Skocz do zawartości

Dokładny przebieg cesji dekodera


artero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U nich problem jest nawet z cesją trwającej umowy abonenckiej ze sprzętami udostępnionymi. Też powołują się na ten punkt z regulaminu, że cesja wymaga ich zgody a oni się nie zgadzają. Jak mi kiedyś pisali ze względu na specjalne warunki umowy przypisane tylko do danego abonenta. Chciałem przenieść umowę rodziców na siebie bo i tak ja zawsze im wszystko załatwiam. Ale nie da się. A jedyne co specjalne oni na umowie mają to może pierwszy multiroom za 0 zł.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie coś się ruszyło z cesją, bo zapytałem o możliwość wykonania na dekoderze własnościowym z zawartą umową DRH6 (oferta elastyczna Mini HD na Darmowy HD) i dostałem taką odpowiedź:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że do prawidłowego przeprowadzenia procesu przeniesienia Praw i obowiązków (cesji) obligatoryjne jest stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza), na którego ma zostać przepisana usługa. Do przeprowadzenia obu procedur niezbędne jest również okazanie się aktualnymi dokumentami tożsamości (Dowód osobisty).

W sytuacji spełnienia wszystkich powyższych założeń oraz jeżeli podczas weryfikacji zgłoszenia w Cyfrowym Polsacie nie zostaną stwierdzone żadne nieprawidłowości, na wskazany przez Klientów adres zostanie przesłane w 3 egzemplarzach porozumienie, które jest jednocześnie zgodą Cyfrowego Polsatu na zmianę danych Abonenta, dla przeniesienia Praw i obowiązków.

Podpisane dokumenty należy przesłać na adres siedziby głównej Cyfrowego Polsatu listownie (najlepiej listem poleconym). Korespondencja może zostać również odesłana w kopercie zwrotnej, dołączonej do porozumienia"

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Telewizji Satelitarnej przez Cyfrowy Polsat S.A. do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Wyjaśniamy, że na chwilę obecną Cyfrowy Polsat wyraża przedmiotową zgodę dla wskazanego przez Pana dekodera o numerze karty XXXXXXX".

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wysłałem zapytanie do Cyfrowego Polsatu czy w związku z zaistniałą sytuacją, nadal obowiązuje taka procedura cesji umowy:

 

" Witam serdecznie, czy w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną Cyfrowy Polsat przewiduje inną możliwość zrealizowania cesji umowy dekodera wraz z kartą Cyfrowego Polsatu ?

Zgodnie z przesłaną przez Was informacją do prawidłowego przeprowadzenia procesu przeniesienia Praw i obowiązków (cesji) obligatoryjne jest stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza), na którego ma zostać przepisana usługa. Do przeprowadzenia obu procedur niezbędne jest również okazanie się aktualnymi dokumentami tożsamości (Dowód osobisty).

Czy w obecnej sytuacji nadal podtrzymujecie taką procedurę ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2020 o 20:39, tweed77 napisał:

@Burito otrzymasz odpowiedź że w związku z wprowadzeniem stanu epidemii na terenie Polski dokonywanie Cesji zostało zawieszone do czasu zniesienia stanu epidemii - epidemicznego.

 

Odpowiedź z Cyfrowego Polsatu:

 

" Szanowny Panie

Rozumiemy Pana niezadowolenie wynikające z obecnych ograniczeń. Sytuacja jest niestandardowa i zmienia się dynamicznie. Prosimy o udanie się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, gdy zostanie on już otwarty.

Liczymy na Pana wyrozumiałość i wierzymy, że obecne niedogodności szybką miną."

 

Czyli nie ma zgody na powrót do poprzedniej procedury cesji - opartej na korespondencji listownej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

@Specjalista Cyfrowy Polsat Mam pytanie - czy od ostatniego posta tutaj coś się zmieniło w temacie cesji? Czy są one możliwe w trybie przesłania korespondencji bądź w APS? Chcę nabyć dekoder, który jest obecnie w trybie pre-paid. Czy jest obecnie sposób, bym mógł go na siebie przerejestrować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, prezes22 napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat Mam pytanie - czy od ostatniego posta tutaj coś się zmieniło w temacie cesji? Czy są one możliwe w trybie przesłania korespondencji bądź w APS? Chcę nabyć dekoder, który jest obecnie w trybie pre-paid. Czy jest obecnie sposób, bym mógł go na siebie przerejestrować?

