Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Posiadam Multioferte 5GB internet w ramach pakietu Premium , dziś wycofałem wypowiedzenie i kontynuuje umowę z CP na nowyc warnkach Premium 8m bez opłat umowa na 29m

Proszę o wiadomość czy będę mógł skorzystać z następującej oferty i dobrać tablet Samsung 8.9 LTE ?

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/inte ... a-start.cp

Tablety z Internetem i Telewizją!Jeśli w ciągu 7 dni od zawarcia pisemnej umowy o świadczenie usług telewizyjnych lub od przedłużenia Umowy o świadczenie usług telewizyjnych zdecydujesz się na podpisanie umowy na Internet - możesz skorzystać z oferty Tablety z Intrnetem i Telewizją! Otrzymasz od nas promocyjny pakiet 10 GB danych na korzystanie z Internetu przez cały okres umowy i będziesz miał możliwość zakupu dwóch tabletów z routerem mobilnym już za 25 zł miesięcznie!

 

Nie musisz wybierać pakietu danych i opłacać miesięcznego abonamentu. Po wykorzystaniu Promocyjnego pakietu 10 GB danych będziesz mógł korzystać z Internetu tylko wtedy kiedy potrzebujesz, płacąc za wykorzystane dane!

 

Jak to działa?

Skorzystaj z oferty Cyfrowego Polsatu i zdecyduj się na zawarcie pisemnej umowy na Telewizję lub przedłuż swoją Umowę na Telewizję i w ciągu 7 dni od jej podpisania zdecyduj się na ofertę Teblety z Internetem i Telewizją! Dostaniesz od nas Promocyjny pakiet 10 GB do wykorzystania przez całą umowę, a po jego wykorzystaniu, w przypadku braku użycia, nie ponosisz kosztów za korzystanie z Internetu, opłacasz jedynie miesięczną ratę za urządzenie.

 

Proszę o odpowiedź ,

pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@michall1234 - możesz skorzystać z tej oferty. Są to dwa tablety Manta MID9701 9,7” Wi-Fi lub Manta MID802 8” Wi-Fi z routerem mobilnym ZTE MF60 (HSPA+). Kupujesz urządzenia w 36 ratach po 25zł. Umowa na internet jest na 24 miesiące i przez te 24 miesiące masz pakiet 10GB za 0zł. Po wykorzystaniu tego pakietu i zainicjowaniu połączenia internetowego aktywowany jest pakiet 1 GB (w cenie 20 zł) dostępny przez całą dobę i ważny przez 60 dni. Niewykorzystane dane z pakietu nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe. W przypadku braku korzystania z usługi nowy pakiet danych nie zostanie aktywowany. W jednym okresie rozliczeniowym Klient ma możliwość wykorzystania 2, 3 lub 5 pakietów 1 GB w zależności od wyboru limitu dokonanego w trakcie zawierania umowy.

 

Masz co miesiąc pakiet 5GB za TV, więc możesz spokojnie używać tej karty po wykorzystaniu 10GB darmowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga

Dziękuję za odpowiedź ,

Napisz proszę jeszcze czy jak posiadam Mulitiferte to Multioferta nie blokuje możliwośći dokupienia tabletu?

 

Na stronie CP jest napisane ,że do wyboru mam też Tablet Samsung 8.9 LTE

miesięczna rata 35zł miesięcznie

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/inte ... a-start.cp

Dzial tablety z internetem i telewizją.

 

Proszę o odpowiedź,

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj otrzymalem pierwsza oferte po wypowiedzeniu jako jedyna mozliwa pakiet premium umowa 29miesiecy pierwsze 6miesiecy 69,9 pozostale 89,9zl.Odrzucilem rewelacyjna oferte.Jeszcze ze dwie tak cudowne oferty i biore nc+

To i ja się "pochwalę" :> :

Obecna umowa-solo dekoder ESI-88/pakiet Premium(12/5 free+Ipla Mix na całą umowę za free,pakiet sVOD i Filmbox Live-przez 5 miesięcy za free i przez pierwszy miesiąc Rozrywka HD też za free)

