DiegoPL Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 2 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Możesz także wysłać dokument poprzez ICOK. Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Wtedy trzeba załączyć skan z wnioskiem i podpisem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 2 minuty temu, DiegoPL napisał: Wtedy trzeba załączyć skan z wnioskiem i podpisem ? Tak, dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Z cesją w PC jest jak z loterią. Jak dla mnie to "chory" zapis w umowie o zgodzie. Choć wiadomo liczy się nowy abonent który będzie płacił wyższe rachunki a przy okazji jemu się coś wciśnie zbędnego. Polsat zaczął robić problemy - zabronił podpisywania nowych umów na sprzęcie własnościowym także. Tak samo cesji się nie zrobi na sprzęcie własnościowym odkupionym od Polsatu jak jest zawarta umowa. Jak dzieci ( Polsat ) nie bo nie. PS. Jestem ciekaw jakby się zachował Polsat gdyby przynieść / wysłać poświadczoną notarialnie umowę kupna - sprzedaży sprzętu własnościowego. Zażądać zmiany danych właściciela sprzętu w ich systemie ? Edytowane 30 Grudnia 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 W dniu 30.12.2019 o 18:56, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Tak, dokładnie. Wysłałem dziś wiadomość przez icok i dołączyłem skan upoważnienia i dostałem odpowiedź, że zgłoszenie jest w realizacji i teraz mam czekać na wiadomość, że sprawa zakończona czy już mogę korzystać z upoważnienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Jeżeli chcesz się upewnić, czy zmiany zostały dokonane, możesz napisać ponownie przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Czy w CP można zrobić cesję umowy czy taka opcja w CP jest nierealna ?? Płatna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 W tej sprawie proszę o wysłanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) @patryszq Na pewno bezpłatna a decyzja należy do Polsatu więc to jak loteria. @Specjalista Cyfrowy Polsat odpowiada w bełkocie korporacyjnym więc się nie przejmuj. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 w PC+ 2 tygodnie po podpisaniu umowy mogłem zrobić jej cesje na kogo innego bez żadnego " ALE " a CP robi takie cyrki ?? WOW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Oj robi i to duże cyrki. Kiedyś można było wszystko załatwić listownie. Podpisywało się odpowiednie dokumenty - wysyłało pocztą i po sprawie. Teraz obie osoby muszą się stawić osobiście w jednym APS i ostateczna decyzja co do cesji należy do Polsatu. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Teraz Cyfrowy Polsat odmawia wykonania cesji na wszystkie sprzęty własnościowe, mam moduł CAM CI+ z umową DRH6 na pakiet Darmowy HD, napisałem do CP w sprawie wykonania cesji na inną osobę. Tak mi odpowiedzieli: "Szanowny PanieInformujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Telewizji Satelitarnej przez Cyfrowy Polsat S.A. do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Z przykrością zawiadamiamy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości dokonania wspomnianej zmiany, wynikającej z Umowy o świadczenie usługi Telewizji Satelitarnej. Tym samym wszelkie prawa i obowiązki nadal spoczywają na Panu w niezmienionej formie." Wszedłem z nimi w polemikę, zasłaniając się prawem do własności dekodera, a oni mi wyjechali, że karta abonencka jest ich własnością.... "Uprzejmie informujemy, że przerejestrowaniu ulega także karta umożliwiająca korzystanie z usług Cyfrowego Polsatu. Przypominamy, iż karta stanowi własność Cyfrowego Polsatu i jest tylko udostępniona Abonentowi w celu realizacji warunków Umowy.Informujemy również, że nie mamy technicznym możliwości przeniesienia praw do tej karty, tym samym Cyfrowy Polsat jest zmuszony odmówić cesji praw do umowy na osobę trzecią". Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Zapytałem - podając dane mojego własnościowego modułu CAM z Darmowym HD i oto taka odpowiedź: "Uprzejmie informujemy, że do prawidłowego przeprowadzenia procesu przeniesienia Praw i obowiązków (cesji) obligatoryjne jest stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza), na którego ma zostać przepisana usługa. Do przeprowadzenia obu procedur niezbędne jest również okazanie się aktualnymi dokumentami tożsamości (Dowód osobisty). W sytuacji spełnienia wszystkich powyższych założeń oraz jeżeli podczas weryfikacji zgłoszenia w Cyfrowym Polsacie nie zostaną stwierdzone żadne nieprawidłowości, na wskazany przez Klientów adres zostanie przesłane w 3 egzemplarzach porozumienie, które jest jednocześnie zgodą Cyfrowego Polsatu na zmianę danych Abonenta, dla przeniesienia Praw i obowiązków. Podpisane dokumenty należy przesłać na adres siedziby głównej Cyfrowego Polsatu listownie (najlepiej listem poleconym). Korespondencja może zostać również odesłana w kopercie zwrotnej, dołączonej do porozumienia." Edytowane 22 Stycznia 2020 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 @Burito masz może dekoder w prepaidzie bez promocyjnych pakietów typu DRH czy Darmowy ? Jeżeli tak to spytaj o cesję na takim "czystym" dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Szkoda że jakiś urząd się nie zajmie tymi utrudnieniami z cesjami ze strony Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) @markar a zadaj może pytanie konkretnie czy dla modułu CAM o nr karty ....... możliwe jest wykonanie cesji na inną osobę. Bo tak to się możecie stawić w punkcie, a decyzja będzie odmowna. @wuzel nie mam dekodera/modułu w pre-paid. @markar chyba ma..... Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Zadałem pytanie w ramach nr karty z pakietem Darmowym HD, a mam jeszcze inne karty na inne pakiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) 7 godzin temu, Marko 345 napisał: Szkoda że jakiś urząd się nie zajmie tymi utrudnieniami z cesjami ze strony Cyfrowego Polsatu. Tak, to sprawa jest do nagłośnienia, bo chyba im się w [...] poprzewracało. Człowiek ma sprzęt własnościowy i nie może o nim zadecydować. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Barti Na forum nie wyrażamy się w sposób niekulturalny. Poprawiono treść postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomq Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 @markar, co Ci odpowiedzieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat tak bardzo się stara utrudnić życie klientom że: 1. Od około 2 lat ograniczył możliwość robienia cesji na zestawach które są własnością klienta. 2. Jak się ma promocję Darmowy HD to po podpisaniu umowy na abonament i później jej zakończeniu brak możliwości powrotu do pakietu Darmowy HD. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat to co napisał kolega @tweed77 jest absolutną racją. My jako posiadacze własnościowych sprzętów od Cyfrowego Polsatu zostaliśmy pozbawieni możliwości zadysponowania swoim sprzętem, co jakby nie było narusza podstawowe prawo do własności. Kiedyś cesja takiego sprzętu nie była problemem, jedyny warunek "cesjonariusz" musiał mieć "czystą kartę" w CP czyli bez długów i zaległości. Ostatnio piszę z infolinią Cyfrowego Polsatu na temat cesji sprzętów własnościowych, tłumaczą się tak: "Ponownie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Z uwagi na fakt, że dla wskazanego dekodera z przyczyn technicznych nie jest możliwe przeniesienie praw i obowiązków, Cyfrowy Polsat nie wyraża na to zgody". Zastanawiam się jakie to są przyczyny techniczne ? Może ktoś zna odpowiedź ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Możliwość skorzystania z pakietu Darmowego HD jest uzależniona od Promocyjnych Warunków Umowy. Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług §7 do dokonania cesji wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz uregulowanie wszystkich należności, a także spełnienie przez podmiot zainteresowany przejęciem praw i obowiązków Abonenta wynikających z warunków umowy. Na decyzję wpływ ma wiele czynników, natomiast posiadanie dekodera własnościowego nie jest wytyczną dla przeprowadzenia opisywanej procedury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat akurat w przypadku sprzętów własnościowych Cyfrowy Polsat obecnie nie wyraża zgody na wykonywanie cesji, jako powód podając " przyczyny techniczne". Możliwe, że chodzi o kartę abonencką, bo w innej korespondencji mi tak odpisali "Uprzejmie informujemy, że przerejestrowaniu ulega także karta umożliwiająca korzystanie z usług Cyfrowego Polsatu. Przypominamy, iż karta stanowi własność Cyfrowego Polsatu i jest tylko udostępniona Abonentowi w celu realizacji warunków Umowy. Informujemy również, że nie mamy technicznym możliwości przeniesienia praw do tej karty, tym samym Cyfrowy Polsat jest zmuszony odmówić cesji praw do umowy na osobę trzecią". Czy możesz zgłębić temat i nas bardziej doinformować w tej kwestii ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Próbowałem Nie posiadam szczegółowych informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 (edytowane) Kilkanaście miesięcy temu nie było problemów z cesją umowy na sprzęcie własnościowym. Nagle CePe wymyśla powody żeby się nie zgodzić na cesję. Ważne dla CePe by złapać nowy kontrakt - klient podpisał. CePe nigdy nie żądało zwrotu karty po zakończonej umowie na sprzęcie własnościowym. Może CePe wpadnie na pomysł aby żądać zwrotu karty ze sprzętu własnościowego od tych którzy parę lat temu sprzęt oddali do utylizacji. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Przestańcie już stękać z tą cesją. To, że CP robił jakieś cesje to tylko dobra wola CP, i ja się nie dziwię że przestał. 7 minut temu, tweed77 napisał: Ważne dla CePe by złapać nowy kontrakt - klient podpisał. To jest normą u każdego operatora usług telekomunikacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.