wigru Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) A czy takim zagraniem Polsat nie ogranicza prawa do rozporządzania swoim mieniem? Edit: Zawsze się nad tym zastanawiałem, nad dekoderami własnościowymi z NC+ i np. modułami CAM z Polsatu. Bo są one kupione na własność, ale ściśle współpracują z jednym operatorem (poprzez parowanie kart). Nie można np. po przejściu na abonament powrócić do pre-paidu lub włożyć karty innego dostawcy. Ten zapis w regulaminie, że nie ma możliwości powrotu do pre-paid powinien zostać uznany przez UOKiK za abuzywny (czyli nieważny w umowie). Operator powinien udostępniać taką możliwość lub odkupić od nas dekoder jeśli tego nie zrobi. Edytowane 20 Lutego 2018 przez wigru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 @wigru podzielam Twoją opinię. Dlaczego Cyfrowy Polsat ma decydować kto będzie właścicielem mojego modułu/dekodera? Ten zapis o zgodzie CP na cesję jest ewidentnie naruszeniem naszych praw własnościowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Niejako abonent jest niewolnikiem danego sprzętu, może się pozbyć na wolnym rynku ale szczęśliwy właściciel nic z nim nie zrobi bez abonenta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Ciekawe czy odmawiają cesji wszystkich sprzetów własnościowych czy tylko takich na ktoryś jest jakieś zobowiązanie. @markar ja tą Twoją odmowę tłumaczę sobię tym, że na tym module masz "intratną" umowę czyli Rodzinny HD za 4,99 zł specjalnie przygotowaną dla Ciebie i CP nie zyczy sobie jej udostępniać trzeciej osobie Edytowane 20 Lutego 2018 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Czekam na odpowiedź w sprawie możliwej cesji na module z pakietem Darmowym HD. W końcu to nie zobowiązanie. A co do cesji z Rodzinnym HD napisali, że jest to oferta indywidualna i dlatego nie zgadzają się na cesję.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Czyli miałem rację, w tym jest pies pogrzebany. @markar napisałem tez do CP kolejne "hipotetyczne" zapytanie czy wyraziliby zgodę na cesję modułu CAM CI+ z umową na czas nieokreślony DRH6, obecnie aktywny pakiet Darmowy HD. Taką otrzymałem odpowiedź: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że w przypadku umowy na sprzęt z numerem karty XXXXXXXXX przeniesienie praw i obowiązków jest możliwe. W celu przerejestrowania sprzętu jego właściciel powinien przesłać wniosek o zmianę danych Abonenta. Wniosek powinien zawierać: - dane pozwalające na identyfikację (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera), - kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego Abonenta (np. dowód osobisty), - dane korespondencyjne nowego Abonenta - podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta. Pismo prosimy przesłać listownie na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa Po otrzymaniu wniosku Cyfrowy Polsat prześle do dotychczasowego Klienta Porozumienie Dotyczące Przeniesienia Praw i Obowiązków Z Umowy Programowej. Jeden egzemplarz własnoręcznie podpisanego Porozumienia należy odesłać na adres Cyfrowego Polsatu". Zatem wniosek jest taki, że Cyfrowy Polsat odmawia wykonania cesji sprzętu w przypadku gdy są na nich zawarte umowy promocyjne, indywidualne, przygotowane dla klienta celem jego "utrzymania". Edytowane 20 Lutego 2018 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 WItam zapytałem się czy mogę dać cesję na inną osobę i dostałem taką odpowiedź: "Szanowny PanieZ przykrością informujemy, że zgodnie z §7 pkt 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Telewizji Satelitarnej, Cyfrowy Polsat nie wyraża zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy dotyczącej Usługi Telewizji.W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.Z poważaniem," Czy można to jakoś ominąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) A jaką masz umowę? Bo z tego co mi odpisali w podobnej sprawie to tak: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że charakter umowy z jakiej Pan skorzystał uniemożliwia dokonanie zmiany z przeniesieniem praw na inna osobę". A dalej jak dopytałem to tak: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że wszystkie oferty w ramach utrzymania współpracy z danym