Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy próbował ktoś obniżyć cenę za Canal+ w opcji 25zl pół roku / później 40lub rezygnacja?

Z końcem czerwca mija pół roku i zastanawiam się czy jest szansa to przedłużyć dalej za 25zl.

https://forum.satkurier.pl/topic/10425-nc-–-opcje-dodatkowe/?p=1377814

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahah, w końcu ich podeszłem. Obecnie Extra+ z Canal+ (6) + Eleven + Multiroom Standard za 101.89 zł (tak, wiem że niekorzystnie). Umowa do 30 czerwca 2018.

 

Dzwonili do mnie już kilka razy, ja do nich też dzwoniłem kilka razy i do tej pory była lipa, bo oferowali mi comforty za 32,5, potem za 35, albo extra z canal+ za 79,99 zł. Jednym słowem - za każdym razem inna oferta i to w beznadziejnej cenie.

 

Dzisiaj wypiłem 3 piwka i pomyślałem: "hmm.. trzeba ich taktycznie podejść". A że zależało mi na umowie na 15 miesięcy, to wiedziałem, że najlepsze na co mogę liczyć, to: comfort za 27,50 + canal + ( 8 ) za 25 zł na 6 mies. (później wyłączam albo negocjacje) + Eleven za 11,90 zł + multiroom za 10 zł (niestety nie mam dwóch cameleonów). Łącznie: 74,40 zł mies.

 

Dzwonię więc na numer krakowski - 122947879 (bo tam jacyś bardziej ogarnięci ludzie niż w warszawce). Zaczynam mówić bardzo niskim i powolnym tonem, że do tej pory dzwoniliście do mnie xxx razy, ja do was też dzwoniłem xxx razy, i za każdym razem przedstawiacie mi inną (bardzo niekorzystną) ofertę. Powiedziałem im, że bardzo dobrze orientuję się w ich ofercie, bo mój dobry przyjaciel pracuje w nc+ i bardzo spokojnie powiedziałem im, że zależy mi tylko i wyłącznie na powyższej ofercie. Konsultant poprosił, żebym poczekał chwilę. Czekam więc kilka minut i w końcu zaczyna mówić, że oczywiście jest dostępna dla mnie taka oferta jak w/w. 

 

Tak więc wystarczy ich podejść taktycznie, mówić powoli, rzeczowo, i wmawiać im, że mamy dobrego znajomego w nc+.

 

Powiedźcie mi proszę (bo zapomniałem spytać), czy będę miał 100h do wykorzystania w aplikacji NC+ GO.

Edytowane przez matfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że dobrze zrobiłeś ja miałem tak samo wszystko jak Ty tylko nie wycofałem rezygnacji i niestety po 31.05 nie było dla mnie ofert nigdzie na infolinii i w APSie. Skończyło się tym że musiałem oddać sprzęt i pożegnać się z NCplus albo podpisać nową umowę jako nowy klient...pożegnałem ncplus to kilku latach.

Żadnej oferty??? Nie wierzę, że firma odpuściła klienta bez przedstawienia jakiejkolwiek propozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnej oferty??? Nie wierzę, że firma odpuściła klienta bez przedstawienia jakiejkolwiek propozycji.

Serio dzwonili pod koniec maja że mam 14 dni na oddanie sprzętu i zaczepiłem czy mają dla mnie ofertę to powiedzieli że niestety nie...Koleś w APS myśli że to jakiś błąd techniczny no ale to już nieważne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio dzwonili pod koniec maja że mam 14 dni na oddanie sprzętu i zaczepiłem czy mają dla mnie ofertę to powiedzieli że niestety nie...Koleś w APS myśli że to jakiś błąd techniczny no ale to już nieważne...

I weź tu zrozum francuski model biznesu :roll:  Osobiście po kilkunastu latach najwyższych pakietów, raczej w dobrych cenach, zszedłem z cameleonami na skromny start z canal+ na 15 miesięcy po wygaśnięciu umowy i kilku rozmowach. Liczy nieodebranych połączeń nie pamiętam :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...