maniek357 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 Wypowiedzenie to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 Wysłałem i udało się. Mogłem dostać, to co chciałem czyli M+Eleven+PSP i multiroom oraz Evobox PVR bez zmian za 65zl. Wybrałem goły pakiet M ale żeby zostawić Evoboxa PVR z tym pakietem musiałem zostawić multiroom. Więc teraz mam pakiet M za 35zł na dwóch dekodereach ale jeden pójdzie do szafy na rok. Do drugiego tv zamówiłem moduł cam C+ i będę miał cały sport za 85zl. Potem odpadnie angielska to się odda C+wyjmie dekoder z szafy i dokupi Eleven i PSP za 30 do tego M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 (edytowane) Chyba złożę reklamację. 6 miesięcy temu wysłałem reklamację i po jakimś czasie zadzwonił do mnie koleś i zgodziłem się na przedłużenie. Dostałem 12 miesięcy z obniżonym abonamentem. Głównie o to mi chodziło, żeby było chociaż trochę taniej. Wcześniej miałem familijny hd i abon na 3 dekodery za 55 zł. Druga kwestia to kanały, chciałem żeby nie stracić części programów. Jedynie mogłem zrezygnować z cinemaxów i filmboxów, jeśli dzięki temu abonament byłby niższy. Tak też powiedziałem konsulowi, a on zapewnił, że nie stracę kanałów. Po 6 miesiącach okazało się, że część z nich zniknęła. Nie ma tnt, kino tv, nat geo wild. Niestety rozmowy nie nagrałem, więc nie pamiętam dokładnie szczegółów. Edytowane 2 Października 2021 przez telewidz85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Zanim podpiszę się aneks/umowę - dostaje się na email wzór do akceptacji i zapoznania , wówczas po jego zapoznaniu i sprawdzeniu stanu faktycznego z tym co powiedziano podpisuje się aneks/ umowę . Najwidoczniej tego nie zrobiłeś - a skoro przytaknąłeś bez wcześniejszej weryfikacji ... Sprawdź co masz w umowie wszystko jest napisane - promo ceny od do , zawartość pakietu od do itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Przedłużałem tak jak wcześniej. Warunki przedstawione przez telefon i wyrażenie zgody. A potwierdzenie dostaje się na mejla. Chodzi o to czy jest szansa na uznanie reklamacji, jeśli faktycznie konsul zapewnił że kanałów nie będzie mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 26 minut temu, telewidz85 napisał: Niestety rozmowy nie nagrałem, więc nie pamiętam dokładnie szczegółów. Nic straconego- nawet jak nie nagrałeś ty to nagrał to CP- na umowie znajdziesz ID kontaktu(u góry pierwszej strony pod: PODSTAWOWE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG (PWŚU)), na jego podstawie złóż reklamację i domagaj się odsłuchania rozmowy z konsultantem, jeśli słowne ustalenia potwierdza twoją wersję to masz prawo domagać się przywrócenia wyłączonych kanałów a nawet złożyć zażalenie na konsultanta, który wprowadził cię w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Wiem, że cp nagrał. Te umowy są z hasłem. Jakie hasło tam się wpisuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 pesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Dostałem dzisiaj odpowiedź na wysłaną reklamację. Oczywiście rozpatrzono negatywnie. Napisali mi, że powiedziałem "najbardziej zależy mi na discovery i tvn24". Że nie wymieniłem pozostałych kanałów, które zniknęły. Żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 11 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2021 Może i żenada, ale tak to jest że trzeba wiedzieć co się mówi i jak się mówi- zwłaszcza gdy rozmowa jest na taki temat jak umowa, gdy dogadasz temat to zanim wypowiesz sakramentalne TAK musisz wyraźnie od konsula usłyszeć co ta umowa zawiera a nie to o czym żeście se pogadali, teraz jest jeszcze łatwiej bo niczego nie musisz przyTAKiwać tylko konsul na maila przysyła proponowaną umowę wraz z linkiem aktywacyjnym do niej, ja już dostałem takie dwie i żadnej nie potwierdziłem choć było wszystko co uzgodnione, ale po spokojnej analizie dochodziłem do wniosku że jednak na obecnej nic nie tracę a nowa za to samo wychodzi drożej, póki co mam czas do lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Witam, czy jest możliwość przepisania umowy na kogoś innego po śmierci abonenta? Byłem w jednym punkcie i dostałem informację, że mogę jedynie rozwiązać umowę taty po przedstawieniu aktu zgonu i podpisać nową na siebie. A nowej nie chcę podpisywać, bo możliwe, że za kilka miesięcy nie będę potrzebował tv satelitarnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Procedura w Polsat Box przewiduje cesję umowy po śmierci abonenta, musisz być stanowczy i żądać wykonania tej procedury po przedstawieniu aktu zgonu taty. Nie każdy w Punkcie Polsat Box orientuje się tej kwestii lub poprostu im się nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Po prostu chcieli złapać nowego klienta po najmniejszej linii oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Dzięki za odpowiedź. Po powrocie do domu też mi się wydawało, że chcieli tylko skasować prowizję za nową umowę. Podejdę ponownie, tym razem bardziej stanowczy będę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 http://www.polsatbox.pl/strefa-abonenta/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp @leo-83 masz w linku informacje jak załatwić formalności. