Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam archiwalny pakiet "Mini HD". Kiedyś umowa za 4,99 :-) , potem przeszło na 4,99 na czas nieokreślony. Pod wpływem tego co tu czytam, zamówiłem kontakt z CP w celu zmiany mojego pakietu "Mini HD" na "Rodzinny HD"  z Cinemax, czy też bez, licząc, że w przynajmniej w tej drugiej opcji (bez Cinemax) dalej będzie 5zł, a dojdzie m.in. Polsat Sport Extra.

A tu nic. Odpowiedź, że minimum 15 zł, że nie ma żadnej innej oferty. Mam do marca nc+ i na razie ten Polsat to dla mnie tylko dla Polsat Sport.

 

Jak zamienić ten Mini HD na Rodzinny HD i dalej płacić 5 zł, przynajmniej do marca?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na wypowiedzeniu umowy.Początkowo miałem zamiar pożegnać się z Polsatem ale po porównaniu ofert z kablówką zastanawiam się nad Familijnym Max HD (miałem Premium Max  24m-ce).Ktoś zna oferty na przedłużenie z tym pakietem?Pamiętam że kiedyś @Swojadroga miał w sygnaturce i przechodziło się do odpowiedniego postu.Interesują mnie wszystkie możliwe rozwiązania czasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj złożyłem wypowiedzenie umowy. Obecnie 12/3 Premium Max, do tego 5 zł multiroom i 5 zł Evobox.
Co najbardziej się opłaci teraz wziąć, aby była Liga Mistrzów?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę, poprzednia 12/3, Familijny Max HD + Cinemax HD + Film HD + Sport HD, multiroom (Evobox oraz HD3000), miesięcznie 75 zł (w tym 5zł za dekoder).

Obecnie otrzymałem:

to co powyżej ale 15/3 oraz gratis:

- VOD (3 miesiące)

- HBO HD HBO GO (1 miesiąc)

- Eleven Sports HD (1 miesiąc)

- pakiet Rozrywka HD (1 miesiąc).

Nie wiem czy można było więcej ugrać (np. Polsat Sport Premium), ale mi na nim nie zależało więc nie pytałem.

Fajnie, że będę mógł przetestować HBO i Rozrywka ?

Edytowane przez dzyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎10‎.‎11‎.‎2018 o 20:04, tweed77 napisał:

 

Mi zostało na jednej umowie na sprzęcie własnościowym 20 miesięcy na pakiet Rodzinny HD + Cinemax HD za 20 zł.

Złożyłem wypowiedzenie umowy. Po zarejestrowaniu wypowiedzenie w DUK mam Rodzinny HD za 5 zł, umowa na 24 miesiące.

Premium Max - 12 miesięcy do końca - złożone wypowiedzenie. Zarejestrowane ale brak ofert. Za duży kaliber cenowy póki co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z okazji "Black Friday" da się może obecnie w Cyfrowym Polsacie, w ramach oferty przedłużeniowej, "wyszarpać" coś więcej, niż tylko standardową ofertę?

Pytam tak z czystej ciekawości, bo aktualnie od czterech już dni jestem na wypowiedzeniu umowy. DUK, póki co, jeszcze się ze mną nie kontaktował w sprawie propozycji przedłużenia umowy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, nie wystarczy, mimo wszystko można chyba zapytać, prawda?

 

Ja właśnie jestem już "po". ;) Dzisiaj ok. godz. 20:00 zadzwonił do mnie konsultant z DUK. Moja rozmowa z nim w ogóle zaczęła się od tego, że konsultant najpierw sprawdził, do kiedy mam ważną aktualną umowę. Sprawdził, że mam ją do 3 czerwca 2019 roku. Następnie powiedział tak trochę "pół pod nosem": "w sumie to po co ja do pana dzwonię"? :shock: Zaraz potem zaczął coś "dukać", że to jeszcze za wcześnie, bo to jeszcze zostało 7 miesięcy, ale że mój numer telefonu został już wytypowany, itd. itp. Ja mu na to powiedziałem, że te 7 miesięcy to jest razem już z bieżącym, rozpoczętym okresem rozliczeniowym. Konsultant po chwili namysłu stwierdził, że tak, faktycznie. :> Ja wówczas zapytałem się konsultanta, czy w tej sytuacji miałby dla mnie jakąś ofertę przedłużeniową. Konsultant stwierdził, że "pewnie tak", po czym zaczął standardowo od oferty z umową na 24 miesiące, w tym 6 miesięcy gratis, pakiet Premium Max za 80 zł po okresie bezpłatnym. Ja od razu tę ofertę odrzuciłem, bo nie potrzebuję wyższego pakietu, ani tym bardziej tak długiej umowy. Zapytałem o krótszą umowę. Zacząłem od propozycji umowy na 12 miesięcy, czyli takiej, jaką miałem dotychczas. Konsultant zaczął sprawdzać i po chwili oznajmił mi, że z racji tego, że do końca obecnej mojej umowy pozostało jeszcze dużo czasu, na dzień dzisiejszy może mi zaproponować umowę na 15 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące gratis. Czyli, można rzec, oferta, na którą liczyłem. Ofertę tę zaakceptowałem.

