Skocz do zawartości

Dokładny przebieg cesji dekodera


artero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"specjalista cyfrowy polsat" przedstawi jedynie słuszne stanowisko zgodne z linią "korporacji".

 

Innej odpowiedzi nie ma co oczekiwać.

 

Tak samo jak zablokowali możliwość podpisywania nowych umów na sprzęcie własnościowym. Nie i już.

 

Za to zaproponuje nową umowę na sprzęcie dzierżawionym.

 

U konkurencji nie ma z tym większego problemu.

 

 

Edytowane przez tweed77
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Polsat Box odmawia już wszystkim dokonania jakiejkolwiek cesji chyba że abonent umiera - moduły CAM to jeszcze większy majstersztyk nie do przeskoczenia .  CAMy nie będą wydawane gdy pojawi się nawet multiroom , jedyna wydawka to moduł CAM i nic więcej w umowie . Podobna akcja jest u konkurencji , tam zaczęła się akcja wygaszania CAM gdy jest on wydany jako multiroom na starych zasadach - oferowany jest dekoder operatora lub NOWA dodatkowa umowa na " dobrych zasadach " jeśli nie zdecydujemy się na taki manewr i umowa przechodzi na czas nieokreślony moduł CAM jest blokowany . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka dekoderów własnościowych Samsung DSB-H370G z umowami (DRH2 i DRH6) na Darmowy HD. Niedawno pisali, że zgadzają się na przeprowadzenie cesji. Napisałem znowu i zobaczymy czy i to zablokowali.

 

Faktycznie jest coś na rzeczy z tym "wykoszeniem CAMów"z obiegu, bo w odpowiedzi to zaznaczyli:

 

"Ponownie informujemy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie usługi Telewizji Satelitarnej z modułem CAM. Stan własności sprzętu oraz czas nieokreślony Umowy nie mają żadnego wpływu na decyzję".

Edytowane przez Burito
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jesteśmy z kolegą @ziomqw trakcie procedury cesji modułu CAM CI+ z aktywną umową DRH6 Darmowy HD z opcją zmiany na Mini HD. Wcześniej w kontakcie za pośrednictwem poczty e-mail dostałem "zgodę" Polsat Box na wykonanie procedury cesji na tym sprzęcie (wcześniejsza korespondencja była na nie). Wydrukowałem sobie tą zgodę, bo wiem jak to może być w Punkcie Polsat Box. Udaliśmy się wspólnie z kolegą @ziomq do wskazanego Punktu Polsat Box, na miejscu pracownik powiedział, że w Polsat Box nie przeprowadza się procedury cesji :). Mówi, że pracuje 3 lata w tej instytucji i nie słyszał o takiej procedurze. Delikatnie ale stanowczo poprosiłem go o zgłębienie tematu, przedkładając do wglądu moją korespondencję e-mail z Polsat Box. Pracownik poszedł się skonsultować z innym pracownikiem tego Punktu (pewnie z większym stażem), po czym wrócił i wypełnił wniosek o cesję, zaznaczając, że robi to zgodnie z korespondencją e-mail w której jest zgoda Polsat Box. Następnie dostaliśmy 3 egz. porozumienia, które podpisuje dotychczasowy abonent, nowy abonent. Odesłałem jeden egzemplarz do Polsat Box, drugi do nowego abonenta, a trzeci zostawiłem dla siebie. Czekamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Burito napisał:

Odesłałem jeden egzemplarz do Polsat Box, drugi do nowego abonenta, a trzeci zostawiłem dla siebie. Czekamy.

Odesłałeś? A to od czego jest pracownik punktu Polsat Box? Nie potrafił tego wprowadzić do systemu lub przekazać?

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w Punkcie Polsat Box stawiasz się z nowym abonentem, gdzie po sprawdzeniu danych jest sporządzany wniosek o przeprowadzenie cesji. Następnie na adres Cesjonariusza lub Cedenta (do wyboru) są przesyłane 3 egz. porozumienia do podpisania przez każdą ze stron.

