henryk1944 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dzięki @swojadroga. To znaczy,by oglądać jeden program Eurosort2,trzeba zapłacić 59.90zł/mc.Taniej nie można?Mogę nawet zrezygnować z PVR-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jeśli zrezygnujesz z PVR i wymienisz go na HD na pewno czynszu nie będzie i na pewno będzie niższa opłata aktywacyjna dekodera HD. Był jeszcze nie tak dawno w APS wariant Familijny HD + Sport HD za 49,90zł, ale dostępny tylko bez wymiany dekodera. W tej chwili już od kilku tygodni tej oferty w ogóle nie ma. Sport HD tylko do pakietu Familijnego Max HD. Może "cuda" dokona DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jeszcze raz dzięki@swojadroga! No,to teraz tylko w DUK-u nadzieja na obniżenie kosztów.Nie chciałbym jednak rezygnować z dekodera essi88 bo spisuje się bez zarzutu.Wprawdzie nie ma ipli jednak polecam wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strashak Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czytam ostatnie wątki i jestem lekko skonsternowany. Już prawie jedna noga jestem w nc+ , ale czekam na telefon z DUK. Okres darmowy z okazji skasowania love mija mi w czerwcu i jak Was czytam to krócej niż 24/8 nie da sie wynegocjować? Rozumiem, że oferty w stylu 12/5 już sie nie należą ( zwłaszcza, że wciąż mam okres darmowy i raz wysyłałem wypowiedzenie w związku z usunięciem love)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Należą. Przeczeka ich. Im bliżej końca umowy tym lepsze oferty. Mi zaproponowali12/5 tyle że nie było opcji wymiany dekodera przez to przeszedłem do konkurencji. Dodam że też byłem na okresie darmowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No i na tym przygoda się skończyła z Cyfrowym Polsatem. Umowa dla mnie dostępna to 24/8 i nic więcej. Chciałem multi + vod za free i podpisuje taką umowę to nie. Prosić się nie będę Nc+ sie ucieszy z nowego klienta z max pakietem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malizna0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 @marceli8866 - dzięki za uzmysłowienie, że pozbawiłbym się możliwości negocjacji. Szczęśliwie się okazało, że małżonka jeszcze pisma nie nadała, więc wstrzymamy się z wysłaniem do końca tygodnia. W każdym razie ponawiam moje pytania z poprzedniej strony postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Miałem wczoraj popołudniu telefon z DUK. Powiedziałem krótko, że interesują mnie jedynie umowy na 12 miesięcy i ani miesiąc dłużej. Doradca powiedział mi, że od 1 kwietnia br. nie można skorzystać drugi raz z tego samego okresu promocyjnego. Powiedziałem mu, że w razie czego zrezygnuję z usług i przejdę do konkurencji. Ma zadzwonić ponownie w piątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ciekawe czy to wymysł konsultanta, żeby złapać klienta czy ogólnie CP się treochę otrząsnął i poszedł po rozum do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Nie wiem. Dodał tylko, że spróbuje coś znaleźć specjalnie dla mnie i oddzwoni. Nic nie wspomniał, że obecnie korzystam z promocji po usunięciu Love TV. Liczę, że uda mi się ugrać to co chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 A u mnie sprawa wygląda następująco: Wysłałem wypowiedzenie ze względu na usunięcie Cinemax, Cinemax2, Sundance - SD (bardzo za nimi tęsknie ) Dziś sam zadzwoniłem na infolinię z końcówką 128, bo wczorajszego dnia miała się ze mną kontaktować kobieta w celu przedstawienia mi oferty przedłużeniowej - nie zadzwoniła. Podczas dzisiejszej rozmowy, konsultant powiedział, że coś dla mnie przygotuje na jutro i zadzwoni. Zapytał się co mnie interesuje? Odpowiedziałem, że wszystkie pakiety tematyczne czyli Familijny max HD, Extra HD, Sport HD. Nadmieniłem, iż interesuje mnie tylko umowa na 12miesięcy. Pytania do Was: - Czy mogę ugrać 12/5 gratis - bez wymiany dekodera? - Posiadam Sagema ESI-88, za który obecnie płacę 5zł/ miesięcznie - czy jest szansa na darmowy najem? - Pakiety: Familijny max HD, Extra HD, Sport HD kosztują w zestawie 69,90zł - czy jest możliwość obniżenia do 59,90zł? - Dodam tylko, że jeszcze mam Bon filmowy o wartości 30zł. Zostałem poinformowany, że go stracę jak przedłużę umowę - czy coś mogę z tego tytułu sobie wywalczyć? - Jak to jest z płatnościami, bo w tym miesiącu miałem zapłacić 74,90zł, ale że wysłałem wypowiedzenie, to nic nie płacę. Jednak czy jakbym przedłużył umowę o kolejne 12 miesięcy, czy jestem zmuszony dalej zapłacić abonament za ten miesiąc w wysokości 74,90zł? Okres rozliczeniowy mam 24 miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof1992 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 A jaką miałeś umowę poprzednią? 