Klientem przygotowywane są indywidualnie. Niemniej oferta na wskazanym kontrakcie obejmuje propozycję specjalną". Czyli oferty utrzymaniowe dla kilentów nie podlegają cesji na inną osobę. Edytowane 21 Lutego 2018 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Umowa była do kwietnia 2018r, ale mogłem zrobić nową umowę na 24 miesiące 7 za darmo, czy to była umowa utrzymania może i tak, ale to co mam to mógł sobie każdy nowy klient kupić, bo oprócz tego że skrócili mi pierwszą umowę to nic więcej nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Cesja możliwa na dekoderze bez zobowiązań. Potwierdzone na moim module CAM CI z pakietem Darmowym HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Dodatkowo nie możesz mieć abonamentu na warunkach promocyjnych, ja mam skrócili mi abonament o 3 miesiące i cesji nie mogę zrobić. Dekoder mam z CP ale nie płacę za niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Witam jak przeprowadzić cesję na sprzęcie własnościowym który będzie sprzedany na portalu aukcyjnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Rozumiem, że to Ty sprzedajesz ten sprzęt własnościowy? Ja bym wysłał sprzęt do osoby dopiero jak cesja dojdzie do końca. Oczywiście przed rozpoczęciem procedury kupujący powinien Tobie przesłać skan swojego dowodu osobistego i wypełnione oświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) @markopolo1975 "Szanowny Panie W przypadku wyrażenia woli przerejestrowania dekodera należy przesłać pisemną prośbę, która powinna zawierać: dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera) kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty) dane korespondencyjne nowego abonenta, podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta. Wyjaśniamy, że wzór dokumentu „Oświadczenia nowego Abonenta” dostępny jest dla Klientów na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu w zakładce Strefa Abonenta (http://www.cyfrowypolsat.pl/strefaabonenta/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp) oraz w Autoryzowanych Puntach Sprzedaży. Po dostarczeniu kompletu dokumentów do Cyfrowego Polsatu, do dotychczasowego Klienta zostaje wysłane Porozumienie Dotyczące Przeniesienia Praw i Obowiązków z Umowy Programowej (w ilości 3 sztuk), które jest jednocześnie zgodą Cyfrowego Polsatu na zmianę danych abonenta. Dodajemy, że dokument wysyłany jest w przypadku uregulowania wszelkich opłat wynikających z podpisanej Umowy. Ponadto zmiana danych Abonenta następuje z pierwszym okresem rozliczeniowym po dacie wpływu ww. dokumentu, jeśli zostały spełnione wszystkie postanowienia w nim zawarte. Podpisane dokumenty należy przesłać na adres siedziby głównej Cyfrowego Polsatu listownie (najlepiej listem poleconym). Za sporządzenie dokumentów i dokonanie zmian wynikających z przeniesienia praw i obowiązków, wynikających z Umowy Abonenckiej Cyfrowy Polsat może pobierać opłatę w wysokości określonej w Cenniku, " Od siebie jeszcze dodam,że należy wykazać się cierpliwością bo wszystko trwa (jeśli dobrze pamiętam) około 6 tygodni. Sprzedawalem dwa modułu CI pre-paid z 2010r. Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez sztywniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Hej, Nie bardzo mam doświadczenie z Cyfrowym Polsatem w kwestii cesji/zakupu dekoderów i nurtuje mnie pytanie czy jak kupię gdzieś na aukcjach lub wolnym rynku dekoder Polsatu z kartą to czy da się go bezproblemowo podpiąć w ICOK-u pode mnie czy tam są jakieś pakiety darmowe czy takie dekodery z karta po lombardach to elektrośmieci? Co się pytam sprzedających to odpowiedz jest w 99% procentach taka sama: nie wiem. Chodzi mi o to, że chciałbym mieć jeszcze jeden dekoder z Polsatu najlepiej z jakimś prepaidem. Obecnie mam moduł CAM i z tego co się orientuję do niego nie mogę wziąć multiroom-a a nie chcę brać dodatkowego abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Lombardy i OLX są pełne wyłudzonego i zadłużonego sprzętu, więc o cewki takiego sprzętu zapomnij. CP obecnie wyraża zgodę tylko na cesję sprzętu z umową z umową na czas nieokreślony. Tak przynajmniej wynika z wcześniejszych wpisów tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Cesja