Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Z dniem 30.11.2023r. moja umowa przeszła na czas nieokreślony. Mam pełen pakiet (bez History i ero). W związku z podwyżkami cen za pakiety, chciałbym zrezygnować z Viaplay, Canal+ 4k i Mistrzowskiej piłki. Konsultant przyjął rezygnację, ale ze skutkiem na koniec miesiąca. Moje pytanie brzmi - czy można zrezygnować ze skutkiem natychmiastowym? W trakcie trwania okresu minimalnego jest przecież taka możliwość, tylko wtedy wiąże się to z karą umowną związaną z wysokością udzielonych rabatów. Po okresie minimalnym nie mam już rabatów, więc na chłopski rozum, powinienem móc zrezygnować z dnia na dzień bezkosztowo. Oczywiście konsultant przekazuje, że nie ma takiej możliwości, ale już niejednokrotnie spotkałem się z wprowadzeniem w błąd przez obsługę C+, więc wolę dopytać bardziej doświadczonych kolegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MajkelOla napisał(a):

Dzień dobry,

Z dniem 30.11.2023r. moja umowa przeszła na czas nieokreślony. Mam pełen pakiet (bez History i ero). W związku z podwyżkami cen za pakiety, chciałbym zrezygnować z Viaplay, Canal+ 4k i Mistrzowskiej piłki. Konsultant przyjął rezygnację, ale ze skutkiem na koniec miesiąca. Moje pytanie brzmi - czy można zrezygnować ze skutkiem natychmiastowym? W trakcie trwania okresu minimalnego jest przecież taka możliwość, tylko wtedy wiąże się to z karą umowną związaną z wysokością udzielonych rabatów. Po okresie minimalnym nie mam już rabatów, więc na chłopski rozum, powinienem móc zrezygnować z dnia na dzień bezkosztowo. Oczywiście konsultant przekazuje, że nie ma takiej możliwości, ale już niejednokrotnie spotkałem się z wprowadzeniem w błąd przez obsługę C+, więc wolę dopytać bardziej doświadczonych kolegów.

Twój okres rozliczeniowy zawsze zaczyna się pierwszego dnia miesiąca i kończy ostatniego dnia miesiąca - tak jak każdego w Canal+. 

Umowa na czas nieokreślony nie przynosi w tej kwestii żadnych zmian. Więc jeżeli chcesz coś wyłączyć to zawsze do ostatniego dnia miesiąca, by od pierwszego się nie naliczyło na kolejny miesiąc. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikołajki w Platformie C+. Zadzwoniłem pod numer 22 3104747 i otrzymałem HBO i HBO Max 0 zł 3 m i 29,99 zł/m dla Abonentów (06/22) czyli:

- HBO oraz HBO MAX w cenie 0 zł od  01/01/2024 dodo 31/03/2024

- 29,99 zł od 01/04/2024 do czasu dezaktywacji usługi czyli z możliwością wyłączenia do 31.03.2024.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2023 o 12:46, markar napisał(a):

Mikołajki w Platformie C+. Zadzwoniłem pod numer 22 3104747 i otrzymałem HBO i HBO Max 0 zł 3 m i 29,99 zł/m dla Abonentów (06/22) czyli:

- HBO oraz HBO MAX w cenie 0 zł od  01/01/2024 dodo 31/03/2024

- 29,99 zł od 01/04/2024 do czasu dezaktywacji usługi czyli z możliwością wyłączenia do 31.03.2024.

 

Rozochocony otrzymaną ofertą zadzwoniłem jeszcze raz. I otrzymałem  Playera: "PLAYER (z reklamami) 0 zł 6 m dla Abonentów (11/23)" za 0 zł do końca czerwca 2024.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...