Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

pod koniec września skladalem wypowiedzenie zeby przedluzyc umowe na stary pakiet. Pech chcial ze nastepnego dnia nie bylo juz starych pakietow i olalem sprawe zapominajac o wypowiedzeniu. Dzis wylaczyli kanaly... Czy da sie jeszcze cos zrobic ze stara umowa czy ona definitywnie przepadla i nie da sie jej uratowac, tylko trzeba wszystko zaniesc do punktu ?

Jesli tak, to jak wygladaja nowe umowy ?? Warunki tylko takie jakie na stronie i to samo dostane w punkcie czy da sie cos lepszego gdzies wyrwac ??

Z tego co pamietam to byl tam pakiet Familijny HD za 40zl i CPGO gratis. Z tego co widze to zeby teraz miec np. History to musialbym placic 50% wiecej bo on jest w pakiecie za 60zl... Bida. Pozostaje chyba tylko pakiet za 30zl :(

Edytowane przez Gregrin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, stan69 napisał:

 

 

@GregrinTą umowę możesz jeszcze "reanimować",  tak można było nawet do 30 dni, zadzwoń do DUK, może potrzeba będzie anulować wypowiedzenie przez ICOK.

Dzieki za rade, bede dzwonil do DUK ale chyba bedzie to bardziej na zasadzie ze zewrze nowa umowe ale przynajmniej nie bede musial odnosic sprzetu i czekac na nowy z nowa umowa. ICOK juz nie dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Q

W dniu 29.01.2021 o 08:53, stan69 napisał:

@GregrinTo nie zależy ci na umowie przedłużeniowej, tylko na nowej? Jak długo będziesz zwlekał to tego nie załatwisz. Czas na zdanie dekodera upływa..

Na przedłużeniu, ale niewiele na to wskazuje żeby po rozwiązaniu umowy dało się to zrobić... Dziś będę dzwonił to zobaczę co mi powiedzą. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

Jaki polecacie pakiet przedłużenia w Polsacie z modułem CI i za ile?  Teraz jest MR i pakiet M, chciałbym podobny ale bez MR ale za to z CI.

Tak wogóle warto ciągnąc Polsat czy przejść gdzie indziej z tym CI?

Edytowane przez emefe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

18.01.2021 zawarłam nową umowę z CP (po złożeniu wypowiedzenia do poprzedniej), a jeszcze tego samego dnia zmieniłam zdanie. Zgodnie z instrukcją z DUK złożyłam odstąpienie od umowy poprzez ICOK. To odstąpienie dotąd się nie przeprocesowało w systemie. Dzwoniłam po dwóch dniach - tak, przyjęte. Po tygodniu złożyłam reklamacje. 27.01.2020 zaczął mi się nowy okres rozliczeniowy i pobrali opłaty zgodnie z nową umową.

W ICOK wchodząc w szczegóły umowy widzę cały czas: "Trwa przetwarzanie wcześniejszych zmian".

 

Czy ktoś miał takie problemy? Czy jest jakiś ustawowy termin, w jakim firma musi prawidłowo zarejestrować odstąpienie od umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z uwagi na to, że zaakceptowałaś warunki umowy i tego samego dnia złożyłaś odstąpienie, system nie zdążył jeszcze przetworzyć obu procesów. Potrzeba czasu, by wszystkie dane przeprocesować. Jeżeli konsultant potwierdził, że odstąpienie wpłynęło, to nie masz się czym martwić. Po zakończeniu przetwarzania zamówienia dotyczącego aneksu, do systemu zostanie wprowadzone odstąpienie i wówczas powrócisz do poprzednich warunków umowy. Czy uzyskałaś odpowiedź na reklamację? Jeśli nie, to proszę o podanie numeru karty w wiadomości prywatnej, wówczas przekażę sprawę do odpowiedniego działu celem przyspieszenia realizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tu jakiś konsultant? Może @dzialduk

 

Jestem na okresie (po skończonej umowie) - i mam umowę obecnie na czas nieokreślony (czyli mogę ją wypowiedzieć w każdej chwili)

 

Czy żeby dostać ofertę 3 miesiące za darmo i podpisać nową na 2 lata to muszę wysyłać wypowiedzenie? Czy może obyć się bez tej szopki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Ale gwarantowane są kanały, a nie treści na nich nadawane. Fakt jest taki, że kanały nadają, nieważne, że nadają dzisiaj planszę na znak protestu zamiast treści. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek, kierując się twoją logiką, wpłacam w najbliższym okresie rozliczeniowym zamiast 100 zł  -1 zł za Cyfrowy Polsat, bo przecie nie ważne ile zapłaciłem - ważne że zapłaciłem. 🙂 Ja oczywiście pytam się tu o Wasze opinie i również Twoja opinia Krzyśku jest ważna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Protestować mogą ale nie kosztem abonenta. Jak najbardziej domaganie się rekompensaty jest uzasadnione. Jakoś na canal+ leci normalna ramówka, a Polsat ze swoimi kanałami ma w d... abonentów.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...