pablo2 Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 @Burito dekoder jest własnościowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) Możliwe, że wystąpiły jakieś inne czynniki uniemożliwiające wykonanie cesji? Skoro nie ma zadłużenia to może np. nowy abonent ma dużą liczbę kontraktów w CP. Edytowane 12 Maja 2017 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo2 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 No tak, nowy abonent ma na na siebie zarejestrowany jeden dekoder w prepaid, więc domyślam się że to jedyny powód owej decyzji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Kiedyś w Cyfrowym Polsacie była określona ilość posiadanych kontaktów ale nie wiem czy to teraz jest brane pod uwagę. No ale posiadanie jednego kontraktu w CP nie powoduje odmowy wykonania cesji, aby posiadać drugie zobowiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Nie rozumiem polityki Cyfrowego Polsatu że nie można zrobić Cesji umowy na ich sprzęcie. Przecież przez dokonanie cesji nie tracą klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Stary klient do konca umowy będzie musiał płacic abonament a nowy klient wezmie nową umowę czyli +1 Przy cesji będzie na zero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 A to zależy kolego @tweed77. Ja miałem taki przypadek, że potrzebna mi była cesja do wykupienia dodatkowego abonamentu w Plusie (skorzystałbym ze SmartDom). Nie zgodzili się na cesję, a oferta w Plusie bez SmartDom już nie jest tak atrakcyjna i abonament mam u innego operatora. Niezrozumiała polityka Solorzów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Stary klient do konca umowy będzie musiał płacic abonament a nowy klient wezmie nową umowę czyli +1 Przy cesji będzie na zero Stary klient się wkurzy wypowie umowę poczeka do końca jej i też będzie zero. Już nie wróci do CP. Edytowane 2 Czerwca 2017 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Jak im przez najbliższe miesiące zacznie ubywać w szybkim tempie abonentów to sami będą proponować nieśmiało cesje umów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Ciekawe czy dane abonentów Darmowego HD będą przekazywać ? Czy robił ktoś ostatnio cesję tego pakietu i czy są problemy z cesją ? Mam 4 x Darmowy HD i nie widzi mi się płacić Kurskiemu za te pakiety haraczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Czytam Wasze relacje i wnioskuję, że jest obecnie problem z cesją w rodzinie, gdy sprzęt nie jest własnościowy? Czy ktoś może to potwierdzić bądź rozwinąć w jakim przypadku cesja jest możliwa, a w jakim nie? Jeżeli rzeczywiście nie ma opcji na cesje to będzie trzeba zerwać umowę z powodu UniversalChannel i odejść na wirtualną stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Ciekawe czy dane abonentów Darmowego HD będą przekazywać ? Czy robił ktoś ostatnio cesję tego pakietu i czy są problemy z cesją ? Mam 4 x Darmowy HD i nie widzi mi się płacić Kurskiemu za te pakiety haraczu. Ja robiłem ostatnio cesję sprzętu własnościowego z pakietem Darmowy HD i przebiegła ona bez problemu, 2-3 tygodnie ona trwała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Czy pobierają opłatę za cesję? Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Nie ma żadnej opłaty, pomimo że regulamin mówi o kwocie 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Dlatego pytałem, bo mailu od Polsatu dostałem informację, że "może" pobierać opłatę za cesję. Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Czytam Wasze relacje i wnioskuję, że jest obecnie problem z cesją w rodzinie, gdy sprzęt nie jest własnościowy? Czy ktoś może to potwierdzić bądź rozwinąć w jakim przypadku cesja jest możliwa, a w jakim nie? Jeżeli rzeczywiście nie ma opcji na cesje to będzie trzeba zerwać umowę z powodu UniversalChannel i odejść na wirtualną stronę Tak jak pisałem wcześniej. mi nie zgodzili się na cesję w rodzinie kilkukrotnie. Ale już przestałem próbować. Najlepiej spróbuj podesłać do nich prośbę o cesję, zapłacisz z 5zł za przesyłkę, nie majątek, a się