lesi1 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Czyli ten dokument nie jest wymagany przy cesji prepaid? http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/oswiadczenia-nowego-abonenta.pdf Edytowane 16 Grudnia 2015 przez radik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Od niedawna jest wymagany przy każdej wykonywanej cesji niezależnie czy jest to pre-paid czy umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Da się zrobić cesję w salonie czy nie? Bo słyszałem że można i kosztuje to 50 zł. Jak to w końcu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Chciałem dzisiaj przepisać cesję umowy na mnie i okazało się, że w Cyfrowym Polsacie nie można zrobić takiej operacji ( czyli nie można już przepisywać umów na inna osobę) Dowiedziałem się w APS oraz na infolinii. Czy ktoś z forumowiczów wie, dlaczego Polsat odstąpił od cesji umów? Pozdrawiam. Edytowane 27 Maja 2016 przez stojak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Ja robiłem cesję kilka dni temu i się dało, więc zadzwoń i popytaj u innego konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) §7 pkt. 3 REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEWIZJI SATELITARNEJ PRZEZ CYFROWY POLSAT S.A.: Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz spełnienie łącznie następujących warunków: a) uregulowanie wszystkich należności dotychczasowego Abonenta, b.) spełnienie przez podmiot zainteresowany przejęciem praw i obowiązków Abonenta z Umowy warunków zawarcia Umowy opisanych Regulaminem. Edytowane 28 Maja 2016 przez Houdini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Pewnie jak w NC+ w nie każdym punkcie APS można zrobic cesję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Ale cesję nie wykonuje się w Autoryzowanym Punkcie Cyfrowego Polsatu tylko wysyła się dokumenty do centralni w Warszawie na ulicę Łubinową 4a. Tutaj wszystko napisali: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stojak Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Ja pytałem w Aps i na infolini. powiedzieli,że w Cyfrowym polsacie nie można już przepisywać umów na inna osobę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Z tego co kojarzę to w Cyfrowym Polsacie ostatnio nie zmienił się regulamin, gdzie §7 "ZMIANA DANYCH STRON I ZMIANA ABONENTA" jest nadal obowiązujący, ba nawet na stronie Cyfrowego Polsatu jest opisana taka procedura. http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/regulamin-swiadczenia-uslug.pdf http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp Zadzwoń i powołaj się na ww. paragraf. Edytowane 29 Maja 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Ja pytałem w Aps i na infolini. powiedzieli,że w Cyfrowym polsacie nie można już przepisywać umów na inna osobę. Właśnie potwierdziłem przed chwilą w rozmowie z konsultantem TCOK, że procedura cesji umowy/sprzętu w Cyfrowym Polsacie jest nadal możliwa. Słowo klucz "...wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu...", ale z reguły wyrażają zgodę. @stojak jak chcesz to odezwij się na PW to wyślę Tobie wszelkie wymagane dokumenty. Edytowane 29 Maja 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 dokładna data zakończenia procedury cesji to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego po wcześnieszym dostarczeniu wszystkich dokumentów do siedziby CP ? Czy też dowolny dzień - jak CP będzie wygodnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monter1981 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Zastanawiałem się kiedyś nad zakupem na rynku wtórnym dekodera dedykowanego TV Mobilnej CP i dokonaniem cesji, ale uznałem, że udostępnianie swoich danych osobowych łącznie z numerem PESEL osobie, której nie znam jest po prostu niebezpieczne. Inna rzecz, że domaganie się przez operatora takich formalizmów w przypadku, gdy dekoder służył tylko do korzystania z usługi na zasadach pre-paid to nic innego jak zniechęcenie do obrotu sprzętem na rynku wtórnym. Nawet, jeżeli dekoder był zarejestrowany, CP powinno wystarczyć proste oświadczenie zbywcy o fakcie sprzedaży sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Zrobiłem cesję modułu CP - wszystko trwało 3 miesiące. W ICOK już wszystko jest na mnie. Usługa: Telewizja Nr karty dekodera: XXXXXXXXXXXXXXXX Typ umowy: Abonament Data wejścia w życie umowy / zmiany: 15.09.2016 Pozostały okres obowiązywania umowy: Umowa na czas nieokreślony Bieżący okres rozliczeniowy: 15.09.2016 - 15.10.2016 Pakiet podstawowy: Pakiet Darmowy HD Aktualnie pakiet Darmowy HD działa bez problemu. Edytowane 15 Września 2016 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Widocznie kiedyś na tym module CAM CI była aktywna umowa z możliwością aktywacji pakietu Darmowy HD. Bravo TY Ja mam dwa takie moduły CAM CI w tzw. pre-paidzie i odmówiono mi aktywacji na nich pakietu Darmowy HD.... Edytowane 15 Września 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Witam, może nie dokładnie w temacie ale innego nie znalazłem. Chciałem ostatnio zrobić cesję umowy. Wysłałem niezbędne dokumenty po czym dostałem odpowiedź negatywną, powołali się jedynie na brak zgody CP na zmianę. Po kilku telefonach na infolinię udało mi się jedynie dowiedzieć, że brak zgody wynika z wewnętrznych procedur CP. Ktoś miał ostatnio problemy z cesją? Bo również na infolinii dowiedziałem się, że powinno to przechodzić raczej bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Pisz reklamację. I jeśli sprzedajesz, to się domagaj ceny jaką dostałeś jako zadośćuczynienie, a jeśli kupujesz, to się domagaj dekodera, jaki kupiłeś w cenie w jakiej kupiłeś. Dodaj, że cię nie obchodzą ich procedury, a dekoder jest własnościowy i ograniczają twoje/sprzedawcy prawo do rozporządzania własnością, a to jest karalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Ja też kiedyś miałem odmowę wykonania cesji ale reklamacja pomogła, więc próbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
były Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Widzę, że ostatnio starają się stwarzać problemy. Miałem podobny przypadek. Nie pozwalają na cesję dekodera własnościowego bez umowy od pięciu lat, bez podania konkretnej przyczyny. Motywują Regulaminem dotyczącym dekodera z umową. Paranoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Tylko że ja chcę wykonać cesję umowy. Dekodery są udostępnione, nie własnościowe. Ale wydaje mi się, że to nie powinno mieć znaczenia. Najlepsze jest to, że CP nie chce mi podać przyczyny ich braku zgody na cesję pomimo moich prób dowiedzenia się tego. Ich odpowiedzi to w skrócie "nie, bo nie, mamy do tego prawo". Dlatego ciężko jest się odwoływać, bo tak naprawdę nie wiem od czego się odwołuję. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez wisl@k06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
były Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Infolinia twierdzi, że cesja jest tylko w przypadku śmierci abonenta !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Ja za to dzwoniłem kilka razy na infolinię i za każdym razem uzyskiwałem informację, że cesja jest możliwa i z reguły CP nie robi z nią problemów. Za to ICOK uważa, że cesja nie jest możliwa dla wszystkich umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 A czy przypadkiem "biorca" nie ma złej przeszłości w CP lub Plusie? Zadłużenie? Nieregularne, spóźnione płatności? Itd. W tej sytuacji CP nie musi się godzić na cesję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Mi też 2 miesiące temu odmówili cesji. Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Biorca nie ma żadnej przeszłości w CP i Plusie bo nie miał tam nigdy wykupionych usług. Z tego co wiem inne rachunki też opłaca regularnie. Podejmę drugą próbę uzyskania zgody na cesję wysyłając jeszcze jedno pismo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.