tweed77 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 (edytowane) "specjalista cyfrowy polsat" przedstawi jedynie słuszne stanowisko zgodne z linią "korporacji". Innej odpowiedzi nie ma co oczekiwać. Tak samo jak zablokowali możliwość podpisywania nowych umów na sprzęcie własnościowym. Nie i już. Za to zaproponuje nową umowę na sprzęcie dzierżawionym. U konkurencji nie ma z tym większego problemu. Edytowane 26 Sierpnia 2021 przez tweed77 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Sprawa jest prosta, chodzi o "wykoszenie" z rynku dekoderów/modułów własnościowych. Ci co je mają niech je użytkują ale niech one nie idą w inne ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Ale ja nie rozmawiam o dekoderach własnych na których odbieramy PB(CP) , a o sprzęcie operatora . Brak możliwości cesji to ułomność Polsatu od zarania dziejów tv sat. Jak widzimy to z biegiem lat wciąż jest emejzing nie do przeskoczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 @patryszqale ja nie mam na myśli "cywilnych" dekoderów tylko sprzęcie operatora PB (CP) dekodery i moduły, które kiedyś kupowało się na własność. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Okey - źle odczytałem przekaz Oczywiście od PB otrzymałem info, że cesja nie jest w żadnym wypadku niemożliwa i PB na nią zgody nie wyraża Śmiech na sali na stojąco trwający 5 minut dla PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Ja mam 2 dekodery i jeden moduł CI+ z "promocyjną" umową na pakiet Rodzinny HD za 4,99 zł miesięcznie i też chciałem to przepisać na rodzinę ale gdzie tam nie ma mowy ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2021 Cyfrowy Polsat odmawia wykonania cesji sprzętu na inną osobę, gdy tym urządzeniem jej moduł CAM CI+. Kiedyś odmawiali, gdy na urządzeniach były zawarte umowy promocyjne - dedykowane dla wskazanych osób - a teraz odmawiają cesji dla modułów CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 Polsat Box odmawia już wszystkim dokonania jakiejkolwiek cesji chyba że abonent umiera - moduły CAM to jeszcze większy majstersztyk nie do przeskoczenia . CAMy nie będą wydawane gdy pojawi się nawet multiroom , jedyna wydawka to moduł CAM i nic więcej w umowie . Podobna akcja jest u konkurencji , tam zaczęła się akcja wygaszania CAM gdy jest on wydany jako multiroom na starych zasadach - oferowany jest dekoder operatora lub NOWA dodatkowa umowa na " dobrych zasadach " jeśli nie zdecydujemy się na taki manewr i umowa przechodzi na czas nieokreślony moduł CAM jest blokowany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 (edytowane) Mam kilka dekoderów własnościowych Samsung DSB-H370G z umowami (DRH2 i DRH6) na Darmowy HD. Niedawno pisali, że zgadzają się na przeprowadzenie cesji. Napisałem znowu i zobaczymy czy i to zablokowali. Faktycznie jest coś na rzeczy z tym "wykoszeniem CAMów"z obiegu, bo w odpowiedzi to zaznaczyli: "Ponownie informujemy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie usługi Telewizji Satelitarnej z modułem CAM. Stan własności sprzętu oraz czas nieokreślony Umowy nie mają żadnego wpływu na decyzję". Edytowane 19 Września 2021 przez Burito 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Jesteśmy z kolegą @ziomqw trakcie procedury cesji modułu CAM CI+ z aktywną umową DRH6 Darmowy HD z opcją zmiany na Mini HD. Wcześniej w kontakcie za pośrednictwem poczty e-mail dostałem "zgodę" Polsat Box na wykonanie procedury cesji na tym sprzęcie (wcześniejsza korespondencja była na nie). Wydrukowałem sobie tą zgodę, bo wiem jak to może być w Punkcie Polsat Box. Udaliśmy się wspólnie z kolegą @ziomq do wskazanego Punktu Polsat Box, na miejscu pracownik powiedział, że w Polsat Box nie przeprowadza się procedury cesji :). Mówi, że pracuje 3 lata w tej instytucji i nie słyszał o takiej procedurze. Delikatnie ale stanowczo poprosiłem go o zgłębienie tematu, przedkładając do wglądu moją korespondencję e-mail z Polsat Box. Pracownik poszedł się skonsultować z innym pracownikiem tego Punktu (pewnie z większym stażem), po czym wrócił i wypełnił wniosek o cesję, zaznaczając, że robi to zgodnie z korespondencją e-mail w której jest zgoda Polsat Box. Następnie dostaliśmy 3 egz. porozumienia, które podpisuje dotychczasowy abonent, nowy abonent. Odesłałem jeden egzemplarz do Polsat Box, drugi do nowego abonenta, a trzeci zostawiłem dla siebie. Czekamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Burito napisał: Odesłałem jeden egzemplarz do Polsat Box, drugi do nowego abonenta, a trzeci zostawiłem dla siebie. Czekamy. Odesłałeś? A to od czego jest pracownik punktu Polsat Box? Nie potrafił tego wprowadzić do systemu lub przekazać? Edytowane 21 Października 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Generalnie w Punkcie Polsat Box stawiasz się z nowym abonentem, gdzie po sprawdzeniu danych jest sporządzany wniosek o przeprowadzenie cesji. Następnie na adres Cesjonariusza lub Cedenta (do wyboru) są przesyłane 3 egz. porozumienia do podpisania przez każdą ze stron. Zgodnie z pismem Polsat Box "Po zapoznaniu się z treścią dokumentu i zaakceptowaniu jego postanowień, prosimy o podpisanie dokumentu w wyznaczonych do tego miejscach, a następnie odesłanie jednego egzemplarza na adres Cyfrowego Polsatu w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty otrzymania". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawal Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 8 godzin temu, tail# napisał: Odesłałeś? A to od czego jest pracownik punktu Polsat Box? Nie potrafił tego wprowadzić do systemu lub przekazać? W ubiegłym roku przeprowadzałem dwie cesje. Potwierdzam to co napisał @Burito. W Polsacie taka jest procedura. Jest to chore, ale nie masz wyboru. Albo zgadzasz się na nią, albo nici z cesji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) Oczywiście Polsat może odmówić wykonania cesji wg ichniego widzimisię Tym bardziej na sprzęcie własnościowym w prepaid - darmowy hd ( jeśli komuś zależy żeby mieć taki zestaw na siebie ) mogą nie wyrazić zgody na cesję. Edytowane 22 Października 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) @tweed77niestety takie mają prawo, co według mnie jeżeli chodzi o sprzęt własnościowy abonenta nie jest zbytnio "fair". Swego czasu polemizowałem z Polsat Box w sprawie wykonania cesji, skutecznie odmawiają, gdy na sprzęcie jest zawarta umowa promocyjna np. Rodzinny HD za 4,99 zł, która według nich jest dedykowana określonemu abonentowi. Taka była moja konwersacja z Polsat Box: "Uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 6 pkt 3 Regulaminu Świadczenia Usług, do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu". "Szanowny Panie Ponownie informujemy, że Cyfrowy Polsat nie przewiduje możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie usługi Telewizji Satelitarnej z modułem CAM. Stan własności sprzętu oraz czas nieokreślony Umowy nie mają żadnego wpływu na decyzję". Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że stanowisko Cyfrowego Polsatu w sprawie przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot zostało przedstawione w toku prowadzonej korespondencji i pozostaje ono niezmienne. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług karta do dekodera stanowi własność Cyfrowego Polsatu. W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Edytowane 22 Października 2021 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek9999 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 W dniu 21.10.2021 o 14:02, Burito napisał: Generalnie w Punkcie Polsat Box stawiasz się z nowym abonentem, gdzie po sprawdzeniu danych jest sporządzany wniosek o przeprowadzenie cesji. Następnie na adres Cesjonariusza lub Cedenta (do wyboru) są przesyłane 3 egz. porozumienia do podpisania przez każdą ze stron. Zgodnie z pismem Polsat Box "Po zapoznaniu się z treścią dokumentu i zaakceptowaniu jego postanowień, prosimy o podpisanie dokumentu w wyznaczonych do tego miejscach, a następnie odesłanie jednego egzemplarza na adres Cyfrowego Polsatu w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty otrzymania". Witam koledze udało się zrobić cesje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) Tak dokumenty w postaci Porozumienia przyszły do nas do miejsc zamieszkania, po podpisaniu przez wszystkie strony i odesłaniu jednego egzemplarza do Polsat Box moduł CAM CI+ został przepisany na nowego abonenta. Edytowane 18 Stycznia 2022 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Ja od 3 lat staram sie przepisać umowę z rodziców na siebie ale PB ma " indywidualne " podejście do każdego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Zależy jaka jest ta umowa, bo jeżeli promocyjna np. Rodzinny HD za 4,99 zł lub Familijny HD za 20 zł to nigdy się nie zgodzą na cesję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Pakiet L (4K) 3xMR nPVR rozrywkaHD hbo 12*50zł / 12*130zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Zależy jaka jest ta umowa, bo jeżeli promocyjna np. Rodzinny HD za 4,99 zł lub Familijny HD za 20 zł to nigdy się nie zgodzą na cesję.Upierdliwość level hard. Będzie na rodziców, a Patryszq dalej będzie oglądał i płacił. Nie rozumiem tego uporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Tego nikt nie ogarnia i logicznej tezy DLACZEGO nie potrafi postawić . Nie bo nie . Zakończenie kończącej się umowy i wzięcie niekorzystnej NOWEJ na mnie nowej też ich nie przekonało , ba nawet podjudziło do wydania opinii każdy abonent ma wybór i nie wyrażają zgody ze względów technicznych . Jakich . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Umowa jest na żonę . Chcieliśmy ją przepisać na mnie , ale PB odpisał że nie przewiduje czegoś takiego. To jak to jest można czy nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master2012 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 (edytowane) Pokaż im pod koniec umowy "środkowy palec" I zakończ współpracę. Dla mnie to glupie. W czym problem kto płaci. Przecież I tak sprawdzają w BIK. Jak sie nie ma zadłużenia to nie widzę przeciwskazan. Jak nie będzie płacić to I tak zrobia windykacje. Ale dla Polsatu wszyscy to g.... Edytowane 21 Stycznia 2022 przez Kiler Nie piszemy postów w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master2012 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 Właśnie dostałem odmowę zrobienia cesji. Dekoder PVR plus 3 multiroom. Umowa na czas nieokreślony już była. Jak była próba zrobienia cesji. Pracownik tego punktu dopisal na moja prośbę w tym dokumencie. Że jak nie przeniosa to wypowiem umowę. Ale kierownik tego Polsatu niejaki Kruszyński Piotr ma to w du... Powołuje się na regulamin 7 podpunkt 3. To chyba standard odpowiedzi. Umowa na czasie nieokreslonym żadnych zaległości. Ale coz będzie wypowiedzenie. Oni środkowy palec to ja także. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.