Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

Jest możliwość wymiany samej karty, ale koszt takiej usługi to cennikowo 49 zł. Zgłoś do CP poprzez infolinię uszkodzenie samej karty i prośbę o wysłanie [beep]likatu. Z reguły potrafią nienaliczać za to opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Barti napisał:

Nie ma możliwości wymiany samej karty. Karta jest sparowana z dekoderem, z którym jest dostarczana i niejako wraz z nim stanowi "całość".

Jeżeli zachodzi konieczność wymiany karty to wraz z nią musi też zostać wymieniony dekoder.

 

@Barti kolega @Krzysiek11:) ma rację jest możliwość wymiany samej karty abonenckiej. Przysyłają gotową kartę przystosowaną do danego dekodera/modułu. Opłaty nie pobierają, chociaż w cenniku jest 49 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2018 o 23:54, Barti napisał:

Aaa, chyba że tak. :oops:

 

Wymianę samej karty zrobisz także jak masz prepaid w Polsat.

Ważne żeby był aktywny pakiet na takim prepaid własnościowym zestawie.

Wymiana samej karty przechodzi także na aktywnym nie  zarejestrowanym zestawie prepaid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
2 godziny temu, czytnik napisał:

Mòj hd7000 znowu nagrał tylko część programu i się zawiesił.

Wymienić na nowego nie chcą, bo usterki nie stwierdzili .


W przypadku gdy sytuacja się powtarza, sugeruję nagranie działania dekodera i pokazanie go bezpośrednio w salonie. Często pracownik nie ma możliwości wykrycia błędnego funkcjonowania sprzętu, gdy pojawia się ono sporadycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 27.11.2018 o 11:38, czytnik napisał:

Od wczoraj na kanale History HD na pozycji 79 brak polskiej wersji językowej.

Wejdź w Opcje>Dźwięk i z Audio 1przestaw na AUDIO i już masz polską ścieżkę- ja właśnie oglądam i słyszę polską.

Edytowane przez Mr. Orbita
Proszę się nie wyzywać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam problem jest jest na TNT HD, Cinemax2 HD i jeszcze na którymś był, ale nie pamiętam już. Problem występuje tylko na jednej z kopii tych kanałów. Można to przyuważyć na TNT HD po wyborze ścieżki językowej, mam na moim HD5500s do wyboru UNK i UNK. Wybierając pierwszy UNK z góry, oryginalna ścieżka dźwiękowa zmienia się na polską.

W MENU mam wybrany jako pierwszy język, język polski. Problem na jakiś czas znika po odłączeniu na chwilę zasilania.

 

Szybko przeleciałem po liście kanałów i na TNT HD, i History HD do wyboru ścieżki językowe są UNK i UNK. Po wyborze pierwszej pojawia się polski lektor. Na Cinemax2 HD wybór ścieżki językowej jest niemożliwy. Lista jest pusta. Ponadto na Cinemax2 HD znikła możliwość wyboru napisów. Podkreślam, że problem dotyczy tylko jednej kopii na liście kanałów i występuje u mnie na HD5500s, ale z opisów w przeszłości na tutejszym forum można wywnioskować, że problem dotyczy całej serii HDxx00.

Edytowane przez swojadroga
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze widzę, że nie są opisane ścieżki na kopiach Discovery Science HD, Cartoon Network HD i Disney Channel HD. :) Kopia Polsat Games też nie ma opisanej ścieżki, ale tu jest ona tylko jedna, więc to nie problem. :)

Kopia Cinemax 2 HD widzę, że ma 2×pol - czyli błąd, bo na drugiej jest VO. :)

Edytowane przez SatExpert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...