Jump to content

bolero

Users
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About bolero

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Wygląda na to, że mamy powtórkę z rozrywki. Może teraz będą aktualizować EPG tylko raz w tygodniu (w środę rano).
  2. Z EPG ciągle są problemy. Nie odświeża się. Po ręcznym odświeżeniu program skrócił się o 1 dzień (było do czwartku w nocy, teraz jest do środy w nocy).
  3. To chyba działa gdy ma się usługę multiroom.
  4. Rano odetchnąłem z ulgą, epg jest. A swoją drogą w jaki sposób aktualizuje się je ręcznie?
  5. Niestety Opcja ustawienia czasu i programu jest tylko gdy wciśnie się OK na jakimś programie w EPG. Gdy programu nie ma, nie ma na czym wcisnąć OK. Potwierdził to @Specjalista Cyfrowy Polsat
  6. Sytuacja raczej żałosna. CP sie nie przejmuje bo najwyraźniej problem nie dotyczy wszystkich użytkowników. Jak się nic nie zmieni jutro będę dzwonić.
  7. Niestety bez EPG nie będzie możliwości nagrywania. Lipa.
  8. Chyba sporadycznie może się zdarzyć że program będzie na ponad 7 dni na nielicznych kanałach. Tak mi się wydaje. Ale chyba nie w najbliższym czasie... Jakoś masakrycznie długo trwa ta usterka z EPG. No nie wiem... Ja nie mam takiej opcji. Nagraj według czasu jest dopiero jak wybiorę konkretny program z EPG.
  9. Chyba nie będzie tej opcji w czwartek gdy EPG będzie puste.
  10. Ciekawe, czy da się jakoś nagrywać na czas, jak to było za starych "dobrych" czasów na VHS?
  11. Tzn., że problem pojawia się tylko u wybranych abonentów? Myślałem, że dotyczy wszystkich.
  12. Ktoś zna już jakieś konkrety? Coś poprawią z EPG?
×
×
  • Create New...