Jaca22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 W premium jest przez całą umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Na cuda bym nie liczył.I tak oferty 12/5 to bardzo dobre oferty.Chyba nie liczysz że przy takiej umowie dadzą gratis na np.8 miesięcy. Nie licze przy umowie 12 miesięcznej na więcej niż 5 mies. gratisu, ale powalczę chyba jako pierwszy o wymianę dekodera na ESI-88 w standardowej cenie 49 zł ale właśnie w takiej umowie 12/5. Żadne inne warianty typu 12/3, 15/3 itd... Nie uda się, to świat się na CP nie kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Jeszcze się chyba nie zdarzyło aby ktoś otrzymał umowę 12/5 z wymianą dekodera. Powodzenia i czekam na info . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zobaczymy, może się uda, a może nie. Najgorszy wariant który mogę przyjąć przy wymianie dekodera to 15/5 ale będe walczył o 12/5. Dziwię się, że jak narazie nie dzwonią. Wypowiedzenie zarejestrowane 4 kwietnia a tu cisza. Sam nie będę się narzucał, tym bardziej, że umowa do 26 kwietnia więc jeszcze trochę czasu jest:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Widzę onifer, że ciągle się wahasz czy zostać w CP czy przejść do nc+. W moim przypadku klamka juz zapadła, przechodzę do nc+ a na telefon z DUK czekam tylko po to aby potwierdzili zarejestrowanie mojego wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam umowy w CP 12/5 nadal są możliwe do uzyskania, właśnie takową mój kolega otrzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Tak jeszcze nie zdecydowałem. Która z platform odpali lepsze promocje dla klientów nowych lub przechodzących przez okres świąteczny, tą wybiorę. Martwi mnie jednak trochę narzekań na jakość (mdłość obrazu) w mediaboxach. Z drugiej strony CP nie oferuje mi lepszego dekodera PVR. Zobaczymy. Burito- łaski nie robią. 12/5 stało się już niejako standardem po wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Jeżeli ktoś nie potrzebuje tego co niesie Canal+ to jaki sens się ładować w NC+ skoro w CP zawsze będzie taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Lepszy dekoder PVR? Ogólnie mniej zacinające się dekodery, niż w CP. Lepszy bitrate kanałów HD w nc+ (np. paczka TVN której nie ma w CP), niż kanałów HD w CP? I ogólnie większa ich liczba nawet w podstawowym pakiecie Comfort nawet w stosunku do F.Max HD. Myślę, że nie ma sensu poruszać tego typu rozważań na temat wyższości jednej platformy nad drugą. I tak jak zwykle zostaną zaraz wycięte, ocenzurowane itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Pamiętacie jeszcze te czasy kiedy CP nie miało DUK i żadnych ofert utrzymaniowych z darmowymi miesiącami , bo nie było żadnych negocjacji . Uważam że oferta 12/5 jest jak najbardziej OK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 ........Burito- łaski nie robią. 12/5 stało się już niejako standardem po wypowiedzeniu. Niby łaski nie robią a jak przedłużałem swoją umowę to konsultant się zarzekał, że daje mi 15/5 i nic lepszego nie ma..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Trzeba było gadać z innymi do skutku. Umowa 12/5 jest zawsze, oczywiście na początku będą wmawiać co innego. Trzeba czekać do ostatniego dnia umowy, a nawet po zakończeniu- dopóki mamy dekoder- dopóty możemy negocjować bardzo fajne warunki. Tak nawiasem mówiąc, dzwonili może już do kogoś z Was kto wysłał ostatnio wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam umowy w CP 12/5 nadal są możliwe do uzyskania, właśnie takową mój kolega otrzymał. Ale bez wymiany dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Tak na dekoder udostępniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinmj Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Co mogę ugrać dobierając multiroom, interesuje mnie pakiet premium z ipla mix i hbo go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Pamiętacie jeszcze te czasy kiedy CP nie miało DUK i żadnych ofert utrzymaniowych z darmowymi miesiącami , bo nie było żadnych negocjacji .Uważam że oferta 12/5 jest jak najbardziej OK . I w tamtych czasach ofert dla przedłużających były gorsze niż dla nowych.Sam pamiętam jak przy umowie 29 miesięcy za nic nie chcieli mi dać 6 miesięcy za free.Trzeba było rozwiązać starą umowę i podpisać nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 ........Burito- łaski nie robią. 