maniek357 Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Zamiast 15/3 jest teraz 15/1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globus903 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Ile czasu przed końcem umowy można wysłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Wypowiedzenie możesz wysłać kiedy chcesz, natomiast oferty przedłużeniowe pojawiają się, gdy ICOK pokazuje 7 miesięcy do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 6 godzin temu, Globus903 napisał: Ile czasu przed końcem umowy można wysłać wypowiedzenie? Ponieważ mogą Ci anulować ostatnie całe 6 miesięcy dotychczasowej umowy (przy zgodzie na nową) to wysyłasz wypowiedzenie, kiedy do końca zostało więcej niż 6 pełnych miesięcy... ale mniej niż 7. Wtedy masz czas aby spokojnie czekać na dostarczenie wypowiedzenia, otrzymania telefonu od nich i ustalenia nowych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globus903 Opublikowano 18 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 A jeśli do końca umowy mam 2 miesiące i chcę zrezygnować z CP to mogę już wysłać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 Dostałeś odpowiedź, że wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym momencie. W Twoim przypadku to nawet musisz już składać, ponieważ obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Globus903 Opublikowano 18 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 A można złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży CP tam gdzie zawierałem umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Tak. Możesz w punkcie złożyć wypowiedzenie umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 21 godzin temu, Globus903 napisał: A można złożyć wypowiedzenie w punkcie sprzedaży CP tam gdzie zawierałem umowę? Najszybciej złożysz poprzez ICOK. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotik231 Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Witam . Chciałbym zapytać o to jak wygląda umowa z Cyfrowym Polsatem . Chodzi mi o internet domowy + telewizja , jakie są możliwości ? I czy działa to dość sprawnie chodzi mi o dekoder , stabilność internetu . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Witam, Ostatnio podpisałem nową umowę przez telefon z wymianą dekodera i był kurier u mnie dał nowy dekoder wraz z umową a starego dekodera nie wziął i teraz nie wiem co robić a konsultant przez telefon mówił że mama dać kurierowi stary dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Pewnie wróci, a umowę podpisałeś tą co kurier zabiera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł9292 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Mam problem. Mam umowę w cyfrowym polsacie. W pakiecie mam kanały Polsat Sport premium. W trakcie trwania umowy postanowiłem zawrzeć aneks na multirum. Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo. W odpowiedzi na moją reklamację CP odpisali że trzeba było przeczytać aneks. Jak można tu ruszyć by przywrócili. Postraszyc ich rzecznikiem praw konsumenta, jakieś odwołanie. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 16 godzin temu, Paweł9292 napisał: Przez błąd (może celowanie działanie) pracownika salonu CP został mi zabrany ten pakiet) a płacić trzeba to samo. Nie wiem czy coś wskórasz- nawet wątpię, ale myślę że to cię nauczy na przyszłość by takie rzeczy robić prze infolinię CP a nie w APS bo wtedy masz 14 dni na zmianę decyzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 W dniu dzisiejszym planowo wyłączyli mi dostep do polsatu.. bo poprosiłem o zerwaniu umowy. Oki Sprawdzałem na dekoderach nie ma juz TV.. i Mam 30 dni na oddanie sprzętu.. Niepokoi mnie kwestia konta na ICOK. Okazuje się, że zlikwidowali mi konto? Nie mogę nawet odzyskać hasła .. Chcialem sprawdzić czy wszystko na koncie jest OKEJ czy nie będa mi naliczać kolejnego miesiąca.. A tu guzik - brak dostępu.. Ja się pytam CP postępuje fair w stosunku do klientów? Przecież nie mam już wglądu w nic - a umowe przesłałem im z poziomu ICOK. Żeby teraz nie było jaj, że za