Pawel Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2023 7 godzin temu, LorDx napisał(a): Inny sposób świadczenia MR w c+ a inny w Nce w N kasowali za MR i wynajem boxów, w c+ były gołe karty + opcjonalnie boxy Dalej brniesz w znieznane. Słowa nie wspomniałem jak było w N a jak w C+. Dyskusja jest o sytuacji po fuzji a nie przed. Obudź się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2023 To chyba z choinki spadłeś, po fuzji sprzęt i baza stała się inna cudownych właściwości nabrały. Dalej były świadczone po fuzji na tych samych warunkach ,tych samych parametrach technicznych, z prawami nabytymi przez kontynuację umowy. Do dziś nawet tak jest. nic się nie zmieniło poza obrazkiem startowym na dekoderach. Jedni dostali co chcieli drudzy nie :D, jak się nie umie złożyć wypowiedzenia to się niema dobrej pozycji do stawiania warunków. 100 konsli nie da a 101 da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Mimo wypowiedzenia nie można było uzyskać na sprzęcie N darmowego MR. Koniec. Kropka. Nie mam siły tłumaczyć kolejny raz jak krowie na rowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Ale można było zakończyć umowę, oddać sprzęt i podpisać nową. Było "kilka" promocji po fuzji. Okopałeś się i bronisz swojej pozycji jak niepodległości. A może byś założył choć na chwilę, że nie masz racji i spróbował popatrzeć na sprawę z innej perspektywy? Miałeś to, co w umowie. Ale nie musiałeś jej przedłużać. Chyba, że jesteś z tych, co to chcą i zjeść i mieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Czasem trzeba być kreatywnym a nie słuchać konsula, ale przecież się nieda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2023 (edytowane) 23 godziny temu, meckbar napisał(a): Okopałeś się i bronisz swojej pozycji jak niepodległości. A może byś założył choć na chwilę, że nie masz racji i .. Napisz z czym nie mam racji. Czy abonent że sprzętem N mógł beż kombinacji z podpisywaniem nowej umowy mieć darmowy mr jak abo cyfry+. Krotko.Mogl czy nie mógł. Tylko tyle. Edytowane 1 Września 2023 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 1 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2023 (edytowane) Nie mógł. Mógł natomiast nie przedłużyć umowy, oddać sprzęt "n-kowski" i podpisać nową umowę ze sprzętem Cyfry+. Nie wszyscy abonenci Cyfry+ mieli multiroom za 0,- zł. Też trzeba było trochę, jak to ująłeś, pokombinować. Biorąc nową umowę mogłeś skorzystać z promocji lub wyszarpać multiroom za 0,- zł. przy przedłużaniu umowy. Czyli praktycznie dało się to zrobić. Trzeba było się tylko trochę wysilić, a nie siedzieć na fotelu i czekać aż spadnie z nieba. Bez wysiłku możesz mieć ofertę z cennika. To wersja dla wygodnych. Ale wtedy to płać i nie narzekaj. Ale jeśli to zakończy dyskusję to tak, masz rację. Wygrałeś. Amen. Edytowane 1 Września 2023 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2023 (edytowane) Trzeba patrzeć na kwotę ogólną jaką zapłacisz przez 2 lata a nie jedna pozycję. Jeden może mieć 2500 zł, drugi 2300 z płatnym MR na dekoderze N Równie dobrze mogą ci dać 0 zł za MR a cokolwiek innego podnieść o 10 zł :), Niema w żadnej platformie i nie było sztywnego cennika, szablonu kwot. Edytowane 2 Września 2023 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 2 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2023 2 godziny temu, LorDx napisał(a): Równie dobrze mogą ci dać 0 zł za MR a cokolwiek innego podnieść o 10 zł :), Prosta zasada, w życiu nie ma nic za darmo. A firma jak każda inna nastawiona na zysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2023 W dniu 31.08.2023 o 21:15, Pawel napisał(a): Mimo wypowiedzenia nie można było uzyskać na sprzęcie N darmowego MR. Koniec. Kropka. Nie mam siły tłumaczyć kolejny raz jak krowie na rowie. Jak nie jak tak. Było wiele przypadków gdzie abonent po n miał MR za free...ba...Nawet MR pseudo premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 12 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 Czy ktoś może wie czy w tym roku przy przedłużeniu umowy tym razem będą chcieli zabrać kartę Cameleon do usługi Multiroom czy może jeszcze teraz da radę przedłużyć umowę na takich samych warunkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 14 godzin temu, emarti napisał(a): Czy ktoś może wie czy w tym roku przy przedłużeniu umowy tym razem będą chcieli zabrać kartę Cameleon do usługi Multiroom czy może jeszcze teraz da radę przedłużyć umowę na takich samych warunkach? Chodzi o multiroom gdzie oba dekodery działają niezależnie? Już nie ma na to szans od jakiegoś czasu. Proponują za to specjalne warunki na drugą oddzielną umowę dla Extra lub Extra Canal+ Ja miałem taki MR, przedłużenie MR (teraz już łączenie w sieci) za 0 zł na poszło tak jak miałem wcześniej i druga umowa specjalna dobrana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 13 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 (edytowane) 57 minut temu, Kyle napisał(a): Chodzi o multiroom gdzie oba dekodery działają niezależnie? Już nie ma na to szans od jakiegoś czasu. Proponują za to specjalne warunki na drugą oddzielną umowę dla Extra lub Extra Canal+ Ja miałem taki MR, przedłużenie MR (teraz już łączenie w sieci) za 0 zł na poszło tak jak miałem wcześniej i druga umowa