wiąże się z przerejestrowaniem dekodera z jednej osoby na drugą. Ja dokonywałem cesji dekodera kilka lat temu na innego członka rodziny,ale dekoder był już po umowie. To znaczy umowa przeszła na czas nieokreślony. W piśmie które przesłałem do CP musiałem podać swoje dane osobowe,nr pesel i swój adres, oraz dane i pesel tego na kogo ma być przerejestrowany dekoder. Dołączyć musiałem także xero swojego dowodu i dowodu tego na kogo ma być przeniesiona cesja.Musiały być także własnoręczne oba podpisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Dzięki za odpowiedzi, wychodzi na to że wszystkie oferty w których nie pisze w jakiej opcji działa karta i bez cesji to elektrośmieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Procedura cesji jest zmodyfikowana teraz z racji RODO. W wolnej chwili sprawdzę. Coś mi tam kołacze, że teraz cesje tylko w APS, w obecności cedenta, cesjonariusza i pracownika APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Tak procedura cesji została zmodyfikowana: Podczas podpisywania zgłoszenia cesji konieczna jest obecność przyszłego Abonenta (cesjonariusza) jak i obecnego (cedenta) w punkcie sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Jakie dokumenty są potrzebne? Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa - Telewizja): dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); Transfer po zgonie (usługa - Telewizja): dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); kopię aktu zgonu dotychczasowego Abonenta. Po uzyskaniu niezbędnych informacji Cyfrowy Polsat rozpatrzy sprawę i w celu przedstawienia decyzji skontaktuje się z Klientami telefonicznie lub listownie. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. Więcej informacji tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Procedura cesji jest zmodyfikowana teraz z racji RODO. W wolnej chwili sprawdzę. Coś mi tam kołacze, że teraz cesje tylko w APS, w obecności cedenta, cesjonariusza i pracownika APS. Czyli co : cedent z Katowic, cesjonariusz z Warszawy i mają się stawić w APS razem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 @markar z tego wynika, że tak. Zawsze się mogą spotkać w połowie drogi i tam znaleźć APS CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) Jeśli cesja dotyczy umowy na abonament na sprzęcie dzierżawionym od Polsatu to jeszcze rozumiem że Polsatu musi wyrazić zgodę. Na sprzęcie własnościowym a tym bardziej w prepaid wg mnie Polsat ogranicza w jawny sposób korzystanie z własnościowego sprzętu. To tak jak by sprzedawać samochód i ubezpieczyciel OC musiał wyrażać zgodę. Mam dwa pytania: Nikt mi nie zabrania sprzedać własnościowego zestawu w prepaid na umowę - kupna sprzedaży. Nowy kupujący przedstawia umowę kupna sprzedaży ( potwierdzoną notarialnie ) w punkcie Polsat celem przerejestrowania danych. I co Polsat wtedy ? Drugie pytanie do specjalistów CP+. Mam własnościowy moduł i na nim opłacany prepaid. Zarejestrowany na mnie. Zgodnie z RODO - ustawą o ochronie danych osobowych chcę wyrejestrować swoje dane - usunąć mam do tego prawo i dalej korzystać w opcji zarejestrowanej anonimowo. Następnie sprzedaję komplet - moduł wraz kartą. Kupujący rejestruje taki zestaw moduł + karta własnościowy i dalej chce opłacać prepaid. I jak to wygląda ze strony Polsatu. Edytowane 3 Czerwca 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) @tweed77 Cyfrowy Polsat zawsze ograniczał swobodne dysponowanie własnościowym sprzętem, np. odmawia przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na nowego abonenta, gdy na tym sprzęcie jest zawarta umowa promocyjna (Rodzinny HD w cenie 4,99 zł). Tak zwane promocje specjalne. Edytowane 3 Czerwca 2018 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Transfer po zgonie (usługa - Telewizja): dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); kopię aktu zgonu dotychczasowego Abonenta. Tak też można- tylko po co? Zgodnie z prawem wszelkie umowy tracą ważność z dniem śmierci w tym wypadku abonenta- wystarczy udać się z aktem zgonu i sprzętem by go zdać, a jeśli ktoś chce to może sobie zaraz na własne konto podpisać umowę na nowych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.