Okres rozliczeniowy do 11 każdego miesiąca.Wypowiedzenie wysłane 7 kwietnia,8 dostarczone do CP,a ponieważ po 15 nie będzie mnie w Polsce to zadzwoniłem do nich sam(ze standardową bajerką,że ktoś dzwonił...) i..."ZONK" :oops:

Konsultantka zaproponowała mi umowę na 29 miesięcy-w tym 8 free... :facepalm: i dodała,że nie mam szansy na chwilę obecną na na krótszą umowę,bo ostatnio właśnie taką "dostałem". Dodała,że oferty utrzymaniowe dla klientów,którzy wypowiadają umowę są jeszcze przygotowywane i konkretnej pod moją umowę jeszcze nie ma w systemie.

Ale zaproponowała przesunięcie wypowiedzenia na kolejny okres rozliczeniowy do 11 maja(ostatni mój bezpłatny miesiąc) i kolejny telefon jak tylko coś się wyjaśni z propozycją nowej umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek wysłałem wypowiedzenie :locked: , dzisiaj telefon z ofertą: :read:

1. OFERTA 15 m-cy

· Okres promocyjny:

5 m-cy Pakietu Premium (Familijnego Max HD + Film HD + Sport HD + HBO HD + Cinemax HD) + Ipla Mix + sVOD + HBO GO gratis

Opłata Abonamentowa po zakończeniu okresu promocyjnego (od 6 Okresu Rozliczeniowego):

· Premium+HBO GO+Ipla Mix+sVOD - 99,90 zł miesięcznie

· Premium + Ipla Mix+HBO GO - 89,90 zł miesięcznie

 

2. OFERTA 29 m-cy

· Okres promocyjny:

8 m-cy Pakietu Premium (Familijnego Max HD + Film HD + Sport HD + HBO HD + Cinemax HD) + Ipla Mix + sVOD + HBO GO gratis

Opłata Abonamentowa po zakończeniu okresu promocyjnego (od 9 Okresu Rozliczeniowego):

· Premium + Ipla Mix+sVOD+HBO GO - 99,90 zł miesięcznie

· Premium + Ipla Mix+HBO GO - 89,90 zł miesięcznie

 

Obecnie mam pakiet premium za 89,90 + 5 zł dekoder, czyli w sumie 94,90 zł.

Ja chcę normalny pakiet Familijny Max HD (Filmbox, Cinemax) za 59,90 zł + 5 zł dekoder, a oni mówią, że się nie da.

 

Jak sądzicie, oferta, którą mi przedstawili jest chyba do bani?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam obecnie taki pakiet ja Ty. A chce uzyskać to co Ty.

Mój okres rozliczeniowy kończy się jutro. Dwa razy dzwoniłem do BOA i brak ofert. Pan stwierdził ze wysyła info aby się kontaktowali ze mną do jutra do 13. Bo po tej godzinie zamawiam nc+. Chcę zostać ale jak jutro zaproponują mi to co Tobie to będę musiał im podziękować. Coś mało elastyczni są jak widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane w piątek, z końcem ważności umowy w dniu 11.04.2014 roku.

Poprzednio umowa z grudnia 2014 roku na 18 m-cy, Fam. Max HD bez obowiązku dodatkowego pakietu, za 49,90 zł/m-c, w tym 3 m-ce gratis + Film HD i Sport HD gratis przez 3 m-ce + IPLA MIX przez cały okres gratis.

Dzisiaj telefon z DUK CP.

Po przetrzymaniu na linii konsultanta ostatecznie: 12 m-cy Fam Max HD bez obowiązku dodatkowego pakietu, za 49,90 zł/m-c, w tym 5 m-cy gratis. W okresie gratisowym dodatkowo Film HD + Sport HD + IPLA MIX.