specjalna dobrana Pytałem bo już rok temu pisano na forum że nie ma szans na przedłużenie umowy zachowując Cameleona do Multiroomu ale jednak udało się. Byłem wtedy przekonany że będę musiał dobrać dodatkową umowę i nawet zacząłem sam o to pytać podczas rozmowy telefonicznej a facet mówił że zachowane będzie to co mam. Kilka razy jeszcze dopytywałem czy aby napewno. To było w czerwcu ubiegłego roku. Teraz kończy mi się znowu umowa i zastanawiam się czy tym razem już nie zostawią mi Cameleona tak jak ostatnio. Edytowane 13 Września 2023 przez emarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 14 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2023 No ja przedłużałem jakoś w październiku 2022, nie dało rady tego zachować. Może była taka możliwość ale mi jej nie dali, nie złamali się. Żałuj w takim razie że wziąłeś tylko na rok a nie dwa. Walcz, zobaczymy co z tego będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 14 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2023 Niby nie można, ale podpisując przedłużenie umowy na nowy MR, płacisz dodatkowo 20 zł za kartę i 20 zł za tuner dopóki nie wymienisz starego sprzętu. Nie jestem pewny czy cameleon będzie działać przez cały czas umowy, bo wymieniłem od razu na na nowy MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapidziory Opublikowano 15 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2023 Cześć, mam pytanie dotyczące zmiany sprzętu i nowych umów multiroom. Aktualnie mam podpisaną umowę na czas nieokreślony korzystam z multiroom na starych zasadach (jeden moduł pracuje jako CI, drugi w dekoderze, nie są wpięte w sieć domową). Dzisiaj zadzwonił konsultant z informacją, że takie warunki będą obowiązywały do końca września, a od października wyłączą jedną kartę. Jeżeli chciałbym zachować taką konfigurację, muszę podpisać drugą umowę na tę drugą kartę. W rozmowie oświadczyłem, że w związku z tym chcę rozwiązać umowę. Poinformowano mnie, że mogę to zrobić z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Moje pytanie: czy w przypadku zmiany warunków umowy nie powinno być opcji rozwiązania umowy że skutkiem natychmiastowym? Czy ktoś miał podobną sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pferd Opublikowano 22 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2023 mam jeszcze stary multiroom premium eNki (mediaBOX+mydelniczka) fajnie to działa, nie płace za niego nic, ale ostatnio mediaBOX już się kończy, nie działa już wyświetlacz, czasem antena 2 nie działa trzeba resecik, tak samo epg znika i też trzeba resetować, jak wymienię go na nowy dekoder to pewnie na 4K DualBox+ (chyba już miediaBOXów nie maja) to wiadomo, że multiroomu premium nie będzie już, jak to rozwiążą, mam umowę jeszcze rok, czy zmienia mi z automatu na standard i będzie dalej darmowy czy w ogóle go strace?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2023 @lukx95 Czy do umowy Multihouse można dobrać Multiroom? Jeżeli tak, to czy oferta jest standardowa - aktywacja 0zł, miesięcznie 15zł i dekoder wifibox+? Umowa na Multihouse jest w połowie jej trwania (rok minął, rok jeszcze będzie trwała). Więc dobranie Multiroom nastąpi w trakcie umowy głównej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2023 W trakcie umowy dobranie MR, ceny standardowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 5 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2023 @k05 Warunki dobrania usługi Multiroom są standardowe. Możesz dopytać w salonie lub na infolinii Biura Obsługi Klienta, czy mogą Ci wrzucić jakąś inną ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucky Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Czy orientujecie się może, czy jest opcja wymiany dekodera do multiroom Wifibox+ na jakiś nowszy obsługujący 4K ? Czy jest jakaś opłata z tego tytułu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 Możesz wymienić na Dualboxa z dyskiem 500 GB za 20zł/m, lub bez dysku 15/m. Pewnie jeszcze aktywacja dojdzie. Zadzwoń na infolinię, albo do najbliższego APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio777 Opublikowano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2023 Czy jest i można kupić własny dekoder do multiroomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 21 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2023 Tak, tylko jak masz swoja kartę w swoim własnym odpowiednim tunerze. Z tunerem operatora nie jest możliwością nawet tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Napiszcie czy ktoś z was miał podobną sytuacje. Korzystałem z multiroom w ramach wifiboxa niestety utracił on dostęp do biblioteki ncgoTv. Aby dalej móc korzystać z treści vod zostałem zmuszony do zmiany dekodera na wifipremiumboxa. Po tej wymianie naliczyli mi za niego opłatę 15 PLN. Dla mnie to dziwna sytuacja bo nie prosiłem sie o wymiane, seriwsy VOD padły z ich winy i powinni umożliwić korzystanie z nich w ramach tej samej opłaty miesięcznej na odpowiednim sprzęcie. Czy jest jakis inny sprzet od nich który umożliwi korzystanie z nowego serwisu canal plus online bez ponoszenia dodatkowej opłaty? Ciekawe jest że ani na infolinii ani później w punkcie nikt nie zająknął sie ze dekoder będzie dodatkowo płatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.