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Cześć, 1) Czy wypowiedzenie umowy można przesłać online? Jeżeli tak to na jaki adres? 2) Czy polsat przy pakiecie za 120 zł (płacę wszystko oprócz ekstraklasy) - w tym 2 multiroomy, da mi nowe dekodery czy nie? Bo mam stare jak swiat jakies sagemcomy, które ledwo chodzą i na których piloty już ledwo co działają, a raczej nie działają. Karty też które mam w środku są już sfatygowane bo jestem w polsacie chyba z 6 lat albo i wiecej bo nie pamietam dokladnie. Jak mi nie dadzą to odchodzę, bo to bez sensu żebym jeszcze oprocz sporego rachunku za sprzęt musiał dopłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 @zoomclubwypowiedzenie wyślij poprzez iPolsat Box (ICOK), szybko, bezzkosztowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Etr Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Witam. Posiadam tv satelitarną dla stałych abonentów. Umowa kończy się w marcu. Dziś pani dzwoniła ze jeśli chce przedłużyć, to mam zapoznać się z nową ofertą, która jest już droższa. Na zmianie /rozszerzeniu liczby kanałów mi nie zależy. I zapytałem, czy jeśli nie przedłużę umowy (wtedy będzie jako na czas nieokreślony) to czy cena zostanie bez zmian. Pani stwierdziła że nie, że i tak będę płacić więcej. Aktualnie płacę 75zl za 3x multiroom. Czy pani ma rację czy chce mnie naciągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 W umowie masz od marca 10 zł drożej, zerknij do niej. Jednak tej kwoty nie pobierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRISW Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Polsat myśli że zmianą logo załatwi sprawę, dla mnie to po prostu jest żenada co się w tym kraju wyprawia z abonentami płatnych telewizji, bo to nie tyko w polsacie. Ostatnia aktualizacja oprogramowania dekodera to jest już wręcz drwina z ludzi. Nie mam zamiaru opisywać swoich problemów z tym związanych tylko czekam aż umowa się skończy i w....ć. Rząd powinien zmusić Solorza i jemu podobnych, do tego by jakakolwiek zmiana w warunkach umowy powinna być podstawą do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. tak samo jak to się ma w przypadku banków. Oni jednak póki co mają świadomość że tak nie jest i mają klienta głęboko w 4 literach. Np. rezygnacja z transmisji bundesligi, ja tylko z tego powodu wykupiłem tę pseudo telewizję. Teraz mogę... nic nie mogę, musze płacić i płakać. Jednak tu widać za wysokie progi dla ministrów opłacanych z kieszonki możnowładców telewizyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Etr Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Godzinę temu, stan69 napisał: W umowie masz od marca 10 zł drożej, zerknij do niej. Jednak tej kwoty nie pobierają. Czyli po zakończeniu umowy przejdzie ona na czas nieokreślony i będę płacić 10zl więcej co miesiąc? Właśnie nie mogę tego w tej umowie, jak i w aneksie znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 @EtrW umowie > warunki oferty > tabela miesięcznych opłat. Wcale nie pisałem, że będziesz płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nortes Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Cześć, Za kilka miesięcy kończy mi się umowa z polsatem. Trochę już czasu minęło odkąd przedłużałem ostatnią umowę i widzę że wiele pakietów ogólnie się zmieniło. Obecnie płacę 40zł za pakiet Familijny HD (który z tego co widzę w ogóle nie jest już jakby dostępny na stronie polsatu) + Eleveny oraz Cinemaxy oraz 1 multiroom. Czy mogę teraz polepszyć umowę zostając przy tej samej lub podobnej cenie czy już więcej nie mogę wynegocjować? Chciałbym żeby zostały mi Eleveny, 1 multiroom oraz ten pakiet o nazwie M, ponieważ on jest dla mnie najbardziej korzystny z tych 3 dostępnych na stronie. Co mogę wynegocjować? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 @nortesPowinieneś pytać w innym wątku. Pakiet M+Eleveny+1 MR w pierwszym roku po 20 zł mies., w drugim po 50 zł. Cinemaxy na całą umowe za 0 zł. Na 6 mies.gratisowo dopełnienie do pakietu L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nortes Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 (edytowane) Ok, a tak jeszcze przy okazji, jakby to samo wyglądało tylko że z pakietem S, a nie M? I serio aż tak się zmieniły ceny, że chcąc mieć pakiet M + eleveny +1MR wychodzi aż 50zł mimo bycia wieloletnim abonentem? Jeżeli dobrze liczę to bardzo podobna cena wychodzi gdybym pierwszy raz kupował pakiet w polsacie, a zawsze taniej to wszystko wychodziło gdy się wypowiadało umowę wcześniej. Jedynie że te starsze pakiety typu familjny hd jeszcze obowiązują to one bardziej by mi odpowiadały, najlepiej ten obecny, choć widzę że one już definitywnie zniknęly najwyraźniej. Pakiet M jest bardzo podobny do tego pakietu familijnego którego obecnie mam i po przedłużeniu musiałbym płacić 50/msc zamiast 40/msc? Wiadomo że ten pierwszy rok 20zł no ale jednak myślałem że trochę da się jeszcze zejść z ceny. Na koniec jeszcze, ten pakiet M który wymieniłeś że 1 rok 20zł 2 rok 50zł to muszę wypowiadać umowę czy uda się przy zwykłym przedłużeniu bez wypowiadania? Edytowane 6 Listopada 2021 przez nortes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.