Poland Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Czyli pasuje mi poczekać i wymienić zepsutego HD-ka na Evobox PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Pytanie z czystej ciekawości: czym uargumentowany jest brak kabla HDMI w zestawach od CP (oprócz Evobox)? I czy CP oferuje możliwość dokupienia tego kabla u nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Jak to czym, oszczędnością. Kabel pewnie kupisz za 150% ceny rynkowej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 @swojadroga, Jak na dziś wygląda kwestia serwisowania dekoderów? Możliwa jest wymiana dekoderów HDxxxx na EVOBOX HD albo EVOBOX LITE HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Jak wygląda wymiana karty do dekodera EVOBOX PVR? Chodzi mi o to, ile kosztuje wymiana karty, czy wymianę karty można dokonać w APS-ie, czy trzeba zadzwonić na infolinię lub pisać przez ICOK do CP? Ile kosztuje przesyłka wymiany karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Nie ma możliwości wymiany samej karty. Karta jest sparowana z dekoderem, z którym jest dostarczana i niejako wraz z nim stanowi "całość". Jeżeli zachodzi konieczność wymiany karty to wraz z nią musi też zostać wymieniony dekoder. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Jest możliwość wymiany samej karty, ale koszt takiej usługi to cennikowo 49 zł. Zgłoś do CP poprzez infolinię uszkodzenie samej karty i prośbę o wysłanie [beep]likatu. Z reguły potrafią nienaliczać za to opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 28 minut temu, Barti napisał: Nie ma możliwości wymiany samej karty. Karta jest sparowana z dekoderem, z którym jest dostarczana i niejako wraz z nim stanowi "całość". Jeżeli zachodzi konieczność wymiany karty to wraz z nią musi też zostać wymieniony dekoder. @Barti kolega @Krzysiek11:) ma rację jest możliwość wymiany samej karty abonenckiej. Przysyłają gotową kartę przystosowaną do danego dekodera/modułu. Opłaty nie pobierają, chociaż w cenniku jest 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Aaa, chyba że tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adip Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) Czy można dokonać wymiany dekoderów na te z Wi-Fi? Edytowane 22 Września 2018 przez Barti Przeniesiono post do właściwego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Można na drodze przedłużenia umowy. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Pytanie ogólne do posiadaczy instalacji z Astrą. Jak deki Polsatu radzą sobie z odbiorem Astry? Zależy mi na opinii dla dekoderów HD5500s i Evobox PVR. Czy wyświetlają poprawnie EPG? Często nagrywam programy z Astry i EPG ułatwia sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adip Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 11 godzin temu, paskud napisał: Można na drodze przedłużenia umowy. Umowę przedłużyłem dwa miesiące temu, więc jak rozumiem , mam czekać do końca obecnej umowy z wymianą dekoderów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Możesz ją przedłużyć teraz, ale warunki nie będą jakieś super-korzystne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 W dniu 18.09.2018 o 23:54, Barti napisał: Aaa, chyba że tak. Wymianę samej karty zrobisz także jak masz prepaid w Polsat. Ważne żeby był aktywny pakiet na takim prepaid własnościowym zestawie. Wymiana samej karty przechodzi także na aktywnym nie zarejestrowanym zestawie prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Ja wymieniłem HD 7000 na EVOBOXA po niecałym roku od podpisania umowy. Musiała jednak być podpisana nowa umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Mòj hd7000 znowu nagrał tylko część programu i się zawiesił. Wymienić na nowego nie chcą, bo usterki nie stwierdzili . Edytowane 3 Października 2018 przez czytnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 A od kiedy to aps stwierdza usterki ? Oni tylko przyjmują i odsyłają. Zmień APS ja wymieniałem chyba ze 4 razy z tego samego powodu. Teraz nawet Evoboxa mam już trzeciego więc w APS już mnie kojarzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 2 godziny temu, czytnik napisał: Mòj hd7000 znowu nagrał tylko część programu i się zawiesił. Wymienić na nowego nie chcą, bo usterki nie stwierdzili . W przypadku gdy sytuacja się powtarza, sugeruję nagranie działania dekodera i pokazanie go bezpośrednio w salonie. Często pracownik nie ma możliwości wykrycia błędnego funkcjonowania sprzętu, gdy pojawia się ono sporadycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Zaczyna mi szwankować mój leciwy i poczciwy Samsung H370G. Ważna umowa daje mi gwarancję. Na jaki sprzęt mogę ewentualnie wymienić go w APS-ie? Czy może to być moduł CAM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Tutaj masz opisane aktualne (nadal), konfiguracje wymian gwarancyjnych uszkodzonego elektrycznie sprzętu CP: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Dział chyba dobry. Od wczoraj na kanale History HD na pozycji 79 brak polskiej wersji językowej. A jednak zły dział , proszę przenieść do odpowiedniego. Przepraszam za pomyłkę. Edytowane 27 Listopada 2018 przez czytnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 27.11.2018 o 11:38, czytnik napisał: Od wczoraj na kanale History HD na pozycji 79 brak polskiej wersji językowej. Wejdź w Opcje>Dźwięk i z Audio 1przestaw na AUDIO i już masz polską ścieżkę- ja właśnie oglądam i słyszę polską. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez Mr. Orbita Proszę się nie wyzywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Ten sam problem jest jest na TNT HD, Cinemax2 HD i jeszcze na którymś był, ale nie pamiętam już. Problem występuje tylko na jednej z kopii tych kanałów. Można to przyuważyć na TNT HD po wyborze ścieżki językowej, mam na moim HD5500s do wyboru UNK i UNK. Wybierając pierwszy UNK z góry, oryginalna ścieżka dźwiękowa zmienia się na polską. W MENU mam wybrany jako pierwszy język, język polski. Problem na jakiś czas znika po odłączeniu na chwilę zasilania. Szybko przeleciałem po liście kanałów i na TNT HD, i History HD do wyboru ścieżki językowe są UNK i UNK. Po wyborze pierwszej pojawia się polski lektor. Na Cinemax2 HD wybór ścieżki językowej jest niemożliwy. Lista jest pusta. Ponadto na Cinemax2 HD znikła możliwość wyboru napisów. Podkreślam, że problem dotyczy tylko jednej kopii na liście kanałów i występuje u mnie na HD5500s, ale z opisów w przeszłości na tutejszym forum można wywnioskować, że problem dotyczy całej serii HDxx00. Edytowane 27 Listopada 2018 przez swojadroga 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Ja jeszcze widzę, że nie są opisane ścieżki na kopiach Discovery Science HD, Cartoon Network HD i Disney Channel HD. Kopia Polsat Games też nie ma opisanej ścieżki, ale tu jest ona tylko jedna, więc to nie problem. Kopia Cinemax 2 HD widzę, że ma 2×pol - czyli błąd, bo na drugiej jest VO. Edytowane 27 Listopada 2018 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.