ajoter Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 No i zadzwonił ten pan konsultant CP w związku z wypowiedziana umową. I zaczęło sie pier..... o szopenie całe 20 min. Dlaczego chce pan zrezygnować??!?!? Im bardziej byłem uparty to on cały czas sie nakręcał. Chciał wcisną mi umowe na 15 miesiecy pakiet chyba familijny za +/- 30 zł Przyzna pan Panie ....... że taka oferta jest atrakcyjna? NIE I dalej zaczął nawijać no ale dlaczego. Na koniec tej rozmowy już słychać było po głosie że był lekko mówiąc zły powiedział to muszę jeszcze sprawdzić Pana umowę czy kanał Love był gwarantowany No kurde myślał że zacznę krzyczeć nie sprawdzaj czy co. Co mi utkwiło w pamięci to to że na własna odpowiedzialność i na własny koszt mam im dekoder odesłać. Tak wiec odpowiedziałem temu jakże miłemu Panu że na waszej stronie jest napisane że dekoder mogę oddac do dowolnego punktu obsługi klienta CP.Odpowiedział ma pan 30 dni. Dziękuje za rozmowe, Dowidzenia . pffff Pytanie do Was czy musze mieć jakieś pismo od CP jak bede oddawał dekoder czy po prostu ide, oddaje dekoder i prosze gościa w punkcie żeby dał mi jakis papier i tyle?? No,to jestem wolny od CP Jak szybko rejestrują wypowiedzenie umowy w systemie? Wypowiedzenie wysłałem w poniedziałek i go nadal nie ma, bo czas trwania umowy wynosi 16 miesięcy. Ja wysłałem w Piątek po 17 . Według statusu na stronie poczty pismo dotarło do nich we wtorek po 17 a dzisiaj było zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Pytanie do Was czy musze mieć jakieś pismo od CP jak bede oddawał dekoder czy po prostu ide, oddaje dekoder i prosze gościa w punkcie żeby dał mi jakis papier i tyle?? Nic na [beep] Autoryzowany punkt klienta CP zobowiązany jest wydać ci pismo dokumentujące, że przyjęty został sprzęt z konkretną datą i najlepiej jakąś adnotacją że urządzenie jest sprawne i kompletne z pilotem itd. - Natomiast przedstawiciel CP zaloguje się do systemu i będzie widział, że umowa wygasła co stanowi podstawę do przyjęcia sprzętu Tak więc do APS tylko ze sprzętem bez karteluszek, no chyba, że coś by w systemie osoba rejestrująca wypowiedzenie namieszała wówczas należało by złożyć telefonicznie reklamacje, no i otrzymac zaświadczenie z punku o "trudnościach administracyjnych" - w ten sposób zabezpieczasz się przed bezpodstawnym oskarżeniem o przekroczenie mitycznego terminu 30 dni na oddanie dekodera, co skutkować może kara umowną. Sytuacja tu opisane są rzadkością ale warto mieć [beep]ochron na każda okoliczność, skoro już o tym mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek25 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Dzis juz jedna umowa wypowiedziana. Zostaje jeszcze jedna ale po 20 oferta specjalnie dla mnie. Oczywiacie pani ktora dzwonila powiedziala na poczatku ze jest cyfrowemu polsatowi przykro ze wypowiedzienie zostalo zlozone i to na dwie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 abonentowi również jest bardzo przykro, że operator nie jest w stanie wywiązać się z umowy którą sam zaproponował , abonentowi jest również bardzo przykro, że pomimo zmiany warunków proponowanych , ten nie otrzymał żadnej informacji o zmianie oferty programowej i informacji o możliwości wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia. Na całe szczęście może 1% abonentów to osoby oświecone dzięki wiedzy czerpanej z tego forum a jako nowy klient otrzymujemy w ramach świątecznej oferty 6 miesięcy gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Majac multioferte z numerem telefonu tez moge rozwiazac umowe odnosnie kanalu Love? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrot Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Mam takie pytanko, bo już się trochę pogubiłem Posiadam pakiet familijny HD z opcją multiroom i mam w związku z tym kilka pytań. Czy istnieje nadal możliwość wysłania wypowiedzenia? Składając wypowiedzenie, muszę gdzieś zaznaczyć to, że posiadam multiroom, czy podanie numeru umowy wystarczy? Pewnie moje pytania mają bardzo prostą odpowiedź, ale jest tak jak napisałem we wstępie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 A te dekodery, to oddajecie z kartonem w który był zapakowany, czy bez? Bo ja np ten karton wywaliłem A co do "super ofert" po wypowiedzeniu umowy. Moje wypowiedzenie zaksięgowali w systemie już kilka dni temu i do tej pory nikt nie zadzwonił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Możesz oddać bez kartonu. Zapytałem o to kobietę z DUKu w dniu wczorajszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 O, no to fajnie, bo już się obawiałem, że może jakiś problem będą robić Pamiętam jak oddawałem dekoder z N-ki, to zaniosłem cały komplet z kartonem, instrukcją obsługi i kablem scart, tak jak go dostałem w dniu podpisania umowy. W punkcie gość wyjął z pudełka dekoder i zabrał, a karton, instrukcję i kabel scart, które były w komplecie razem z dekoderem kazał mi zabrać. Powiedział, że mu to niepotrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Co punkt, to inne podejście, jak ja zdawałem n-ke to musiało być wszystko w pudełku i nawet kable policzyli, pilot musiał być bez uszkodzeń, w orange tv to samo, upominali się jak jednego kabelka brakowało, a pudełko choćby porwane ale musiało być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strashak Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Czy