Skocz do zawartości

Dokładny przebieg cesji dekodera


artero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

A to zależy kolego @tweed77. Ja miałem taki przypadek, że potrzebna mi była cesja do wykupienia dodatkowego abonamentu w Plusie (skorzystałbym ze SmartDom). Nie zgodzili się na cesję, a oferta w Plusie bez SmartDom już nie jest tak atrakcyjna i abonament mam u innego operatora. Niezrozumiała polityka Solorzów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam Wasze relacje i wnioskuję, że jest obecnie problem z cesją w rodzinie, gdy sprzęt nie jest własnościowy? Czy ktoś może to potwierdzić bądź rozwinąć w jakim przypadku cesja jest możliwa, a w jakim nie? Jeżeli rzeczywiście nie ma opcji na cesje to będzie trzeba zerwać umowę z powodu UniversalChannel i odejść na wirtualną stronę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy dane abonentów Darmowego HD będą przekazywać ? Czy robił ktoś ostatnio cesję tego pakietu i czy są problemy z cesją ? Mam 4 x Darmowy HD i nie widzi mi się płacić Kurskiemu za te pakiety haraczu.

 

Ja robiłem ostatnio cesję sprzętu własnościowego z pakietem Darmowy HD i przebiegła ona bez problemu, 2-3 tygodnie ona trwała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pytałem, bo mailu od Polsatu dostałem informację, że "może" pobierać opłatę za cesję.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam Wasze relacje i wnioskuję, że jest obecnie problem z cesją w rodzinie, gdy sprzęt nie jest własnościowy? Czy ktoś może to potwierdzić bądź rozwinąć w jakim przypadku cesja jest możliwa, a w jakim nie? Jeżeli rzeczywiście nie ma opcji na cesje to będzie trzeba zerwać umowę z powodu UniversalChannel i odejść na wirtualną stronę ;)

 

Tak jak pisałem wcześniej. mi nie zgodzili się na cesję w rodzinie kilkukrotnie. Ale już przestałem próbować. Najlepiej spróbuj podesłać do nich prośbę o cesję, zapłacisz z 5zł za przesyłkę, nie majątek, a się dowiesz. Może Ci się uda. Odpowiedź dostaniesz do 14 dni. W kopercie przesyłasz: 

  • pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera);
  • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
  • dane korespondencyjne nowego abonenta;
  • podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy dane abonentów Darmowego HD będą przekazywać ? Czy robił ktoś ostatnio cesję tego pakietu i czy są problemy z cesją ? Mam 4 x Darmowy HD i nie widzi mi się płacić Kurskiemu za te pakiety haraczu.

 

Ja w najbliższych dniach (przyszły tydzień) będę próbował 3 cesji - dekoder i moduł - Darmowy HD, oraz dekoder MINI HD. Cesje na dwie różnie osoby, sprzęt własnościowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A nie pomyśleliście Państwo, ze trudności z cesją w CP powodowane sa duzym zainteresowaniem abonentów w ostatnim czasie i że cesje idą w jednym kierunku z osoby młodej  (perspektywicznej) na starą.

W regulaminie klauzula , że cesja możliwa TYLKO po wyrażeniu zgody przez CP. Nie określono powodów z jakich CP moze odmówić.I CP hurtowo odmawia bo nic z tych cesji nie ma.

A teraz postawcie się w roli CP. czy chcielibyście aby wasz kontrahent miał 35 lat czy 80. Jak wiek rokuje na przyszłość i wartość umowy. Preferowany pakiet.

W CP cesja to takze sporo papierów, listy zwrotne, zajęcie dla grupy osób sprawdzajacych historię płatniczą cesjonariusza ...to kosztuje operatora więcej niż 10 zł (których moze nawet nie żądać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP utrudniają cesję konkurencja np nc+ nie robi problemów. Cesja to zamiana jednej osoby na drugą (nić nie traci platforma ) bo ma korzyści. Klient kontynuuje dalszą umowę i jak jest zadowolony to umowę kolejną przedłuża.

CP ubędzie klientów nie zadowolonych i już nie przedłużą umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @TomPure...nie wiem co Cię nie wzrusza. Nie wiem skąd pretensje i do kogo.

Podpisujac umowę (chyba dobrowolnie) zgodziłeś się na takie traktowanie z par. 7 pt.3 Regulaminu i CP to wykorzystuje. Jako stronę Umowy powinno Cię wzruszać to co podpisałeś.

Tak na marginesie Kolega @Marko 345 uzywa hurra optymistycznych teorii.  Zatrudnij 30 tatka do pracy i ciekawe jak chętnie zgodzisz się na jego propozycję, ze za niego do pracy przyjdze 80 latek.. tez fachowiec i pracowity.

Widać CP nie podziela twego widzenia korzyści.

Nie piszę powyzszego aby kogoś urazić czy sie madrzyć. Ale jak inaczej to ująć? Może CP trzeba poprosić (odpowiednio zmotywować) a nie żądać.

Tez byłam zainteresowana cesją ale opisane odmowy ostudziły zapał.

Ja do wniosku o cesję dołaczyłabym oświadczenie, że jako ja" nie zamierzam kontynuować Umowy po okresie oznaczonym...czyli kolokwialnie wypowiedzenie. Moze to byłoby argumentem dla CP?

Edytowane przez szmaria
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...