Proszę o wysłanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Dział Obsługi Klienta zweryfikuje, czy w danym przypadku taka operacja będzie możliwa i udzieli odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat to od zawsze robił i robi problemy z cesją , w tej kwestii jesteście amatorami . 

PC+ miesiąc po podpisaniu umowy , opłaceniu pierwszego abonamentu wysyłam dokument cesji umowy na innego użytkownika , po ok 7 dniach dostaje odpowiedź że umowa wraz z prawami została przeniesiona na nowego abonenta i po sprawie . W Polsacie musi się walne zgromadzenie spotkać , dokonać reasumpcji , podroczyć się , i finalnie wolicie stracić abonenta niż wyrazić zgodę na przeniesienie usługi na innego . Paranoja :)

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2021 o 12:05, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę o wysłanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Dział Obsługi Klienta zweryfikuje, czy w danym przypadku taka operacja będzie możliwa i udzieli odpowiedzi.

 

Jasne i do tego jeszcze takie cyrki na sprzęcie własnościowym klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś wszedłem w polemikę z Cyfrowym Polsacie w kwestii cesji sprzętu własnościowego na inną osobę dlaczego muszę się ich pytać o zgodę na wykonanie tej czynności jak urządzenie jest moje. Dostałem taką odpowiedź:

 

"Szanowny Panie

Informujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Telewizji Satelitarnej przez Cyfrowy Polsat S.A. do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Z przykrością zawiadamiamy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości dokonania wspomnianej zmiany, wynikającej z Umowy o świadczenie usługi Telewizji Satelitarnej."

 

"Szanowny Panie

Ponownie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Z uwagi na fakt, że dla wskazanego dekodera z przyczyn technicznych nie jest możliwe przeniesienie praw i obowiązków, Cyfrowy Polsat nie wyraża na to zgody."

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że stanowisko Cyfrowego Polsatu w sprawie przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny
podmiot zostało przedstawione w toku prowadzonej korespondencji i pozostaje ono niezmienne. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług karta do dekodera stanowi własność Cyfrowego Polsatu."

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że stanowisko Cyfrowego Polsatu w sprawie przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny
podmiot zostało przedstawione w toku prowadzonej korespondencji i pozostaje ono niezmienne. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług karta do dekodera stanowi własność Cyfrowego Polsatu."

 

Zatem jest to tak, że jesteśmy właścicielami dekodera/modułu ale zainstalowana w nich karta abonencka (bez której sprzęt nie działa) stanowi własność Cyfrowego Polsatu. Druga rzecz ważna mianowicie zawarta umowa, jeżeli jest to umowa utrzymaniowa na preferencyjnych warunkach np. pakiet Rodzinny HD za 4,99 zł lub Familijny HD za 19,99 zł to wtedy tez jest automatyczna odmowa Cyfrowego Polsatu na cesję umowy. Traktują to tak, że preferencyjna umowa utrzymaniowa jest dedykowana konkretnej osobie i nikt inny nie może jej przejąć.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiech na sali i to na stojąco  , to jest tylko i wyłącznie kaprys i widzimisię PB(CP) , robienie problemu tam gdzie go nie ma . 

Jak pisałem w poprzednim poście PC+ dawna NC+ , Cyfra+, N w każdej chwili ( minimum 1 miesiąc opłacony abonament ) w ciągu min 7 dni lub krócej cesja przebiegała i nowy wskazany w cesji abonent nabywał wszelkie prawa do umowy . Rozumując PB(CP) woli świętować odejście abonenta z braku możliwości wykonania cesji niż zyskać kontynuacje jej trwania . @Specjalista Cyfrowy Polsat zabierzesz zdanie czy faktycznie jest to tak absurdalnie śmieszne dokonać cesji . Dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...