Skocz do zawartości

Dokładny przebieg cesji dekodera


artero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Drugie pismo i druga odmowa cesji umowy. Bez uzasadnienia, jedynie informacja że dla tej umowy nie ma takiej możliwości. Po kontakcie z infolinią również brak informacji o przyczynach odmowy, jedynie lakoniczne odpowiedzi o tym że dla niektórych nowych(?) umów nie można wykonać cesji i informacja o możliwości odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie pismo i druga odmowa cesji umowy. Bez uzasadnienia, jedynie informacja że dla tej umowy nie ma takiej możliwości. Po kontakcie z infolinią również brak informacji o przyczynach odmowy, jedynie lakoniczne odpowiedzi o tym że dla niektórych nowych(?) umów nie można wykonać cesji i informacja o możliwości odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta.

KRD? BIK? Negatywny wynik dla "biorcy". Nic innego mi do głowy nie przychodzi, jeśli chodzi o możliwe powody odmowy cesji.

PS. @Burito Sprawa dotyczy dekodera udostępnionego. Już Ci odpowiadał na to pytanie.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko by było OK, gdybym dostał konkretny powód odmowy cesji. A tu zarówno przez infolinię, ICOK i listownie informacje są bardzo lakoniczne i niespójne. Raz twierdzą, że można zrobić cesję, innym razem, że nie zawsze, a jeszcze innym razem, że w ogóle nie można. Odnośnie cesjonariusza to jest to osoba, co do której jestem pewny, że nie ma żadnego zadłużenia. Będę korzystał z możliwości odwołania do RzPK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Skonsultowałem brak zgody na cesję umowy ze strony CP u Rzecznika Praw Konsumenta i niestety jest tak jak się spodziewałem. Cyfrowy Polsat bardzo dobrze zabezpieczył się regulaminem i słowa "do przeniesienia praw i obowiązków wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu" załatwiają każdą sprawę na ich korzyść. Nie muszą podawać żadnej argumentacji swojej decyzji, albo się zgadzają albo nie i nie jest istotne z czego to wynika. Przy braku zgody można wysyłać co jakiś czas kolejne prośby ale zgoda zależy wyłącznie od ich dobrej woli. Życzę powodzenia wszystkim chętnym na cesję :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość filolog

Zobaczymy co będzie z cesjami jak ludzie przestaną przedłużać umowy. Może wtedy zaczną się zgadzać. Ja mam w gospodarstwie domowym osobę po 75 roku życia, która korzysta z telewizji CP na jednym telewizorze (multiroom), ale umowa jest na mnie.

 

Próbował ktoś może usuwać stary sprzęt własnościowy, który widnieje jeszcze w ICOK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi cesjami to Cyfrowy Polsat jest nie poważny. Dzwoniłem na infolinię i konsultant potwierdził że mogę zrobić cesję a w ICOKu dostałem odpowiedz że nie ma możliwości zrobić cesji. Sami na stronie piszą http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp

 

 

Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa - Telewizja)

Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy wymagane są:

  • pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera);
  • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
  • dane korespondencyjne nowego abonenta;
  • podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sprawa cesji w CP ?

chodzi o długość umowy jak i koszty czy zostaną te same?

 

można to zrobić w punkcie ?

 

umowa od 3.02.2017

15/3

Premium + multi

 

czy również nowy użytkownik po cesji będzie mógł brać umowy 12/3 15/3  i 6msc przed końcem umowy ?

Edytowane przez mxv1
A nie łatwiej zadać pytanie we właściwym temacie? Przeniosłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oraz uzyskanie zgody Cyfrowego Polsatu na cesję  :wink: . Ja też chciałem zrobić cesję w rodzinie i nie uzyskałem zgody. Byłem ostatnio w salonie i konsultant potwierdził, że w chwili obecnej CP nie wyraża zgód na cesję... co jest dla niego decyzją kompletnie niezrozumiałą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Oraz uzyskanie zgody Cyfrowego Polsatu na cesję :wink: . Ja też chciałem zrobić cesję w rodzinie i nie uzyskałem zgody. Byłem ostatnio w salonie i konsultant potwierdził, że w chwili obecnej CP nie wyraża zgód na cesję... co jest dla niego decyzją kompletnie niezrozumiałą.

Potwierdzi ktoś czy można/nie można dokonywać cesji?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to dlaczego kilka tyg. temu CP odmówił cesji umowy dotychczasowemu abonentowi (pakiet familijny, dekoder własnościowy) na mnie, pomimo braku

żadnych przeszkód formalnych (zaległości, BIK) po jego i mojej stronie???. Gość miał umowę do października, a w dodatku nie miał już możliwości technicznych

na odbiór sygnału sat!!! Składał reklamację, ale CP odmówił na zasadzie "nie bo nie", "bo taka umowa" etc. To przecież jakiś absurd! Człowiek zostaje z płatnościami

jeszcze pół roku i buli za nic. W głowie się to nie mieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...