tarmichal Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Nie mam światłowodu tylko ten 10mb/s (nie wiem jak to się nazywa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Przy 10 Mb/s to raczej tylko telewizja satelitarna. W takim przypadku dekodery od Canal+. Jeśli chodzi o IPTV ale po miedzi to na ten moment możesz dostać któryś z następujących: Sagemcom IWU 200 Dekoder 4K Stream Sagemcom WHD 80 Sagemcom UHD 88 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarmichal Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Przyszedł IWU200, tylko podczas konfigurowania pojawił się problem. Przy konfiguracji 5 razy mimo połączenia z modemem (FunBox 2.0) wyskakuje/wyskakiwał błąd S78-01. Pani na infolinii mówiła że do 36h naprawią, ale czy ktoś wie o co chodzi z tym błędem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarmichal Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Problem rozwiązany, dekoder został aktywowany przy pierwszej płatności w ramach nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Mam pakiet optymalny oraz niedawno wykupiłem Extra+. Jednak zależy mi też na kanałach History oraz Redcarpet. Jednak one są tylko w pakiecie Komfortowy którego nie mogę uruchomić. Jak ten orzech ugryźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Zadzwonić na infolinie… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziubu123 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Infolinia nie pomoże . Zakładam że chodzi o iptv. Jak mantre konsultanci Orange twierdzą że Extra + wyklucza się z komfortowym.nawet kupując love premium nie można dokupić Extra+ , ponieważ większość kanałów się dubluje . Podsumowując ,nie ma możliwości aby wszystkie kanały jakie są na liście w dekoderze były odblokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Godzinę temu, Dziubu123 napisał: Infolinia nie pomoże . Zakładam że chodzi o iptv. Jak mantre konsultanci Orange twierdzą że Extra + wyklucza się z komfortowym Tak, chodzi o IPTV. To trochę bez sensu z taką pakietyzacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarmichal Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 (edytowane) 15 godzin temu, Jerzykowski napisał: Mam pakiet optymalny oraz niedawno wykupiłem Extra+. Jednak zależy mi też na kanałach History oraz Redcarpet. Jednak one są tylko w pakiecie Komfortowy którego nie mogę uruchomić. Jak ten orzech ugryźć? U mnie to samo i na liście brak kanałów 4K (dekoder IWU200) Aktualizacja: brak kanałów 4K z powodu że posiadam IWU200 na miedzi Edytowane 31 Sierpnia 2022 przez tarmichal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziubu123 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Tez mam vdsl80 i filmy w 4k na yt bez problemu moge na dwóch tv oglądać. Kiedys cos sie zbugowało i iwu200 w menu serwisowym pokazywał FTTH i 4K ale po godzinie zniknęło razem z kanałami 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_wwa Opublikowano 30 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2022 Kochani, mam w Orange włączony pakiet Canal Plus Prestige. Umowę podpisałem na 24 miesiące i wiąże mnie ona do 08.2024 roku czyli jeszcze dwa lata. W ramach kupionego pakietu Prestige, od startu usługi miałem dostęp m.in. do Canal + 4K. Kanał przestał mi jednak działać we wrześniu. Okazało się, że od września 2022, wszedł on do stałej oferty Canal Plus Prestige w Orange. Ja natomiast, podpisałem umowę trzy tygodnie wcześniej, tj. 10.08.2022 - kiedy program był oferowany jedynie „promocyjnie”. Z działu technicznego Orange otrzymałem informację, że promocja się skończyła więc nie będę miał dostępu do tego kanału, pomimo iż płacę za najwyższy możliwy pakiet. Otrzymałem również informację, że w żaden sposób nie mogę przedłużyć umowy na C+Prestige, żeby móc skorzystać z C+4K, a to przecież najważniejszy kanał z oferty. Kilka razy kontaktowałem się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta Orange, niestety według BOK - nie mogę w tej sytuacji nic zrobić i korzystać z C+ 4k przez najbliższe 22 miesiące albowiem taką zawarłem umowę. Jedyne co mi zaproponowano to rozwiązanie zawartej umowy na Canal Plus co wiąże się z zapłatą