swojadroga Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 @markar co Ci dali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordon555 Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 W sobotę przedłużyłem umowę z DUK - 24/6, Familijny Max, Pakiet Film, Pakiet Sport, Pakiet Cinemax, Multiroom, PSP, On The Go za 75 zł. Do tego przez miesiąc za free HBO i Eleven, a VOD przez 6 m-cy. Kanały już aktywowali, więc zyskałem jeszcze pół miesiąca. Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 23 godziny temu, swojadroga napisał: @markar co Ci dali? Moduł CAM z pakietem Rodzinnym HD za 4,99 - było. A jest: ten sam pakiet za 5 zł w opcji 24/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prwsk Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Mam archiwalny pakiet "Mini HD". Kiedyś umowa za 4,99 , potem przeszło na 4,99 na czas nieokreślony. Pod wpływem tego co tu czytam, zamówiłem kontakt z CP w celu zmiany mojego pakietu "Mini HD" na "Rodzinny HD" z Cinemax, czy też bez, licząc, że w przynajmniej w tej drugiej opcji (bez Cinemax) dalej będzie 5zł, a dojdzie m.in. Polsat Sport Extra. A tu nic. Odpowiedź, że minimum 15 zł, że nie ma żadnej innej oferty. Mam do marca nc+ i na razie ten Polsat to dla mnie tylko dla Polsat Sport. Jak zamienić ten Mini HD na Rodzinny HD i dalej płacić 5 zł, przynajmniej do marca? Edytowane 20 Listopada 2018 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Wysyłasz wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony. Pismo do Polsatu składasz w APS. Następnie kontakt z DUK Polsatu i masz Rodzinny HD za 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Jestem na wypowiedzeniu umowy.Początkowo miałem zamiar pożegnać się z Polsatem ale po porównaniu ofert z kablówką zastanawiam się nad Familijnym Max HD (miałem Premium Max 24m-ce).Ktoś zna oferty na przedłużenie z tym pakietem?Pamiętam że kiedyś @Swojadroga miał w sygnaturce i przechodziło się do odpowiedniego postu.Interesują mnie wszystkie możliwe rozwiązania czasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Pakiet Familijny Max za 30 zł jest jak najbardziej dostępny. Oczywiście po złożeniu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 (edytowane) Wczoraj złożyłem wypowiedzenie umowy. Obecnie 12/3 Premium Max, do tego 5 zł multiroom i 5 zł Evobox. Co najbardziej się opłaci teraz wziąć, aby była Liga Mistrzów? Edytowane 22 Listopada 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Właśnie przedłużyłem umowę, poprzednia 12/3, Familijny Max HD + Cinemax HD + Film HD + Sport HD, multiroom (Evobox oraz HD3000), miesięcznie 75 zł (w tym 5zł za dekoder). Obecnie otrzymałem: to co powyżej ale 15/3 oraz gratis: - VOD (3 miesiące) - HBO HD HBO GO (1 miesiąc) - Eleven Sports HD (1 miesiąc) - pakiet Rozrywka HD (1 miesiąc). Nie wiem czy można było więcej ugrać (np. Polsat Sport Premium), ale mi na nim nie zależało więc nie pytałem. Fajnie, że będę mógł przetestować HBO i Rozrywka Edytowane 22 Listopada 2018 przez dzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekao Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 W sobotę złożyłem wypowiedzenie. Dziś dzwonili z CP i otrzymałem to co miałem za 75 zł z multiroom w formacie 12/3. Czyli tak jak chciałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Czyli cena pozostała ta sama? I czy umowa była inna wcześniej? Edytowane 22 Listopada 2018 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekao Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Cena ta sama (no dobra, 1 grosz więcej jest). Wcześniej była umowa 15/3. Mogłem się zapytać, ile drożej by kosztowało PSP, ale nie jestem wielkim fanem piłki nożnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 W dniu 10.11.2018 o 20:04, tweed77 napisał: Mi zostało na jednej umowie na sprzęcie własnościowym 20 