tweed77 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Chodzi o zasadę. PC+ nie robi takich cyrków. CePe też nie robiło aż tu nagle wymyślają problemy. Nawet na sprzęcie własnościowym po zakończonej umowie ( moduł CI ) nie można podpisać nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 W swojej dobrej woli już dawno stracili we mnie płacącego klienta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomq Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat, ja nawet chętnie bym zrobił przedpłatę/wpłacił kaucję, gdyby była możliwość wykonania cesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 To chyba nie na tym polega problem. Moim zdaniem chodzi o "wykoszenie" z obiegu sprzętów własnościowych, tak aby zostały tylko w wąskim gronie, bez dalszego "rozprzestrzeniania się". Wszystko teraz opiera się na udostępnieniu na czas trwania umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 U nich problem jest nawet z cesją trwającej umowy abonenckiej ze sprzętami udostępnionymi. Też powołują się na ten punkt z regulaminu, że cesja wymaga ich zgody a oni się nie zgadzają. Jak mi kiedyś pisali ze względu na specjalne warunki umowy przypisane tylko do danego abonenta. Chciałem przenieść umowę rodziców na siebie bo i tak ja zawsze im wszystko załatwiam. Ale nie da się. A jedyne co specjalne oni na umowie mają to może pierwszy multiroom za 0 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) U mnie coś się ruszyło z cesją, bo zapytałem o możliwość wykonania na dekoderze własnościowym z zawartą umową DRH6 (oferta elastyczna Mini HD na Darmowy HD) i dostałem taką odpowiedź: "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że do prawidłowego przeprowadzenia procesu przeniesienia Praw i obowiązków (cesji) obligatoryjne jest stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza), na którego ma zostać przepisana usługa. Do przeprowadzenia obu procedur niezbędne jest również okazanie się aktualnymi dokumentami tożsamości (Dowód osobisty).W sytuacji spełnienia wszystkich powyższych założeń oraz jeżeli podczas weryfikacji zgłoszenia w Cyfrowym Polsacie nie zostaną stwierdzone żadne nieprawidłowości, na wskazany przez Klientów adres zostanie przesłane w 3 egzemplarzach porozumienie, które jest jednocześnie zgodą Cyfrowego Polsatu na zmianę danych Abonenta, dla przeniesienia Praw i obowiązków.Podpisane dokumenty należy przesłać na adres siedziby głównej Cyfrowego Polsatu listownie (najlepiej listem poleconym). Korespondencja może zostać również odesłana w kopercie zwrotnej, dołączonej do porozumienia" "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Telewizji Satelitarnej przez Cyfrowy Polsat S.A. do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Wyjaśniamy, że na chwilę obecną Cyfrowy Polsat wyraża przedmiotową zgodę dla wskazanego przez Pana dekodera o numerze karty XXXXXXX". Edytowane 7 Lutego 2020 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomq Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Myślę że warto by było gdybyście zapytali o cesję w CP czy coś się zmieniło np. czy jest możliwa zdalnie w związku z koronawirusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Wysłałem zapytanie do Cyfrowego Polsatu czy w związku z zaistniałą sytuacją, nadal obowiązuje taka procedura cesji umowy: " Witam serdecznie, czy w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną Cyfrowy Polsat przewiduje inną możliwość zrealizowania cesji umowy dekodera wraz z kartą Cyfrowego Polsatu ? Zgodnie z przesłaną przez Was informacją do prawidłowego przeprowadzenia procesu przeniesienia Praw i obowiązków (cesji) obligatoryjne jest stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza), na którego ma zostać przepisana usługa. Do przeprowadzenia obu procedur niezbędne jest również okazanie się aktualnymi dokumentami tożsamości (Dowód osobisty). Czy w obecnej sytuacji nadal podtrzymujecie taką procedurę ?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 @Burito otrzymasz odpowiedź że w związku z wprowadzeniem stanu epidemii na terenie Polski dokonywanie Cesji zostało zawieszone do czasu zniesienia stanu epidemii - epidemicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Zawsze mogli by wrócić do poprzedniej procedury opartej na przesyłkach listownych, bez konieczności udania się do APS-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Dobrze wiesz że to ograniczenie dokonywania cesji to zagranie polegające na zwiększeniu ilości podpisanych umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 5 minut temu, tweed77 napisał: @Burito otrzymasz odpowiedź że w związku z wprowadzeniem stanu epidemii na terenie Polski dokonywanie Cesji zostało zawieszone do czasu zniesienia stanu epidemii - epidemicznego. Ty masz już taką oficjalną odpowiedź od Cyfrowego Polsatu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Nie muszę mieć ale znając Polsat też mogli na taki pomysł wpaść. Od dłuższego czasu utrudniają klientom życie czytaj: Cesje umów - podpisywanie umów na sprzęcie własnościowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 @tweed77 znam ten wątek doskonale, a w Cyfrowym Polsacie wykonałem już może z 15 razy procedurę cesji, więc orientuję się trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 chetnie oddam z familijnym za 20 zl komus w cesje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Niestety ale cesje umów promocyjnych w Cyfrowym Polsacie nie przechodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 W dniu 28.03.2020 o 20:39, tweed77 napisał: @Burito otrzymasz odpowiedź że w związku z wprowadzeniem stanu epidemii na terenie