Teraz tylko czekać aby we wrześniu znowu coś wyłączyli coby gratisy znowu weszły w użycie. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak umowa mi się kończy 16 kwietnia i wypowiedzenie 3 miesięczne do 16 lipca czyli przez te trzy miesiące będe płacił bez zniżek ? Jak piszecie umowa 12/5 to jest na 12 miesięcy w tym 5 gratis ? czy na 12 miesięcy plus 5 gratis ?

umowa na 12 mies w tym 5 mies za free

 

Dzięki

 

Dziś pierwszy telefon. Dostałem taką oferte o ile dobrze wszystko zrozumiałem to wygląda tak. Umowa na 15 miesiecy w tym 5 za darmo i przez pięc miesięcy familijny + sport i film + hbo cinemaxy ipla i coś tam jeszcze a przez reszte umowy trzeba minimum zachować familijny i pakiety sport i film za 59,90 zł i multiroom za 10 zł. Jest możliwość żeby MR dali za darmo ? Chętnie bym przedłużył bo mam jeszcze trzy miesiące wypowiedzenia.

Teraz mam familijny i pakiet sport i MR za 64,90 i taki pakiet jest dla mnie wystarczający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co mieli za free telewizje (po wypowiedzeniu kanalu LOVE) proponują ofertę 24/8 gratis. Nie podoba mnie sie ta oferta i w żaden sposób nie mogą dac 12/5 bo mam okres darmowy i nie ma możliwości abym dostał taką ofertę.

 

Czy ktoś miał taką sytuacje? Miałem 3 rozmowy i w każdej to samo.

Oczywiście przechodzę do NC+ bo tam fajne warunki dostałem i nie taką lojalkę jak tutaj na 24.

 

Według was warto brać 24/8 czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nazwałbym tego kombinacjami. Cóż złego jest znać regulamin świadczenia usługi i z niego korzystać ? To normalna sprawa, że klient wykorzystuje takie sytuacje do zakończenia umowy, odejścia do konkurencji czy wreszcie uzyskania nowych lepszych warunków. Taki jest biznes i nie ma sentymentów.Zresztą wypowiedzenia będą tyko ze strony świadomych klientów.( niewielu). Sam korzystam już któryś raz z tego rodzaju możliwości i nie widzę w tym nic złego. Operator liczy się z utratą klienta ale stara się aby nie poszedł do konkurencji , stąd oferty DUK.Nowe propozycje utrzymaniowe są na razie gorsze , mogą świadczyć o zmianie polityki CP w tym temacie. Istotna jest też obecna oferta nc+ dla przechodzących z CP, . Rok temu to CP starał się odebrać klientów n i Canal+ przy ich fuzji oferując im korzystne warunki. Wszystko to wpływa na oferty z DUK i raczej nie dzielił bym klientów CP na tych co wypowiadają pierwszy raz lub kolejny. Pewnie ta nowa oferta utrzymaniowa będzie dla wszystkich. Zresztą pożyjemy, zobaczymy. Wypowiedzenie wysyłam po 14 , będę śledził na bieżąco forum . Jestem w tej dobrej sytuacji, że mam też nc+ z MR, oczywiście ofertę utrzymaniową i wcale nie gorszą od tej z CP. W ostateczności zostanie 24/8 i czekanie na kolejną zmianę kanałów gwarantowanych. Chyba, że CP pójdzie w ślady nc+ i nie będzie gwarantował wielu kanałów ( oby nie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co mieli za free telewizje (po wypowiedzeniu kanalu LOVE) proponują ofertę 24/8 gratis. Nie podoba mnie sie ta oferta i w żaden sposób nie mogą dac 12/5 bo mam okres darmowy i nie ma możliwości abym dostał taką ofertę.

 

Czy ktoś miał taką sytuacje?

 

