Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba z choinki spadłeś, po fuzji sprzęt i baza stała się inna :D cudownych właściwości nabrały.

Dalej były świadczone po fuzji na tych samych warunkach ,tych samych parametrach technicznych, z prawami nabytymi przez kontynuację umowy.

Do dziś nawet tak jest. nic się nie zmieniło poza obrazkiem startowym na dekoderach.

 

Jedni dostali co chcieli drudzy nie :D, jak się nie umie złożyć wypowiedzenia to się niema dobrej pozycji do stawiania warunków.

100 konsli nie da a 101 da :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale można było zakończyć umowę, oddać sprzęt i podpisać nową. Było "kilka" promocji po fuzji. 

Okopałeś się i bronisz swojej pozycji jak niepodległości. A może byś założył choć na chwilę, że nie masz racji i spróbował popatrzeć na sprawę z innej perspektywy? Miałeś to, co w umowie. Ale nie musiałeś jej przedłużać. Chyba, że jesteś z tych, co to chcą i zjeść i mieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, meckbar napisał(a):

 

Okopałeś się i bronisz swojej pozycji jak niepodległości. A może byś założył choć na chwilę, że nie masz racji i ..

Napisz z czym nie mam racji. Czy abonent że sprzętem N mógł beż kombinacji z podpisywaniem nowej umowy mieć darmowy mr jak abo cyfry+. Krotko.Mogl czy nie mógł.  Tylko tyle. 

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mógł. Mógł natomiast nie przedłużyć umowy, oddać sprzęt "n-kowski" i podpisać nową umowę ze sprzętem Cyfry+.

Nie wszyscy abonenci Cyfry+ mieli multiroom za 0,- zł. Też trzeba było trochę, jak to ująłeś, pokombinować. 

Biorąc nową umowę mogłeś skorzystać z promocji lub wyszarpać multiroom za 0,- zł. przy przedłużaniu umowy. Czyli praktycznie dało się to zrobić. Trzeba było się tylko trochę wysilić, a nie siedzieć na fotelu i czekać aż spadnie z nieba. 

Bez wysiłku możesz mieć ofertę z cennika. To wersja dla wygodnych. Ale wtedy to płać i nie narzekaj.

Ale jeśli to zakończy dyskusję to tak, masz rację. Wygrałeś. Amen.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba patrzeć na kwotę ogólną jaką zapłacisz przez 2 lata a nie jedna pozycję.

Jeden może mieć 2500 zł, drugi 2300 z płatnym MR :D na dekoderze N

 

Równie dobrze mogą ci dać 0 zł za MR a cokolwiek innego podnieść o 10 zł :), Niema w żadnej platformie i nie było sztywnego cennika, szablonu kwot.

 

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2023 o 21:15, Pawel napisał(a):

Mimo wypowiedzenia nie można było uzyskać na sprzęcie N darmowego MR. Koniec. Kropka.  Nie mam siły tłumaczyć kolejny raz jak krowie na rowie.

Jak nie jak tak. Było wiele przypadków gdzie abonent po n miał MR za free...ba...Nawet MR pseudo premium. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
14 godzin temu, emarti napisał(a):

Czy ktoś może wie czy w tym roku przy przedłużeniu umowy tym razem będą chcieli zabrać kartę Cameleon do usługi Multiroom czy może jeszcze teraz da radę przedłużyć umowę na takich samych warunkach? 

Chodzi o multiroom gdzie oba dekodery działają niezależnie? Już nie ma na to szans od jakiegoś czasu. Proponują za to specjalne warunki na drugą oddzielną umowę dla Extra lub Extra Canal+

 

Ja miałem taki MR, przedłużenie MR (teraz już łączenie w sieci) za 0 zł na poszło tak jak miałem wcześniej i druga umowa specjalna dobrana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Kyle napisał(a):

Chodzi o multiroom gdzie oba dekodery działają niezależnie? Już nie ma na to szans od jakiegoś czasu. Proponują za to specjalne warunki na drugą oddzielną umowę dla Extra lub Extra Canal+

 

Ja miałem taki MR, przedłużenie MR (teraz już łączenie w sieci) za 0 zł na poszło tak jak miałem wcześniej i druga umowa specjalna dobrana

Pytałem bo już rok temu pisano na forum że nie ma szans na przedłużenie umowy zachowując Cameleona do Multiroomu ale jednak udało się. Byłem wtedy przekonany że będę musiał dobrać dodatkową umowę i nawet zacząłem sam o to pytać podczas rozmowy telefonicznej a facet mówił że zachowane będzie to co mam. Kilka razy jeszcze dopytywałem czy aby napewno. To było w czerwcu ubiegłego roku. Teraz kończy mi się znowu umowa i zastanawiam się czy tym razem już nie zostawią mi Cameleona tak jak ostatnio. 

Edytowane przez emarti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam pytanie dotyczące zmiany sprzętu i nowych umów multiroom. Aktualnie mam podpisaną umowę na czas nieokreślony  korzystam z multiroom na starych zasadach (jeden moduł pracuje jako CI, drugi w dekoderze, nie są wpięte w sieć domową). Dzisiaj zadzwonił konsultant z informacją, że takie warunki będą obowiązywały do końca września, a od października wyłączą jedną kartę. Jeżeli chciałbym zachować taką konfigurację, muszę podpisać drugą umowę na tę drugą kartę. W rozmowie oświadczyłem, że w związku z tym chcę rozwiązać umowę. Poinformowano mnie, że mogę to zrobić z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Moje pytanie: czy w przypadku zmiany warunków umowy nie powinno być opcji rozwiązania umowy że skutkiem natychmiastowym? Czy ktoś miał podobną sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze stary multiroom premium eNki (mediaBOX+mydelniczka) fajnie to działa, nie płace za niego nic, ale ostatnio mediaBOX już się kończy, nie działa już wyświetlacz, czasem antena 2 nie działa trzeba resecik, tak samo epg znika i też trzeba resetować,
jak wymienię go na nowy dekoder to pewnie na 4K DualBox+ (chyba już miediaBOXów nie maja) to wiadomo, że multiroomu premium nie będzie już, jak to rozwiążą, mam umowę jeszcze rok, czy zmienia mi z automatu na standard i będzie dalej darmowy czy w ogóle go strace??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@lukx95

Czy do umowy Multihouse można dobrać Multiroom?

Jeżeli tak, to czy oferta jest standardowa - aktywacja 0zł, miesięcznie 15zł i dekoder wifibox+? 

Umowa na Multihouse jest w połowie jej trwania (rok minął, rok jeszcze będzie trwała). 

Więc dobranie Multiroom nastąpi w trakcie umowy głównej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Napiszcie czy ktoś z was miał podobną sytuacje. Korzystałem z multiroom w ramach wifiboxa niestety utracił on dostęp do biblioteki ncgoTv. Aby dalej móc korzystać z treści vod zostałem zmuszony do zmiany dekodera na wifipremiumboxa.

Po tej wymianie naliczyli mi za niego opłatę 15 PLN. Dla mnie to dziwna sytuacja bo nie prosiłem sie o wymiane, seriwsy VOD padły z ich winy i powinni umożliwić korzystanie z nich w ramach tej samej opłaty miesięcznej na odpowiednim sprzęcie.

Czy jest jakis inny sprzet od nich który umożliwi korzystanie z nowego serwisu canal plus online bez ponoszenia dodatkowej opłaty?

Ciekawe jest że ani na infolinii ani później w punkcie nikt nie zająknął sie ze dekoder będzie dodatkowo płatny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...