Zgodnie z pismem Polsat Box "Po zapoznaniu się z treścią dokumentu i zaakceptowaniu jego postanowień, prosimy o podpisanie dokumentu w wyznaczonych do tego miejscach, a następnie odesłanie jednego egzemplarza na adres Cyfrowego Polsatu w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty otrzymania".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tail# napisał:

Odesłałeś? A to od czego jest pracownik punktu Polsat Box? Nie potrafił tego wprowadzić do systemu lub przekazać?

 

W ubiegłym roku przeprowadzałem dwie cesje. Potwierdzam to co napisał @Burito.  W Polsacie taka jest procedura. Jest to chore, ale nie masz wyboru. Albo zgadzasz się na nią, albo nici z cesji.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Polsat może odmówić wykonania cesji wg ichniego widzimisię 🤣

Tym bardziej na sprzęcie własnościowym w prepaid - darmowy hd ( jeśli komuś zależy żeby mieć taki zestaw na siebie ) mogą nie wyrazić zgody na cesję.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tweed77niestety takie mają prawo, co według mnie jeżeli chodzi o sprzęt własnościowy abonenta nie jest zbytnio "fair".

 

Swego czasu polemizowałem z Polsat Box w sprawie wykonania cesji, skutecznie odmawiają, gdy na sprzęcie jest zawarta umowa promocyjna np. Rodzinny HD za 4,99 zł, która według nich jest dedykowana określonemu abonentowi.

 

Taka była moja konwersacja z Polsat Box:

 

"Uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 6 pkt 3 Regulaminu Świadczenia Usług, do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu".

 

"Szanowny Panie

Ponownie informujemy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie usługi Telewizji Satelitarnej z modułem CAM. Stan własności sprzętu oraz czas nieokreślony Umowy nie mają żadnego wpływu na decyzję".

 

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że stanowisko Cyfrowego Polsatu w sprawie przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny
podmiot zostało przedstawione w toku prowadzonej korespondencji i pozostaje ono niezmienne. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług karta do dekodera stanowi własność Cyfrowego Polsatu.

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 21.10.2021 o 14:02, Burito napisał:

Generalnie w Punkcie Polsat Box stawiasz się z nowym abonentem, gdzie po sprawdzeniu danych jest sporządzany wniosek o przeprowadzenie cesji. Następnie na adres Cesjonariusza lub Cedenta (do wyboru) są przesyłane 3 egz. porozumienia do podpisania przez każdą ze stron.

Zgodnie z pismem Polsat Box "Po zapoznaniu się z treścią dokumentu i zaakceptowaniu jego postanowień, prosimy o podpisanie dokumentu w wyznaczonych do tego miejscach, a następnie odesłanie jednego egzemplarza na adres Cyfrowego Polsatu w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty otrzymania".

Witam koledze udało się zrobić cesje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nikt nie ogarnia i logicznej tezy DLACZEGO nie potrafi postawić . Nie bo nie . 

Zakończenie kończącej się umowy i wzięcie niekorzystnej NOWEJ na mnie nowej też ich nie przekonało , ba nawet podjudziło do wydania opinii każdy abonent ma wybór i nie wyrażają zgody ze względów technicznych . Jakich . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż im pod koniec umowy "środkowy palec" I zakończ współpracę. Dla mnie to glupie. W czym problem kto płaci. Przecież I tak sprawdzają w BIK. Jak sie nie ma zadłużenia to nie widzę przeciwskazan. Jak nie będzie płacić to I tak zrobia windykacje. Ale dla Polsatu wszyscy to g....

Edytowane przez Kiler
Nie piszemy postów w pionie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem odmowę zrobienia cesji. Dekoder PVR plus 3 multiroom. Umowa na czas nieokreślony już była. Jak była próba zrobienia cesji. Pracownik tego punktu dopisal na moja prośbę w tym dokumencie.  Że jak nie przeniosa to wypowiem umowę. Ale kierownik tego Polsatu niejaki Kruszyński Piotr ma to w du... Powołuje się na regulamin 7 podpunkt 3. To chyba standard odpowiedzi. Umowa na czasie nieokreslonym żadnych zaległości. Ale coz będzie wypowiedzenie. Oni środkowy palec to ja także.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...