisałeś nową umowę (aneks) Twoim szczęściem jest to, że jesteś tam dopiero miesiąc, a gdybyś był np.6 to byś musiał wiązać się na kolejne 24 lub 36 miesiący Edytowane 16 Listopada 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 (edytowane) Do skasowania Edytowane 23 Listopada 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Na stronie CP w pakiecie jest dużo kanałów , które nadają w promocji. Ktoś wie do kiedy mają umowy , z tymi kanałami ? Bo właśnie na nich mi zależy między innymi , Epic , Doku Polsat, History. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cebulajan Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Witam kończy mi się usługa na tv w polsacie obecnie mam : Oferta Premium (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD, Pakiet Cinemax HD), Pakiet HBO GO, Pakiet Polsat Sport Premium, Opcja On The Go za 110 zł i 50 za smartdom i wychodziłło 55 zł koniec umowy 13.12.2020 dodatkowo posiadam internet LTE 45 GB za 55 zł Tak więc zbliżają się święta liczę na jakąś ciekawą ofertę, myślicie że warto składać wypowiedzenie czy od razu dzwonić po przedłużenie umowy. Czy są w stanie coś zaproponować na podobnych warunkach jak do tej pory? Na czym mi zależy: TV: pakiet sport HD, kanały bajkowe, polsat premium , on the Go Internet: zwiększenie limitu lub wogólę no limit ponieważ dzieciaki zaczynają ściągać gry na XBOXA plus założenie anteny zewnętrznej aby zwiększyć jakość sygnału. Dodam że niedawno przeniosłem komórki rodzinne z fioletowych do plusa i mam tam rabatowane dwa numery z racji korzystania z CP. Do jednego z numerów podpiełem HBO go wiec teraz przy telewizji chciałbym zrezygnować z HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 11 minut temu, cebulajan napisał: Witam kończy mi się usługa na tv w polsacie/.../myślicie że warto składać wypowiedzenie Po pierwsze to wypowiedzenie mogłeś złożyć już parę miesięcy wstecz i załapałbyś się na starą pakietyzację z sześcioma miesiącami za friko- co jest teraz to poczytaj w ofertach dla stałych klientów- z góry mówię że zachwytów nie znajdziesz, po za tym to wypowiedzenie zawsze warto składać, pakiet w CP nie ma żadnego wpływu na limity internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Witam. Mam pytanie czy mogę zawrzeć umowę na sprzęcie własnościowym obecnie w usłudze pre-paid z pakietem MINI HD. Proszę o konkrety i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Witam. Odpisałem Ci w wiadomości prywatnej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 1 godzinę temu, @EagleEye@ napisał: Witam. Mam pytanie czy mogę zawrzeć umowę na sprzęcie własnościowym obecnie w usłudze pre-paid z pakietem MINI HD. Proszę o konkrety i pomoc Z tego co pamiętam to w ostatnim okresie Cyfrowy Polsat zablokował możliwość podpisywania nowych umów na sprzętach własnościowych. Oferował jedynie nowe urządzenia na tzw. udostępnienie. @Specjalista Cyfrowy Polsatczy coś się zmieniło w tym zakresie ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat a jak wygląda obecnie kwestia cesji jeżeli obecny właściciel mieszka w miejscu "x" a nowy właściciel w miejscu "y". Sprzęt jest własnościowy i w usłudze pre-paid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) @eagleeyenapisz za pośrednictwem ICOK do Cyfrowego Polsatu z tego kontraktu który chcesz przekazać innej osobie w wyniku cesji. Takie dwa zdania: "czy Cyfrowy Polsat wyraża zgodę na wykonanie cesji dekodera/modułu CAM o nr karty ................ na inną osobę. Dodam, że przedmiotowy dekoder stanowi moją własność". Jeżeli się zgodzą to prawdopodobnie dostaniesz taką odpowiedź: "Szanowny PanieDziękujemy za przesłaną wiadomość.Uprzejmie informujemy, że możliwe jest dokonanie cesji wskazanej umowy. Do przyjęcia takiego zgłoszenia wymagane jest aby dotychczasowy Abonent (Cedent) oraz nowy (Cesjonariusz) z dowodami osobistymi tożsamości stawili się w APS gdzie zostanie przyjęte zgłoszenie". Czyli musicie się obaj razem stawić w tym samym APS-ie. wtedy zostanie przyjęty wniosek i podpisane wymagane dokumenty. Następnie na twój adres i adres nowego użytkownika zostaną wysłane dokumenty do podpisania. Wówczas będzie wiadomo, że cesja jest zaakceptowana. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 58 minut temu, Burito napisał: Z tego co pamiętam to w ostatnim okresie Cyfrowy Polsat zablokował możliwość podpisywania nowych umów na sprzętach własnościowych. Oferował jedynie nowe urządzenia na tzw. udostępnienie. @Specjalista Cyfrowy Polsatczy coś się zmieniło w tym zakresie ? Witam. Nie ma takiej możliwości w TV Satelitarnej, sprzęty są jedynie na udostępnienie. 28 minut temu, @EagleEye@ napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat a jak wygląda obecnie kwestia cesji jeżeli obecny właściciel mieszka w miejscu "x" a nowy właściciel w miejscu "y". Sprzęt jest własnościowy i w usłudze pre-paid Cesja jest możliwa jedynie w punkcie. Powinien być obecny i przyszły właściciel na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsatjak doskonale wiesz "w obiegu" jest dużo urządzeń Cyfrowego Polsatu, które były sprzedawane użytkownikom/abonentom na własność. I co teraz z nimi ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Są nawet takie w obiegu które od nowości nie były zarejestrowane choć kupione na własność w usłudze pre-paid których to CP odmawia zarejestrowania choć na infolinii jest opcja wyboru "zarejestrowania urządzenia z przedpłatą" i ściana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Tak wiem, że są takie urządzenia jeszcze nie zarejestrowane. To niesprawiedliwe, bo kiedyś ktoś zapłacił za ten sprzęt a teraz nie ma możliwości go wykorzystać. Cel Cyfrowego Polsatu jest znany - wyprzeć z obiegu dekodery/moduły CAM własnościowe i zamienić je tymi na udostępnienie. Fabryka CPT też musi mieć "ruch w interesie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Jak zapewne zauważyłeś to wypieranie im się nie bardzo udaje. Sam mam gdzieś stary moduł CAM CI i mogę na nim włączać/wyłączać pakiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Moje wszystkie kontrakty w Cyfrowym Polsacie, a mam ich chyba 7 opierają się na sprzętach własnościowych (dekodery i moduły CAM CI+). Na szczęście mam na nich zawarte umowy, które trwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 7 umów, nieźle, nie chcę wiedzieć ile miesięcznie płacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Nie jest tak źle, bo większość z nich, a dokładnie 4 jest za 0 zł miesięcznie czyli pakiet Darmowy HD, 3 szt. to umowy na pakiet Rodzinny HD za 4,99 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Czy w skład darmowego hd i rodzinnego HD wchodzą wszystkie polsaty sport bez Premium? Nie widzę nigdzie listy kanałów które wchodzą w skład tych dwóch pakietów na stronie operatora. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.