Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wysłałem i udało się. 

Mogłem dostać, to co chciałem czyli M+Eleven+PSP i multiroom oraz Evobox PVR bez zmian za 65zl. 

 

Wybrałem goły pakiet M ale żeby zostawić Evoboxa PVR z tym pakietem musiałem zostawić multiroom. Więc teraz mam pakiet M za 35zł na dwóch dekodereach ale jeden pójdzie do szafy na rok. Do drugiego tv zamówiłem moduł cam C+ i będę miał cały sport za 85zl.

 

Potem odpadnie angielska to się odda C+wyjmie dekoder z szafy  i dokupi Eleven i PSP za 30 do tego M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chyba złożę reklamację. 

6 miesięcy temu wysłałem reklamację i po jakimś czasie zadzwonił do mnie koleś i zgodziłem się na przedłużenie. Dostałem 12 miesięcy z obniżonym abonamentem. Głównie o to mi chodziło, żeby było chociaż trochę taniej. Wcześniej miałem familijny hd i abon na 3 dekodery za 55 zł. Druga kwestia to kanały, chciałem żeby nie stracić części programów. Jedynie mogłem zrezygnować z cinemaxów i filmboxów, jeśli dzięki temu abonament byłby niższy. Tak też powiedziałem konsulowi, a on zapewnił, że nie stracę kanałów. Po 6 miesiącach okazało się, że część z nich zniknęła. Nie ma tnt, kino tv, nat geo wild. 

Niestety rozmowy nie nagrałem, więc nie pamiętam dokładnie szczegółów. 

Edytowane przez telewidz85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim podpiszę się aneks/umowę - dostaje się na email wzór do akceptacji i zapoznania , wówczas po jego zapoznaniu i sprawdzeniu stanu faktycznego  z tym co powiedziano podpisuje się aneks/ umowę . Najwidoczniej tego nie zrobiłeś - a skoro przytaknąłeś bez wcześniejszej weryfikacji ... Sprawdź co masz w umowie wszystko jest napisane - promo ceny od do , zawartość pakietu od do itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, telewidz85 napisał:

Niestety rozmowy nie nagrałem, więc nie pamiętam dokładnie szczegółów. 

Nic straconego- nawet jak nie nagrałeś ty to nagrał to CP- na umowie znajdziesz ID kontaktu(u góry pierwszej strony pod: PODSTAWOWE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG (PWŚU)), na jego podstawie złóż reklamację i domagaj się odsłuchania rozmowy z konsultantem, jeśli słowne ustalenia potwierdza twoją wersję to masz prawo domagać się przywrócenia wyłączonych kanałów a nawet złożyć zażalenie na konsultanta, który wprowadził cię w błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i żenada, ale tak to jest że trzeba wiedzieć co się mówi i jak się mówi- zwłaszcza gdy rozmowa jest na taki temat jak umowa, gdy dogadasz temat to zanim wypowiesz sakramentalne TAK musisz wyraźnie od konsula usłyszeć co ta umowa zawiera a nie to o czym żeście se pogadali, teraz jest jeszcze łatwiej bo niczego nie musisz przyTAKiwać tylko konsul na maila przysyła proponowaną umowę wraz z linkiem aktywacyjnym do niej, ja już dostałem takie dwie i żadnej nie potwierdziłem choć było wszystko co uzgodnione, ale po spokojnej analizie dochodziłem do wniosku że jednak na obecnej nic nie tracę a nowa za to samo wychodzi drożej, póki co mam czas do lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, czy jest możliwość przepisania umowy na kogoś innego po śmierci abonenta? Byłem w jednym punkcie i dostałem informację, że mogę jedynie rozwiązać umowę taty po przedstawieniu aktu zgonu i podpisać nową na siebie. A nowej nie chcę podpisywać, bo możliwe, że za kilka miesięcy nie będę potrzebował tv satelitarnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

1) Czy wypowiedzenie umowy można przesłać online? Jeżeli tak to na jaki adres?