jakiś rok odezwą się bo coś jest nie tak. Nie rozumiem tego. Mam nadzieje ze jak bedę oddawał sprzęt to mi dadzą jakiś dokument potwierdzający rezygnację i że wszystko jest prawidłowo rozliczone? Ale ta blokada konta ICOK jest bardzo nie fair. Nie podoba mi sie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Przecież potwierdzenie przyjęcia rezygnacji i rozwiązania umowy jest wysyłane na ICOK zaraz po zarejestrowaniu pisma więc mogłeś to sprawdzić zanim umowa się rozwiązała. Po drugie jeśli wyłączyli sygnał to przecież masz pewność, że umowa się rozwiązała. Po trzecie ICOK i tak by pokazał (błędnie) kolejną opłatę do zrobienia bo on zaczytuje bieżące płatności a nie widzi złożonego wypowiedzenia. I po czwarte to chyba normalne, że wyłączyli Ci dostęp do ICOK skoro nie masz żadnej innej aktywnej umowy? W banku jak rezygnujesz z konta to też nikt nie zostawia, Ci dostępu do aplikacji czy też bankowości elektronicznej. I po piąte przy zwrocie dekoderów otrzymujesz potwierdzenie zwrotu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikodem_2 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Czy przy przejsciu z oferty prepaid na abonament można otrzymać warunki umowy dla stałych klientów, czy tylko takie jak dla nowych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 (edytowane) nikodem_2 Z tego co mi wiadomo od jakiegoś roku nie ma możliwości przejścia z prepaidu na abonament. Zwyczajnie podpisujesz nową umowę z nowym sprzętem , czyli jesteś traktowany jak nowy klient. Mam pytanie techniczne czy w trakcie trwania umowy może sobie w danych okresach rozliczeniowych przechodzić pomiędzy pakietem rodzinnym a familijnym ? Obecnie moje podstawowe zobowiązanie to pakiet rodzinny, jednak na dwa miesiąc chciałbym wziąć pakiet familijnym a następnie powrócić do pakietu rodzinnego . Z tego co widzę mogę zmodyfikować icok usługę ale czy potem jest możliwość powrotu do rodzinnego ? Edytowane 2 Września 2020 przez jackpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Masz umowę elastyczną na podstawowe zobowiązanie z pakietem Rodzinnym. Możesz włączyć Familijny, cena 40 zł się wyświetli i zawsze możesz wrócić do Rodzinnego. Oczywiście zmiana nastepuje w dniu rozpoczęcia okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Dzięki wielkie za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 (edytowane) Na ile miesięcy przed końcem umowy można otrzymać nową ofertę przy obniżeniu zobowiązania ? Czyli mam teraz Familijny Max HD + HBO i chciałbym nową umowę na Familijny HD za 20 zł. Kiedyś było 4 miesiące, czy coś się zmieniło ? Czy obecne oferty przedłużeniowe opierają się na nowej pakietyzacji czy na starej ? Edytowane 12 Października 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 W dniu 12.10.2020 o 11:26, Burito napisał: Na ile miesięcy przed końcem umowy można otrzymać nową ofertę przy obniżeniu zobowiązania ? Czyli mam teraz Familijny Max HD + HBO i chciałbym nową umowę na Familijny HD za 20 zł. Kiedyś było 4 miesiące, czy coś się zmieniło ? Czy obecne oferty przedłużeniowe opierają się na nowej pakietyzacji czy na starej ? Korespondencja prowadzona jest już w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaga Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Mam pytanie. Posiadam moduł Cl z pakietem Familijnym HD. Chciałem podpisać następną umowę na moduł Cl ale pani odpisała mi na czacie nie ma możliwości podpisania umowy na moduł musi to być ich dekoder. Zmiana taka nastąpiła przy zmianie "pakietyzacji" to prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Na stronie www można bez problemu wybrać moduł do nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaga Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 https://sklep.cyfrowypolsat.pl/telewizja-satelitarna - na tej stronie pani odpisała że nie ma takiej możliwości w nowej ofercie. Jeszcze jedna sprawa czy jeżeli mam umowę na pakiet Familijny HD z modułem i płacę 20zł jest możliwość skorzystania z ulgi smardDOM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.