Ja miałem podobną sytuację (przy wypowiedzeniu kanału LOVE). Pani z DUKu robiła mi wyrzuty, że skoro ja rezygnuję w okresie darmowym, to nie powinienem od nich oczekiwać żadnej dobrej promocji. Uświadomiłem panią, że korzystam ze swoich praw i że to oni muszą zabiegać o mnie - nie odwrotnie. Ponadto na profilu FB Cyfrowego Polsatu opisałem całą tę sytuację i poprosiłem, aby kierownictwo CP odsłuchało rozmowy z tą konsultantką, podając dokładną datę i godzinę rozmowy. Ponadto poprosiłem o zaproponowanie dobrej oferty. Po chwili otrzymałem prywatną wiadomość od CP z prośbą o podanie swoich danych i numeru abonenta lub dekodera. Odesłałem im te dane. Za chwilę otrzymałem zapewnienie, że na drugi dzień z samego rana skontaktuje się ze mną ktoś kompetentny. Pomyślałem, że to tylko zagrywka CP. Punktualnie o 9:00 następnego dnia zdzwoniła Pani z DUKu, z ofertą która mnie interesowała, w pewnym momencie córka zaczęła mi przeszkadzać w rozmowie i coś do niej burknąłem (gimnazjalistka- buntowniczka :) ), pani z DUKu odczytała to jako moje niezadowolenie i poprosiła o chwilę przerwy na kontakt ze swoim kierownictwem. Po 3 minutach miałem ofertę, której się nie spodziewałem i przyjąłem ją z radością. Teraz również jestem w okresie darmowym i w najbliższych dniach składam wypowiedzenie. Nie wiem jak Wy, ale ja nie dam sobie wmówić, że kanały SD pozabierano z mojej winy i dlatego nie zaproponują mi dobrej oferty. Nie jest to ważne czy jesteśmy w okresie darmowym- czy płatnym. To oni nie dotrzymują warunków zawartych umów, dając nam możliwość wypowiedzenia niekorzystnych umów bez konsekwencji - a skoro bez konsekwencji, to dlaczego mają różnicować abonentów na tych co obecnie płacą i na tych co są w okresie darmowym? Przecież jedni i drudzy mają prawo do zerwania umowy i przejścia do konkurencji. W tej chwili zapoznałem się z ofertami innych operatorów satelitarnych i kablowych (a sporo już jest ofert świątecznych) i tym orężem będę walczył z CP, przynajmniej o umowę 12/5 (pakiet Premium+ multiroom) z wszelkimi gratisami jakie udało mi się wywalczyć poprzednim razem. Nie dajcie się oszukiwać konsultantom, że Wam nie przysługuje dobra oferta - to jest w ich interesie, aby sprzedać nam jak najdroższy produkt z minimalnymi gratisami - najlepiej bez. My mamy inne cele, chcemy dużo i tanio. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Power masz racje. Tylko do tanga trzeba dwojga. Ja kontaktowałem się z BOA we wtorek i wczoraj. Ofert brak. Pani/Pan przekazał że oni na panelu nic dla mnie nie mają i przekazują informację do DUK że proszę o pilny kontakt. Okres rozliczeniowy mam 12 czyli jutro.

 

Prosił się więcej nie będę. Skoro Polsat ma takie podejście do klienta to podjąłem kroki z nc+. Bez żalu z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wypowiedzeniu na skutek zaprzestania emisji love zgodziłem się na warunki: 29miesięcy umowy /8 miesięcy free na premium/ w podstawie fam max hd + film + cinemax za 59,90 + 5pln za dzierżawę dekodera.

 

W planie mam podpisanie nowej (wypowiedzenie cinemax sd itd) umowy na 29 miesięcy / 8 free na premium/ w podstawie fam max hd + film + sport + cinemax + multiroom za 59,90 oraz zniesienie opłaty 5pln za dzierżawę dekodera - jest to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to troszke mnie zmartwiliście.Chcę złożyć wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów hbo i cinemax w sd,ale teraz nie wiem czy warto .Obecnie posiadam familijny max hd hbo cinemax,po złożeniu wypowiedzenia chciałbym zejść do familijnego maxhd i dostać umowe góra na 15 miesięcy.Czy mogę liczyć na taką oferte mając do końca obecnej umowy aż 25 miesięcy,czy lepiej dać sobie spokój.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie ciężko ale zawsze można złożyć wypowiedzenie i czekać co dają, a jak nic nie otrzymasz w gratisie to zawsze istnieje możliwość oddania dekodera po wyłączaniu sygnału i wziąć nową umowę dla nowego klienta z promocyjnymi miesiącami i dodatkowymi pakietami w pierwszych miesiącach (tak więc zawsze się opłaca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...