2) Czy polsat przy pakiecie za 120 zł (płacę wszystko oprócz ekstraklasy) - w tym 2 multiroomy, da mi nowe dekodery czy nie? Bo mam stare jak swiat jakies sagemcomy, które ledwo chodzą i na których piloty już ledwo co działają, a raczej nie działają. Karty też które mam w środku są już sfatygowane bo jestem w polsacie chyba z 6 lat albo i wiecej bo nie pamietam dokladnie. Jak mi nie dadzą to odchodzę, bo to bez sensu żebym jeszcze oprocz sporego rachunku za sprzęt musiał dopłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam tv satelitarną dla stałych abonentów. Umowa kończy się w marcu. Dziś pani dzwoniła ze jeśli chce przedłużyć, to mam zapoznać się z nową ofertą, która jest już droższa. Na zmianie /rozszerzeniu liczby kanałów mi nie zależy. I zapytałem, czy jeśli nie przedłużę umowy (wtedy będzie jako na czas nieokreślony) to czy cena zostanie bez zmian. Pani stwierdziła że nie, że i tak będę płacić więcej. Aktualnie płacę 75zl za 3x multiroom. Czy pani ma rację czy chce mnie naciągnąć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat myśli że zmianą logo załatwi sprawę, dla mnie to po prostu jest żenada co się w tym kraju wyprawia z abonentami płatnych telewizji, bo to nie tyko w polsacie. Ostatnia aktualizacja oprogramowania dekodera to jest już wręcz drwina z ludzi. Nie mam zamiaru opisywać swoich problemów z tym związanych tylko czekam aż umowa się skończy i w....ć. Rząd powinien zmusić Solorza i jemu podobnych, do tego by jakakolwiek zmiana w warunkach umowy powinna być podstawą do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. tak samo jak to się ma w przypadku banków. Oni jednak póki co mają świadomość że tak nie jest i mają klienta głęboko w 4 literach. Np. rezygnacja z transmisji bundesligi, ja tylko z tego powodu wykupiłem tę pseudo telewizję. Teraz mogę... nic nie mogę,  musze płacić i płakać. Jednak tu widać za wysokie progi dla ministrów opłacanych z kieszonki możnowładców telewizyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, stan69 napisał:

W umowie masz od marca 10 zł drożej, zerknij do niej. Jednak tej kwoty nie pobierają.

Czyli po zakończeniu umowy przejdzie ona na czas nieokreślony i będę płacić 10zl więcej co miesiąc? Właśnie nie mogę tego w tej umowie, jak i w aneksie znaleźć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Za kilka miesięcy kończy mi się umowa z polsatem. Trochę już czasu minęło odkąd przedłużałem ostatnią umowę i widzę że wiele pakietów ogólnie się zmieniło. Obecnie płacę 40zł za pakiet Familijny HD (który z tego co widzę w ogóle nie jest już jakby dostępny na stronie polsatu) + Eleveny oraz Cinemaxy oraz 1 multiroom. Czy mogę teraz polepszyć umowę zostając przy tej samej lub podobnej cenie czy już więcej nie mogę wynegocjować? Chciałbym żeby zostały mi Eleveny, 1 multiroom oraz ten pakiet o nazwie M, ponieważ on jest dla mnie najbardziej korzystny z tych 3 dostępnych na stronie. Co mogę wynegocjować? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a tak jeszcze przy okazji, jakby to samo wyglądało tylko że z pakietem S, a nie M? I serio aż tak się zmieniły ceny, że chcąc mieć pakiet M + eleveny +1MR wychodzi aż 50zł mimo bycia wieloletnim abonentem? Jeżeli dobrze liczę to bardzo podobna cena wychodzi gdybym pierwszy raz kupował pakiet w polsacie, a zawsze taniej to wszystko wychodziło gdy się wypowiadało umowę wcześniej. Jedynie że te starsze pakiety typu familjny hd jeszcze obowiązują to one bardziej by mi odpowiadały, najlepiej ten obecny, choć widzę że one już definitywnie zniknęly najwyraźniej. Pakiet M jest bardzo podobny do tego pakietu familijnego którego obecnie mam i po przedłużeniu musiałbym płacić 50/msc zamiast 40/msc? Wiadomo że ten pierwszy rok 20zł no ale jednak myślałem że trochę da się jeszcze zejść z ceny. Na koniec jeszcze, ten pakiet M który wymieniłeś że 1 rok 20zł 2 rok 50zł to muszę wypowiadać umowę czy uda się przy zwykłym przedłużeniu bez wypowiadania?

Edytowane przez nortes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...