Pawel Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 47 minut temu, Tiesto12 napisał(a): Ciekawe jest że ani na infolinii ani później w punkcie nikt nie zająknął sie ze dekoder będzie dodatkowo płatny. Składaj reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2 godziny temu, Tiesto12 napisał(a): Napiszcie czy ktoś z was miał podobną sytuacje. Korzystałem z multiroom w ramach wifiboxa niestety utracił on dostęp do biblioteki ncgoTv. Aby dalej móc korzystać z treści vod zostałem zmuszony do zmiany dekodera na wifipremiumboxa. Po tej wymianie naliczyli mi za niego opłatę 15 PLN. Dla mnie to dziwna sytuacja bo nie prosiłem sie o wymiane, seriwsy VOD padły z ich winy i powinni umożliwić korzystanie z nich w ramach tej samej opłaty miesięcznej na odpowiednim sprzęcie. Czy jest jakis inny sprzet od nich który umożliwi korzystanie z nowego serwisu canal plus online bez ponoszenia dodatkowej opłaty? Ciekawe jest że ani na infolinii ani później w punkcie nikt nie zająknął sie ze dekoder będzie dodatkowo płatny. @Tiesto12 W dokumentach wymiany dekodera do Multiroom, które podpisałeś w salonie masz informacje o warunkach wymiany i jest tam informacja o opłacie miesięcznej? Trzeba bardzo uważnie patrzeć co się podpisuje. Do tej pory Multiroom z dekoderem wifiBox+ miałeś bez opłat miesięcznych, bo wcześniej posiadałeś niezależny Multiroom z dawnej Cyfry+, który musiał być wymieniony na zależny po WiFi przy ostatnim przedłużeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Przez kilkanaście lat miałem multiroom po Cyfrze, 2 lata temu przy przedłużeniu dekodery zostały wymienione i musiały już ze sobą współpracować poprzez WIFI. Szczególnie żal mi starego Pace 500. Czy nie powinno byc tak, że usługodawca nie mogąc zapewnić klientowi pełnego świadczenia i usług na starym sprzęcie podczas jego wymiany na nowy powinien zapewnić sprzęt bez dodatkowych kosztów? Dodam że umowę przedłużałem we wrześniu ub r i nikt mi nie powiedział że mój sprzęt lada chwila przestanie obsługiwać ncgoTV. Czemu mam płacić dodatkowo skoro mój dostawca ogranicza mi korzystanie z serwisów VOD a aby z nick korzystać muszę ponieść dodatkowe koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia (edytowane) 6 godzin temu, Tiesto12 napisał(a): Przez kilkanaście lat miałem multiroom po Cyfrze, 2 lata temu przy przedłużeniu dekodery zostały wymienione i musiały już ze sobą współpracować poprzez WIFI. Szczególnie żal mi starego Pace 500. Czy nie powinno byc tak, że usługodawca nie mogąc zapewnić klientowi pełnego świadczenia i usług na starym sprzęcie podczas jego wymiany na nowy powinien zapewnić sprzęt bez dodatkowych kosztów? @Tiesto12 Mogłeś zostać z wifiBoxem+ i nie zgadzać się na WiFi PremiumBoxa+ i mieć nadal Multiroom za 0 zł/m, ta wymiana w trakcie umowy nie była obowiązkowa. Z pewnym czasem miałbyś przymusową wymianę przy przedłużeniu i nadal by było na nowym sprzęcie wszystko za free. Teraz to jedynie reklamacja i co najwyżej zrabatują do 0 zł/m do końca okresu oznaczonego, a na kolejną umowę już koszt 15 zł/m za Multiroom, bo pozbyłeś się bezpłatnego Multiroom oddając wifiBoxa+. Jeszcze raz zapytam sprawdzałeś dokumenty z wymiany sprzętu, czy są tam informacje o opłatach? Bo zapewne pracownik salonu Ci nadał taką promocję na Multiroom nie patrząc czy Ci się to spodoba, czy nie. Edytowane 17 Stycznia przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia (edytowane) Już nie raz tu napisano, że czasem pojawia się błąd i wycofują się zniżki. Wystarczy do nich napisać i korygują, więc nie zawsze to oszukiwanie, bo taki wzrost ceny zawsze klient zauważy. Edytowane 17 Stycznia przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia (edytowane) 15 godzin temu, Dr.STech napisał(a): Już nie raz tu napisano, że czasem pojawia się błąd i wycofują się zniżki. @Dr.STech Wiesz tu była wymiana typu sprzętu na zupełnie inny, więc nawet pracownik salonu mógł wbić wraz z wymianą nową promocję na Multiroom. Ja spróbuję się zorientować w CANAL+ jak to jest z tą wymianą wifiBoxa+ na WiFi PremiumBoxa+, jeśli klient ma MR za free. Ogólnie to na stan obecny regulamin promocji na bezpłatny Multiroom przewiduje tylko wifiBoxa+. Także, aby Multiroom nadal się zasysał w systemie na umowie za free np. na kolejne przedłużenie umowy, to wymagać to będzie zaktualizowania regulaminu promocji MR Standard za 0 zł/m o sprzęt uzupełniający WiFi PremiumBox+. Edytowane 18 Stycznia przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e888 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia (edytowane) W ubiegłym tygodniu w tej sprawie dostałem taką wiadomość (obecnie mam darmowy multiroom): Edytowane 18 Stycznia przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia @e888 Zrobiłeś tak zgodnie z tą informacją i wymieniłeś wifiBoxa+ na wifi PremiumBoxa+? Nie wskoczyły Ci niespodziewane opłaty za Multiroom po wymianie? W dokumentach wymiany masz informację, że wszystko pozostaje bez opłat miesięcznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e888 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia @lukx95 Jeszcze z tego nie skorzystałem. Na grupie C+ na fejsie wczoraj pojawiło się coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) Przecież usługa serwisów online nie jest gwarantowana w żadnym regulaminie wynajmu dekodera ani jakakolwiek z funkcji tych dekoderów. To tylko najem dekodera do oglądania sat, zgodnie z ich przeznaczeniem. W żadnym wypadków nie ogranicza to oglądania na własnym sprzęcie bądź przeglądarce każdego serwisu online jaki użytkownik ma w ofercie. Przecież to naturalne że stare graty są sukcesywnie wycofywane i w ich miejsce wchodzą nowe z dużo lepszymi parametrami technicznymi. Edytowane 18 Stycznia przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 6 godzin temu, e888 napisał(a): @lukx95 Jeszcze z tego nie skorzystałem. Na grupie C+ na fejsie wczoraj pojawiło się coś takiego: @e888 To każdy z konsultantów mówi inaczej. Najlepiej na razie dopóki sytuacja się nie wyjaśni jak to jest, to wstrzymać się z wymianą by nie pozbawić się przysługującego rabatu na bezpłatny Multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eIVI Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Witam. Posiadam jeszcze stary tzw MR premium za 0zł, dekodery turbobox+ i box+ adb. Jednak ostatnimi czasy mam ciągle problemy z połączeniem dekoderów. Czy jest szansa wymiany na coś „nowszego” w jakiejś dobrej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) W dniu 17.01.2024 o 21:35, lukx95 napisał(a): @Tiesto12 Mogłeś zostać z wifiBoxem+ i nie zgadzać się na WiFi PremiumBoxa+ i mieć nadal Multiroom za 0 zł/m, ta wymiana w trakcie umowy nie była obowiązkowa. Z pewnym czasem miałbyś przymusową wymianę przy przedłużeniu i nadal by było na nowym sprzęcie wszystko za free. Teraz to jedynie reklamacja i co najwyżej zrabatują do 0 zł/m do końca okresu oznaczonego, a na kolejną umowę już koszt 15 zł/m za Multiroom, bo pozbyłeś się bezpłatnego Multiroom oddając wifiBoxa+. Jeszcze raz zapytam sprawdzałeś dokumenty z wymiany sprzętu, czy są tam informacje o opłatach? Bo zapewne pracownik salonu Ci nadał taką promocję na Multiroom nie patrząc czy Ci się to spodoba, czy nie. Multiroom zrabatowali do 0 cofnęli opłatę 15 zł za dobrany do multiroom dekoder wifiboxPremium. Edytowane 23 Stycznia przez Tiesto12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.