miesięcy na pakiet Rodzinny HD + Cinemax HD za 20 zł. Złożyłem wypowiedzenie umowy. Po zarejestrowaniu wypowiedzenie w DUK mam Rodzinny HD za 5 zł, umowa na 24 miesiące. Premium Max - 12 miesięcy do końca - złożone wypowiedzenie. Zarejestrowane ale brak ofert. Za duży kaliber cenowy póki co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 12 miesięcy? Jak można tak szybko wysyłać wypowiedzenie i liczyć na dobre oferty? Kolego, za pół roku coś ciekawego dla ciebie pewnie się znajdzie, a teraz to tylko będą oferty dla Januszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Czy z okazji "Black Friday" da się może obecnie w Cyfrowym Polsacie, w ramach oferty przedłużeniowej, "wyszarpać" coś więcej, niż tylko standardową ofertę? Pytam tak z czystej ciekawości, bo aktualnie od czterech już dni jestem na wypowiedzeniu umowy. DUK, póki co, jeszcze się ze mną nie kontaktował w sprawie propozycji przedłużenia umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Co kilka miesięcy masz gratisy, chyba Ci to wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Wystarczy, nie wystarczy, mimo wszystko można chyba zapytać, prawda? Ja właśnie jestem już "po". Dzisiaj ok. godz. 20:00 zadzwonił do mnie konsultant z DUK. Moja rozmowa z nim w ogóle zaczęła się od tego, że konsultant najpierw sprawdził, do kiedy mam ważną aktualną umowę. Sprawdził, że mam ją do 3 czerwca 2019 roku. Następnie powiedział tak trochę "pół pod nosem": "w sumie to po co ja do pana dzwonię"? Zaraz potem zaczął coś "dukać", że to jeszcze za wcześnie, bo to jeszcze zostało 7 miesięcy, ale że mój numer telefonu został już wytypowany, itd. itp. Ja mu na to powiedziałem, że te 7 miesięcy to jest razem już z bieżącym, rozpoczętym okresem rozliczeniowym. Konsultant po chwili namysłu stwierdził, że tak, faktycznie. Ja wówczas zapytałem się konsultanta, czy w tej sytuacji miałby dla mnie jakąś ofertę przedłużeniową. Konsultant stwierdził, że "pewnie tak", po czym zaczął standardowo od oferty z umową na 24 miesiące, w tym 6 miesięcy gratis, pakiet Premium Max za 80 zł po okresie bezpłatnym. Ja od razu tę ofertę odrzuciłem, bo nie potrzebuję wyższego pakietu, ani tym bardziej tak długiej umowy. Zapytałem o krótszą umowę. Zacząłem od propozycji umowy na 12 miesięcy, czyli takiej, jaką miałem dotychczas. Konsultant zaczął sprawdzać i po chwili oznajmił mi, że z racji tego, że do końca obecnej mojej umowy pozostało jeszcze dużo czasu, na dzień dzisiejszy może mi zaproponować umowę na 15 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące gratis. Czyli, można rzec, oferta, na którą liczyłem. Ofertę tę zaakceptowałem. Czyli, podsumowując, dostałem umowę na 15 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące bez opłat. Po okresie bezpłatnym za pakiety, które widnieją w mojej sygnaturce na forum, abonament nominalny wyniesie mnie 75 zł miesięcznie. W kwocie tej mam też wliczony Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym za 5 zł miesięcznie. Do tego wszystkiego na 3 pierwsze pełne miesiące otrzymałem jeszcze bez opłat Pakiet VOD, a także paczkę HBO z HBO GO na jeden miesiąc również bez opłat. Zarówno Pakiet VOD, jak i paczka HBO z możliwością wyłączenia po okresie bezpłatnym. Pozostałe 6 pełnych okresów rozliczeniowych, które pozostały mi z dotychczasowej umowy, zostały anulowane i nowa umowa wejdzie w życie pierwszego dnia mojego najbliższego, kolejnego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku będzie to 3 grudnia br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Oferty CP są tak sztywne cenowo, zawartościowo i długościowo, że również dobrze roboty i SI mogłaby prowadzić negocjację z klientami. Nie widziałem jeszcze żeby ktoś dostał inną ofertę niż opisywane już wielokrotnie (niestandardową, nieszablonową), gdzie pod tym względem w nc+ jest