Marcin80 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Ja nie wycofałem i jak widać wyciągnąłem to co chciałem , nie ma reguły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 49 zł za aktywację proponują jak się jest na wypowiedzeniu. Ja dostałem za 0zł aktywacje na wypowiedzeniu z tym ze byłem na umowie bezterminowej. Wymieniłem dwa dni temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam. Czy próbował ktoś obniżyć cenę za Canal+ w opcji 25zl pół roku / później 40lub rezygnacja? Z końcem czerwca mija pół roku i zastanawiam się czy jest szansa to przedłużyć dalej za 25zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Mi proponowali za 20 zł ale powiedziałem że na wakacje nie jestem zainteresowany. Wysłane z Siódmej_Galaktyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonkesku Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam, obecnie superpremium+ 142 zł, multiroom 2x cameleon umowa do sierpnia, na jaką cenę mogę liczyć przy opcji extra+ z canal+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Extra+C+ 79,99 zł. Ale zawsze możesz kombinować i zejść na pakiet Comfort+ za 22,50 do tego C+ za 25 zł (6 msc potem wyłączenie/negocjacje lub płacenie 40 zł) i dopełnienie do Extra za 10 zł to wyjdzie Cię 57,50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam. Czy próbował ktoś obniżyć cenę za Canal+ w opcji 25zl pół roku / później 40lub rezygnacja? Z końcem czerwca mija pół roku i zastanawiam się czy jest szansa to przedłużyć dalej za 25zl. https://forum.satkurier.pl/topic/10425-nc-–-opcje-dodatkowe/?p=1377814 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Czy w tej opcji masz dostęp do pełnej paczki Canal+? Czy masz również dostęp do Canal+vod w nc+go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Ma dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Tak, to pełna wersja paczki Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matfit Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Hahah, w końcu ich podeszłem. Obecnie Extra+ z Canal+ (6) + Eleven + Multiroom Standard za 101.89 zł (tak, wiem że niekorzystnie). Umowa do 30 czerwca 2018. Dzwonili do mnie już kilka razy, ja do nich też dzwoniłem kilka razy i do tej pory była lipa, bo oferowali mi comforty za 32,5, potem za 35, albo extra z canal+ za 79,99 zł. Jednym słowem - za każdym razem inna oferta i to w beznadziejnej cenie. Dzisiaj wypiłem 3 piwka i pomyślałem: "hmm.. trzeba ich taktycznie podejść". A że zależało mi na umowie na 15 miesięcy, to wiedziałem, że najlepsze na co mogę liczyć, to: comfort za 27,50 + canal + ( 8 ) za 25 zł na 6 mies. (później wyłączam albo negocjacje) + Eleven za 11,90 zł + multiroom za 10 zł (niestety nie mam dwóch cameleonów). Łącznie: 74,40 zł mies. Dzwonię więc na numer krakowski - 122947879 (bo tam jacyś bardziej ogarnięci ludzie niż w warszawce). Zaczynam mówić bardzo niskim i powolnym tonem, że do tej pory dzwoniliście do mnie xxx razy, ja do was też dzwoniłem xxx razy, i za każdym razem przedstawiacie mi inną (bardzo niekorzystną) ofertę. Powiedziałem im, że bardzo dobrze orientuję się w ich ofercie, bo mój dobry przyjaciel pracuje w nc+ i bardzo spokojnie powiedziałem im, że zależy mi tylko i wyłącznie na powyższej ofercie. Konsultant poprosił, żebym poczekał chwilę. Czekam więc kilka minut i w końcu zaczyna mówić, że oczywiście jest dostępna dla mnie taka oferta jak w/w. Tak więc wystarczy ich podejść taktycznie, mówić powoli, rzeczowo, i wmawiać im, że mamy dobrego znajomego w nc+. Powiedźcie mi proszę (bo zapomniałem spytać), czy będę miał 100h do wykorzystania w aplikacji NC+ GO. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez matfit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medor Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Powiedźcie mi proszę (bo zapomniałem spytać), czy będę miał 100h do wykorzystania w aplikacji NC+ GO.Będziesz miał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiusz Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Uważam że dobrze zrobiłeś ja miałem tak samo wszystko jak Ty tylko nie wycofałem rezygnacji i niestety po 31.05 nie było dla mnie ofert nigdzie na infolinii i w APSie. Skończyło się tym że musiałem oddać sprzęt i pożegnać się z NCplus albo podpisać nową umowę jako nowy klient...pożegnałem ncplus to kilku latach. Żadnej oferty??? Nie wierzę, że firma odpuściła klienta bez przedstawienia jakiejkolwiek propozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Powiedźcie mi proszę (bo zapomniałem spytać), czy będę miał 100h do wykorzystania w aplikacji NC+ GO. Spytaj znajomego z nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiusz Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Spytaj znajomego z nc+ A znajomy z nc+ po 3 piwach spokojnym, powolnym głosem w pełni rzeczowo - pińcet h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matfit Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Spytaj znajomego z nc+ Dzięki za banana na buzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joedalton Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Żadnej oferty??? Nie wierzę, że firma odpuściła klienta bez przedstawienia jakiejkolwiek propozycji. Ja wierzę. Mam tak samo, zaskoczyła i jednocześnie rozśmieszyła mnie ta sytuacja. Muszę tylko jeszcze sprzęt do punktu odnieść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiusz Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Ja wierzę. Mam tak samo, zaskoczyła i jednocześnie rozśmieszyła mnie ta sytuacja. Muszę tylko jeszcze sprzęt do punktu odnieść. Nie przesądzałbym, czy do 14 czerwca oferta jeszcze się nie pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joedalton Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Nie przesądzałbym, czy do 14 czerwca oferta jeszcze się nie pojawi. Sugerujesz dzwonić? Czekać na telefon? APS? W sumie to nie wiem czy mi się chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newenergy Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Mam taką sytuację i dzwoniłem wczoraj, sytuacja bez zmian, niby ktoś w ciągu dwóch dni ma dzwonić ze specjalnej grupy do obsługi klientów z cameleonami, ale doba minęła i cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiusz Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Sugerujesz dzwonić? Czekać na telefon? APS? W sumie to nie wiem czy mi się chce. Z całą pewnością nie zadzwoniłbym... a sprzęt oddałbym 14 dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober7 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Żadnej oferty??? Nie wierzę, że firma odpuściła klienta bez przedstawienia jakiejkolwiek propozycji. Serio dzwonili pod koniec maja że mam 14 dni na oddanie sprzętu i zaczepiłem czy mają dla mnie ofertę to powiedzieli że niestety nie...Koleś w APS myśli że to jakiś błąd techniczny no ale to już nieważne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furiusz Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Serio dzwonili pod koniec maja że mam 14 dni na oddanie sprzętu i zaczepiłem czy mają dla mnie ofertę to powiedzieli że niestety nie...Koleś w APS myśli że to jakiś błąd techniczny no ale to już nieważne... I weź tu zrozum francuski model biznesu Osobiście po kilkunastu latach najwyższych pakietów, raczej w dobrych cenach, zszedłem z cameleonami na skromny start z canal+ na 15 miesięcy po wygaśnięciu umowy i kilku rozmowach. Liczy nieodebranych połączeń nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bemol Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Witam!mam extra 8c+ i eleveny za 100,89zl umowa do końca sierpnia!czy jest szansa utargować coś fajnego ale na rok czasu!wiadomo że nie wiadomo co z naszą ligą i angielską!pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Superpremium+ za 99,90 Eleven za 7,95 choć ktoś tu pisał ostatnio, że za 0 zł dostał Ale to na dwa lata Edytowane 5 Czerwca 2018 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.