Skocz do zawartości

4K DualBox+ (ADB-G9SE)


Dj.Graal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Jak wchodzę w ustawienia i w Łącze HDMI to pokazuje mi tam aktualną rozdzielczość na 3840×2160 i 50Hz.

Poniżej w obsługiwanych mam 3840×2160 60Hz.

Od czego to zależy by zamiast częstotliwości 50Hz było wyświetlane w 60Hz ? i Czy to 10 Hz coś zmieni ?

 

Kabel HDMI 2.1 TV Samsung 100Hz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle to wiem. Tylko nie takie było moje pytanie.

 

Moja wyświetlana rozdzielczość jest w 50Hz ale poniżej na liście w akceptowalnych mam że może być 60Hz.

Napiszcie jak jest u Was i jak dojść do tych 60Hz ? No chyba, że to jakiś ograniczenia dekodera ale wtedy nie było by chyba tej wartości na "akceptowalnych".

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2024 o 16:36, catnip napisał(a):

z choinki sie urwaliscie?

takie reklamy sa od dobrych 10 lat!

dostaja je abo, ktorzy wyrazili zgode na otrzymywanie info marketingowych co daje znizke bodajze 5 zl na abo.

nie jest to nic nowego i funkcjonuje od lat, a na forum bylo o tym setki razy.

Szukalem ale nie znalazlem tutaj zadnych innych postow o samoczynnym przelaczaniu sie dekodera na kanal 30. Zgody marketingowe dotycza zdaje sie zbierania informacji o ogladanych programach, kontaktu telefonicznego / mejlowego / smsow itp. a nie tego, ze dekoder sam sobie zmienia kanal zeby wyswietlic reklamy. Jestem abonentem od klikunastu lat, zgody mam wlaczone od kiedy sie pojawily i nigdy wczesniej sie z czyms takim nie spotkalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slabo szukales. nie zawsze przelacza sie na kanal 30, tylko na taki, jaki promuje operator.

pierwsze z brzegu - 3 lata temu to samo dyskutowane na ultraboxach: https://forum.satkurier.pl/topic/30983-4k-ultrabox-g9-adb-ncp-3670sf-jada/?do=findComment&comment=1635366

nie spotkales sie, bo nie wysylaja wszystkim stale, a tylko jesli ktos wpada w oferte, ktora mozna dosprzedac.

 

i zgody dotycza tez dekoderow, poszukaj sobie w umowie.

Cytat

Zgoda na używanie przez CANAL+ Polska S.A. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego.

jest tak od wielu lat.

mozna sie wypisac, to bedzie kosztowalo piatala na miesiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2024 o 21:21, Dr.STech napisał(a):

Te informacje to jest to co potrafi telewizor, a nie co możesz wybrać na dekoderze. 

Jeżeli to była odpowiedz do moich pytań to odpowiadam.

Nie są to informację co potrafi TV a raczej co potrafi dekoder.

I możesz to zmieniać na dekoderze. Wystarczy, że w rozdzielczości zmienisz z 4K czyli 2160p na 1080i i jak wejdziesz ponownie w "łacze HDMi" to wyświetli się tam mniejsza rozdzielczość.

Tak samo jak dasz jakiś stary kabel nie obsługujący 4K to dekoder nie będzie w stanie wysłać sygnału w 4K.

 

ja mam wysyłany sygnał z dekodera w 50Hz ale chciałbym wiedzieć jak dojść do 60Hz bo poniżej w Akceptowalnych rozdzielczościach jest możliwośc by było te 3840x2160 w 60Hz.

A mam kabel który obsługuje HDMi 2.1 czyli obsługę 4K 120Hz i TV 100Hz.

 

Czy ktoś z Was ma wyświetlaną rozdzielczość 3840x2160 w 60Hz ?? czy może tak jak ja 50Hz.

 

PS.

I jeszcze ze strony satkurier.pl. test dekodera i ustawienia.

"Łącze HDMI pokazuje aktualnie ustawioną rozdzielczość oraz listę innych akceptowanych rozdzielczości, obsługiwane audio czy wsparcie HDR".

https://satkurier.pl/news/225701/test-dekodera-4k-dualbox.html/1

 

Edytowane przez MarcinFC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarcinFC napisał(a):

Czy ktoś z Was ma wyświetlaną rozdzielczość 3840x2160 w 60Hz ?? czy może tak jak ja 50Hz.

 

Nikt nie ma, bo dekoder nie pozwala zmienić parametru odświeżania. Zmieniać można jedynie rozdzielczość jaka ma być wysyłana. Być może np. na aplikacji Netflixa dekoder potrafi wysłać 60Hz ale nie sądzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarcinFC napisał(a):

 

PS.

I jeszcze ze strony satkurier.pl. test dekodera i ustawienia.

"Łącze HDMI pokazuje aktualnie ustawioną rozdzielczość oraz listę innych akceptowanych rozdzielczości, obsługiwane audio czy wsparcie HDR".

https://satkurier.pl/news/225701/test-dekodera-4k-dualbox.html/1

 

Inne akceptowalne przez telewizor, co nie oznacza, że możesz je wybrać na dekoderze. Podłącz tv 8k to zobaczysz tam rozdzielczość 7680 × 4320. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dr.STech napisał(a):

Inne akceptowalne przez telewizor, co nie oznacza, że możesz je wybrać na dekoderze. Podłącz tv 8k to zobaczysz tam rozdzielczość 7680 × 4320. 