jest jakąś możliwość sprawdzenia czy miałem w ofercie kanał love?. Umowę zawierałem w 2012 roku pakiet familijny hd? W maju przedłużyłem na max HD. Czy taki kanał miałem w ofercie? Dodatkowo dostałem dzisiaj pismo o zmianie regulaminu dot. Mniej więcej tego, że mam obowiązek oddania dekodera i takie tam. Czy mogę wypowiedzieć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Możesz wypowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warus88 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Panowie takie małe pytanko cyfrowy polsat dostał wypowiedzenie umowy odemnie 25.11.2013 okres rozliczeniowy kończy sie 04.12.2013 a na ico do zapłaty mam juz 0 zł a dzis dostałem na meila od nich fakture do zapłaty o co biega ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave871 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam mam taki problem 8 stycznia 2010 roku podpisałem umowę na 29 miesięcy miałem w nim gwarantowany kanał wedding tv,następnie w listopadzie 2011 zadzwonił do mnie konsultant i namówił mnie na kolejną umowę na 29 miesięcy i teraz mam drugą umowę od 4 listopada 2011. Więc na którą umowę mam pisać wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 na drugą, pierwsza już cię nie obowiązuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @dave871 skoro masz nową umowę od 4 listopada 2011 to zdecydowanie powołujesz się na ostatnio podpisaną. @warus88 zakręcili się i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave871 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 dzieki za szybką odpowiedz tiko i arczi1280 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbaj Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Wypowiedzenie wysłane 26-go priorytetem poleconym, doręczone 27-go, a dzisiaj na koncie internetowym w ICOK - następna płatność 09-12-2013r -"0 zł " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Całe to zamieszanie z Love, mało interesująca oferta świąteczna chyba nie poprawi sytuacji CP. Może się okazać, że będzie więcej wypowiedzeń jak podpisanych umów Może jeszcze się pokuszą na jakąś promocję ku uciesze wielu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam. Trochę sobie namieszałem wysyłając wypowiedzenie. Pisząc wypowiedzenie na pakiet Rodzinny HD wpisałem zły ID kontraktu i rozwiązała mi się umowa na której mam obecnie pakiet Mini HD. Ta umowa co się rozwiązała to była na pakiet Rodzinny HD z możliwością zejścia do Mini HD,co zresztą parę miesięcy temu uczyniłem. Gdy zobaczyłem w ICOK że rozwiązała się umowa na obecny w tej chwili pakiet Mini HD to zadzwoniłem do CP i zapytałem się co i jak mam zrobić aby nie było kary za zerwanie umowy,ponieważ w pakiecie Mini HD nie było gwarantowanego pakietu "Love" Pani z infolinii odpowiedziała mi że ta umowa zerwie się bezkarnie ponieważ mam umowę na pakiet Rodzinny HD z możliwością zejścia do pakietu Mini HD. Pani powiedziała że w systemie widnieje umowa na pakiet Rodzinny HD z opcją Mini HD za 14,90 PLN i że cyfrowy polsat uznał wypowiedzenie i żadnej kary mi nie policzą. Ma ta pani rację? Czy jeszcze raz zadzwonić do CP i porozmawiać z innym konsultantem? PS. Jeśli tak można to zerwę jeszcze 4 takie same umowy na których w tej chwili jest pakiet Mini HD. Mam pytanie: Czy jak będę chciał zerwać te 4 umowy, to czy te 4 wypowiedzenia można wysłać w jednym liście poleconym priorytetowym z po, aby trochę przyciąć koszty listów? Z góry dzięki za odpowiedzi. EDIT: Dzwoniłem do drugiego konsultanta CP,tym razem pana i pan potwierdził że żadnej kary nie będzie i powiedział mi że mogę bezkarnie rozwiązać pozostałe umowy na pakiet Rodzinny HD z możliwością zejścia do pakietu Mini HD, nawet jak w tej chwili mam i płacę za pakiet Mini HD. Mi to jest nawet na rękę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Ja jednak stawiam na to przestawione oferty nie są ostatecznymi świątecznym ofertami CP. Sam rozwiązałem dzisiaj jedna umowę a drugą przedłużyłem na korzystniejszych warunkach niż miałem dotychczas. Jeżeli komuś kończy się okres rozliczeniowy w granicach 15 - 20 grudnia radzę poczekać cierpliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 nie znam kiedy podpisywałem umowę ani nr umowy. Więc moge wypowiedzenie wysłać takie?: Miejscowość, dn. 28.11.2013 Imię i nazwisko: xxx Pesel: xxx Adres: xxx Nr karty dekodera: xxx Cyfrowy Polsat S.A Ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie mojej umowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Decyzję swą motywuję tym, iż z oferty został usunięty kanał LOVE (dawniej Wedding TV), który był kanałem gwarantowanym w mojej umowie. Z Poważaniem, Xxx xxx (tutaj czytelny popdis) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Nie popadajmy w skrajności . W zupełności wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 tu wiele ludzi pisało, że trzeba znać numer umowy lub datę kiedy się nią podpisało. A ja nie znam ani daty, ani nr umowy, ani nr seryjnego dekodera. Tylko z poziomu menu nr karty dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Cóż wyjaśnień nigdy nie za wiele, a i tak wątpliwości pozostaną. W dniu dzisiejszym rozwiązałem jedna umowę a drugą przedłużyłem, podając tylko0 numer dekodera, numer aktywnej karty, pesel i8 oczywiście inne swoje dane. Nie podawałem daty umowy ani jej numeru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.