12/5? Miałeś teraz okres darmowy czy płatny? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Podpisałem umowę we wrześniu tamtego roku dostałem na start 3 miesiące gratis pakiety były jakie są. W grudniu kończył się okres promocyjny, ale że był Love wypowiedziałem umowę, dostałem wymianę dekodera z HD 5000 (chyba) na Sagema + 3 miesiące gratis, dołożyli jeszcze Cinemaxy . Teraz był okres pierwszego abonamentu, lecz wypowiedziałem umowę ze względu na usunięcie kanałów gwarantowanych w mojej umowie, czyli Cinemax, Cinemax 2 , Sundance SD. Podsumowując od września mam polsat, za który nie płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 - Czy mogę ugrać 12/5 gratis - bez wymiany dekodera? Kwestia skutecznych (Twoich) negocjacji - Posiadam Sagema ESI-88, za który obecnie płacę 5zł/ miesięcznie - czy jest szansa na darmowy najem? Tylko poprzez wymianę dekodera na nowy kosztem krótszego okresu promocyjnego, ale skoro miałeś kilka miesięcy temu wymianę dekodera to możesz teraz nie mieć możliwości wymiany dekodera - Pakiety: Familijny max HD, Extra HD, Sport HD kosztują w zestawie 69,90zł - czy jest możliwość obniżenia do 59,90zł? Obecnie za 59,90zł dostępny jest Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za cenę 59,90zł - znowu kwestia skutecznych negocjacji - Dodam tylko, że jeszcze mam Bon filmowy o wartości 30zł. Zostałem poinformowany, że go stracę jak przedłużę umowę - czy coś mogę z tego tytułu sobie wywalczyć? Nie. Bon został wycofany z ofert dla nowych i przedłużających umowę. Obecnie funkcjonuje program smartDOM umożliwiający uzyskanie 10zł rabatu na abonamencie, ale rabatu nie dostaniesz jeśli otrzymasz miesiące gratis z umową 12 miesięcy. - Jak to jest z płatnościami, bo w tym miesiącu miałem zapłacić 74,90zł, ale że wysłałem wypowiedzenie, to nic nie płacę. Jednak czy jakbym przedłużył umowę o kolejne 12 miesięcy, czy jestem zmuszony dalej zapłacić abonament za ten miesiąc w wysokości 74,90zł? Okres rozliczeniowy mam 24 miesiącaOd najbliższego okresu rozliczeniowego po zawarciu umowy obowiązują płatności ustalone nową umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dziękuje bardzo za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 no i pozostałem z CP umowa dla mnie optymalna : 29miesięcy/ 8free premium+ svod+hbo go+ipla /w podstawie familijny max hd + film hd + sport hd + cinemax hd +ipla za 59,90 + 5pln za dekoder w kazdym okresie rozliczeniowym ps niby 29 miesięcy ale nie pamiętam roku w którym nie było by furtki aby wypowiedzieć umowę na skutek wycofania jakiego kanału a ze względu na fakt, że byłem jeszcze w okresie promocyjnym za poprzednią umowę to rachunków za CP nie płacę od sierpnia 2013 do grudnia 2014 bankowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juveadamo Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 kolego @swojadroga za ile można dostać pakiet familijny max hd + sport hd + multiroom i na ile umowe Wypowiedzenie wysłane Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Gratuluje odwagi wiazac sie umowa na 29 miesiecy tym bardziej ze przypuszczam ze cp zacznie sie zabezpieczac przed mozliwoscia wypowiedzen dajac coraz wiecej kanalow niegwarantowanych.Radze przejrzec szczegolowo PWU czy sie cos nie pozmienialo w tym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mając teraz umowę 12/5 darmowych i będąc w okresie darmowym, jeśli złożę wypowiedzenie z tytułu zabrania kanałów HBO itd (mam je gwarantowane i mój minimalny pakiet to familijny Max HD oraz HBO CINEMAX HD) to można liczyć na nową umowę 12/5 czy raczej już takiej nie dadzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jak już pisałem wcześniej że mi zaproponowali taką umowę. Może przez to że powiedziałem że chce wymienić dekoder albo rezygnuję. Niestety (albo stety) umowa była za świeża i nie dało rady . Resztę widać w moim podpisie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 A czy wypowiedzenie można wycofać w razie czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Do tej pory, nie było z tym kłopotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Te oferty 12/5 są dostępne. Ale już nie tak łatwo je dostać jak w grudniu zeszłego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 W styczniu jeden konsultant zaczął już mówić, że albo umowa albo nalicza karę, i że nad nim stoi już kierownik Powiedziałem nie, napisałem maila, że był niemiły i zadzwonił następnego dnia ktoś młody, powiedziałem, że chcę 12/5 i od razu na to przystał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.