12/5 stało się już niejako standardem po wypowiedzeniu. Niby łaski nie robią a jak przedłużałem swoją umowę to konsultant się zarzekał, że daje mi 15/5 i nic lepszego nie ma..... To trzeba było mu podziękować za telefon i grzecznie sugerując że chciałbyś porozmawiać z kimś bardziej kompetentnym zakończyć rozmowę, ewentualnie umówić się z nim na inny termin celem przemyślenia tak szczodrej propozycji,ale zanim on zadzwoni-zadzwonić samemu z informacją że ktoś z tego nr. dzwonił,ale nie miałem możliwości rozmowy itp. Na pewno nie trafisz na tego samego a jest duża szansa że wręcz na kogoś z polotem- ja tak miałem ostatnim razem jak mi się taki oporny trafił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuu Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam Wszystkich ! Mam kilka pytań, obecnie mam umowę na 15m w tym 3 gratis i posiadam pakiet rodzinny HD za 19,90zł miesięcznie z możliwością zmiany na mini HD za 9,90zł. cały czas płace za ten rodzinny 19,90zł i umowa powoli mi się kończy już 15 sierpnia. Mam też drugą umowę na ten sam pakiet z dekoderem SD ale tam płacę 9,90zł. Oby dwa dekodery czyli SD i HD 3000 mam kupione na własność. Nic ciekawego mi nie przedstawiają, długie umowy na 29 m nie chce się wiązać. Oferta 1. Umowa na 15m / 4 miesiące 14,90 za Familijny HD potem 39,90 lub możliwość wyboru Rodzinnego HD za 19,90zł Oferta 2. Umowa na 15m / 4 miesiące za 24,90 zł za Familijny Max HD potem 49,90 lub wybrać familijny HD 39,90 oferta 3. To samo co oferta 2 ale mogę dostać multiroom przez 4 m za 0zł a potem 10 zł. Nie wiem teraz co zrobić, czy złożyć wymówienie. trochę mi się nie podoba ta oferta. liczyłem że dostanę np Familijny HD za 39,90 + multiroom za 0zł przez cały okres umowy + kilka miesięcy taniej abonament. Co możecie mi doradzić ??? PS. po wymówieniu mam możliwość włączenia pakietu DARMOWEGO HD. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Dzisiaj otrzymalem pierwsza oferte po wypowiedzeniu jako jedyna mozliwa pakiet premium umowa 29miesiecy pierwsze 6miesiecy 69,9 pozostale 89,9zl.Odrzucilem rewelacyjna oferte.Jeszcze ze dwie tak cudowne oferty i biore nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ty masz okres rozliczeniowy do 26. mają czas na lepszą ofertę. Najlepsze przychodzi na koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp76 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam, Po moim wypowiedzeniu wysłanym w ostatnim tygodniu marca tydzień temu miałem telefoniczną rozmowę z propozycją przedłużenia. Mam Familijy Max HD + jeden pakiet (Sport lub Film) + Multiroom - za 59,90 wszystko Zaczęło się od pozostawienia pakietu i umowie 29/8 Skończyło się na 12/5, ale nie zgodziłem się ustalając datę kolejnego telefonu na dzisiaj. Co można ugrać jeszcze pozostawiając posiadany pakiet z multiroomem w tej samej cenie i umowie 12/5? Czy komuś coś więcej się udało czy to max? -- Dzięki i pozdrawiam, Paweł I dogadałem się. Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + Katalog VOD + Multiroom - Umowa 12/5, Cena 59.90 po okresie darmowym Dodatkowo w okresie darmowym czyli 5 miesięcy HBO HD + HBO Go + Ipla Mix gratis. Średnio ok. 35 zł - myślę, że oferta w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markk17 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam wszystkich, tak przeglądam powyższe posty i widzę, że większość otrzymuje oferty na wyższe pakiety. Jestem ciekawy czy mógłbym uzyskać lepsze warunki umowy na pakiet Familijny lub pakiet MAX HD niż nowy klient (przy wymianie dekodera z Echostar 7200 na Sagemcom) Umowa kończy mi się 10.04.2014 czyli jutro, wypowiedzenie wysłane w terminie. Wczoraj miałem telefon z CP, ale proponowali umowę na 24 miesiące (6x39,90 zł, 18x49,90 zł + 5 zł opłaty za dekoder). To co zaoferowali wydaje mi się zancznie gorsze niż oferta dla nowych klientów na stronie Polsatu. Dzisiaj telefonował DUK, jednak ten dekoder byłby dostępny dopiero przy opłacie 59,90 zł Czy ktoś otrzymał jakieś ciekawe oferty na pakiet MAx hd przy wymianie dekodera czy tylko to co dla nowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ad.1. To że umowa się przedłuży nie znaczy, że w tej samej cenie, lecz prawdopodobnie poza promocyjnej dużo wyższej. Dopiero nowe umowy, które się zakończą cena ich wzrasta jeśli się nie wypowie. Wszystkie umowy przed którymś tam marca tego roku jeśli umowa się zakończy, tzn abonent jej nie wypowie przechodzi na kolejny, 12 miesięczny okres zrolowania a cena pozostaje ta sama. Dokładnie tak jest jak pisze kolega bober1. Potwierdził mi to konsul. Tak czy siak pisze wypowiedzenie w tym tygodniu i czekam na ciekawą ofertę. Dzięki za porady . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juveadamo Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 A jak umowa mi się kończy 16 kwietnia i wypowiedzenie 3 miesięczne do 16 lipca czyli przez te trzy miesiące będe płacił bez zniżek ? Jak piszecie umowa 12/5 to jest na 12 miesięcy w tym 5 gratis ? czy na 12 miesięcy plus 5 gratis ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ad.1. To że umowa się przedłuży nie znaczy, że w tej samej cenie, lecz prawdopodobnie poza promocyjnej dużo wyższej. Dopiero nowe umowy, które się zakończą cena ich wzrasta jeśli się nie wypowie. Wszystkie umowy przed którymś tam marca tego roku jeśli umowa się zakończy, tzn abonent jej nie wypowie przechodzi na kolejny, 12 miesięczny okres zrolowania a cena pozostaje ta sama. Dokładnie tak jest jak pisze kolega bober1. Potwierdził mi to konsul. Tak czy siak pisze wypowiedzenie w tym tygodniu i czekam na ciekawą ofertę. Dzięki za porady . A co w tym dziwnego? Nowe umowy już się nie rolują tylko przechodzą na czas nieokreślony i ceny standardowe bez upustów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.