Burito Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Ja także jestem w trakcie procedury cesji modułu CAM CI+ własnościowego na inną osobę. Wczoraj otrzymałem z Cyfrowego Polsatu stosowne dokumenty w tej sprawie. Ponadto wysłałem kolejne pismo w sprawie drugiej cesji i obecnie oczekuję na odzew ze strony CP. Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Drugie pismo i druga odmowa cesji umowy. Bez uzasadnienia, jedynie informacja że dla tej umowy nie ma takiej możliwości. Po kontakcie z infolinią również brak informacji o przyczynach odmowy, jedynie lakoniczne odpowiedzi o tym że dla niektórych nowych(?) umów nie można wykonać cesji i informacja o możliwości odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Dziwne, bo mi dopiero raz odmówiono wykonania cesji z uwagi na zastrzeżenia wobec nowego abonenta. A ty robisz cesję dekodera/modułu CAM własnościowego czy udostępnionego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Drugie pismo i druga odmowa cesji umowy. Bez uzasadnienia, jedynie informacja że dla tej umowy nie ma takiej możliwości. Po kontakcie z infolinią również brak informacji o przyczynach odmowy, jedynie lakoniczne odpowiedzi o tym że dla niektórych nowych(?) umów nie można wykonać cesji i informacja o możliwości odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta.KRD? BIK? Negatywny wynik dla "biorcy". Nic innego mi do głowy nie przychodzi, jeśli chodzi o możliwe powody odmowy cesji.PS. @Burito Sprawa dotyczy dekodera udostępnionego. Już Ci odpowiadał na to pytanie. Edytowane 3 Lutego 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Faktycznie, sorry. Pewnie w tym jest "pies pogrzebany", że jest to sprzęt udostępniony i stanowi własność CP, więc to oni decydują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Wszystko by było OK, gdybym dostał konkretny powód odmowy cesji. A tu zarówno przez infolinię, ICOK i listownie informacje są bardzo lakoniczne i niespójne. Raz twierdzą, że można zrobić cesję, innym razem, że nie zawsze, a jeszcze innym razem, że w ogóle nie można. Odnośnie cesjonariusza to jest to osoba, co do której jestem pewny, że nie ma żadnego zadłużenia. Będę korzystał z możliwości odwołania do RzPK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Skonsultowałem brak zgody na cesję umowy ze strony CP u Rzecznika Praw Konsumenta i niestety jest tak jak się spodziewałem. Cyfrowy Polsat bardzo dobrze zabezpieczył się regulaminem i słowa "do przeniesienia praw i obowiązków wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu" załatwiają każdą sprawę na ich korzyść. Nie muszą podawać żadnej argumentacji swojej decyzji, albo się zgadzają albo nie i nie jest istotne z czego to wynika. Przy braku zgody można wysyłać co jakiś czas kolejne prośby ale zgoda zależy wyłącznie od ich dobrej woli. Życzę powodzenia wszystkim chętnym na cesję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Zobaczymy co będzie z cesjami jak ludzie przestaną przedłużać umowy. Może wtedy zaczną się zgadzać. Ja mam w gospodarstwie domowym osobę po 75 roku życia, która korzysta z telewizji CP na jednym telewizorze (multiroom), ale umowa jest na mnie. Próbował ktoś może usuwać stary sprzęt własnościowy, który widnieje jeszcze w ICOK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Z tymi cesjami to Cyfrowy Polsat jest nie poważny. Dzwoniłem na infolinię i konsultant potwierdził że mogę zrobić cesję a w ICOKu dostałem odpowiedz że nie ma możliwości zrobić cesji. Sami na stronie piszą http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa - Telewizja) Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy wymagane są: pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera); kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); dane korespondencyjne nowego abonenta; podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Jak wygląda sprawa cesji w CP ? chodzi o długość umowy jak i koszty czy zostaną te same? można to zrobić w punkcie ? umowa od 3.02.2017 15/3 Premium + multi czy również nowy użytkownik po cesji będzie mógł brać umowy 12/3 15/3 i 6msc przed końcem umowy ? Edytowane 12 Marca 2017 przez mxv1 A nie łatwiej zadać pytanie we właściwym temacie? Przeniosłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Długość umowy i jej koszty pozostają takie same, cesji w punkcie nie zrobisz wysyłasz pocztą wymagane dokumenty i czekasz, trwa to ok. 1 miesiąca. Myślę, że nowy abonent po wykonanej cesji ma szanse na uzyskanie umów 12/3 i 15/3 na 6 miesięcy przed końcem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) trzeba się powoli przymierzać do zmiany z powodu projektu ustawy abonamentowej myślę że w rodzinie taka cesja pójdzie szybciej w CP Edytowane 12 Marca 2017 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 A w jakim celu tą cesje robisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Żeby nie płacić daniny na publiczną TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Nie zapłacisz ty to zapłaci ten na kogo zrobisz cesje, jest w tym jakiś sens? Bo nadal nie rozumiem Edytowane 13 Marca 2017 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Wystarczy w rodzinie osoba w odpowiednim wieku albo mająca prawo do zwolnienia z płacenia abonamentu RTV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Oraz uzyskanie zgody Cyfrowego Polsatu na cesję . Ja też chciałem zrobić cesję w rodzinie i nie uzyskałem zgody. Byłem ostatnio w salonie i konsultant potwierdził, że w chwili obecnej CP nie wyraża zgód na cesję... co jest dla niego decyzją kompletnie niezrozumiałą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Nie zapłacisz ty to zapłaci ten na kogo zrobisz cesje, jest w tym jakiś sens? Bo nadal nie rozumiem Rodzice zawsze płacili więc im to bez różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Chciałbym sprzedać na wolnym rynku 2 stare moduły pre-paid (z 2010r.). Są zarejestrowane na moim koncie w ICOK. Jaka dla nich będzie obowiązywać procedura przeniesienia praw własności? Taka, jak dla abonamentu? Też trzeba się prosić o zgodę Polsatu na cesję sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Tak, dokładnie. Będzie tak, jak dla abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Oraz uzyskanie zgody Cyfrowego Polsatu na cesję . Ja też chciałem zrobić cesję w rodzinie i nie uzyskałem zgody. Byłem ostatnio w salonie i konsultant potwierdził, że w chwili obecnej CP nie wyraża zgód na cesję... co jest dla niego decyzją kompletnie niezrozumiałą.Potwierdzi ktoś czy można/nie można dokonywać cesji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Można. Robiłem miesiąc temu cesję sprzętu własnościowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo2 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Kurcze to dlaczego kilka tyg. temu CP odmówił cesji umowy dotychczasowemu abonentowi (pakiet familijny, dekoder własnościowy) na mnie, pomimo braku żadnych przeszkód formalnych (zaległości, BIK) po jego i mojej stronie???. Gość miał umowę do października, a w dodatku nie miał już możliwości technicznych na odbiór sygnału sat!!! Składał reklamację, ale CP odmówił na zasadzie "nie bo nie", "bo taka umowa" etc. To przecież jakiś absurd! Człowiek zostaje z płatnościami jeszcze pół roku i buli za nic. W głowie się to nie mieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 To był dekoder własnościowy czy udostępniony? Bo jak udostępniony to odmawiają realizacji cesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.