Ten dekoder nie obsługuje 8K więc nie wyświetli i nie zobaczę.

 

Godzinę temu, Pawel napisał(a):

Nikt nie ma, bo dekoder nie pozwala zmienić parametru odświeżania. Zmieniać można jedynie rozdzielczość jaka ma być wysyłana. Być może np. na aplikacji Netflixa dekoder potrafi wysłać 60Hz ale nie sądzę.

 

Ja wiem ze tego nie można nigdzie włączyć czy wybrać. Chodziło mi o to jak mają inni. Może ktoś ma 60Hz a ja nie mam bo np mam kabel zj..... lub coś z dekoderem nie tak.

 

W specyfikacji dekodera też nigdzie nie znalazłem jaka jest jego max wysyłana częstotliwość. Ale skoro w akceptowalnych jest to 60 stąd moje pytanie było.

Edytowane przez MarcinFC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2023 o 20:40, azzu napisał(a):

Czesc. posiadam dekoder 4k dualbox. zauwazyłem, ze m.in kanał stopklatka i zoom tv mają strasznie ciemny ekran w porównaniu do innych kanałow. Nie wiem czy to tylko tak na tych 2 kanałach czy jakieś inne też tak mają. Ma ktoś z was tez tak i czy da się to jakos rozjasnic?

Też tak mam na tym dekoderze ciemny obraz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do posiadających ten dekoder:

- Czy jak macie ustawione wyjście video z dekodera na 2160p to menu ekranowe pokrywa cały ekran, czy też tak jak na JADA z prawej krawędzi widać obraz z TV?

- Jak działa poruszanie się po menu/liście kanałów? Płynnie czy muli jak na JADA po ostatniej aktualizacji softu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, _Artek_ napisał(a):

A ja mam pytanie czy do multi bez dysku i na jednym kablu lepsza Jada czy dual?

Kiedy nowa aktualizacja na 4dualbox+ co poprawi jakość obrazu i kolory trochę jest dobrze a trochę mogli by poprawić 4kdualbox+ weź do multirum 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, na drugiej umowie mam zestaw:

- dekoder główny Dualbox+
- dekoder dodatkowy Dualbox+.

 

Od początku męczę się z multiroomem, dekoder dodatkowy co chwilę blokuje się i twierdzi, że nie ma połączenia z dekoderem głównym. Stosowałem już różne kombinacje, nawet pokusiłem się o wymianę dekodera na nowy, ale bez rezultatu. 

Czy mieliście taki problem?

 

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Dekoder po wyłączeniu odłącza się od sieci wi-fi (widzę w aplikacji od routera), czy w Waszych dualboxach też tak jest? Na pierwszej umowie mam Ultraboxy i one podłączone są do wi-fi cały czas.

Edytowane przez lastonecatch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2024 o 22:06, lastonecatch napisał(a):

Cześć, na drugiej umowie mam zestaw:

- dekoder główny Dualbox+
- dekoder dodatkowy Dualbox+.

 

Od początku męczę się z multiroomem, dekoder dodatkowy co chwilę blokuje się i twierdzi, że nie ma połączenia z dekoderem głównym. Stosowałem już różne kombinacje, nawet pokusiłem się o wymianę dekodera na nowy, ale bez rezultatu. 

Czy mieliście taki problem?

 

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Dekoder po wyłączeniu odłącza się od sieci wi-fi (widzę w aplikacji od routera), czy w Waszych dualboxach też tak jest? Na pierwszej umowie mam Ultraboxy i one podłączone są do wi-fi cały czas.


Problem z blokadą dekodera dodatkowego chyba został rozwiązany - na 100% będę wiedział pod koniec tygodnia. 
 

Ale nadal występuje sytuacja z odłączaniem się od wi-fi. Dekoder dodatkowy codziennie po wyłączeniu około 22 odłącza się od wi-fi, a rano o 7 do tego wi-fi się podłącza. W dzień jest podłączony cały czas, nawet jak jest wyłączony. Może w nocy jakaś bariera w pokoju powstaje? Przedziwna sytuacja… 😅 mieliście tak może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, lastonecatch napisał(a):

Ale nadal występuje sytuacja z odłączaniem się od wi-fi. Dekoder dodatkowy codziennie po wyłączeniu około 22 odłącza się od wi-fi, a rano o 7 do tego wi-fi się podłącza. W dzień jest podłączony cały czas, nawet jak jest wyłączony. Może w nocy jakaś bariera w pokoju powstaje? Przedziwna sytuacja… 😅 mieliście tak może?

Problem rozwiązany, fabryczne po raz drugi :)

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
34 minuty temu, krz021 napisał(a):

W nocy z 19.03 na 20.03 udostępnimy nowe oprogramowanie wszystkim pozostałym dekoderom 4K DualBOX+ u Abonentów.

Super że będzie aktualizacja ciekawe co poprawią w tej aktualizacji 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...