ogromnej kary umownej. Komunikaty z BOK w tej sprawie są wobec mnie bardzo suche i nieprzyjazne. Generalnie otrzymuję odpowiedzi typu: "Przykro nam, taką masz umowę i Ci nie pomożemy". Czy znacie jakiś patent na załatwienie takiej sprawy ? Czy jest to w ogóle możliwe ? Czy jest w ogóle szansa że będę miał ten kanał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_wwa Opublikowano 3 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 Nie mogę edytować, więc napiszę jedynie że problem rozwiązany. Orange przesłało mi aneks do umowy i uruchomiło C+4K. O sprawę walczyłem przy pomocy konsultantów online Orange, konsultantów telefonicznych z BOK, jak również za pośrednictwem Facebooka Orange i Canal +. Zajęło to około miesiąca czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 3 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 To super, że to wywalczyłeś. Z drugiej strony dobrze, że przedstawiłeś taką sytuację ukazując przy tym "bezduszność" Orange. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 (edytowane) Gdzie najszybciej sprawdzić listę kanałów Orange IPTV z możliwością nagrywania "w chmurze" bez podłączonego dodatkowego dysku ? Edytowane 9 Listopada 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Proszę, oto obecny wykaz: https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2c/tv/multinagrywarka/kanaly_OTV_2022_LISTA.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2022 Czyli dalej to wygląda nieciekawie: -ICU 100 brak HDR, ale możliwość podłączenia własnego dysku - IWU 200 ma HDR ..ale nagrywanie w chmurze a liczba kanałów bardzo skromna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Sytuacje ratuje fakt że zdecydowaną większość kanałów można oglądać do 7 dni wstecz. Denerwujące w oglądaniu 7 dni wstecz jest że dużo kanałów nie da się przewijać szybko do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 A np kanały TVP, TVN i Polsatowskie też należy do tej grupy i można oglądać do 7 dni wstecz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Akurat Orange informuje jakie funkcje są dostępne na poszczególnych kanałach. Wszystko masz w tej rozpisce: https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2c/tv/multinagrywarka/kanaly_OTV_2022_LISTA.pdf . O ile się nie mylę to na kanałach TVN i TVN7 można się cofać ale o 2 dni wstecz. Zajrzyj na forum Orange a dowiesz się wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazon Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 (edytowane) Dzień dobry. Czy ktoś może ogląda TV Orange po światłowodzie na TV w rozmiarze 75 cali? (odległość ~3,2m). Jestem ciekawy jak w takiej skali wygląda jakość obrazu na kanałach HD. Edytowane 23 Listopada 2022 przez jazon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 A to nie przesada oglądać tak duży telewizor przy tak małej odległości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 (edytowane) Według kalkulatora odległości jest ona poprawna. Wydaje się według tego, że nie będzie problemu oglądać treści w HD w takiej odległości (choć to kwestia taka na granicy i 4K będzie lepsze w szczegółach, tym bardziej z HDR), trochę ta tabelka przekłamuje nawet dla osoby w okularach. https://www.komputronik.pl/informacje/kalkulator-odleglosci-od-tv-jak-dobrac-rozmiar-tv/ Edytowane 23 Listopada 2022 przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazon Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 Kisiel, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Z "książkowym" formatem HD na pewno nie będzie problemu, jednak to co serwują nam operatorzy, jest raczej poniżej tej jakości. Stąd moje pytanie jak wygląda to w przypadku Orange światłowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas2go Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 Ja oglądam z odległości. ok, 3,5 m na Samsungu QLED 75'' i obraz FHD jakoś da się oglądać . Kiedyś podobno jakość kanałów w Orange Światłowód była o wiele wyższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 Obecnie operatorzy wszędzie chyba oszczędzają na jakości: na sat, w kablu dvb-c i właśnie na światłowodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.