markopolo1975 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 A wysłałeś jako załącznik kserokopię dowodu nowego właściciela dekodera też przez e-maila? Chcę wysłać taki sam komplet dokumentów taki jak bym wysyłał listownie czyli scan dowodu i prośbę o przerejestrowanie. Oczywiście oba podpisane przez obie strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Czytałeś caly przebieg procesu cesji? Cyfrowy Polsat po otrzymaniu pisma z prośbą o przerejestrowanie wysyła porozumienie w 3 egz. które podpisuje dotyczczasowy właściciel i nowy właściciel. Jeden taki oryginalny egzemplarz w formie papierowej ma wrócić do Cyfrowego Polsatu. Pozostałe egzemplarze pozostaja dla stron. Więc forma papierowa jest niezbędna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okti51 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Tak, skan dowodu również wysyłałem. Wraz z porozumieniem przysyłają opłaconą kopertę, więc nie powinno to stanowić żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Takie szastanie czyimiś danymi osobowymi i skanem dowodu osobistego to nic dobrego. Ja bym się na przykład nie zgodził, żeby obca mi osoba wysyłała e-mailem skan mojego dowodu osobistego, który gdzieś tam zawsze się odkłada na serwerach. Dbajmy o ochronę swoich danych osobowych, bo kiedyś może przyjść do nas jakieś wezwanie do zapłaty za kredyt którego nie wzieliśmy. Dlatego ja nigdy nikomu nie udostępniałem skanu swego dowodu osobistego a prosiłem o przysłanie do mnie w wersji papierowej i podpisanej przez "stareg" abonenta pisma w sprawie cesji i sam dołączałem skan swego d.o i wysyłałem do CP. edit. Odpowiedź CP w sprawie cesji: "Szanowny Panie Wyjaśniamy, że w przypadku chęci przerejestrowania dekodera jego właściciel powinien przesłać listem na adres Cyfrowego Polsatu prośbę o zmianę danych Abonenta. Dodatkowo należy przesłać dane nowego użytkownika takie jak imię, nazwisko, numer PESEL, kserokopię dowodu osobistego, adres zameldowania oraz adres do korespondencji. Po otrzymaniu w/w prośby (dostarczeniu kompletu danych) Cyfrowy Polsat wyśle Porozumienie Dotyczące Przeniesienia Praw I Obowiązków Z Umowy Programowej, które jest jednocześnie zgodą Cyfrowego Polsatu na zmianę danych abonenta." "Listownie" a nie drogą elektroniczną..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okti51 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Przed złożeniem cesji również pisałem do CP i dostałem taką odpowiedź (wiadomość z 14 kwietnia) "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że w celu przerejestrowania dekodera jego właściciel powinien przesłać wniosek o zmianę danych Abonenta. Wniosek powinien zawierać: - dane pozwalające na identyfikację (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera), - kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego Abonenta (np. dowód osobisty), - dane korespondencyjne nowego Abonenta. Pismo można przesłać listownie, mailem (w załączniku w formie skanu) na adres kontakt@cyfrowypolsat.pl lub faxem pod nr 22 356 66 77. Po otrzymaniu wniosku Cyfrowy Polsat prześle do dotychczasowego Klienta Porozumienie Dotyczące Przeniesienia Praw i Obowiązków Z Umowy Programowej. Jeden egzemplarz własnoręcznie podpisanego Porozumienia należy odesłać na adres Cyfrowego Polsatu." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Czyli forma papierowa obowiązuje jedynie jak przesyłamy podpisane przez strony porozumienie. Widzisz mi odpisali, ze tylko listownie. edit: Napisałem ponownie do CP aby uściślić formę przekazu pisma: "Szanowny Panie Zgodnie z odpowiedzią udzieloną Panu w poprzednim formularzu wniosek o cesję należy przesłać listownie na adres Cyfrowego Polsatu." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okti51 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Pewnie dlatego, że dopytywałem czy można to załatwić mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam co mam zrobić jak sprzedałem kilka lat temu na aukcji moduł cam Polsatu, osba której sprzedałem moduł zadeklarowała cesje, dokumenty z Polsatu były do niej wysłane ale ona nie odesłała ich do Polsatu. Chciał bym by moduł nie widniał na mnie w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Dlatego wysyła się do nowego abonenta dekoder lub moduł dopiero jak Cyfrowy Polsat otrzyma jeden egzemplarz podpisanego przez strony porozumienia. Teraz możesz jedynie apelować do kontrahenta, aby się wywiązał z umowy pomiędzy wami. Mam pomysła: Masz może "swój" egzemplarz podpisanego przez nowego właściciela porozumienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Niestety nie mam tylko porozumienie które dostałem od Polsatu dwie poszły do niego. Nieszczęście cam jest bez umowy. Pisałem ostatnio do gostka niestety odpisał że nie jest zainteresowany przerejestrowaniem. Brak cesji to jest chyba nie dotrzymanie warunków umowy którą ze mną zawarł przez portal aukcyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Jeżeli taką informację zawarłeś w aukcji to tak, pozostaje droga cywilna, pozew sądowy. Jeszcze możesz zadzwonić lub napisać do Cyfrowego Polsatu, aby zablokowali moduł z uwagi na fakt, iż wpadł w niepowołane ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Niestety nie pamiętam co pisałem na aukcji, minęło w styczniu 4 lata. Nie dawno dowiedziałem się że nie został przerejestrowany myślałem że wszystko jest dobrze. Tak się zastanawiam czy podpisując umowę na Mini hd z przejściem na darmowy HD będę mógł wymienić utracony sprzęt z karą na nowy. Usunięty wtedy by był stary a w to miejsce wyszedł by nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Co do utraconego to nie wiem, ja wymieniałem moduł CI na CI+ ale to sztuka za sztukę. Jak nie napiszesz do CP to się nie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Utracony udostępniony to wiem ze wymienią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 A własnościowy to nie wiem. W ICOK masz zakładkę, gdzie można napisać do CP, wchodzisz w napisz do nas/telewizja/numer karty/utrata sprzetu. Ja bym to zgłosił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 @markopolo1975 mam taką samą sytuację, sprzedałem dekoder znajomemu znajomego i nikt nie pamięta już kto to był. Pisałem do CP i za nic nie da się wyrejestrować dekodera. Ciągle widnieje na moim koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 @torre24 Ja wiem kto ma ten moduł tylko ta osoba nie jest zainteresowana cesją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 To trzeba mu ten moduł zablokować..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Tak się zastanawiam czy podpisując umowę na Mini hd z przejściem na darmowy HD będę mógł wymienić utracony sprzęt z karą na nowy. Usunięty wtedy by był stary a w to miejsce wyszedł by nowy? Nie, ten myk nie przejdzie. Własnościowy sprzęt będzie przypisany Tobie w systemach CP do czasu cesji lub odesłania karty do CP. Jeśli istnieje ryzyko, że obecny posiadacz modułu może znać Twoje dane wystarczające do zawarcia umowy przez telefon, to sugeruję napisać do CP opisując całą sytuację, aby ustrzec się ewentualnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ja się zastanawiam czy nie za pomocą portalu aukcyjnego wymusić cesje, bo to jest nie wywiązanie się z umowy, tak mi się przynajmniej wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Allegro może jedynie zaapelować do kontrahenta o wywiązanie się z umowy i wskaże tobie ścieżkę dochodzenia swoich roszczeń czyt. prawną. Zadzwoń do tegoż pana i powiedz, że jak cesji nie zrobi to zablokujesz moduł z kartą, masz takie prawo, bo formalnie jesteś jego właścicielem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Napisałem do gościa by się wywiązał z umowy kupna sprzedaży lub inne propozycje z jego strony. Czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Powiem, że sobie przypomniałeś o tym po kilku latach, zamiast od razu przypilnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ja dopełniłem wszystkiego wtedy, nie logowałem się do icok to nie wiedziałem. Myślałem Ze wszystko jest załatwione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ja zawsze wysyłam do nowego abonenta wszystkie trzy podpisane egzemplarze porozumienia i oczekuję zwrotu jednego egzemplarza dla mnie, oczywiście przez niego podpisanego. Robiłem cesję już z 15 razy i zawsze było dobrze, bo się zabezpieczałem, że wysyłam dekoder/moduł dopiero jak wszelkie formalności zostaną wypełnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.