zupełnie inaczej. W moim przypadku rozmowa trwa może 1 minutę. Albo mają coś innego, niż szablon albo szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 To właśnie jest ta przewaga CP, jeśli chodzi o kontynuację umów. Nie ma boksowania z konsultantami, jak w nc+. Właśnie mam w planach w miejsce dopełnienia do Extra wziąć dopełnienie do Rodzinnego HD, a pół roku przed końcem negocjować stawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 5 godzin temu, SatExpert napisał: 12 miesięcy? Jak można tak szybko wysyłać wypowiedzenie i liczyć na dobre oferty? Kolego, za pół roku coś ciekawego dla ciebie pewnie się znajdzie, a teraz to tylko będą oferty dla Januszy. Trzeba próbować. Za miesiąc kolejne podejście. Cel to Familijny 24/3 za 2 dyszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Oferty z okresem bezpłatnym lub z obniżoną stawką abonamentu i okresem bezpłatnym są dostępne najwcześniej przy 6 pełnych cykli rozliczeniowych pozostających do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) 14 godzin temu, Pawel napisał: To właśnie jest ta przewaga CP, jeśli chodzi o kontynuację umów. Nie ma boksowania z konsultantami, jak w nc+. Właśnie mam w planach w miejsce dopełnienia do Extra wziąć dopełnienie do Rodzinnego HD, a pół roku przed końcem negocjować stawkę Katalog ofert jest ograniczony. Właściwie to nie ma pola do negocjacji, bo opierają się tu na szablonach. W nc+ szersze pole wyboru: dłuższe negocjacje i nieprzewidywalni konsultanci. Edytowane 24 Listopada 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 5 godzin temu, swojadroga napisał: Oferty z okresem bezpłatnym lub z obniżoną stawką abonamentu i okresem bezpłatnym są dostępne najwcześniej przy 6 pełnych cykli rozliczeniowych pozostających do końca umowy. Czyli, jak rozumiem, ja wczoraj przedłużając moją umowę, spełniłem te warunki? ICOK na ten dzień pokazywał mi jeszcze 7 miesięcy do końca umowy, ale wcześniej dowiedziałem się tutaj na forum, że ta liczba to jest razem z obecnie już trwającym okresem rozliczeniowym. Czyli wychodzi więc na to, że w moim przypadku pozostało właśnie 6 pełnych miesięcy obecnej umowy. Jak rozmawiałem wczoraj z konsultantem to powiedział mi on też, że to jeszcze jest za wcześnie, aby np. przejść na niższy abonament. Że mogę jedynie pozostać przy kwocie, jaka obowiązuje mnie obecnie albo abonament zwiększyć. Jak już wyżej wspomniałem, ostatecznie pozostałem przy tym, co miałem dotychczas. Dostałem też 3 miesiące bez opłat. Aneks do umowy (a właściwie jego wzór) dostałem już też drogą mailową. Jak go przejrzałem to stwierdziłem, że wszystko się w nim zgadza. Tym razem, na szczęście, nie ma przy tym takiego "cyrku", jaki miałem podczas poprzedniego przedłużania przeze mnie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Zmniejszenie pakietu/wysokości zobowiązania abonamentowego jest dostępne najwczesniej na 4 pełne cykle rozliczeniowe pozostające do końca umowy. 7 w ICOK już Ci kilka chwil/wpisów wcześniej ładnie wyjaśniono, więc kolejny raz tego samego chyba nie ma potrzeby pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) 3 grudnia będę składać wypowiedzenie umowy (6 miesięcy do końca umowy). Teraz mam 12/3 i płacę 60 zł. Rozumiem, że dostanę tylko 15/3 i ten sam pakiet za 60 zł. Mam też w Plusie abonament na telefon i płacę 29 zł, i więcej nie chciałabym płacić. Czy jest sens "zrobić" z tego jakiś smartdom? Nie chcę więcej płacić za telewizję niż 60 zł i nie chcę więcej płacić za telefon niż 29 zł miesięcznie. Umowa na telefon kończy mi się za 14 miesięcy. Chętnie będę płacić mniej. Internetu nie chcę z CP, ani żadnej innej ich usługi. Edytowane 25 Listopada 2018 przez stef63 Kilukrotne powtórzenie tego samego postu. Problem z wysłaniem. Forum bardzo wolno "chodzi".. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.