Czyli, podsumowując, dostałem umowę na 15 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące bez opłat. Po okresie bezpłatnym za pakiety, które widnieją w mojej sygnaturce na forum, abonament nominalny wyniesie mnie 75 zł miesięcznie. W kwocie tej mam też wliczony Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym za 5 zł miesięcznie. Do tego wszystkiego na 3 pierwsze pełne miesiące otrzymałem jeszcze bez opłat Pakiet VOD, a także paczkę HBO z HBO GO na jeden miesiąc również bez opłat. Zarówno Pakiet VOD, jak i paczka HBO z możliwością wyłączenia po okresie bezpłatnym. Pozostałe 6 pełnych okresów rozliczeniowych, które pozostały mi z dotychczasowej umowy, zostały anulowane i nowa umowa wejdzie w życie pierwszego dnia mojego najbliższego, kolejnego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku będzie to 3 grudnia br.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty CP są tak sztywne cenowo, zawartościowo i długościowo, że również dobrze roboty i SI mogłaby prowadzić negocjację z klientami. Nie widziałem jeszcze żeby ktoś dostał inną ofertę niż opisywane już wielokrotnie (niestandardową, nieszablonową), gdzie pod tym względem w nc+ jest zupełnie inaczej.

W moim przypadku rozmowa trwa może 1 minutę. Albo mają coś innego, niż szablon albo szkoda czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, SatExpert napisał:

12 miesięcy? Jak można tak szybko wysyłać wypowiedzenie i liczyć na dobre oferty? :shock: Kolego, za pół roku coś ciekawego dla ciebie pewnie się znajdzie, a teraz to tylko będą oferty dla Januszy. :P

Trzeba próbować. Za miesiąc kolejne podejście. Cel to Familijny 24/3 za 2 dyszki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Pawel napisał:

To właśnie jest ta przewaga CP, jeśli chodzi o kontynuację umów. Nie ma boksowania z konsultantami, jak w nc+. Właśnie mam w planach w miejsce dopełnienia do Extra wziąć dopełnienie do Rodzinnego HD, a pół roku przed końcem negocjować stawkę ;)

 

Katalog ofert jest ograniczony. Właściwie to nie ma pola do negocjacji, bo opierają się tu na szablonach. W nc+ szersze pole wyboru: dłuższe negocjacje i nieprzewidywalni konsultanci.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, swojadroga napisał:

Oferty z okresem bezpłatnym lub z obniżoną stawką abonamentu i okresem bezpłatnym są dostępne najwcześniej przy 6 pełnych cykli rozliczeniowych pozostających do końca umowy.

 

Czyli, jak rozumiem, ja wczoraj przedłużając moją umowę, spełniłem te warunki? ICOK na ten dzień pokazywał mi jeszcze 7 miesięcy do końca umowy, ale wcześniej dowiedziałem się tutaj na forum, że ta liczba to jest razem z obecnie już trwającym okresem rozliczeniowym. Czyli wychodzi więc na to, że w moim przypadku pozostało właśnie 6 pełnych miesięcy obecnej umowy. Jak rozmawiałem wczoraj z konsultantem to powiedział mi on też, że to jeszcze jest za wcześnie, aby np. przejść na niższy abonament. Że mogę jedynie pozostać przy kwocie, jaka obowiązuje mnie obecnie albo abonament zwiększyć. Jak już wyżej wspomniałem, ostatecznie pozostałem przy tym, co miałem dotychczas. Dostałem też 3 miesiące bez opłat. Aneks do umowy (a właściwie jego wzór) dostałem już też drogą mailową. Jak go przejrzałem to stwierdziłem, że wszystko się w nim zgadza. :-)  Tym razem, na szczęście, nie ma przy tym takiego "cyrku", jaki miałem podczas poprzedniego przedłużania przeze mnie umowy. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszenie pakietu/wysokości zobowiązania abonamentowego jest dostępne najwczesniej na 4 pełne cykle rozliczeniowe pozostające do końca umowy.

7 w ICOK już Ci kilka chwil/wpisów wcześniej ładnie wyjaśniono, więc kolejny raz tego samego chyba nie ma potrzeby pisać. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 grudnia będę składać wypowiedzenie umowy (6 miesięcy do końca umowy). Teraz mam 12/3 i płacę 60 zł. Rozumiem, że dostanę tylko 15/3 i ten sam pakiet za 60 zł.

Mam też w Plusie abonament na telefon i płacę 29 zł, i więcej nie chciałabym płacić. Czy jest sens "zrobić"  z tego jakiś smartdom? Nie chcę więcej płacić za telewizję niż 60 zł i nie chcę więcej płacić za telefon niż 29 zł miesięcznie. Umowa na telefon kończy mi się za 14 miesięcy. Chętnie będę płacić mniej.

Internetu nie chcę z CP, ani żadnej innej ich usługi.

Edytowane przez stef63
Kilukrotne powtórzenie tego samego postu. Problem z wysłaniem. Forum bardzo wolno "chodzi"..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...