Polski dokonywanie Cesji zostało zawieszone do czasu zniesienia stanu epidemii - epidemicznego. Odpowiedź z Cyfrowego Polsatu: " Szanowny Panie Rozumiemy Pana niezadowolenie wynikające z obecnych ograniczeń. Sytuacja jest niestandardowa i zmienia się dynamicznie. Prosimy o udanie się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, gdy zostanie on już otwarty. Liczymy na Pana wyrozumiałość i wierzymy, że obecne niedogodności szybką miną." Czyli nie ma zgody na powrót do poprzedniej procedury cesji - opartej na korespondencji listownej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2021 @Specjalista Cyfrowy Polsat Mam pytanie - czy od ostatniego posta tutaj coś się zmieniło w temacie cesji? Czy są one możliwe w trybie przesłania korespondencji bądź w APS? Chcę nabyć dekoder, który jest obecnie w trybie pre-paid. Czy jest obecnie sposób, bym mógł go na siebie przerejestrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Z tego co kojarzę to obie osoby zainteresowane czyli ten którego jest zarejestrowany sprzęt i nowy nabywca muszą się stawić osobiście - wspólnie w APS. Za jakiś czas na wskazane adresy korespondencyjne Cyfrowy Polsat prześlę dokumenty w sprawie cesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2021 57 minut temu, prezes22 napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat Mam pytanie - czy od ostatniego posta tutaj coś się zmieniło w temacie cesji? Czy są one możliwe w trybie przesłania korespondencji bądź w APS? Chcę nabyć dekoder, który jest obecnie w trybie pre-paid. Czy jest obecnie sposób, bym mógł go na siebie przerejestrować? Proszę o wysłanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Dział Obsługi Klienta zweryfikuje, czy w danym przypadku taka operacja będzie możliwa i udzieli odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2021 (edytowane) Polsat to od zawsze robił i robi problemy z cesją , w tej kwestii jesteście amatorami . PC+ miesiąc po podpisaniu umowy , opłaceniu pierwszego abonamentu wysyłam dokument cesji umowy na innego użytkownika , po ok 7 dniach dostaje odpowiedź że umowa wraz z prawami została przeniesiona na nowego abonenta i po sprawie . W Polsacie musi się walne zgromadzenie spotkać , dokonać reasumpcji , podroczyć się , i finalnie wolicie stracić abonenta niż wyrazić zgodę na przeniesienie usługi na innego . Paranoja Edytowane 18 Sierpnia 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Co racja to racja.Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 W dniu 18.08.2021 o 12:05, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę o wysłanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Dział Obsługi Klienta zweryfikuje, czy w danym przypadku taka operacja będzie możliwa i udzieli odpowiedzi. Jasne i do tego jeszcze takie cyrki na sprzęcie własnościowym klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Kiedyś wszedłem w polemikę z Cyfrowym Polsacie w kwestii cesji sprzętu własnościowego na inną osobę dlaczego muszę się ich pytać o zgodę na wykonanie tej czynności jak urządzenie jest moje. Dostałem taką odpowiedź: "Szanowny Panie Informujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Telewizji Satelitarnej przez Cyfrowy Polsat S.A. do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Z przykrością zawiadamiamy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości dokonania wspomnianej zmiany, wynikającej z Umowy o świadczenie usługi Telewizji Satelitarnej." "Szanowny Panie Ponownie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Z uwagi na fakt, że dla wskazanego dekodera z przyczyn technicznych nie jest możliwe przeniesienie praw i obowiązków, Cyfrowy Polsat nie wyraża na to zgody." "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że stanowisko Cyfrowego Polsatu w sprawie przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot zostało przedstawione w toku prowadzonej korespondencji i pozostaje ono niezmienne. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług karta do dekodera stanowi własność Cyfrowego Polsatu." "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że stanowisko Cyfrowego Polsatu w sprawie przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot zostało przedstawione w toku prowadzonej korespondencji i pozostaje ono niezmienne. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług karta do dekodera stanowi własność Cyfrowego Polsatu." Zatem jest to tak, że jesteśmy właścicielami dekodera/modułu ale zainstalowana w nich karta abonencka (bez której sprzęt nie działa) stanowi własność Cyfrowego Polsatu. Druga rzecz ważna mianowicie zawarta umowa, jeżeli jest to umowa utrzymaniowa na preferencyjnych warunkach np. pakiet Rodzinny HD za 4,99 zł lub Familijny HD za 19,99 zł to wtedy tez jest automatyczna odmowa Cyfrowego Polsatu na cesję umowy. Traktują to tak, że preferencyjna umowa utrzymaniowa jest dedykowana konkretnej osobie i nikt inny nie może jej przejąć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Śmiech na sali i to na stojąco , to jest tylko i wyłącznie kaprys i widzimisię PB(CP) , robienie problemu tam gdzie go nie ma . Jak pisałem w poprzednim poście PC+ dawna NC+ , Cyfra+, N w każdej chwili ( minimum 1 miesiąc opłacony abonament ) w ciągu min 7 dni lub krócej cesja przebiegała i nowy wskazany w cesji abonent nabywał wszelkie prawa do umowy . Rozumując PB(CP) woli świętować odejście abonenta z braku możliwości wykonania cesji niż zyskać kontynuacje jej trwania . @Specjalista Cyfrowy Polsat zabierzesz zdanie czy faktycznie jest to tak absurdalnie śmieszne dokonać cesji . Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.