dowiesz. Może Ci się uda. Odpowiedź dostaniesz do 14 dni. W kopercie przesyłasz: pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera); kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); dane korespondencyjne nowego abonenta; podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Mi odmówili cesji w rodzinie na ich sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 wisl@k06 dzięki za szczegóły. Papiery mam już przygotowane od jakiegoś czasu, tylko naszły mnie wątpliwości po lekturze tego wątku. Spróbuję może przejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) @TomPure, daj znać jak Ci poszło. Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Barti Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Ciekawe czy dane abonentów Darmowego HD będą przekazywać ? Czy robił ktoś ostatnio cesję tego pakietu i czy są problemy z cesją ? Mam 4 x Darmowy HD i nie widzi mi się płacić Kurskiemu za te pakiety haraczu. Ja w najbliższych dniach (przyszły tydzień) będę próbował 3 cesji - dekoder i moduł - Darmowy HD, oraz dekoder MINI HD. Cesje na dwie różnie osoby, sprzęt własnościowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 wisl@k06 dziś dzwonił pan robot powtarzający w kółko, że ze względu na zapis w regulaminie paragraf 7 ustęp (nie pamiętam) nie możliwości dokonania cesji na mojej obecnej umowie. Także żegnam się z CP poprzez UniversalChannel, a nie cesję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmaria Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 A nie pomyśleliście Państwo, ze trudności z cesją w CP powodowane sa duzym zainteresowaniem abonentów w ostatnim czasie i że cesje idą w jednym kierunku z osoby młodej (perspektywicznej) na starą. W regulaminie klauzula , że cesja możliwa TYLKO po wyrażeniu zgody przez CP. Nie określono powodów z jakich CP moze odmówić.I CP hurtowo odmawia bo nic z tych cesji nie ma. A teraz postawcie się w roli CP. czy chcielibyście aby wasz kontrahent miał 35 lat czy 80. Jak wiek rokuje na przyszłość i wartość umowy. Preferowany pakiet. W CP cesja to takze sporo papierów, listy zwrotne, zajęcie dla grupy osób sprawdzajacych historię płatniczą cesjonariusza ...to kosztuje operatora więcej niż 10 zł (których moze nawet nie żądać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 CP utrudniają cesję konkurencja np nc+ nie robi problemów. Cesja to zamiana jednej osoby na drugą (nić nie traci platforma ) bo ma korzyści. Klient kontynuuje dalszą umowę i jak jest zadowolony to umowę kolejną przedłuża. CP ubędzie klientów nie zadowolonych i już nie przedłużą umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 szmaria mnie jako klienta kompletnie to nie wzrusza. Enigmatyczne zapisy w regulaminach, które nic nie mówią to tylko u nas Klient nigdy nie jest na piedestale a w kolejce po prośbie. Marko 345 dokładnie tak jak piszesz. Są alternatywy i będą powody żeby z nich skorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmaria Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Kolego @TomPure...nie wiem co Cię nie wzrusza. Nie wiem skąd pretensje i do kogo. Podpisujac umowę (chyba dobrowolnie) zgodziłeś się na takie traktowanie z par. 7 pt.3 Regulaminu i CP to wykorzystuje. Jako stronę Umowy powinno Cię wzruszać to co podpisałeś. Tak na marginesie Kolega @Marko 345 uzywa hurra optymistycznych teorii. Zatrudnij 30 tatka do pracy i ciekawe jak chętnie zgodzisz się na jego propozycję, ze za niego do pracy przyjdze 80 latek.. tez fachowiec i pracowity. Widać CP nie podziela twego widzenia korzyści. Nie piszę powyzszego aby kogoś urazić czy sie madrzyć. Ale jak inaczej to ująć? Może CP trzeba poprosić (odpowiednio zmotywować) a nie żądać. Tez byłam zainteresowana cesją ale opisane odmowy ostudziły zapał. Ja do wniosku o cesję dołaczyłabym oświadczenie, że jako ja" nie zamierzam kontynuować Umowy po okresie oznaczonym...czyli kolokwialnie wypowiedzenie. Moze to byłoby argumentem dla CP? Edytowane 21 Czerwca 2017 przez szmaria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.